maar dat is cloud ook gwnquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kat is vernoemd naar Cloud maar je hebt geen idee wie dat is?
Ja goed punt, maar ik doel voornamelijk op de binnensteden. Ik vind persoonlijk Den Haag stukken relaxter rondlopen dan Amsterdam. Kan natuurlijk ook komen door de 3849723289 touristen daarzo.quote:
rotterdam is lelijk en stinkt. Amsterdam is mooiquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Rotterdam > Amsterdam.
Overrated stad is het wel man, Amsterdam.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Rotterdam > Amsterdam.
Overrated stad is het wel man, Amsterdam.

Amsterdam is nou ook niet het toppunt van hygiënequote:Op woensdag 21 juni 2017 11:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
rotterdam is lelijk en stinkt. Amsterdam is mooi
lel gvdquote:
klopt maar rotterdam met alle vieze industrie is gewoon ongezond en pure aftanse oogaids, en die wanna be skyline?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Amsterdam is nou ook niet het toppunt van hygiëne
Ooit gehoord van de kaartautomaat? En parkeren bij een P+R?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Soms dan moet je wel eens naar Amsterdam toe, en heb geen OV
Geen persoonlijke kaart wsl.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
Hoezo 'heb je geen ov', Braddie? Hoe kun je nou geen ov hebben? Iedereen 'heeft' ov.
Een watvoorautomaat? HUH?????quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ooit gehoord van de kaartautomaat? En parkeren bij een P+R?
Wilde jou als Utrechter hetzelfde vragen.quote:
Begrijp me niet verkeerd ik vind Rotterdam ook een kutstad, maar er is niet echt sprake van verpaupering. Volgens mij wordt er veel geïnvesteerd in de stad en ziet het er steeds beter uit en zit het in de lift zoals dat zo populair genoemd wordt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:43 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wilde jou als Utrechter hetzelfde vragen.
Rotterdam kan uitgroeien tot een chille stad maar is op dit moment een soort Groot Almere. Veel beton, weinig groen, weinig coherentie, veel verpaupering, voorzieningen versplinterd over de stad.
Ja. Alleen in de bus is dat wel kut, want dan houd je iedereen op, omdat de buschauffeur je geld moet aannemen en evt. teruggeven. Je kan ook alleen cash betalen muv een paar plekken waar de bussen zo vaak overvallen zijn dat ze wel over moesten op pin.quote:
*ovquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:44 schreef Braddie het volgende:
Ik heb inderdaad geen kaart of dergelijk, maar ik vind reizen met het OV ook helemaal niets.
En ik heb zeker wel gehoord van de P+R (Bij Elton John nog fijn gebruik van gemaakt) Maar als ik iemand weg breng die midden in Amsterdam moet wezen, heeft dat voor mij geen nut natuurijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |