Ben je gek, dit is een positieve dag voor de SC, maar op een moment gaat de TR knop weer misbriukt worden (of vanavond of morgen) en dan wordt of Braddie voor een jaar geband of worden Chai, JimmyDean en ik geband.quote:
ZE KAN DIT NIET ZIEN WANT ZE HEEFT JE WEGGESCRIPTquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:43 schreef Braddie het volgende:
Crack, zou je misschien willen/kunnen uitleggen waarom je nou opeens zo`n pesthekel aan mij lijkt te hebben ? Ik heb mij nog nooit negatief over jou uitgelaten dus vind dit een beetje jammer.
Afm?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:43 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Afm waarschuwt om dat niet te doen.
kan die dag vandaag zijnquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je gek, dit is een positieve dag voor de SC, maar op een moment gaat de TR knop weer misbriukt worden (of vanavond of morgen) en dan wordt of Braddie voor een jaar geband of worden Chai, JimmyDean en ik geband.
spannendquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ZE KAN DIT NIET ZIEN WANT ZE HEEFT JE WEGGESCRIPT
Nee, dat maakt iedereen er nu van.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Alweer een nieuwe auto op de planning?
Kan denk ik wel, welke dag komt t beste uit?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar kom je volgende week bij mij eten en bieren?
krijg ik dan 100 euroquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou ik ook niet erg vinden, moet je wel ff je 06 sturen, dan spreken we af voor seks.
Oh dacht dat het onder je stream stond.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat maakt iedereen er nu van.
Ik ben aan't sparen voor een ander keyboard in the first place, en evt voor een buffertje voor het geval dat mijn huidige auto er mee stopt.
Kan aanraden, Crack is een mokerlekker ding.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou ik ook niet erg vinden, moet je wel ff je 06 sturen, dan spreken we af voor seks.
Ja, ik ben aan't sparen voor én een ander keyboard én een andere auto, puur zodat ik iig een ander keyboard kán kopen, en tegen de tijd dat de auto er mee ophoud ik (waarschijnlijk) Ook een buffertje heb voor een andere auto.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dacht dat het onder je stream stond.
Vrijdag denk ik. De 30e.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan denk ik wel, welke dag komt t beste uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |