Nouja, in de beschrijving staat "Help mij aan een nieuw keyboard" Waar ik ook echt voor aan't sparen ben, als er dan iemand roept van hey, ik heb levenservaring en weet gewoon dat jij van het donatiegeld eten haalt, ben ik daar niet zo van gediend.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom pissig? Moet je toch zelf weten. Ze doneren omdat je vlogt, en met dat geld koop je weer nieuw eten (wat ongeveer de kern van je vlogs is) dus dan heb je weer nieuwe content. Wat snappen je volgers daar niet aan
Waarom care je?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, in de beschrijving staat "Help mij aan een nieuw keyboard" Waar ik ook echt voor aan't sparen ben, als er dan iemand roept van hey, ik heb levenservaring en weet gewoon dat jij van het donatiegeld eten haalt, ben ik daar niet zo van gediend.
George lust geen coffee, geen grap.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nespresso 4 lyfe ben net George Clooney
Ik ben hoink toch niet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
WOWOWOWOWOW! Het zijn maar 2 regeltjes ouwe snor.
geefnie ik ben gewoon pisnijdigquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
O excuses ik was lunchen dus ik haal even in.
Dan is het dus ook geen man.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:40 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
George lust geen coffee, geen grap.
Het fundament van het internet is leugens en onwaarheden, met die kennis in het achterhoofd vraag ik nogmaals: waarom care je?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik niet tegen onwaarheden kan.
hij moet t gwn in bitcoins stoppenquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind het ronduit beschamend dat je geld vraagt voor een nieuw keyboard of nieuwe auto maar hey ik bemoei niet
Hij vangt ook elke maand geld van de belastingbetaler, woont in een gratis huisje en filmt hoe hij een bord halfkoude noodles naar binnen slurpt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind het ronduit beschamend dat je geld vraagt voor een nieuw keyboard of nieuwe auto maar hey ik bemoei niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |