quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik val niet op mongooltjes, dat jij tardis nou deed
Je doet me altijd denken aan zo'n korpsbal die op een simpele gezellige verjaardag if huisfeestje discussies probeert aan te gaan met mensen die je net hebt leren kennen.quote:
nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heey, jij vond cigarettes after sex tof toch
treffend welquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je doet me altijd denken aan zo'n korpsbal die op een simpele gezellige verjaardag if huisfeestje discussies probeert aan te gaan met mensen die je net hebt leren kennen.
geen paniek die ouwe niva doet het nog welquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:34 schreef Crack_ het volgende:
http://www.mirror.co.uk/n(...)n-after-car-10650509
Tsja
Ik eet nu huismerk eten :squote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
treffend wel
met die details dat je weet dat hij thuis met zijn huismerk cola zit, zich af te vragen waarom niemand hem moet
ja maar is nu vies, beetje jammerquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:35 schreef zeer het volgende:
[..]
geen paniek die ouwe niva doet het nog wel
is ook prima, zolang je het niet als kenmerk van jouw ontegenzeggelijke superioriteit gebruiktquote:
Ik ben geen loser, toch? :squote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is ook prima, zolang je het niet als kenmerk van jouw ontegenzeggelijke superioriteit gebruikt
en dat is het punt met JD, zijn misplaatste superioriteit, niet kunnen accepteren dat hij net zo'n loser is als de rest van ons hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |