aight aight dat wist ik niet, chillquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb gebeld met die instantie en met m`n adviseur (Ja, serieus ik heb zo`n adviseur, als ik nou ff niet weet hoe en wat bel ik hem) En Donaties mogen gewoon.
Kort samengevat heb je met Wajong geen vermogensgrens, en als jij een donatie krijgt word dit gezien als een gift, als je keurig netjes elke maand opgeeft wat je hebt gekregen als donaties en ook wat mee stuurt qua afschriften vinden ze dat helemaal prima, het word pas een probleem (Serieus) Als je d.m.v een baan geld bij gaat verdienen en dat niet gaat aangeven, dat heeft namelijk wél invloed op de hoogte hiervan.
QP met kleine patat, zonder sausquote:
Gordon wel?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
De ToppersSfeer lijkt mij inderdaad wel echt leuk daar, maar ik kan Joling en Froger niet 3 uur lang aanhoren
Dolce Gusto is inderdaad wel echt machtigquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een Dolce Gusto en een Nespresso-apparaat in mijn keuken staan, en dat is allebei goeie toelie.
Nespresso 4 lyfe ben net George Clooneyquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dolce Gusto is inderdaad wel echt machtig
Wist ik dus ook niet!quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight aight dat wist ik niet, chill
Ik wil een Gaggiaquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een Dolce Gusto en een Nespresso-apparaat in mijn keuken staan, en dat is allebei goeie toelie.
Oké meneer Bromkat.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
De ToppersSfeer lijkt mij inderdaad wel echt leuk daar, maar ik kan Joling en Froger niet 3 uur lang aanhoren
Waarom denkt ie dat en wat ben je wel? Weinig Nederlanders die aan de beschrijving in je username voldoen.quote:
Beter ga je werken met je dikke pens.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wist ik dus ook niet!Maar zijn letterlijke woorden waren "Al heb je 15miljoen op de bank en een Wajong, maakt niks uit. En al krijg je een gift van 10,000 euro, dan nog maakt dat niks uit voor de hoogte van je Wajong, het is een ander verhaal als je er voor werkt en het niet opgeeft " (Met de WW bijvoorbeeld heb je wél vermogensgrens, geloof dat dit 5k is)
Waarom pissig? Moet je toch zelf weten. Ze doneren omdat je vlogt, en met dat geld koop je weer nieuw eten (wat ongeveer de kern van je vlogs is) dus dan heb je weer nieuwe content. Wat snappen je volgers daar niet aanquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, iets met YouTuben, en sparen voor een ander keyboard, mensen helpen mij hierbij, en niemand hoeft te doneren als 'ie dat niet wil, alleen als je zoiets hebt van, oh ik vind het tof wat je doet.
Maar dit liep afgelopen week in een livestream nogal uit de hand toen er 1 iemand begon te roepen dat ik donatiegeld had uitgegeven aan eten / thuisbezorgd. (Wat niet zo is, en toen werd ik een bééééééééééééétje pissig)
O excuses ik was lunchen dus ik haal even in.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hebben wel al gehad, not again
je hebt gelijk
Nee maar kom je volgende week bij mij eten en bieren?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
waar haal jij al dat tering geld vandaan wtf mag ik geld hebben voor mijn bier???
Geen idee .. ik denk dat ie zelf neger is.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:36 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Waarom denkt ie dat en wat ben je wel? Weinig Nederlanders die aan de beschrijving in je username voldoen.
tering wat een geldverspillingquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:38 schreef JimmyDean het volgende:
Als ik rijk ben... https://www.bol.com/nl/p/(...)345-9200000074755611
Heb ik ook, kom langs dan doen we eten, koffie, bier, lekker naar de kut.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nespresso 4 lyfe ben net George Clooney
kom ik ook?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar kom je volgende week bij mij eten en bieren?
DAN ZING JE TOCHquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hey ik zing niet heAlleen backing bij 1 liedje.
Oh dan kom ik ook, onuitgenodigd.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ik ook, kom langs dan doen we eten, koffie, bier, lekker naar de kut.
Nouja, in de beschrijving staat "Help mij aan een nieuw keyboard" Waar ik ook echt voor aan't sparen ben, als er dan iemand roept van hey, ik heb levenservaring en weet gewoon dat jij van het donatiegeld eten haalt, ben ik daar niet zo van gediend.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom pissig? Moet je toch zelf weten. Ze doneren omdat je vlogt, en met dat geld koop je weer nieuw eten (wat ongeveer de kern van je vlogs is) dus dan heb je weer nieuwe content. Wat snappen je volgers daar niet aan
Waarom care je?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, in de beschrijving staat "Help mij aan een nieuw keyboard" Waar ik ook echt voor aan't sparen ben, als er dan iemand roept van hey, ik heb levenservaring en weet gewoon dat jij van het donatiegeld eten haalt, ben ik daar niet zo van gediend.
George lust geen coffee, geen grap.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nespresso 4 lyfe ben net George Clooney
Ik ben hoink toch niet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
WOWOWOWOWOW! Het zijn maar 2 regeltjes ouwe snor.
geefnie ik ben gewoon pisnijdigquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
O excuses ik was lunchen dus ik haal even in.
Dan is het dus ook geen man.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:40 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
George lust geen coffee, geen grap.
Het fundament van het internet is leugens en onwaarheden, met die kennis in het achterhoofd vraag ik nogmaals: waarom care je?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik niet tegen onwaarheden kan.
hij moet t gwn in bitcoins stoppenquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind het ronduit beschamend dat je geld vraagt voor een nieuw keyboard of nieuwe auto maar hey ik bemoei niet
Hij vangt ook elke maand geld van de belastingbetaler, woont in een gratis huisje en filmt hoe hij een bord halfkoude noodles naar binnen slurpt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind het ronduit beschamend dat je geld vraagt voor een nieuw keyboard of nieuwe auto maar hey ik bemoei niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |