app me vriendquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:29 schreef zeer het volgende:
Echt blij als ik zo thuis ben en in een donkere kamer discreet kan huilen.
EN JE KIND DANquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:29 schreef Myrr het volgende:
Je kunt tegenwoordig gigantische bazenhuizen bouwen.
Ga mediterraanse mansion bouwen aankomende week.Heb toch geen fuck te doen verder
gastouder?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:30 schreef Myrr het volgende:
Maar die is donderdag bij de gastouder dus dan heb ik tijd om mijn tijd te verdoen.
ah zoquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kinderdagverblijf maar dan bij iemand thuis, niet in een grote groep.
Bijna vijf en half jaar alweer.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ah zo
Ben je eigenlijk nog met de vader samen?
goed dat je dat doet, heb ik ook altijd bij gezeten en heb daar veel geleerd bijvoorbeeld dat als je een complete cunt wil zijn tegen mensen je dat het best anoniem online doetquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:30 schreef Myrr het volgende:
Maar die is donderdag bij de gastouder dus dan heb ik tijd om mijn tijd te verdoen.
Haha. Wat. Laatse stukje ben je me even kwijt.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:44 schreef zeer het volgende:
[..]
goed dat je dat doet, heb ik ook altijd bij gezeten en heb daar veel geleerd bijvoorbeeld dat als je een complete cunt wil zijn tegen mensen je dat het best anoniem online doet
Dan ben jij mijn aller grootste vijand 4 lyphe na Zeerquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:47 schreef TARDIS. het volgende:
Zeer heeft echt de potentie mijn allerbeste vriend 4 lyphe te zijn.
beter leer je de namen van je vijanden goed schrijven domme kutquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan ben jij mijn aller grootste vijand 4 lyphe na Zeer
Die trigger was deze keer wel kleinquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:49 schreef zeer het volgende:
[..]
beter leer je de namen van je vijanden goed schrijven domme kut
Oh mooi is weer een vriend minder aan wie hij me nog moet voorstellenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:47 schreef TARDIS. het volgende:
Zeer heeft echt de potentie mijn allerbeste vriend 4 lyphe te zijn.
Fatty4life. Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb Dorito's en Hamka's gehaald want was 2 voor ¤2
Ja!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga je dit de hele zomer roepen of niet
Wie ben jij ook al weerquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klagen over de hitte mag in de topics daarover.
quote:
Dat is wel aids.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:00 schreef Snowbells het volgende:
[..].
Het is hier warmer dan buiten, maar mijn kamer zit aan de kant waar de zon van ochtend tot avond schijnt.
Betalen ze je nooit?quote:
Haal van die rolgordijnen die de zon wegkaatsen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:00 schreef Snowbells het volgende:
[..].
Het is hier warmer dan buiten, maar mijn kamer zit aan de kant waar de zon van ochtend tot avond schijnt.
Met dit weer een broek dragenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel aids.
Hier staat grote boom voor de deur, dus komt weinig warmte binnen.
Nu lekker broekloos aan de andere kant van het huis.
Die heb ik, maar het blijft een broeikas. Plat dak ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haal van die rolgordijnen die de zon wegkaatsen.
Wil graag een tagje. Het doet me pijn als mensen niet op zijn minst de 47 fok!kers kunnen opnoemen die mij hebben uitgewoond.quote:
Oh helse platte daken. Heb je wel een tuin/ dakterras of iets?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die heb ik, maar het blijft een broeikas. Plat dak ook.
okquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil graag een tagje. Het doet me pijn als mensen niet op zijn minst de 47 fok!kers kunnen opnoemen die mij hebben uitgewoond.
Alleen beetje jammer als je stijfje krijgt op het balkon ofzo.quote:
Tuin is een oerwoud, studentenhuisquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh helse platte daken. Heb je wel een tuin/ dakterras of iets?
amaranthaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!! Die komt morgenquote:
Waarom schreeuw je zo veel Etto? Spaar je stembanden om een mooie solo te doen met je gitaarquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
amaranthaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!! Die komt morgen
Enthousiast als ik ama ziequote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom schreeuw je zo veel Etto? Spaar je stembanden om een mooie solo te doen met je gitaar
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:18 schreef xcachet het volgende:
Ik kan echt ziedend worden om mensen die hun hond in de auto laten.
Snap ook niet dat er mongolen zijn die dit nog steeds doen. Meteen raampje intikkenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:18 schreef xcachet het volgende:
Zag het ook net.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:18 schreef xcachet het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:25 schreef Oberkullie het volgende:
ik kan echt ziedend worden om mensen die in de metro worden opgesloten
ga koken voor jezelfquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:28 schreef Oberkullie het volgende:
Za ik mijn boek lezen of suits kijken
En indien optie 1 ga ik dan de nieuwe tsaar lezen of hoe ik talent voor het leven kreeg
Heb je ramadan? De puberstinkerd van vanochtend wel. Niet erg, maar trek met dit weer wel even eem schoon shirt aan zodat ik je diepe dampende op hol geslagen puberferomonen van gisteren niet hoef te inhaleren.quote:
nee ik behandel m'n lichaam als de goddelijke tempel die die isquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb je ramadan? De puberstinkerd van vanochtend wel. Niet erg, maar trek met dit weer wel even eem schoon shirt aan zodat ik je diepe dampende op hol geslagen puberferomonen van gisteren niet hoef te inhaleren.
Hoe was je AH bolognesequote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:32 schreef zeer het volgende:
[..]
nee ik behandel m'n lichaam als de goddelijke tempel die die is
Moa, alles is op een paar minuten loopafstand. Alleen handig als ik de trein heb gemist of grote spullen moet verplaatsen. Ga sws dik worden als ik een auto heb.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik bespeur enige frustratie in deze post
Pics.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:32 schreef zeer het volgende:
[..]
nee ik behandel m'n lichaam als de goddelijke tempel die die is
mag ik myrr als vriend zienquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je zoiets eerst met mij overlegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |