hahahahahahahahahahaquote:
*mijnquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:47 schreef McGrath het volgende:
Ik baseer me welkom op de bovenste twee posts van deze pagina
Maar anders had ik voor jou wel een trein gekocht die speciaal éénmalig voor jou naar auschwitz rijdt.quote:
JA DIKKE VETTE TR DUS HE, KKMONGOOLquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar anders had ik voor jou wel een trein gekocht die speciaal éénmalig voor jou naar auschwitz rijdt.
Als Duitser moet je dat toch leuk en boeiend vinden?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JA DIKKE VETTE TR DUS HE, KKMONGOOL
sterk punt ook wel weer, had ook geen tr gedaan hoor, hou van je en hoop nog steeds op seksquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als Duitser moet je dat toch leuk en boeiend vinden?
die wederzijdse liefde is niet heel erg aanwezig, de drang om met een oude vent seks te hebben des te minder, maar een biertje vind ik prima!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sterk punt ook wel weer, had ook geen tr gedaan hoor, hou van je en hoop nog steeds op seks
BBC?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sterk punt ook wel weer, had ook geen tr gedaan hoor, hou van je en hoop nog steeds op seks
zou zo biertje met je drinken hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
die wederzijdse liefde is niet heel erg aanwezig, de drang om met een oude vent seks te hebben des te minder, maar een biertje vind ik prima!
een duits biertje?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou zo biertje met je drinken hoor
Absoluutquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Fantastische televisiezender, altijd genieten met match of the day en Pointless
welke lijsten ken je welquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:53 schreef Crack_ het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)_injuries_and_deaths
Deze lijst kende ik nog nietgodverdmme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |