al met al een behoorlijk kansloze bedoening dusquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het ligt gecompliceerd
Die 2 kerels die die liedjes playbackte waren er puur voor de looks, die mochten niet zingen van de producer.
Toen het uitkwam dat ze geen noot hadden gezongen zijn ze een solo carriere gestart, een van die gasten is 20 jaar terug overleden, en die andere woont in Amsterdam sinds een paar jaar en heeft laten zien dat 'ie best wel redelijk kan zingen.
(Is die kerel van die KFC reclame)
Reden genoeg voor mij om die groep te boycotten. Vuile racisten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij is in Duitsland/Frankrijk heel populair.
Maar goed hier dus eh, niet(Terwijl Milli Vanilli als groep in de jaren 80 wel behoorlijk populair was, zelfs nadat bleek dat ze zelf alleen voor de looks waren)
Dus een van die lelijke gasten met lang krulhaar? Lol.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het ligt gecompliceerd
Die 2 kerels die die liedjes playbackte waren er puur voor de looks, die mochten niet zingen van de producer.
Toen het uitkwam dat ze geen noot hadden gezongen zijn ze een solo carriere gestart, een van die gasten is 20 jaar terug overleden, en die andere woont in Amsterdam sinds een paar jaar en heeft laten zien dat 'ie best wel redelijk kan zingen.
(Is die kerel van die KFC reclame)
Milli Vanilli was heel populair.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
al met al een behoorlijk kansloze bedoening dus
Ja, deze:quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus een van die lelijke gasten met lang krulhaar? Lol.
zou nog eerder naar een optreden van braddie gaan ;squote:Op woensdag 21 juni 2017 12:26 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou nog eerder naar de Toppers gaan, dan heb je tenminste nog een gezellige avond.
De Toppersquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:26 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou nog eerder naar de Toppers gaan, dan heb je tenminste nog een gezellige avond.
geld aan die jongen bestedenquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou nog eerder naar een optreden van braddie gaan ;s
Oh ja, stonden ze helemaal in het midden dan? Anders hadden ze een kwartslag moeten draaien.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Best kept secret, groot festival maar de setting was ontzettend klein. Wel beetje naaistreek, kijk hoeveel mensen nog achter cigarettes staanen daar sta je dan met je rug naar te spelen, beeeeetje awkward
[ afbeelding ]
Eujjjquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou nog eerder naar een optreden van braddie gaan ;s
dat is absoluut niet de bedoeling want dan viel het hele beeld wegquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh ja, stonden ze helemaal in het midden dan? Anders hadden ze een kwartslag moeten draaien.
ook alleen maar als ik een pistool tegen mijn hoofd zou krijgen en gedwongen zou worden een keuze tussen dat of milli vanilli te makenquote:
weet ik veel, het is atlijd hetzelfde gejank toch.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook dat hij donaties had gekregen, wat was dat dan?
Oh...quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is absoluut niet de bedoeling want dan viel het hele beeld weg
oke pfoeee, schrok alquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ook alleen maar als ik een pistool tegen mijn hoofd zou krijgen en gedwongen zou worden een keuze tussen dat of milli vanilli te maken
Ontzettend, maar wel gek om die stem live bij die man te horen. Past echt niet bij zn uiterlijkquote:
ik wil iemand blokkerenquote:
Klopt, iets met YouTuben, en sparen voor een ander keyboard, mensen helpen mij hierbij, en niemand hoeft te doneren als 'ie dat niet wil, alleen als je zoiets hebt van, oh ik vind het tof wat je doet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook dat hij donaties had gekregen, wat was dat dan?
pas je wel op daarmee aangezien je uitkering hebtquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, iets met YouTuben, en sparen voor een ander keyboard, mensen helpen mij hierbij, en niemand hoeft te doneren als 'ie dat niet wil, alleen als je zoiets hebt van, oh ik vind het tof wat je doet.
Maar dit liep afgelopen week in een livestream nogal uit de hand toen er 1 iemand begon te roepen dat ik donatiegeld had uitgegeven aan eten / thuisbezorgd.
Nee, volgens Wise welquote:
Niet? Ik vond 'm er al wel een beetje gay uitzien. Maar is het een grote kerel dan?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ontzettend, maar wel gek om die stem live bij die man te horen. Past echt niet bij zn uiterlijk
IS NIE GENOEG MORE FREE MONEY GIMME GIMMEquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
pas je wel op daarmee aangezien je uitkering hebt
JavaScriptquote:
hahahaquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, iets met YouTuben, en sparen voor een ander keyboard, mensen helpen mij hierbij, en niemand hoeft te doneren als 'ie dat niet wil, alleen als je zoiets hebt van, oh ik vind het tof wat je doet.
Maar dit liep afgelopen week in een livestream nogal uit de hand toen er 1 iemand begon te roepen dat ik donatiegeld had uitgegeven aan eten / thuisbezorgd. (Wat niet zo is, en toen werd ik een bééééééééééééétje pissig)
haha, nee gewoon zo stoer leren jack alles baardje en dan zo'n vrouwenstemquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet? Ik vond 'm er al wel een beetje gay uitzien. Maar is het een grote kerel dan?
Ik wist niet dat je zo vol zelfspot zat, mijn complimenten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:08 schreef Braddie het volgende:
Sja, als het niet ruikt naar fastfood vinden mensen het al gauw vies ruiken he, die geur snappen ze niet
Voor 50 euri zeg ik niets tegen de fiscus, Brad.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
hebben wel al gehad, not againquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Senseo koffie is niet echt koffie te noemen he.
Ja ik dacht eerst ook dat het een vrouw was die zong...quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, nee gewoon zo stoer leren jack alles baardje en dan zo'n vrouwenstem
hij is best klein
En die toetsenist deed de helft van de tijd niks
GoTquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Targaryen* lees eens een boek.
Faal
Ik heb een Dolce Gusto en een Nespresso-apparaat in mijn keuken staan, en dat is allebei goeie toelie.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Senseo > Oploskoffie.
Maar bonenkoffie > Al het andere
behulpzame boi ben je toch ook altijd hequote:Op woensdag 21 juni 2017 12:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voor 50 euri zeg ik niets tegen de fiscus, Brad.
Ik heb gebeld met die instantie en met m`n adviseur (Ja, serieus ik heb zo`n adviseur, als ik nou ff niet weet hoe en wat bel ik hem) En Donaties mogen gewoon.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
kwam er ook toen achterquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst ook dat het een vrouw was die zong...
waar haal jij al dat tering geld vandaan wtf mag ik geld hebben voor mijn bier???quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een Dolce Gusto en een Nespresso-apparaat in mijn keuken staan, en dat is allebei goeie toelie.
Ben je lekker op tijd meequote:Op woensdag 21 juni 2017 12:33 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
GoT.
Gisteren 't gevecht tussen Oberyn Martell en Gregor Clegane gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |