Tuin is een oerwoud, studentenhuisquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh helse platte daken. Heb je wel een tuin/ dakterras of iets?
amaranthaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!! Die komt morgenquote:
Waarom schreeuw je zo veel Etto? Spaar je stembanden om een mooie solo te doen met je gitaarquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
amaranthaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!! Die komt morgen
Enthousiast als ik ama ziequote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom schreeuw je zo veel Etto? Spaar je stembanden om een mooie solo te doen met je gitaar
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:18 schreef xcachet het volgende:
Ik kan echt ziedend worden om mensen die hun hond in de auto laten.
Snap ook niet dat er mongolen zijn die dit nog steeds doen. Meteen raampje intikkenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:18 schreef xcachet het volgende:
Zag het ook net.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:18 schreef xcachet het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:25 schreef Oberkullie het volgende:
ik kan echt ziedend worden om mensen die in de metro worden opgesloten
ga koken voor jezelfquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:28 schreef Oberkullie het volgende:
Za ik mijn boek lezen of suits kijken
En indien optie 1 ga ik dan de nieuwe tsaar lezen of hoe ik talent voor het leven kreeg
Heb je ramadan? De puberstinkerd van vanochtend wel. Niet erg, maar trek met dit weer wel even eem schoon shirt aan zodat ik je diepe dampende op hol geslagen puberferomonen van gisteren niet hoef te inhaleren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |