Ja, heb nog steeds die Senseo, vind het best oke koffie. Beter dan oploskoffiequote:Op woensdag 21 juni 2017 12:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je nog steeds die Senseo?
Ik heb het thuis ook, maar ik wil z.s.m. over op een bonenapparaat.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:02 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
In Amsterdam gaat 't wel wat verder dan dat alhoewel dat wel reden genoeg is om er niet te shoppen inderdaad.
nee jeetje meid stel je voorquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:05 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Je wil die lucht toch niet in je shopgoed.
Hebben we hier,quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je nog steeds die Senseo?
Ik heb het thuis ook, maar ik wil z.s.m. over op een bonenapparaat.
Laatst Surinaams gehaald,quote:
Dat is wel waar ja, maar met het aantal koppen dat hier per dag wordt gedronken zijn bonen zelfs goedkoper dan die wahed dure padjes.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, heb nog steeds die Senseo, vind het best oke koffie. Beter dan oploskoffie
Ben verhuisd hè. En met studenten OV heb ik heel veel OV ervaring opgedaan door het hele land. In dit geval ging ik vanuit Utrecht weer terug naar het oosten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook in jouw contreien? Hebben ze daar niet gewoon 1 buschauffeur ?
Wahed dure padjesquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja, maar met het aantal koppen dat hier per dag wordt gedronken zijn bonen zelfs goedkoper dan die wahed dure padjes.
Daar ga je nou de fout in Zosk, denken.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:08 schreef Zosk het volgende:
Ik dacht dat de TS nooit meer zou terugkomen op fok
1 dure padjes jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja, maar met het aantal koppen dat hier per dag wordt gedronken zijn bonen zelfs goedkoper dan die wahed dure padjes.
je likt tussendoor verijkt uranium om je smaak te doden; wat die bocht is geen koffiequote:Op woensdag 21 juni 2017 12:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wahed dure padjes![]()
Ik drink nog maar 2 koppen per dag, dus dan valt Senseo ook wel mee als je de koffie bij de Hema haalt, ik doe 3 weken met een zak van 1 euro.
Oh jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben verhuisd hè. En met studenten OV heb ik heel veel OV ervaring opgedaan door het hele land. In dit geval ging ik vanuit Utrecht weer terug naar het oosten.
Buurtbussen heb ik me nog nooit aan gewaagd trouwens.
Senseo > Oploskoffie.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
je likt tussendoor verijkt uranium om je smaak te doden; wat die bocht is geen koffie
Jij nooit bbquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heey, jij vond cigarettes after sex tof toch
Goede analyse hoor Sigmund.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je doet me altijd denken aan zo'n korpsbal die op een simpele gezellige verjaardag if huisfeestje discussies probeert aan te gaan met mensen die je net hebt leren kennen.
En terecht. Eerste keer dat ik Surinaams bestelde meteen weggegooid vanwege de geur. Was uiteraard de laatste keer dat ik Surinaams bestelde.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laatst Surinaams gehaald,
Heel het kantoor over de zeik vanwege de geur
Duurder dan één dure padjesquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Had super intiem optreden van ze, 30 man maar ofzo. Was echt mega nice, wat een stemquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij nooit bb
[..]
Jawel.
[..]
Goede analyse hoor Sigmund.
ik was snellerquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:11 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
En terecht. Eerste keer dat ik Surinaams bestelde meteen weggegooid vanwege de geur. Was uiteraard de laatste keer dat ik Surinaams bestelde.
Hjb tegen Brad.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:08 schreef Zosk het volgende:
Ik dacht dat de TS nooit meer zou terugkomen op fok
Chill, waar?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had super intiem optreden van ze, 30 man maar ofzo. Was echt mega nice, wat een stem
ondankbaar jong bende ook ;squote:
Toen ik mijn studenten OV ontving reisde ik regelmatig na schooltijd naar Utrecht voor een frietje om vervolgens weer terug naar huis te gaan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben verhuisd hè. En met studenten OV heb ik heel veel OV ervaring opgedaan door het hele land. In dit geval ging ik vanuit Utrecht weer terug naar het oosten.
Buurtbussen heb ik me nog nooit aan gewaagd trouwens.
Ik faal met straattaal oké, ik ben ook maar een eenvoudig provinciaaltje.quote:
Ga de hele dag in bed blijven liggen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Yo JD, gaat lekker hier, mag niet klagen. En met jou dan?
die knul neemt het voor je op en wat krijgt hijquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
ik doe dit ff niet snappen geleuf'k ;s
Logisch, wie wil daar nu heen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:16 schreef Braddie het volgende:
Chill is dat ja, als artiesten optreden voor weinig mensen
Was laatst bij Fabrice Morvan (Wie ? De enige nog levende van Milli Vanilli die wél kan zingen) En daar waren +- 120 tickets verkocht i.p.v de 1500 waar ze bij Paradiso op hoopte![]()
Dus het was echt super intiem, super toffe sfeer.
echt eh wtfquote:
awhquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik faal met straattaal oké, ik ben ook maar een eenvoudig provinciaaltje.
Hij is in Duitsland/Frankrijk heel populair.quote:
Oh was het niet eens een van die gasten die zong?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij is in Duitsland/Frankrijk heel populair.
Maar goed hier dus eh, niet(Terwijl Milli Vanilli als groep in de jaren 80 wel behoorlijk populair was, zelfs nadat bleek dat ze zelf alleen voor de looks waren)
Ik ook hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik faal met straattaal oké, ik ben ook maar een eenvoudig provinciaaltje.
Het ligt gecompliceerdquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh was het niet eens een van die gasten die zong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |