app me vriendquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:29 schreef zeer het volgende:
Echt blij als ik zo thuis ben en in een donkere kamer discreet kan huilen.
EN JE KIND DANquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:29 schreef Myrr het volgende:
Je kunt tegenwoordig gigantische bazenhuizen bouwen.
Ga mediterraanse mansion bouwen aankomende week.Heb toch geen fuck te doen verder
gastouder?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:30 schreef Myrr het volgende:
Maar die is donderdag bij de gastouder dus dan heb ik tijd om mijn tijd te verdoen.
ah zoquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kinderdagverblijf maar dan bij iemand thuis, niet in een grote groep.
Bijna vijf en half jaar alweer.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ah zo
Ben je eigenlijk nog met de vader samen?
goed dat je dat doet, heb ik ook altijd bij gezeten en heb daar veel geleerd bijvoorbeeld dat als je een complete cunt wil zijn tegen mensen je dat het best anoniem online doetquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:30 schreef Myrr het volgende:
Maar die is donderdag bij de gastouder dus dan heb ik tijd om mijn tijd te verdoen.
Haha. Wat. Laatse stukje ben je me even kwijt.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:44 schreef zeer het volgende:
[..]
goed dat je dat doet, heb ik ook altijd bij gezeten en heb daar veel geleerd bijvoorbeeld dat als je een complete cunt wil zijn tegen mensen je dat het best anoniem online doet
Dan ben jij mijn aller grootste vijand 4 lyphe na Zeerquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:47 schreef TARDIS. het volgende:
Zeer heeft echt de potentie mijn allerbeste vriend 4 lyphe te zijn.
beter leer je de namen van je vijanden goed schrijven domme kutquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan ben jij mijn aller grootste vijand 4 lyphe na Zeer
Die trigger was deze keer wel kleinquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:49 schreef zeer het volgende:
[..]
beter leer je de namen van je vijanden goed schrijven domme kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |