quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:11 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
En terecht. Eerste keer dat ik Surinaams bestelde meteen weggegooid vanwege de geur. Was uiteraard de laatste keer dat ik Surinaams bestelde.
Hjb tegen Brad.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:08 schreef Zosk het volgende:
Ik dacht dat de TS nooit meer zou terugkomen op fok
Chill, waar?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had super intiem optreden van ze, 30 man maar ofzo. Was echt mega nice, wat een stem
ondankbaar jong bende ook ;squote:
Toen ik mijn studenten OV ontving reisde ik regelmatig na schooltijd naar Utrecht voor een frietje om vervolgens weer terug naar huis te gaan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben verhuisd hè. En met studenten OV heb ik heel veel OV ervaring opgedaan door het hele land. In dit geval ging ik vanuit Utrecht weer terug naar het oosten.
Buurtbussen heb ik me nog nooit aan gewaagd trouwens.
Ik faal met straattaal oké, ik ben ook maar een eenvoudig provinciaaltje.quote:
Ga de hele dag in bed blijven liggen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Yo JD, gaat lekker hier, mag niet klagen. En met jou dan?
die knul neemt het voor je op en wat krijgt hijquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
ik doe dit ff niet snappen geleuf'k ;s
Logisch, wie wil daar nu heen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:16 schreef Braddie het volgende:
Chill is dat ja, als artiesten optreden voor weinig mensen
Was laatst bij Fabrice Morvan (Wie ? De enige nog levende van Milli Vanilli die wél kan zingen) En daar waren +- 120 tickets verkocht i.p.v de 1500 waar ze bij Paradiso op hoopte![]()
Dus het was echt super intiem, super toffe sfeer.
echt eh wtfquote:
awhquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik faal met straattaal oké, ik ben ook maar een eenvoudig provinciaaltje.
Hij is in Duitsland/Frankrijk heel populair.quote:
Oh was het niet eens een van die gasten die zong?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij is in Duitsland/Frankrijk heel populair.
Maar goed hier dus eh, niet(Terwijl Milli Vanilli als groep in de jaren 80 wel behoorlijk populair was, zelfs nadat bleek dat ze zelf alleen voor de looks waren)
Ik ook hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik faal met straattaal oké, ik ben ook maar een eenvoudig provinciaaltje.
Het ligt gecompliceerdquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh was het niet eens een van die gasten die zong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |