Pls ik typ dit vanuit de separeer.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wil je nu stoppen anders haal ik de leiding
bedoel je 25 jaar werkkamp voor iedereen die zich opmaakt in de trein?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die fantasieën waar je het net over had kan ik waarheid maken
Oh God ja. Kom we gaan samen pleiten.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:48 schreef zeer het volgende:
[..]
bedoel je 25 jaar werkkamp voor iedereen die zich opmaakt in de trein?
Oké oké.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:49 schreef zeer het volgende:
[..]
nmmrtje trekken voordat je nmmrtje kan maken
Dump ober en pak mij en Am tegelijkertijdquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:50 schreef zeer het volgende:
[..]
srry ik zou het ook anders willen als dat kon
waar komt dit vandaanquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dump ober en pak mij en Am tegelijkertijd
ik krijg hier de kriebels van ga je kind zogenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kon het niet langer houden zeer. Wil gewoon meer dan vrienden zijn.
Hij bijt. Ik knabbel.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:53 schreef zeer het volgende:
[..]
ik krijg hier de kriebels van ga je kind zogen
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die oortjes zijn wel weer een goedmaker.
Lekker belangrijk, als dat is waar je je keuzes op baseert hoef ik je niet eens.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan ben jij mijn aller grootste vijand 4 lyphe na Zeer
Sodemieter op joh labiele loentjequote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh mooi is weer een vriend minder aan wie hij me nog moet voorstellen
Dit is ook de gay sc, wat had je dan verwachtquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik denk dat jullie allemaal gay zijn
een vriend iykwimquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dit is ook de gay sc, wat had je dan verwacht
Had het over JD maar okequote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik val niet op mongooltjes, dat jij tardis nou deed
Huehue iswydtquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze bedoelt niet jou, gekkie, maar die andere mongool
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik val niet op mongooltjes, dat jij tardis nou deed
Je doet me altijd denken aan zo'n korpsbal die op een simpele gezellige verjaardag if huisfeestje discussies probeert aan te gaan met mensen die je net hebt leren kennen.quote:
nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heey, jij vond cigarettes after sex tof toch
treffend welquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je doet me altijd denken aan zo'n korpsbal die op een simpele gezellige verjaardag if huisfeestje discussies probeert aan te gaan met mensen die je net hebt leren kennen.
geen paniek die ouwe niva doet het nog welquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:34 schreef Crack_ het volgende:
http://www.mirror.co.uk/n(...)n-after-car-10650509
Tsja
Ik eet nu huismerk eten :squote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
treffend wel
met die details dat je weet dat hij thuis met zijn huismerk cola zit, zich af te vragen waarom niemand hem moet
ja maar is nu vies, beetje jammerquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:35 schreef zeer het volgende:
[..]
geen paniek die ouwe niva doet het nog wel
is ook prima, zolang je het niet als kenmerk van jouw ontegenzeggelijke superioriteit gebruiktquote:
Ik ben geen loser, toch? :squote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is ook prima, zolang je het niet als kenmerk van jouw ontegenzeggelijke superioriteit gebruikt
en dat is het punt met JD, zijn misplaatste superioriteit, niet kunnen accepteren dat hij net zo'n loser is als de rest van ons hier
hahahahahahahahahahaquote:
*mijnquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:47 schreef McGrath het volgende:
Ik baseer me welkom op de bovenste twee posts van deze pagina
Maar anders had ik voor jou wel een trein gekocht die speciaal éénmalig voor jou naar auschwitz rijdt.quote:
JA DIKKE VETTE TR DUS HE, KKMONGOOLquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar anders had ik voor jou wel een trein gekocht die speciaal éénmalig voor jou naar auschwitz rijdt.
Als Duitser moet je dat toch leuk en boeiend vinden?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JA DIKKE VETTE TR DUS HE, KKMONGOOL
sterk punt ook wel weer, had ook geen tr gedaan hoor, hou van je en hoop nog steeds op seksquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als Duitser moet je dat toch leuk en boeiend vinden?
die wederzijdse liefde is niet heel erg aanwezig, de drang om met een oude vent seks te hebben des te minder, maar een biertje vind ik prima!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sterk punt ook wel weer, had ook geen tr gedaan hoor, hou van je en hoop nog steeds op seks
BBC?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sterk punt ook wel weer, had ook geen tr gedaan hoor, hou van je en hoop nog steeds op seks
zou zo biertje met je drinken hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
die wederzijdse liefde is niet heel erg aanwezig, de drang om met een oude vent seks te hebben des te minder, maar een biertje vind ik prima!
een duits biertje?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou zo biertje met je drinken hoor
Absoluutquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Fantastische televisiezender, altijd genieten met match of the day en Pointless
welke lijsten ken je welquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:53 schreef Crack_ het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)_injuries_and_deaths
Deze lijst kende ik nog nietgodverdmme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |