Er is weinig leuker.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:46 schreef deadprez het volgende:
lekker boeie ook
altijd dat overdreven breed uitmeten van alles wat braddie zegt
Dat is standaard hier manquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:46 schreef deadprez het volgende:
lekker boeie ook
altijd dat overdreven breed uitmeten van alles wat braddie zegt
Klopt .. en eigenlijk is het een caviaquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kat is vernoemd naar Cloud maar je hebt geen idee wie dat is?
Is een gevolg van 't soort toeristen in Amsterdam, niet perse 't aantal. Veel drugstoeristen en ander tuig.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja goed punt, maar ik doel voornamelijk op de binnensteden. Ik vind persoonlijk Den Haag stukken relaxter rondlopen dan Amsterdam. Kan natuurlijk ook komen door de 3849723289 touristen daarzo.
Haha.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
Hoezo 'heb je geen ov', Braddie? Hoe kun je nou geen ov hebben? Iedereen 'heeft' ov.
ja is ook wel eng hoor mensen die een joint rokenquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:52 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Is een gevolg van 't soort toeristen in Amsterdam, niet perse 't aantal. Veel drugstoeristen en ander tuig.
Vind 't Centrum van Amsterdam op zich vele malen indrukwekkender en veelzijdiger maar absoluut niet geschikt om te shoppen of met jonge kinderen naartoe te gaan.
Wel even een QP dan.quote:
Ik heb buikpijnquote:
Oh oké, daar ben ik 't op zich wel mee eens verder. En box want ben zelf eveneens #teamUtrecht.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd ik vind Rotterdam ook een kutstad, maar er is niet echt sprake van verpaupering. Volgens mij wordt er veel geïnvesteerd in de stad en ziet het er steeds beter uit en zit het in de lift zoals dat zo populair genoemd wordt.
#teamutrecht
Strugglesquote:
Die worden nu heroverd door yuppen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:58 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh oké, daar ben ik 't op zich wel mee eens verder. En box want ben zelf eveneens #teamUtrecht.
Vind dat er in Utrecht een goede balans is tussen hoogbouw en historische architectuur. Alleen jammer dat er complete buurten zijn overgenomen door tuig maar dat valt in principe te vermijden.
Ook in jouw contreien? Hebben ze daar niet gewoon 1 buschauffeur ?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:58 schreef Chai het volgende:
Had een keer dat mijn OV op de terugreis niet meer wilde inchecken in de bus.Had geen cash mee, maar mocht gelukkig mee. Wel coulant, want kan ook gewoon stiekem telkens mijn kapotte OV gebruiken en doen alsof ik daar pas net achter kom en dan lekker gratis met de bus telkens.
Lol'de in de bus, geen grapquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het zit toch in de naam. Openbaar vervoer.
Ditquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Struggles
Ik wil ook maccie, maar ik moet mijn figuur wel een beetje behouden voor de zomer.
rtquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:01 schreef JamesHustle het volgende:
Verder moeten auto's uiteraard gewoon verboden worden in binnensteden.
In Amsterdam gaat 't wel wat verder dan dat alhoewel dat wel reden genoeg is om er niet te shoppen inderdaad.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is ook wel eng hoor mensen die een joint roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |