abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 29 mei 2017 @ 18:45:55 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171306689


"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK! Powerlifting doelen 31-12-2016
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 mei 2017 @ 21:12:39 #2
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171311054
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:21 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Oh echt? :D Hoe was dat?
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:27 schreef Cue_ het volgende:
Oerh ja, ben benieuwd :D
Ja super tof. De workshop werd gegeven door Pim Kokos (2x Nederlands kampioen) en Thorsten Bruning van Crossfit Twente. In de workshop werden vooral de beginselen van de snatch geleerd door progressie via powerpositie naar muscle snatch, power snatch en vervolgens hang snatch. Daarna werd er nog een kort stukje voorslaan behandeld. Best flabbergasting hoe complex de hele bewegingscyclus is als je hem echt goed wil doen :P We waren met een klein groepje, 10 man, zowel beginners als gevorderden en voor iedereen was er veel aandacht. Echt leuk. Wellicht dat ik na mijn wedstrijd af en toe wat weightlifting in mijn trainingen wil stoppen. :)
Fear is the path to the Dark Side.
  maandag 29 mei 2017 @ 22:25:40 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171313588
Nice! Klinkt als goede workshop, zeker ook omdat t dan echt voor alle niveaus lijkt te zijn. Cool :)
  maandag 29 mei 2017 @ 22:27:59 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171313696
Owja, vandaag 1rm deadlift gedaan, laatste keer was 12feb, van 103 naar 107.5 gegaan :)
Hebben hem ook niet echt vaak getraind, 4x ofzo maar tussendoor. Ondanks dat ik er echt veel zin aan had, voelde hij al snel erg zwaar aan.

Nu weer een tijdje gewone trainingen :)
  maandag 29 mei 2017 @ 22:41:40 #5
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171314240
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Owja, vandaag 1rm deadlift gedaan, laatste keer was 12feb, van 103 naar 107.5 gegaan :)
Hebben hem ook niet echt vaak getraind, 4x ofzo maar tussendoor. Ondanks dat ik er echt veel zin aan had, voelde hij al snel erg zwaar aan.

Nu weer een tijdje gewone trainingen :)
Netjes hoor! Neem je wel even wat rust na al dat maxen?

Die workshop was inderdaad een aanrader. Mocht je wat serieuzer richting oly willen gaan dan zou ik zeker eens bij een van die jongens langs gaan :)

Ik ga zelf komende week openers bepalen voor de wedstrijd van 10 juni. Interessant wel want ik heb voor het eind van de week deadliftsingles met 142.5 gepland staan, mijn nog staande max van voor mijn rugblessure is 140. :P Gezien dat ik 130 inmiddels trek voor setjes (7x3) verwacht ik niet al te veel problemen maar het is toch een beetje spannend :')
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 07:22:58 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171319099
Ja we gaan nu weer rustig aan doen, m'n trainer kennende.

Het blijft altijd spannend, maar het klinkt alsof het helemaal goed moet komen als die 130 je zo goed afgaat.

10juni is al snel.
Maar dan deze week nog de 142 en bij de wedstrijd? Streven naar nog hoger?
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:29:17 #7
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171319588
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 07:22 schreef Cue_ het volgende:
Ja we gaan nu weer rustig aan doen, m'n trainer kennende.

Het blijft altijd spannend, maar het klinkt alsof het helemaal goed moet komen als die 130 je zo goed afgaat.

10juni is al snel.
Maar dan deze week nog de 142 en bij de wedstrijd? Streven naar nog hoger?
Ja, die 3 singles zijn onderdeel van de deload, het volume is deze twee weken helemaal uit de programmering gehaald. De deadlifttraining bestaat ook uit 3 singles, een heel klein beetje supplementair werk en daarna heb ik een rustweek tot de wedstrijd. Als het goed is voelen die singles wel zwaar, maar moet 142.5 niet mijn max zijn, dus ik streef op de wedstrijd inderdaad naar meer.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_171319631
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:12 schreef Artoo het volgende:

[..]


[..]

Ja super tof. De workshop werd gegeven door Pim Kokos (2x Nederlands kampioen) en Thorsten Bruning van Crossfit Twente. In de workshop werden vooral de beginselen van de snatch geleerd door progressie via powerpositie naar muscle snatch, power snatch en vervolgens hang snatch. Daarna werd er nog een kort stukje voorslaan behandeld. Best flabbergasting hoe complex de hele bewegingscyclus is als je hem echt goed wil doen :P We waren met een klein groepje, 10 man, zowel beginners als gevorderden en voor iedereen was er veel aandacht. Echt leuk. Wellicht dat ik na mijn wedstrijd af en toe wat weightlifting in mijn trainingen wil stoppen. :)
Leuk! Klinkt heel leerzaam. Verbaas me elke keer wel als ik YT-filmpjes kijk hoeveel er uit te leggen valt over techniek, en dan moet je het vervolgens in de praktijk brengen :+.
pi_171336110
Ik fantaseer en droom nu gewoon over eten, heb zo zin om een zak raspatat te halen bij de snackbar maar al dat vocht dat ik dan ga vasthouden
pi_171336157
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:55 schreef Henrys het volgende:
Ik fantaseer en droom nu gewoon over eten, heb zo zin om een zak raspatat te halen bij de snackbar maar al dat vocht dat ik dan ga vasthouden
Viesdik worden wens je niemand toe. Stay strong!
pi_171336234
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:57 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Viesdik worden wens je niemand toe. Stay strong!
Nadeel is dat je bij zo'n snackbar ook geen idee hebt hoeveel kcal erin zit
pi_171337125
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:01 schreef Henrys het volgende:

[..]

Nadeel is dat je bij zo'n snackbar ook geen idee hebt hoeveel kcal erin zit
Precies, daarom supermarktpizza. Ik heb maandenlang een periode gehad waarin de Jumbo Big American Texas (1200 kcal) dagelijks in mijn MyFitnesspal template stond. Dat rekent wel zo makkelijk.

Die pizza is al een tijdlang uit het assortiment verbannen, though. ;(
pi_171347059
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:35 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Precies, daarom supermarktpizza. Ik heb maandenlang een periode gehad waarin de Jumbo Big American Texas (1200 kcal) dagelijks in mijn MyFitnesspal template stond. Dat rekent wel zo makkelijk.

Die pizza is al een tijdlang uit het assortiment verbannen, though. ;(
Die verse AH Prosciutto is wel nice.

Kcal 920
K 120
V 28
E 43
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_171354762
Gisteren ging ik in mijn laatste rep van de laatste set van de OHP iets wat compenseren met mijn benen omdat ik moeite had om die laatste rep af te maken. Mijn voeten bleven wel gewoon plat maar ik spande ze aan blijkbaar. Voelde erna ook in mijn bovenbenen een spier, rechts vlakboven de knieën. Het deed geen pijn verder en ik voel het nu ook niet, maar was wel benieuwd wat voor spier het was. Jullie misschien een idee? Al is dit natuurlijk een vaag verhaal en zegt het jullie natuurlijk niks. Het was iig in de buurt van de quads. Ik durf niet te zeggen dat het de quads zelf was, kan het wel zijn trouwens.
pi_171355364
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:31 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Gisteren ging ik in mijn laatste rep van de laatste set van de OHP iets wat compenseren met mijn benen omdat ik moeite had om die laatste rep af te maken. Mijn voeten bleven wel gewoon plat maar ik spande ze aan blijkbaar. Voelde erna ook in mijn bovenbenen een spier, rechts vlakboven de knieën. Het deed geen pijn verder en ik voel het nu ook niet, maar was wel benieuwd wat voor spier het was. Jullie misschien een idee? Al is dit natuurlijk een vaag verhaal en zegt het jullie natuurlijk niks. Het was iig in de buurt van de quads. Ik durf niet te zeggen dat het de quads zelf was, kan het wel zijn trouwens.
VMO?
pi_171377772
Nu tweede week van mijn cut, in een keer van 3300 naar 2200 kcal per dag gaan is best even wennen. Merk vooral dat ik veel minder energie heb, het minder eten vind ik niet zo'n probleem, intermittitent fasting helpt daarbij.
Ga nu door tot eind juni, daarna weer op onderhoud eten en proberen de zomer lean te blijven.
pi_171378192
Ik mag graag wielrennen, zeker als het lekker weer is. Soms verbrand ik wel 3000 kcal met een paar uurtjes koersen. Ik zit momenteel in de cut. Wat is verstandig on te doen qua eten? Ik houd mijn eiwitten hoog, zeker op dagen dat ik sport. Maar soms eindig ik de dag met een calorietekort van 1200. Dan heb ik er al >4000 op. Hoe erg is dit? Is wel makkelijk cutten zo
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_171379127
Die 3000 kcal verdelen over een paar dagen. Dus bv 3 dagen 1000 kcal extra eten om te compenseren ipv een dag 3000. Ervan uitgaande dat je cut gewoon voorspoedig gaat, anders kun je er ook voor kiezen minder bij te eten dan je hebt verbrand om sneller af te vallen. Echter ben ik zelf geen fan van een extreme deficiëntie.
pi_171381221
Waarom eten zoveel bodybuilders Talapia en Panga vis? Vol met vieze zooi. _O-
pi_171382402
Als je je lichaam sloopt met roids dan maken wat zware metalen ook niets meer uit.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_171390609
Ik zit nu drie weken in mijn cut en ben al rond de 3.5 kilo kwijt. Heb het idee dat het te snel gaat, omdat de ideale snelheid 0.5 kilo per week is. Aan de andere kant heb ik wel voldoende energie (voor mijn training) en ben ik geen kracht verloren. Zouden jullie het huidige tekort aanhouden of toch meer eten om het risico op spierverlies te verkleinen?
pi_171392051
Je eet toch wel genoeg eiwit?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_171392162
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 08:23 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik zit nu drie weken in mijn cut en ben al rond de 3.5 kilo kwijt. Heb het idee dat het te snel gaat, omdat de ideale snelheid 0.5 kilo per week is. Aan de andere kant heb ik wel voldoende energie (voor mijn training) en ben ik geen kracht verloren. Zouden jullie het huidige tekort aanhouden of toch meer eten om het risico op spierverlies te verkleinen?
De eerste twee weken, is mijn ervaring, verlies is altijd veel vocht.
Kan dat bij jou ook zo zijn?
Make my day!
pi_171392722
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 08:23 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik zit nu drie weken in mijn cut en ben al rond de 3.5 kilo kwijt. Heb het idee dat het te snel gaat, omdat de ideale snelheid 0.5 kilo per week is. Aan de andere kant heb ik wel voldoende energie (voor mijn training) en ben ik geen kracht verloren. Zouden jullie het huidige tekort aanhouden of toch meer eten om het risico op spierverlies te verkleinen?
In deze warmte is het niet zo heel gek. Eerste paar kilo zijn altijd vocht. 1 gram carbs houdt 4 gram vocht vast, dus als je ineens lager gaat zitten in carbs kan het ook hard gaan. Spierverlies duurt wel wat langer voordat dat een issue is.
pi_171393091
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:00 schreef Beach het volgende:
Je eet toch wel genoeg eiwit?
Ja ik zit op 190 gram aan eiwit per dag en weeg 82 kilo nu.

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:06 schreef agter het volgende:

[..]

De eerste twee weken, is mijn ervaring, verlies is altijd veel vocht.
Kan dat bij jou ook zo zijn?
Ik dacht dat ik het meeste vocht al kwijt was geraakt tijdens de eerste twee weken voor de cut toen ik op onderhoud zat, maar het zou kunnen. Ik doe aan carb cyclen en merk dat ik het minste weeg de dagen na een low carb dag.

quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:39 schreef Faeroer het volgende:

[..]

In deze warmte is het niet zo heel gek. Eerste paar kilo zijn altijd vocht. 1 gram carbs houdt 4 gram vocht vast, dus als je ineens lager gaat zitten in carbs kan het ook hard gaan. Spierverlies duurt wel wat langer voordat dat een issue is.
Dat zal het wel zijn dan, thanks!
pi_171397843
Pre workout even in de vriezer, pffff heerlijk
pi_171400260
Jongunzzz, wie weet een goede post workout shake zonder taurine? Ik reageer daar niet zo fijn op :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Lamabal op 02-06-2017 16:59:44 ]
pi_171401637
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 16:51 schreef Lamabal het volgende:
Jongunzzz, wie weet een goede post workout shake zonder taurine? Ik reageer daar niet zo fijn op :(

Lijkt mij sterk... of je weet niet wat taurine doet?

Zonder taurine kan ik nieteens de auto in stappen na een workout.

https://nl.myprotein.com/(...)ne-pro/10529801.html Hier gaan veel mensen wel hard op.
pi_171401815
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 18:05 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Lijkt mij sterk... of je weet niet wat taurine doet?

Zonder taurine kan ik nieteens de auto in stappen na een workout.

https://nl.myprotein.com/(...)ne-pro/10529801.html Hier gaan veel mensen wel hard op.
Weet het wel, maar ik heb een aandoening waardoor ik erg duizelig van word.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 12:20:23 #30
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_171416544
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 16:57 schreef Agentperry het volgende:
Nu tweede week van mijn cut, in een keer van 3300 naar 2200 kcal per dag gaan is best even wennen. Merk vooral dat ik veel minder energie heb, het minder eten vind ik niet zo'n probleem, intermittitent fasting helpt daarbij.
Ga nu door tot eind juni, daarna weer op onderhoud eten en proberen de zomer lean te blijven.
Waarom ga je dan cold turkey van 3300 naar 2200 kcal? Of wil je snel door de zure appel heen?
Ik probeer altijd geleidelijk af te bouwen, vind ik persoonlijk fijner.
pi_171416586
Ik lees de laatste tijd veel over watervasten. Iemand hier er ervaring mee?
Dat betekent een week of langer alleen water (en evt supplementen).
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_171416775
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 12:23 schreef Beach het volgende:
Ik lees de laatste tijd veel over watervasten. Iemand hier er ervaring mee?
Dat betekent een week of langer alleen water (en evt supplementen).
Volgens mij is dit het bodybuilding forum en niet anorexia.com ja tog?
pi_171416798
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 12:23 schreef Beach het volgende:
Ik lees de laatste tijd veel over watervasten. Iemand hier er ervaring mee?
Dat betekent een week of langer alleen water (en evt supplementen).
Dit lijken me zulke extreme methodes. Denk dat je daar weinig medestanders voor vindt op Fok.
Make my day!
pi_171417792
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 16:57 schreef Agentperry het volgende:
Nu tweede week van mijn cut, in een keer van 3300 naar 2200 kcal per dag gaan is best even wennen. Merk vooral dat ik veel minder energie heb, het minder eten vind ik niet zo'n probleem, intermittitent fasting helpt daarbij.
Ga nu door tot eind juni, daarna weer op onderhoud eten en proberen de zomer lean te blijven.
Als je zoveel terugschoeft verlies je onnodig spiermassa en verlaag je dus je onderhoudsniveau. Ik weet niet of dat je bedoeling is.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  zaterdag 3 juni 2017 @ 14:04:17 #35
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171418319
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 12:23 schreef Beach het volgende:
Ik lees de laatste tijd veel over watervasten. Iemand hier er ervaring mee?
Dat betekent een week of langer alleen water (en evt supplementen).
Ik ga wel watercutten in de aankomende week, maar da's weer wat anders. :P
Watervasten ken ik niet, maar lijkt me niet een bepaald aangename, laat staan verstandige methode om gewicht te verliezen.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_171418985
Vraagje: zijn er hier ook mensen die crossfit doen?

Ben daar nu een 3-tal weken mee bezig. Doe het 2x per week (en 2x 'gewone' krachttraining).
Maar is het normaal dat ik daar zo verrot van word?
Heb iedere keer 3 dagen spierpijn en ben gewoon de rest van de crossfit dag moe.

Gaat dit weg? Herkent iemand dit?
Make my day!
  zaterdag 3 juni 2017 @ 15:47:46 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171420326
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 14:38 schreef agter het volgende:
Vraagje: zijn er hier ook mensen die crossfit doen?

Ben daar nu een 3-tal weken mee bezig. Doe het 2x per week (en 2x 'gewone' krachttraining).
Maar is het normaal dat ik daar zo verrot van word?
Heb iedere keer 3 dagen spierpijn en ben gewoon de rest van de crossfit dag moe.

Gaat dit weg? Herkent iemand dit?
Er is een eigen CrossFit topic (al loopt die niet echt)
Maar ik doe er wel onderdelen van, maar volg geen officiele lessen.
Tja, als je spieren gaat gebruiken welke je eerder niet of minder gebruikte, krijg je spierpijn.
Wordt vanzelf wel minder met de tijd lijkt me zo.
Zelf kan ik wel moe worden van sporten en het liefst erna een dutje doen, maar als ik afspraken heb staan, ben ik net zo fit erna. Dus verschilt per keer en afhankelijk van de plannen.

Qua spierpijn had ik vroeger ook altijd spierpijn, tegenwoordig af en toe nog maar en een stuk minder dan t begin.
pi_171432750
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 15:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er is een eigen CrossFit topic (al loopt die niet echt)
Maar ik doe er wel onderdelen van, maar volg geen officiele lessen.
Tja, als je spieren gaat gebruiken welke je eerder niet of minder gebruikte, krijg je spierpijn.
Wordt vanzelf wel minder met de tijd lijkt me zo.
Zelf kan ik wel moe worden van sporten en het liefst erna een dutje doen, maar als ik afspraken heb staan, ben ik net zo fit erna. Dus verschilt per keer en afhankelijk van de plannen.

Qua spierpijn had ik vroeger ook altijd spierpijn, tegenwoordig af en toe nog maar en een stuk minder dan t begin.
Die spierpijn trekt wel weg. Dat hoort er nu eenmaal bij.
Maar de moeheid na zo'n uurtje crossfit.. ik ga idd dus ook het liefst even op bed liggen.
En daarna pas krijg ik honger, want kennelijk zit mijn maag gewoon op slot na zo'n training.

Het is vooral de vermoeidheid die ik erg voel.
Met de 5X5 SL heb ik dat eigenlijk nooit zo gehad.
Make my day!
pi_171438026
Misschien je werkcapaciteit iets opbouwen. Dat je kapot bent na een training is wel normaal als je daadwerkelijk traint, maar om nou de hele dag moe ervan te zijn... 5x5 SL is veels te weinig volume om je conditie mee te verhogen. Deed je er wel wat pomp isolaties bij?
  zondag 4 juni 2017 @ 09:27:57 #40
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171439131
Hoge intensiteit, niet gewend.
Misschien wat problemen met ademhaling/zuurstof (overmatig gapen)?
Neem je genoeg koolhydraten na de training?

Ik heb maar 2x gehad dat ik er meer dan 2 uur daarna nog last van had, en dat was na een Murph en na m'n eerste kennismaking met de assaultbike.
Vast ritueel was even een banaantje en een bak koffie, en dan was ik er na een kwartiertje wel weer.

Maar naar mijn gevoel is het meer dat je moet wennen aan de workrate :)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171450921
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:57 schreef Faeroer het volgende:

[..]

VMO?
Dat is het wss idd
pi_171453887
Denk dat als ik ga cheaten het maar bij zoetigheid hou, van vette/zoute cheats zit ik een dag op de WC en hou ik gigantisch veel vocht vast
  zondag 4 juni 2017 @ 19:52:07 #43
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171454336
KHD houden 4x meer vocht vast. Maar als dat voor jou werkt.
Doe je ding.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  zondag 4 juni 2017 @ 20:12:06 #44
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171454937
quote:
9s.gif Op zondag 4 juni 2017 19:38 schreef Henrys het volgende:
Denk dat als ik ga cheaten het maar bij zoetigheid hou, van vette/zoute cheats zit ik een dag op de WC en hou ik gigantisch veel vocht vast
Neem pure chocolade. Heb je vrij snel genoeg van zonder allerlei 'sides'.
  zondag 4 juni 2017 @ 23:08:38 #45
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_171461145
https://www.bodyenfitshop.nl/smart-pizza/
kip pesto 220 kcal/ 100gram

https://www.ah.nl/product(...)storante-pizza-pollo
kip pesto 213 kcal/100 gram

Maar gelukkig zitten er een handje vol meer eiwitten in :')
Deathlift or Die.
  maandag 5 juni 2017 @ 10:32:42 #46
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171468176
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 23:08 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.bodyenfitshop.nl/smart-pizza/
kip pesto 220 kcal/ 100gram

https://www.ah.nl/product(...)storante-pizza-pollo
kip pesto 213 kcal/100 gram

Maar gelukkig zitten er een handje vol meer eiwitten in :')
#fitgirl
Fear is the path to the Dark Side.
pi_171468313
'Guilt-free pizza'
Zo'n hekel aan termen als 'guilt' icm eten :')
  maandag 5 juni 2017 @ 12:01:54 #48
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_171470127
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
'Guilt-free pizza'
Zo'n hekel aan termen als 'guilt' icm eten :')
Gisteren nog een guilty pizza: zelf bodempje gemaakt, sausje, kip, spaanse worst, jalapeno, paprika, 3 soorten kaas.

Nu voel ik me guilty :'( omg
Deathlift or Die.
pi_171470174
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 12:01 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Gisteren nog een guilty pizza: zelf bodempje gemaakt, sausje, kip, worst, 3 soorten kaas.

Nu voel ik me guilty :'( omg
Ik heb gisteren ook een zelfgemaakte pizza op. _O_
pi_171472192
Pizza is wel lekker alleen ik vind het persoonlijk teveel volume om te eten om wat behoorlijke kcals binnen te krijgen tenzij je er liters kaas op doet.
pi_171477011
Een pizza teveel volume voor het aantal kcal? Wat eet je normaal dan, klonten boter?
pi_171481671
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 16:31 schreef Agentperry het volgende:
Een pizza teveel volume voor het aantal kcal? Wat eet je normaal dan, klonten boter?
Lol

Frietvet door de trechter
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  maandag 5 juni 2017 @ 22:40:53 #53
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171487230
quote:
10s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:20 schreef Faeroer het volgende:
Pizza is wel lekker alleen ik vind het persoonlijk teveel volume om te eten om wat behoorlijke kcals binnen te krijgen tenzij je er liters kaas op doet.
Meh, wegspoelen met twee glazen volle melk. Ben je gelijk bijna op de helft van je carbs voor de dag. :P
pi_171493820
quote:
10s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:40 schreef Snakey het volgende:

[..]

Meh, wegspoelen met twee glazen volle melk. Ben je gelijk bijna op de helft van je carbs voor de dag. :P
Is ook wel weer waar. Eet wel liever spaghetti of rijst met teveel saus, heerlijk in de bulk.
pi_171501867
Is het normaal dat pomp in kuiten van cardio pijn doet? Denk even 20 minuten cardio op een fiets te zitten, kan amper lopen na drie minuten. Leek wel alsof m'n benen eraf vielen, nog nooit zo gehad
  dinsdag 6 juni 2017 @ 17:55:19 #56
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171503800
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 16:32 schreef Faeroer het volgende:
Is het normaal dat pomp in kuiten van cardio pijn doet? Denk even 20 minuten cardio op een fiets te zitten, kan amper lopen na drie minuten. Leek wel alsof m'n benen eraf vielen, nog nooit zo gehad
Ik heb maar 1 kuit, gelukkig, in dit geval. :P Maar ik heb dat ook wel van fietsen.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 18:45:11 #57
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_171505370
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 16:32 schreef Faeroer het volgende:
Is het normaal dat pomp in kuiten van cardio pijn doet? Denk even 20 minuten cardio op een fiets te zitten, kan amper lopen na drie minuten. Leek wel alsof m'n benen eraf vielen, nog nooit zo gehad
Rustiger opbouwen en ff inlezen hoe je de fiets afstelt. Tenen op de pedalen toevallig?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_171505445
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:45 schreef VASND het volgende:

[..]

Rustiger opbouwen en ff inlezen hoe je de fiets afstelt. Tenen op de pedalen toevallig?
Doe het fietsen wel vaker, maar eigenlijk nooit eerder gedaan tijdens een bulk. Ik wilde even goed opwarmen, maar ik ging net iets te hard denk ik dan. Tenen eigenlijk niet op gelet, zou wel het een en ander verklaren qua kuiten neem ik aan. Leek erg op kramp^10.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 19:10:02 #59
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_171505989
quote:
10s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:20 schreef Faeroer het volgende:
Pizza is wel lekker alleen ik vind het persoonlijk teveel volume om te eten om wat behoorlijke kcals binnen te krijgen tenzij je er liters kaas op doet.
:') een gemiddelde pizza 800 kcal (diepvries)

Ik vreet er zo twee op hoor.
Deathlift or Die.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 19:13:58 #60
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_171506146
En homemade krijg ik ze echt niet onder de 1000 kcal
Deathlift or Die.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 19:24:11 #61
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171506451
Mercadona (spanje) heeft extra grote pizza's die over 1200 kcal gaan. Enige is dat je na 3/4 de smaak zat raakt. Maar zoals ik zei, een glas melk erbij en het is zo weg. :P
  dinsdag 6 juni 2017 @ 19:25:55 #62
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_171506514
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:24 schreef Snakey het volgende:
Mercadona (spanje) heeft extra grote pizza's die over 1200 kcal gaan. Enige is dat je na 3/4 de smaak zat raakt. Maar zoals ik zei, een glas melk erbij en het is zo weg. :P
Zelf maken man, je wilt niet anders meer.

Tenzij je lui bent
Deathlift or Die.
pi_171506611
Was zo erg aan de schijt van mijn cheatmeal dat ik nog droger ben geworden ook :')

Weet nou niet of het door het voedsel kwam of door de hoeveelheid. Was een kilo raspatat met 2 kalfskroketten.

Trouwens wel kut dat het lichaam er gewoon 2 dagen over doet om dat vocht kwijt te raken van een cheatmeal. Met zoetigheid cheaten is ook zo kut omdat je daar zelden vol van raakt
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:07:43 #64
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_171509854
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:28 schreef Henrys het volgende:
Was zo erg aan de schijt van mijn cheatmeal dat ik nog droger ben geworden ook :')

Weet nou niet of het door het voedsel kwam of door de hoeveelheid. Was een kilo raspatat met 2 kalfskroketten.

Trouwens wel kut dat het lichaam er gewoon 2 dagen over doet om dat vocht kwijt te raken van een cheatmeal. Met zoetigheid cheaten is ook zo kut omdat je daar zelden vol van raakt
Frituur kan me echt helemaal niet boeien. Geef mij maar burgers/pizza/gyros/etc.
Deathlift or Die.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:10:25 #65
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171509921
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:25 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Zelf maken man, je wilt niet anders meer.

Tenzij je lui bent
Ik maak de beste pizza's. Maar om nou voor lunch die tijd in de keueken te gaan staan kost me net wat teveel tijd. Ik moet ook nog werken. :P
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:12:37 #66
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171509976
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:07 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Frituur kan me echt helemaal niet boeien. Geef mij maar burgers/pizza/gyros/etc.
Mij ook niet, maar als je lang genoeg buiten NL verblijft klinkt een broodje kroket met mayo of een frinkandel speciaal ineens heel aantrekkelijk. :D
pi_171526320
Zijn er nou nog maatregelen die je kan nemen om de bloat van een cheat meal te beperken? Heb altijd idee of ik de dag erna echt een plofkop heb.
  woensdag 7 juni 2017 @ 16:00:59 #68
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_171526832
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:12 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mij ook niet, maar als je lang genoeg buiten NL verblijft klinkt een broodje kroket met mayo of een frinkandel speciaal ineens heel aantrekkelijk. :D
ze hebben daar juist weer lekker sardines en pulpo
pi_171527192
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 15:43 schreef Henrys het volgende:
Zijn er nou nog maatregelen die je kan nemen om de bloat van een cheat meal te beperken? Heb altijd idee of ik de dag erna echt een plofkop heb.
geen cheat meal eten, opgelost.
  woensdag 7 juni 2017 @ 16:24:20 #70
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171527325
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 15:43 schreef Henrys het volgende:
Zijn er nou nog maatregelen die je kan nemen om de bloat van een cheat meal te beperken? Heb altijd idee of ik de dag erna echt een plofkop heb.
Niet in de spiegel kijken, en je er sowieso niet zo druk over maken.
  woensdag 7 juni 2017 @ 16:25:46 #71
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171527352
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:00 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

ze hebben daar juist weer lekker sardines en pulpo
Heel veel lekker eten inderdaad. Maar soms mis ik ineens van die echte NL dingen. Als ik echt wil kan ik het wel krijgen trouwens, maar blijkbaar vind het toch niet belangrijk genoeg want ik vergeet het altijd te kopen.
  woensdag 7 juni 2017 @ 16:31:22 #72
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_171527492
paella is ook wel lkkre krachtvoer
  woensdag 7 juni 2017 @ 16:40:21 #73
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171527716
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:31 schreef kaasplankje het volgende:
paella is ook wel lkkre krachtvoer
Inderdaad. En de spanjaarden zijn echte vleeseters dus een stuk goed vlees is ook niet moeilijk te krijgen. Een chulleton is meestal een kilo biefstuk dus prima te doen met 2 man. Die zien er dan zo uit. :9



Nou heb ik honger. :P
pi_171528869
Wat zijn seal row singles toch heerlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171529166
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:17 schreef Questular het volgende:

[..]

geen cheat meal eten, opgelost.
Dat zeg ik tegen mezelf na elke cheatmeal. Ben daarna wel extra gemotiveerd om hard te trainen en cardio te doen
pi_171531137
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:44 schreef Henrys het volgende:

[..]

Dat zeg ik tegen mezelf na elke cheatmeal. Ben daarna wel extra gemotiveerd om hard te trainen en cardio te doen
M'n hele dag ziet eruit als cheatmeal lijkt wel bij deze bulk. ;( Ik weet op laatst ook niet meer waar ik de kcals vandaan moet halen. Eiwitten en vetten zitten allemaal goed op >2gr/KG respectievelijk 1gr/KG.
  donderdag 8 juni 2017 @ 08:19:09 #77
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171541998
Na een schande van een Squat-dag (Offday?) maandag toch de cijfers van 5/3/1 cycle 1 & 2 even naast elkaar gelegd, was van plan dit pas naast elkaar te leggen na wat meer cycles zodat ik wat dingen in perspectief kon plaatsen maar denk nu dat het toch wel goed is om het elke maand eens te evalueren. Progressie is lineair op de Squat na, die was zoals ik al vermoedde niet al te best.

Gevoelens er ook maar bij loggen dus :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 8 juni 2017 @ 10:01:11 #78
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171543105
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:19 schreef Rauw. het volgende:
Na een schande van een Squat-dag (Offday?) maandag toch de cijfers van 5/3/1 cycle 1 & 2 even naast elkaar gelegd, was van plan dit pas naast elkaar te leggen na wat meer cycles zodat ik wat dingen in perspectief kon plaatsen maar denk nu dat het toch wel goed is om het elke maand eens te evalueren. Progressie is lineair op de Squat na, die was zoals ik al vermoedde niet al te best.

Gevoelens er ook maar bij loggen dus :')
Squat komt 5 kilo bij toch? Dat zou te doen moeten zijn. Of ben je met te hoge gewichten begonnen? Vastlopen in de 2e cycle zou niet moeten gebeuren.
  donderdag 8 juni 2017 @ 10:18:27 #79
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171543392
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:01 schreef Snakey het volgende:

[..]

Squat komt 5 kilo bij toch? Dat zou te doen moeten zijn. Of ben je met te hoge gewichten begonnen? Vastlopen in de 2e cycle zou niet moeten gebeuren.
Liep ook niet vast, haalde 2 reps minder dan in de vorige cycle (7 toen, 5 nu) terwijl de andere lifts allemaal gelijk zijn gebleven en de BP zelfs nog omhoog geschoten.
Heb er het volste vertrouwen in dat het op een andere dag beter was geweest en ik die 7 geëvenaard had. maar het ging gewoon voor geen ene meter :').
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 8 juni 2017 @ 10:28:55 #80
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171543584
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:18 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Liep ook niet vast, haalde 2 reps minder dan in de vorige cycle (7 toen, 5 nu) terwijl de andere lifts allemaal gelijk zijn gebleven en de BP zelfs nog omhoog geschoten.
Heb er het volste vertrouwen in dat het op een andere dag beter was geweest en ik die 7 geëvenaard had. maar het ging gewoon voor geen ene meter :').
Ah zo. Van die dagen hebben we allemaal. Maandag ging bij mij echt geweldig, gisteren stond ik te klooien met 10 x 2 x 130 kilo paused deadlifts. Kreeg het gewoon niet goed.
  donderdag 8 juni 2017 @ 10:56:39 #81
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171544182
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ah zo. Van die dagen hebben we allemaal. Maandag ging bij mij echt geweldig, gisteren stond ik te klooien met 10 x 2 x 130 kilo paused deadlifts. Kreeg het gewoon niet goed.
Vind het vooral jammer dat het in de 5/3/1 week was, wat toch een beetje voelt als de week om nog meer te shinen dan anders in het programma.

Maarja, het weer kan ik niet controleren en 't rugbytoernooi kon ik niet laten schieten. Alleen de interne factoren die tegenspeelden moet ik wat mee. (Genoeg drinken, goed eten)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:14:17 #82
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171544497
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:56 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Vind het vooral jammer dat het in de 5/3/1 week was, wat toch een beetje voelt als de week om nog meer te shinen dan anders in het programma.

Maarja, het weer kan ik niet controleren en 't rugbytoernooi kon ik niet laten schieten. Alleen de interne factoren die tegenspeelden moet ik wat mee. (Genoeg drinken, goed eten)
Dat is jammer ja. Het is hier elke dag over de 30 graden nu. Hoewel ik om 7 uur s' morgens in de gym ben en het buiten redelijk koel is (20 graden) is de gym nog warm van de dag ervoor... Het is weer even wennen, zeg maar.
  donderdag 8 juni 2017 @ 13:22:52 #83
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171547133
Ik dacht gisteren, fuck, ik voel m'n bench workout van maandag nog steeds... Net even berekend, het totale volume op bench was meer dan 6000 kilo. :')

En ik volgde een tip van Dave Tate op. Maak je lichaam zo hard dat het oncomfortabel is. Daarmee voelde een 4 x 95 bench aan als een 4 x 70. :D
  donderdag 8 juni 2017 @ 14:45:04 #84
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171548714
quote:
11s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:22 schreef Snakey het volgende:

En ik volgde een tip van Dave Tate op. Maak je lichaam zo hard dat het oncomfortabel is. Daarmee voelde een 4 x 95 bench aan als een 4 x 70. :D
Ja! Ik las ook ooit een tip voor bench: "you are never tight enough". :P Goed afspannen scheelt alles.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_171550163
Drie weken terug begonnen met mijn eerste echte cut ooit, en nu a van 88 -> 83kg, ga ik te hard?
Merk wel echt dat ik minder kracht heb, volume lukt nog prima. Terwijl dit normaal omgekeerd hoort te zijn toch?

Ik eet gewoon 500 kcal onder onderhoud.
pi_171550695
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:44 schreef Agentperry het volgende:
Drie weken terug begonnen met mijn eerste echte cut ooit, en nu a van 88 -> 83kg, ga ik te hard?
Merk wel echt dat ik minder kracht heb, volume lukt nog prima. Terwijl dit normaal omgekeerd hoort te zijn toch?

Ik eet gewoon 500 kcal onder onderhoud.
In het begin verlies je altijd veel vocht, waardoor het hard kan gaan. Hoe bedoel je dat je kracht verliest maar geen volume? Meestal gaan tijdens een cut het aantal reps als eerst omlaag en pas daarna het gewicht.
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:47:20 #87
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171551799
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 14:45 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ja! Ik las ook ooit een tip voor bench: "you are never tight enough". :P Goed afspannen scheelt alles.
Het scheelt enorm, maar het is moeilijk om jezelf zo hard te maken en dan al je andere cues bij te houden. Leg drive, schouders laag, arch, bar path. Ik vind BP echt te gek om te doen maar fuck het is moeilijk het echt correct te doen.
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:49:38 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171551838
Vandaag in een workout deadlifts van 55 TM 85kilo gedaan.
Men, die van 85 voelde als 100 :X
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:11:32 #89
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171552416
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het scheelt enorm, maar het is moeilijk om jezelf zo hard te maken en dan al je andere cues bij te houden. Leg drive, schouders laag, arch, bar path. Ik vind BP echt te gek om te doen maar fuck het is moeilijk het echt correct te doen.
Ik merk bij mezelf dat dat afspannen er wel voor zorgt dat die factoren allemaal kloppen. Dat is iets wat uiteindelijk in de gehele set-up bij elkaar moet komen door automatisering. Lekker makkelijk lullen wel, want hier gaat het ook niet altijd goed hoor :P
Fear is the path to the Dark Side.
pi_171553408
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:01 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

In het begin verlies je altijd veel vocht, waardoor het hard kan gaan. Hoe bedoel je dat je kracht verliest maar geen volume? Meestal gaan tijdens een cut het aantal reps als eerst omlaag en pas daarna het gewicht.
Ik bedoel dat kracht minder wordt, dus idd minder reps met hetzelfde gewicht. Maar dat het niet moeilijk is om het totale trainingsvolume gelijk te houden, heb niet minder energie ofzo.
pi_171553437
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:54 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Ik bedoel dat kracht minder wordt, dus idd minder reps met hetzelfde gewicht. Maar dat het niet moeilijk is om het totale trainingsvolume gelijk te houden, heb niet minder energie ofzo.
Je zou een refeed kunnen doen van 1 dag. Helpt bij mij meestal wel. Gewoon veel carbs erbij en je kan weer een week of twee vooruit.
pi_171553791
Toevallig vandaag mee bezig ;)
pi_171554299
Ik heb maar wat ijs ingeslagen, moet ergens m'n kcals vandaan halen. _O-
  donderdag 8 juni 2017 @ 19:49:10 #94
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171555742
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:41 schreef Faeroer het volgende:
Ik heb maar wat ijs ingeslagen, moet ergens m'n kcals vandaan halen. _O-
Bij de grotere jumbo verkopen ze nu Koupe ijs ofzo. Met meer proteine minder suiker en dat soort dingen. Prima te eten. Wel iets duurder volgend mij

Tipje voor ijs :9
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171560383
IF werkt echt goed in de cut, ga zelfs op tijd slapen elke dag omdat ik zo'n honger heb en dan weer mag eten als ik wakker word
  donderdag 8 juni 2017 @ 22:17:58 #96
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_171560416
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:44 schreef Agentperry het volgende:
Drie weken terug begonnen met mijn eerste echte cut ooit, en nu a van 88 -> 83kg, ga ik te hard?
Merk wel echt dat ik minder kracht heb, volume lukt nog prima. Terwijl dit normaal omgekeerd hoort te zijn toch?

Ik eet gewoon 500 kcal onder onderhoud.
Wss eerste 4 kilo vocht ;)
Deathlift or Die.
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:21:13 #97
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_171562314
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:28 schreef Henrys het volgende:
Was zo erg aan de schijt van mijn cheatmeal dat ik nog droger ben geworden ook :')

Weet nou niet of het door het voedsel kwam of door de hoeveelheid. Was een kilo raspatat met 2 kalfskroketten.

Trouwens wel kut dat het lichaam er gewoon 2 dagen over doet om dat vocht kwijt te raken van een cheatmeal. Met zoetigheid cheaten is ook zo kut omdat je daar zelden vol van raakt
Lol een kilo raspatat.

Beter meer kalfsvleeskroketten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_171563629
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:21 schreef fathank het volgende:

[..]

Lol een kilo raspatat.

Beter meer kalfsvleeskroketten.
Als ik weer ga cheaten wordt het een bak ijs van de lidl. Heb je niet zo snel op en geen zout en lekker voordelig
pi_171567360
Een kilo patat? Zieke bloat moet je dan hebben.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 9 juni 2017 @ 10:20:46 #100
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171570697

Gewoon cakes blenden. _O-
  zaterdag 10 juni 2017 @ 10:16:37 #102
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_171591524
Deathlift or Die.
pi_171592116
mag ik vragen of die natty is
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 10 juni 2017 @ 12:55:15 #104
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171596422
Die gast is groter dan Arnold, natuurlijk natty
  maandag 12 juni 2017 @ 10:59:05 #106
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171637429
Ik was op de DRC Cup dit weekend! Water cut gedaan om op gewicht te komen, op gewicht gekomen met 0.0 marge, good enough :+
Squats heb ik 2 beurten gedaan (122.5 - 127.5 en had 130 gepland voor de 3e), afgemeld voor de 3e omdat ik door vochttekort vreselijke kramp in de kuiten kreeg. Wel 127.5 kg getild, een wedstrijd PR van 10 kg. Blij. Benchpress werd 65 - 70 - 72.5 waar de 72.5 net te veel bleek. Wedstrijd PR van 7.5 kg op bench. Blij. Vanwege een rugblessure heb ik nogal een poverty deadlift, die blessure heeft me buiten een boel pijn ook een flinke deuk in het ego opgeleverd. Heb zodoende vrij voorzichtig getild: 130 - 135 - 140. Op de laatste bench na geen enkele rode lamp gehad. All in all super tevreden met deze meet.
Plan is nu om het komende half jaar richting het NK flink focus te leggen op sterker worden op benchpress en deadlift zodat met name de deadlift meer in verhouding komt.
Fear is the path to the Dark Side.
  maandag 12 juni 2017 @ 11:28:55 #107
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171638273
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 10:59 schreef Artoo het volgende:
Ik was op de DRC Cup dit weekend! Water cut gedaan om op gewicht te komen, op gewicht gekomen met 0.0 marge, good enough :+
Squats heb ik 2 beurten gedaan (122.5 - 127.5 en had 130 gepland voor de 3e), afgemeld voor de 3e omdat ik door vochttekort vreselijke kramp in de kuiten kreeg. Wel 127.5 kg getild, een wedstrijd PR van 10 kg. Blij. Benchpress werd 65 - 70 - 72.5 waar de 72.5 net te veel bleek. Wedstrijd PR van 7.5 kg op bench. Blij. Vanwege een rugblessure heb ik nogal een poverty deadlift, die blessure heeft me buiten een boel pijn ook een flinke deuk in het ego opgeleverd. Heb zodoende vrij voorzichtig getild: 130 - 135 - 140. Op de laatste bench na geen enkele rode lamp gehad. All in all super tevreden met deze meet.
Plan is nu om het komende half jaar richting het NK flink focus te leggen op sterker worden op benchpress en deadlift zodat met name de deadlift meer in verhouding komt.
Well done. Jammer van die 72,5 bench, maar mooi dat je toch een nieuw PR heb neer kunnen zetten. DL is een kwestie van weer langzaam opbouwen, je vertrouwen weer terug winnen en je denken zien aan te passen. Kwestie van tijd, daar kom je wel overheen. :)
  maandag 12 juni 2017 @ 12:01:05 #108
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171639267
Tof Artoo, die 140kg was je de vorige keer nog wat angstig voor ook toch?

Weet iemand hier de diameter van een gemiddelde pull-up stang?

Gezien k geen ruimte heb voor een Pull-upstang wil ik een buis halen zodat ik inverted rows kan doen/oefenen. Nu komt het natuurlijk niet op de millimeter aan maar het zou fijn zijn als ik toch een beetje in de buurt zit (ook ivm materiaalsterkte ) :9
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 12 juni 2017 @ 12:03:51 #109
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171639335
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:01 schreef Rauw. het volgende:
Tof Artoo, die 140kg was je de vorige keer nog wat angstig voor ook toch?

Weet iemand hier de diameter van een gemiddelde pull-up stang?

Gezien k geen ruimte heb voor een Pull-upstang wil ik een buis halen zodat ik inverted rows kan doen/oefenen. Nu komt het natuurlijk niet op de millimeter aan maar het zou fijn zijn als ik toch een beetje in de buurt zit (ook ivm materiaalsterkte ) :9
Meestal rond hetzelfde als een barbell. Zo'n 27 - 30 mm. Volgens bestaat er dikwandige gasbuis van rond die maat.
  maandag 12 juni 2017 @ 12:07:52 #110
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171639435
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:03 schreef Snakey het volgende:

[..]

Meestal rond hetzelfde als een barbell. Zo'n 27 - 30 mm. Volgens bestaat er dikwandige gasbuis van rond die maat.
Was mijn vermoeden ook al, thanks voor de bevestiging. Even een stukje halen en coaten straks. :7
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171639525
Hoe dikker hoe beter voor je grip. ;) Geeft alleen maar voordelen.
  maandag 12 juni 2017 @ 12:18:22 #112
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171639691
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:11 schreef Faeroer het volgende:
Hoe dikker hoe beter voor je grip. ;) Geeft alleen maar voordelen.
Dat bedacht ik ook toen ik de vraag al gesteld had, maar daar kan ik altijd nog fatgripz voor halen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 12 juni 2017 @ 12:23:16 #113
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171639827
Zit te denken om voor thuis barbell training iets van handschoentjes ofzo te kopen.
Aangezien ik altijd al snel zweethanden krijg en ik niet echt de behoefte heb om mijn zolder met magnesium te bestrooien. Daarbij bespaart het mijn handen een beetje, wat ook niet verkeerd is.
Iemand hier ervaring ermee / tips?
pi_171639883
Kan online nergens een seal row bench vinden. ;( Zou wel lekker zijn om pomp rug volledig thuis te kunnen doen.
  maandag 12 juni 2017 @ 12:27:04 #115
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171639939
quote:
6s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Zit te denken om voor thuis barbell training iets van handschoentjes ofzo te kopen.
Aangezien ik altijd al snel zweethanden krijg en ik niet echt de behoefte heb om mijn zolder met magnesium te bestrooien. Daarbij bespaart het mijn handen een beetje, wat ook niet verkeerd is.
Iemand hier ervaring ermee / tips?
Heb zelf Liquid Chalk, maar ik gebruik het zelden. Moet je wel je spullen en je handen schoon houden naderhand want het is hardnekkige rommel.

quote:
9s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:25 schreef Faeroer het volgende:
Kan online nergens een seal row bench vinden. ;( Zou wel lekker zijn om pomp rug volledig thuis te kunnen doen.
http://www.gorillagrip.nl/seal-row-bench/
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171640213
quote:
6s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Zit te denken om voor thuis barbell training iets van handschoentjes ofzo te kopen.
Aangezien ik altijd al snel zweethanden krijg en ik niet echt de behoefte heb om mijn zolder met magnesium te bestrooien. Daarbij bespaart het mijn handen een beetje, wat ook niet verkeerd is.
Iemand hier ervaring ermee / tips?
Elke keer afvegen met een handdoek?
Handschoenen schijnen slecht te zijn voor je grip.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_171640258
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:01 schreef Rauw. het volgende:
Tof Artoo, die 140kg was je de vorige keer nog wat angstig voor ook toch?

Weet iemand hier de diameter van een gemiddelde pull-up stang?

Gezien k geen ruimte heb voor een Pull-upstang wil ik een buis halen zodat ik inverted rows kan doen/oefenen. Nu komt het natuurlijk niet op de millimeter aan maar het zou fijn zijn als ik toch een beetje in de buurt zit (ook ivm materiaalsterkte ) :9
Diameter zal wel tussen de 4 tot 6 cm liggen. En hoezo heb je geen ruimte? Je hebt toch wel een deuropening beschikbaar? Ikzelf heb een stang die je erin moet schroeven.

Zoiets. Deur kan gewoon open en dicht en je kan er onder door lopen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 12 juni 2017 @ 12:44:22 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171640354
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:38 schreef Beach het volgende:
Elke keer afvegen met een handdoek?
Handschoenen schijnen slecht te zijn voor je grip.
Dat werkt niet echt voor mij helaas.

Het is dan ook enkel voor thuis voor als ik wat techniek wil oefenen of simpele oefeningen.
zat te kijken naar barehand gloves, maar of die voldoende zijn weet ik niet + daarbij nogal prijzig om het mee uit te proberen -O-
pi_171640372
Waarom niet gewoon straps? Handschoenen heb je echt niets aan tenzij je babyhandjes wilt zonder grip.
  maandag 12 juni 2017 @ 12:45:12 #120
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171640376
quote:
14s.gif Op maandag 12 juni 2017 11:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Well done. Jammer van die 72,5 bench, maar mooi dat je toch een nieuw PR heb neer kunnen zetten. DL is een kwestie van weer langzaam opbouwen, je vertrouwen weer terug winnen en je denken zien aan te passen. Kwestie van tijd, daar kom je wel overheen. :)
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:01 schreef Rauw. het volgende:
Tof Artoo, die 140kg was je de vorige keer nog wat angstig voor ook toch?

Thanks! Klopt, die 140 was mentaal nogal een ding. Er had wel wat meer in gezeten denk ik, maar dit is goed zo, we kunnen vanuit hier mooi verder bouwen.
Fear is the path to the Dark Side.
  maandag 12 juni 2017 @ 12:46:59 #121
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171640416
quote:
6s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat werkt niet echt voor mij helaas.

Het is dan ook enkel voor thuis voor als ik wat techniek wil oefenen of simpele oefeningen.
zat te kijken naar barehand gloves, maar of die voldoende zijn weet ik niet + daarbij nogal prijzig om het mee uit te proberen -O-
Handschoenen zijn geen feest met barbells ;( Liquid chalk voorkomt rotzooi van magnesium en anders wat Faraoer zegt, straps zijn best ok.
Fear is the path to the Dark Side.
  maandag 12 juni 2017 @ 12:49:23 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171640466
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:45 schreef Faeroer het volgende:
Waarom niet gewoon straps?
Lijkt me niet echt handig bij oly lifts.
Maar nu ik zit te googlen, maakt dat blijkbaar niet echt (veel) uit.
pi_171640497
quote:
6s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt handig bij oly lifts.
Maar nu ik zit te googlen, maakt dat blijkbaar niet echt (veel) uit.


Regelmatig straps tijdens training.
  maandag 12 juni 2017 @ 13:14:53 #124
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171640977
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:40 schreef Beach het volgende:

[..]

Diameter zal wel tussen de 4 tot 6 cm liggen. En hoezo heb je geen ruimte? Je hebt toch wel een deuropening beschikbaar? Ikzelf heb een stang die je erin moet schroeven.
[ afbeelding ]
Zoiets. Deur kan gewoon open en dicht en je kan er onder door lopen.
Heb ik wel, alleen de opening is een stuk groter en ik geloof niet echt dat een dergelijke stang 100+kg gaat dragen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 12 juni 2017 @ 13:33:14 #125
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171641364
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 13:14 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Heb ik wel, alleen de opening is een stuk groter en ik geloof niet echt dat een dergelijke stang 100+kg gaat dragen.
Ik heb er zo een. De mijne zit tussen 2 muren maar het kan makkelijk mijn 105 kilo aan. Geen beweging in te krijgen. Ik weet alleen niet hoe hard je het in een deuropening aan kan draaien.
  maandag 12 juni 2017 @ 13:35:30 #126
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171641417
Ik moet ongeveer 150cm overbruggen (grote doorgang op zolder) dus dat word lastig.

Zou hem tussen 2 draagbalken van het dak kunnen proberen te klemmen maar die constructie ziet er niet zo stevig uit (veel onderbrekingen met bevestigingsmateriaal)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 12 juni 2017 @ 14:07:51 #127
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171642185
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 13:35 schreef Rauw. het volgende:
Ik moet ongeveer 150cm overbruggen (grote doorgang op zolder) dus dat word lastig.

Zou hem tussen 2 draagbalken van het dak kunnen proberen te klemmen maar die constructie ziet er niet zo stevig uit (veel onderbrekingen met bevestigingsmateriaal)
Ik ben nu niet thuis dus ik kan het niet opmeten. Maar er zijn twee maten in de handel. Ik heb de grootste en die zal niet ver van 1.50 zijn. Ik kan het later vandaag even meten.

Tussen de balken zou ik niet doen.
  maandag 12 juni 2017 @ 14:16:45 #128
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171642393
Tussen de balken lijkt mij ook wat link, liefst had ik de ruimte boven de doorgang ervoor benut, maar dat gaat waarschijnlijk ook niet passen. Zo'n pull up mate zou nog wel passen maar lijkt mij ook niet bepaald stevig.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171642599
Waarom niet gewoon een pull-up bar die je in het beton ofzo zet? https://www.fitness-selle(...)ellen/optrekstangen/
  maandag 12 juni 2017 @ 14:29:29 #130
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171642689
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:25 schreef Faeroer het volgende:
Waarom niet gewoon een pull-up bar die je in het beton ofzo zet? https://www.fitness-selle(...)ellen/optrekstangen/
Geen ruimte voor ivm schuin dak, of hij hangt dan veel te laag en zit in de onderste steen geboord of hij raakt het plafond aan beide kanten.

*en de muur is enkelsteens, ik ben geen bouwkundige maar vermoed dat dat niet echt werkt dan.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171643397
quote:
Denk dat ik gewoon een flat bench haal zonder verbindingsstang aan de onderkant, en het dan lekker hoog zet op wat hout en rubberen tegels. _O-
  maandag 12 juni 2017 @ 15:08:50 #132
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171643468
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:04 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Denk dat ik gewoon een flat bench haal zonder verbindingsstang aan de onderkant, en het dan lekker hoog zet op wat hout en rubberen tegels. _O-
Zit zelf ook op marktplaats te azen op een mooie flat bench. Heb nu zo'n verstelbare maar ik vind dat daar best wel veel beweging in zit.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator dinsdag 13 juni 2017 @ 20:32:12 #133
18653 crew  D.
pi_171675608
Ik ga mijn schema wat omgooien, en heb inmiddels de bench press toegevoegd.

Nu lees is dat het beter is die niet iedere dag te doen, vanwege spierherstel, maar over de squat lees ik weer dat die prima iedere dag kan.

Wat is jullie mening?
pi_171675980
En quads hebben geen spierherstel nodig? :').
  Moderator dinsdag 13 juni 2017 @ 21:29:48 #135
18653 crew  D.
pi_171677070
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:46 schreef Modus het volgende:
En quads hebben geen spierherstel nodig? :').
Sommige mensen vinden 24 uur voldoende
pi_171677508
Nee
  Moderator dinsdag 13 juni 2017 @ 21:50:10 #137
18653 crew  D.
pi_171677561
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:48 schreef Agentperry het volgende:
Nee
Nee, 24 uur is niet genoeg, ongeacht de spiergroep?
pi_171678150
Verschilt per persoon, soort work-out en hoeveel drugs.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 22:51:13 #139
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171679185
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:32 schreef D. het volgende:
Ik ga mijn schema wat omgooien, en heb inmiddels de bench press toegevoegd.

Nu lees is dat het beter is die niet iedere dag te doen, vanwege spierherstel, maar over de squat lees ik weer dat die prima iedere dag kan.

Wat is jullie mening?
Probeer het maar, en vertel over een week of twee maar hoe je voelt en of je nog een beetje kan lopen. Succes! :P
  woensdag 14 juni 2017 @ 07:55:41 #140
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_171682678
Squat is een verhaal apart. Maar is tricky met volumes en intensiteiten, komt vrij nauw. Ken iemand die erg respectabele cijfers lift en er ooit aan begonnen is vanwege afvallen, zal inmiddels rond de 700 dagen zitten. Maar dat is een principekwestie als stok achter de deur ivm discipline.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  woensdag 14 juni 2017 @ 08:23:52 #141
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171682906
Ik vraag mij af of als je elke 24 uur respectabel volume squat of je dan wel een dag normaal kan lopen in je leven.

Als het je wel lukt én je maakt progressie ook dan ben ik jaloers op je.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 14 juni 2017 @ 13:06:50 #142
69994 seto
-|||--------|||-
pi_171687725
Ik heb geen plek voor een power rack thuis, heeft iemand ervaring met zoiets?



Of is het toch beter om gewoon een optrekstang te monteren en dan bijv. met ringen dips te doen?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 14 juni 2017 @ 13:35:45 #144
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_171688394
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 08:23 schreef Rauw. het volgende:
Ik vraag mij af of als je elke 24 uur respectabel volume squat of je dan wel een dag normaal kan lopen in je leven.

Als het je wel lukt én je maakt progressie ook dan ben ik jaloers op je.
Tja wat is respectabel volume. Over een week gezien loopt het al snel in de cijfers.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  woensdag 14 juni 2017 @ 13:39:41 #145
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171688483
Het kan wel trouwens elke 24 uur squaten. Er zijn genoeg programma's voor te vinden op het internet. De truc is om relatief licht te werken of met een goed programma periodized zwaar en licht. Schijnen goede resultaten mee gehaalt te worden.
  woensdag 14 juni 2017 @ 13:47:46 #146
69994 seto
-|||--------|||-
pi_171688708
quote:
Het zou wel passen, maar wat is dan de toegevoegde waarde? Ik ben niet van plan om er nog een stang bij te kopen om squats te doen oid.
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 13:35 schreef VASND het volgende:

[..]

Tja wat is respectabel volume. Over een week gezien loopt het al snel in de cijfers.
Elke dag squats doen kan wel, je lichaam went eraan. Olympische gewichtheffers doen dit bijv.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_171689446
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 13:47 schreef seto het volgende:
Het zou wel passen, maar wat is dan de toegevoegde waarde? Ik ben niet van plan om er nog een stang bij te kopen om squats te doen oid.
Ik dacht wellicht is dat een optie als je ook nog wilt bankdrukken, squatten, rack-pulls en dergelijke. Als het alleen dips en pull-ups zijn dan kan je wellicht beter van die pull-up en dip bars aan de muur vastmaken of inderdaad zo'n ander soort rack.
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:48:58 #148
69994 seto
-|||--------|||-
pi_171690080
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:20 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ik dacht wellicht is dat een optie als je ook nog wilt bankdrukken, squatten, rack-pulls en dergelijke. Als het alleen dips en pull-ups zijn dan kan je wellicht beter van die pull-up en dip bars aan de muur vastmaken of inderdaad zo'n ander soort rack.
Dat had ik er beter bij kunnen vermelden inderdaad, het is puur voor pull-ups en dips etc.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_171723556
Hoe smaakt whey met magere kwark eigenlijk? of griekse yoghurt? zoek iets om mijn whey mee te mengen dat wat meer vult dan melk
pi_171723672
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 23:49 schreef Henrys het volgende:
Hoe smaakt whey met magere kwark eigenlijk? of griekse yoghurt? zoek iets om mijn whey mee te mengen dat wat meer vult dan melk
Dat wordt erg dik.
Make my day!
pi_171723806
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 23:54 schreef agter het volgende:

[..]

Dat wordt erg dik.
Dat vind ik niet erg, heb ik ook gelijk een snack maar het moet natuurlijk wel smaken
  vrijdag 16 juni 2017 @ 00:12:32 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171724021
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 23:49 schreef Henrys het volgende:
Hoe smaakt whey met magere kwark eigenlijk? of griekse yoghurt? zoek iets om mijn whey mee te mengen dat wat meer vult dan melk
Ik doe t altijd mengen met magere kwark. Heb vanille smaak whey en vind het echt lekker!
Zo heel veel dikker wordt het er niet van.

Mij lijkt het juist niets om t te moeten drinken. (ook nog niet geprobeerd)
  vrijdag 16 juni 2017 @ 07:04:04 #153
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171725522
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 23:49 schreef Henrys het volgende:
Hoe smaakt whey met magere kwark eigenlijk? of griekse yoghurt? zoek iets om mijn whey mee te mengen dat wat meer vult dan melk
Ik roer het door m'n griekse yoghurt 's morgens. Smaakt prima.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171726186
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik doe t altijd mengen met magere kwark. Heb vanille smaak whey en vind het echt lekker!
Zo heel veel dikker wordt het er niet van.

Mij lijkt het juist niets om t te moeten drinken. (ook nog niet geprobeerd)
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 07:04 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik roer het door m'n griekse yoghurt 's morgens. Smaakt prima.
Keuze tussen magere kwark en griekse yoghurt dus. Als ik kwark op zichzelf smerig vind ga ik het dan lekker vinden met een schep whey/cassein er doorheen?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 08:53:07 #155
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171726255
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 08:46 schreef Henrys het volgende:

[..]

[..]

Keuze tussen magere kwark en griekse yoghurt dus. Als ik kwark op zichzelf smerig vind ga ik het dan lekker vinden met een schep whey/cassein er doorheen?
Kom je maar op een manier achter.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 16 juni 2017 @ 08:54:05 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171726268
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 08:46 schreef Henrys het volgende:

Keuze tussen magere kwark en griekse yoghurt dus. Als ik kwark op zichzelf smerig vind ga ik het dan lekker vinden met een schep whey/cassein er doorheen?
Dat is voor ons niet te bepalen.
Normaal is kwark redelijk zuur, door mijn whey is ie gelijk minder zuur / meer zoet.
Kan hem ook niet meer normaal eten.
pi_171726601
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 08:46 schreef Henrys het volgende:

[..]

[..]

Keuze tussen magere kwark en griekse yoghurt dus. Als ik kwark op zichzelf smerig vind ga ik het dan lekker vinden met een schep whey/cassein er doorheen?
https://www.optimel.nl/pr(...)t/kwark/citroen/500g

Geen dank.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:20:30 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171726623
quote:
Die zijn idd ook wel lekker, al dan niet de citroen :P
pi_171727864
Zelfde macro's als normale kwark? Kan die nergens vinden.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:24:37 #160
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171727880
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:23 schreef Agentperry het volgende:
Zelfde macro's als normale kwark? Kan die nergens vinden.
Zitten kleine verschillen in, maar volgens mij niet echt noemenswaardig, dacht ik tenminste.
Weet nog dat dat mij verbaasde.
pi_171727913
Hoeveel macros krijg je binnen als het niet te eten is? ;) Kan ook die kwark uit IJsland voor beste macros eten, maar ik eet dan nog liever stopverf.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:29:13 #162
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171727955
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:26 schreef Faeroer het volgende:
Hoeveel macros krijg je binnen als het niet te eten is? ;) Kan ook die kwark uit IJsland voor beste macros eten, maar ik eet dan nog liever stopverf.
Goede naam voot Skyr. Stopverf light. _O- _O_
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171728102
even geëxperimenteerd:

Kwark: Was vrijwel onmogelijk om te mengen en werd erg klonterig en smaakte nog steeds smerig

Griekse Yoghurt: Dit was echt een succes, mixte perfect in een kom en met koek en speculaas kruiden en vanillesuiker was het net echt of ik een chocolade speculaas vla aan het eten was met fantastische macros. Volgende keer zoetstof proberen ipv vanillesuiker.

Hoe komt het eigenlijk dat Griekse Yoghurt veel meer vult dan melk ondanks dat er geen vet en bijna geen carbs inzitten? Door de dichtheid?

Schijnt ook dat je griekse yoghurt met whey kan invriezen en zo yoghurt ijs maken, iemand ervaring mee?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:42:33 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171728239
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:36 schreef Henrys het volgende:
Kwark: Was vrijwel onmogelijk om te mengen en werd erg klonterig en smaakte nog steeds smerig
Bij mij wordt het altijd heel mooi glad als je het goed mengt. (gelukkig maar :) )
pi_171728537
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bij mij wordt het altijd heel mooi glad als je het goed mengt. (gelukkig maar :) )
Griekse Yoghurt bevat ook nog minder calorieën dus dat is ook mooi meegenomen. Ga er nu ijs van maken en kijken hoe dat uitpakt :P
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:40:53 #166
69994 seto
-|||--------|||-
pi_171730572
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 08:46 schreef Henrys het volgende:

[..]

[..]

Keuze tussen magere kwark en griekse yoghurt dus. Als ik kwark op zichzelf smerig vind ga ik het dan lekker vinden met een schep whey/cassein er doorheen?
Je kunt ook beetje suikervrije siroop erdoorheen doen, of wat Faeroer zegt.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_171731485
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:40 schreef seto het volgende:

[..]

Je kunt ook beetje suikervrije siroop erdoorheen doen, of wat Faeroer zegt.
Griekse yoghurt met zoetstof en speculaaskruiden wordt mijn nieuwe snack
pi_171732143
Ik eet elke dag 1 bakje van deze, of de perzik smaak voor het slapen gaan..



https://www.ah.nl/product(...)vanille#ingredienten

+-35 gram eiwitjes in een bakje :+
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:14:31 #169
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171732239
Is er eigenlijk een manier om de stack van de seated cable rows zwaarder te maken? Een dumbbell past niet op de stack in ieder geval.

Die van ons gaat maar tot 100 kilo.
pi_171732328
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:14 schreef Snakey het volgende:
Is er eigenlijk een manier om de stack van de seated cable rows zwaarder te maken? Een dumbbell past niet op de stack in ieder geval.

Die van ons gaat maar tot 100 kilo.


Deze doen.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:20:15 #171
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171732374
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:18 schreef Faeroer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze doen.
Dat gaat niet met de bankjes die wij hebben. We hebben er 1 waarmee het wel zou lukken maar die is redelijk bezet op de bench.

Denk dat ik maar gewoon wat meer reps doe en DB rows toevoeg. 100 kilo seated rows is makkelijker dan 40 kilo rows vind ik altijd. DB's gaan tot 50 kilo bij ons, das wel genoeg voor nu.
pi_171732441
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:20 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat gaat niet met de bankjes die wij hebben. We hebben er 1 waarmee het wel zou lukken maar die is redelijk bezet op de bench.

Denk dat ik maar gewoon wat meer reps doe en DB rows toevoeg. 100 kilo seated rows is makkelijker dan 40 kilo rows vind ik altijd. DB's gaan tot 50 kilo bij ons, das wel genoeg voor nu.
Er zijn wel van die adapter plates van 1,25 en 2,50 kilo die vaak wel passen maar dan moet je er wel heel veel van hebben wil het lukken. "Weight Stack Adapter Plate".

Hier doen we het zo met de leg press. _O-

pi_171732470
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:10 schreef sandertjuh het volgende:
Ik eet elke dag 1 bakje van deze, of de perzik smaak voor het slapen gaan..

[ afbeelding ]

https://www.ah.nl/product(...)vanille#ingredienten

+-35 gram eiwitjes in een bakje :+
Vind al die zoetstoffen maar niets. Maar ga lekker je gang. :D
Make my day!
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:30:03 #174
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171732538
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:23 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Er zijn wel van die adapter plates van 1,25 en 2,50 kilo die vaak wel passen maar dan moet je er wel heel veel van hebben wil het lukken. "Weight Stack Adapter Plate".

Hier doen we het zo met de leg press. _O-

[ afbeelding ]
_O-

Er zitten stalen platen om de stack heen, het is van voren wel open maar daar past geen dumbbell doorheen helaas. Mischien een klein meisje aan de kabel laten hangen. :P
pi_171732588
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:30 schreef Snakey het volgende:

[..]

_O-

Er zitten stalen platen om de stack heen, het is van voren wel open maar daar past geen dumbbell doorheen helaas. Mischien een klein meisje aan de kabel laten hangen. :P
En van die zware bootkettingen? Passen die wellicht? Of rubber bands op de een of andere manier vastmaken zodat je in ieder geval bij de squeeze wat meer weerstand hebt.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:34:38 #176
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171732612
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:33 schreef Faeroer het volgende:

[..]

En van die zware bootkettingen? Passen die wellicht? Of rubber bands op de een of andere manier vastmaken zodat je in ieder geval bij de squeeze wat meer weerstand hebt.
Helaas geen kettingen aanwezig. Rubber bands is wel een goed idee ja. Volgende week eens kijken wat er mogelijk is. Thanks.
pi_171733342
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:20 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat gaat niet met de bankjes die wij hebben. We hebben er 1 waarmee het wel zou lukken maar die is redelijk bezet op de bench.

Denk dat ik maar gewoon wat meer reps doe en DB rows toevoeg. 100 kilo seated rows is makkelijker dan 40 kilo rows vind ik altijd. DB's gaan tot 50 kilo bij ons, das wel genoeg voor nu.

Grappig hoe het menselijk lichaam werkt, ik heb echt precies het tegenovergestelde. Db rows doe ik makkelijk 4*12 met 40kg (gaat niet zwaarder) terwijl ik seated max 4*8*90 doe.
Maar mijn rug is sowieso buiten proportioneel sterk, 125kg cg latt pulldown vs 95kg bench, beide 5 reps.

quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:26 schreef Faeroer het volgende:
Hoeveel macros krijg je binnen als het niet te eten is? ;) Kan ook die kwark uit IJsland voor beste macros eten, maar ik eet dan nog liever stopverf.
Zelfs die vind ik prima te eten, maar eet dan ook vrijwel alles.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:16:03 #178
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_171733352
@Snakey: woon je nog deels in Rotjeknor?
Ik las dat er een tweede Fox Gym in Alexandrium komt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_171733375
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:26 schreef Faeroer het volgende:
Hoeveel macros krijg je binnen als het niet te eten is? ;) Kan ook die kwark uit IJsland voor beste macros eten, maar ik eet dan nog liever stopverf.
Skyr?
Die vinden we hier heerlijk!
Snij er wat verse wilde perzikken doorheen.. jummie!
Make my day!
pi_171733604
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:16 schreef Eleiko het volgende:
@Snakey: woon je nog deels in Rotjeknor?
Ik las dat er een tweede Fox Gym in Alexandrium komt.
De oude gaat dicht, het is een verhuizing. ;)
pi_171735558
Griekse yoghurt ijs is ook een succes

2 zakjes vanillesuiker, speculaaskruiden, een schepje whey en een schepje casein en je erg goede macros en een soort speculaasijs
  vrijdag 16 juni 2017 @ 18:12:44 #183
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171736738
Volgens mij moet je ook je buikspieren gespannen houden en niet als een vaatdoek erop liggen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 16 juni 2017 @ 23:32:33 #184
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171742846
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:15 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Grappig hoe het menselijk lichaam werkt, ik heb echt precies het tegenovergestelde. Db rows doe ik makkelijk 4*12 met 40kg (gaat niet zwaarder) terwijl ik seated max 4*8*90 doe.
Maar mijn rug is sowieso buiten proportioneel sterk, 125kg cg latt pulldown vs 95kg bench, beide 5 reps.

4 x 12 met 40 heb ik nog nooit geprobeerd. maar op een goede dag voelt 3 x 5 x 50 prima aan. Beetje pijnlijk de volgende dag though. :P En kost een hoop concentratie om de juiste form te houden.

Maar seated gaat me inderdaad een stuk makkelijker af. :)
  vrijdag 16 juni 2017 @ 23:37:27 #185
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171742977
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:16 schreef Eleiko het volgende:
@Snakey: woon je nog deels in Rotjeknor?
Ik las dat er een tweede Fox Gym in Alexandrium komt.
Ik woon in Krimpen a/d IJssel. Maar ik woon nu bijna permanent in Spanje. Eind volgend jaar kom ik niet meer terug.

Ik blijf dus gewoon bij de Lloyd waar ik nu ben in NL tot ik weg ben. :) Wat prima blijkt te zijn, ze hebben volgens de berichten die ik krijg goed uitgebreid met PL dingen.
pi_171774970
Wat is het ff lekker om je voeding even niet meer te tracken :P heb dat echt bijna een jaar lang non stop gedaan, nu laat ik het even. Voordeel is wel dat je 'ongeveer' weet wat je nu eet.
Wil het wel weer in de zomer oppakken. Trainen doe ik wel nog steeds, alleen iets minder door de hitte. Echt helemaal doorweekt na een paar sets squats _O-
  zondag 18 juni 2017 @ 20:14:35 #187
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171776468
Zodra je wat teveel gaat zweten moet je je training wel laten voor wat het is inderdaad. Stel je voor zeg.
  zondag 18 juni 2017 @ 20:52:19 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171777295
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:14 schreef Snakey het volgende:
Zodra je wat teveel gaat zweten moet je je training wel laten voor wat het is inderdaad. Stel je voor zeg.
Gewoon überhaupt niet meer trainen, aangezien de kans op zweten op de weg er naartoe best groot is met dit weer :{
  zondag 18 juni 2017 @ 21:10:25 #189
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_171777668
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:14 schreef Snakey het volgende:
Zodra je wat teveel gaat zweten moet je je training wel laten voor wat het is inderdaad. Stel je voor zeg.
Zweten :') voor de plebs
Deathlift or Die.
  zondag 18 juni 2017 @ 21:11:32 #190
69994 seto
-|||--------|||-
pi_171777699
Als ik begin met zweten weet ik dat ik overtrained ben.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_171781031
Wat is Var (50mg p/d) toch wonderspul, tijdens het cutten m'n bench 1rm van 120 naar 130 in 2 weken tijd
pi_171783727
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 18:51 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Wat is het ff lekker om je voeding even niet meer te tracken :P heb dat echt bijna een jaar lang non stop gedaan, nu laat ik het even. Voordeel is wel dat je 'ongeveer' weet wat je nu eet.
Wil het wel weer in de zomer oppakken. Trainen doe ik wel nog steeds, alleen iets minder door de hitte. Echt helemaal doorweekt na een paar sets squats _O-
Daar gaan je gains :W
  maandag 19 juni 2017 @ 09:59:53 #193
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171784362
Als ik elke keer als ik zweet moest minderen dan kon ik helemaal wel stoppen denk ik.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171787504
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 23:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wat is Var (50mg p/d) toch wonderspul, tijdens het cutten m'n bench 1rm van 120 naar 130 in 2 weken tijd
Var?
Zijn dat roids?
  maandag 19 juni 2017 @ 13:00:35 #195
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171788099
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 23:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wat is Var (50mg p/d) toch wonderspul, tijdens het cutten m'n bench 1rm van 120 naar 130 in 2 weken tijd
Dat kan best hard gaan inderdaad. En goed vast te houden na een kuur.
  maandag 19 juni 2017 @ 13:01:42 #196
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171788124
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:30 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Var?
Zijn dat roids?
'Oxandrolon is een anabole steroïde gecreëerd door Searle Laboratories onder de merknaam Anavar en in de Verenigde staten geïntroduceerd in 1964' .
pi_171788141
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 18:51 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Wat is het ff lekker om je voeding even niet meer te tracken :P heb dat echt bijna een jaar lang non stop gedaan, nu laat ik het even. Voordeel is wel dat je 'ongeveer' weet wat je nu eet.
Wil het wel weer in de zomer oppakken. Trainen doe ik wel nog steeds, alleen iets minder door de hitte. Echt helemaal doorweekt na een paar sets squats _O-
Helemaal doorweek is toch juist heerlijk? Of ben ik hier de enige met die fetish?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2017 13:05:17 ]
pi_171788536
Als ik genoeg zweet verlies ik wellicht m'n dikke kop.
  maandag 19 juni 2017 @ 13:21:28 #199
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171788590
quote:
10s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:19 schreef Faeroer het volgende:
Als ik genoeg zweet verlies ik wellicht m'n dikke kop.
is mij nog niet gelukt. En ik ben een vrij hevige zweter.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 19 juni 2017 @ 13:25:55 #200
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171788701
Dat is mij dan nog redelijk gelukt :D
  maandag 19 juni 2017 @ 13:35:46 #201
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171788939
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:02 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Helemaal doorweek is toch juist heerlijk? Of ben ik hier de enige met die fetish?
Ik ben er geen liefhebber van maar het is niet anders hier. Het is hier elke dag over de 30 graden en de gym heeft geen airco. :P

Je went er aan, schoon shirt aan voor in de auto en dan thuis effe onder de douche.
pi_171789222
Met die warmte is mijn hartslag hoger. En ik voel me wat vermoeider, lomer, zeg maar.

Maar zweten is het probleem niet. dat maakt me niet zo uit.

Maar goed. Ik ben een echt Hollandse. Die niet gemaakt is voor deze temperaturen. Moet er altijd echt aan wennen. :D

En krachttraining gaat nog wel. Maar cardio met dit weer, No way.
Make my day!
  maandag 19 juni 2017 @ 13:57:13 #203
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_171789467
Wij hebben gewoon airco in de sportschool, vandaag ging ik deadliften en dat vind ik niet chill met korte broek. Ik ga meestal te voet, is anderhalve kilometer en toen heb ik meer gezweet dan in de gym zelf omdat ik een lange broek aan had :D Gelukkig ben ik nu vrij en kan ik 's ochtends rond een uur of 10 gaan trainen, dan is het nog niet zo heet en heb ik nog 2750 kcal over voor de rest van de dag *O*
  maandag 19 juni 2017 @ 14:04:08 #204
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_171789603
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:17 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Daar gaan je gains :W
Ik heb het ook twee jaar lang iedere dag gedaan, maar nu wat minder. Als je het zo lang consequent doet dan weet je voortaan wel wat je binnen krijgt. Voor een beginner kan het wel funest zijn als je niet bijhoudt wat je eet.
  maandag 19 juni 2017 @ 14:08:58 #205
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171789709
Ik geloof meer in het gedaan krijgen dan in hoe ik mij daarbij voel als ik eerlijk ben.
Er zit een heel groot verschil tussen een fysiek ongemak of een potentieel gevaar.
Prestatiegewijs zou de training wat minder gaan met dit weer ongeacht of het cardio of krachttraining is.
Maar gewerkt word er.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 19 juni 2017 @ 14:15:42 #206
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171789840
quote:
14s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:08 schreef Rauw. het volgende:
Ik geloof meer in het gedaan krijgen dan in hoe ik mij daarbij voel als ik eerlijk ben.
Er zit een heel groot verschil tussen een fysiek ongemak of een potentieel gevaar.
Prestatiegewijs zou de training wat minder gaan met dit weer ongeacht of het cardio of krachttraining is.
Maar gewerkt word er.
Precies. Ik heb m'n schema en dat wordt gewoon gedaan die dag. Zoals ik al zei ben ik geen fan van overmatig zweten, maar het nou ook weer geen enorm ongemak.

Voor mij geldt natuurlijk wel dat ik er aan wen. Als je zoals in Nederland een paar dagen hitte hebt is het ietsjes anders.
  maandag 19 juni 2017 @ 14:25:41 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171790005
Wij hebben de trainingen niet aangepast door het warme weer. Hoeft ook niet.
Zweet wel meer, ben ik ook niet echt van, maar het hoort erbij

En waar ik dat vroeger verschrikkelijk vond (ook vooral als mensen het zagen enzo), is dat nu gewoon part of the game.
pi_171790205
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:35 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik ben er geen liefhebber van maar het is niet anders hier. Het is hier elke dag over de 30 graden en de gym heeft geen airco. :P

Je went er aan, schoon shirt aan voor in de auto en dan thuis effe onder de douche.
Dat heb ik nooit gesnapt, schoon shirt erna aantrekken, aangezien je die daarna ook meteen de was in kan gooien..
  maandag 19 juni 2017 @ 14:51:02 #209
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171790478
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:35 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gesnapt, schoon shirt erna aantrekken, aangezien je die daarna ook meteen de was in kan gooien..
Omdat ik anders met een drijfnat shirt in de auto stap. :P

Das niet zo lekker als ik dat 3x per week doe. En ja, dan maar wat meer shirts wassen. :)
pi_171791478
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:14 schreef Snakey het volgende:
Zodra je wat teveel gaat zweten moet je je training wel laten voor wat het is inderdaad. Stel je voor zeg.
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:17 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Daar gaan je gains :W
Speelkwartier is voorbij guys
pi_171791838
Ze hebben bij ons 1 van de lat-pulleys weggehaald. Enige die voor mij wel wat deed qua stretch. ;(
pi_171792009
quote:
8s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:57 schreef Faeroer het volgende:
Ze hebben bij ons 1 van de lat-pulleys weggehaald. Enige die voor mij wel wat deed qua stretch. ;(
Waarom weg?
pi_171792093
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 16:05 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Waarom weg?
Komt een nieuwe als het goed is, dus ik hoop dat die hoog genoeg is.
pi_171792687
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:51 schreef Snakey het volgende:

[..]

Omdat ik anders met een drijfnat shirt in de auto stap. :P

Das niet zo lekker als ik dat 3x per week doe. En ja, dan maar wat meer shirts wassen. :)
Gewoon vestje erover :P
  maandag 19 juni 2017 @ 20:39:47 #215
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171797713
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 16:37 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Gewoon vestje erover :P
Jah, en dan de airco vol op mn lijf. :P

Ik koel wel wat af uiteraard voor ik een schoon shirt aandoe, anders blijf ik zweten tot ik thuis ben.
  maandag 19 juni 2017 @ 21:18:46 #216
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171798447
Ik had een draak van een benchsessie omdat ik niet vast op de bank bleef liggen door al het gezweet :')
Fear is the path to the Dark Side.
pi_171798470
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 21:18 schreef Artoo het volgende:
Ik had een draak van een benchsessie omdat ik niet vast op de bank bleef liggen door al het gezweet :')
2 rubber bands om het bankje heen doen in de lengte.
  maandag 19 juni 2017 @ 21:22:13 #218
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171798521
quote:
14s.gif Op maandag 19 juni 2017 21:20 schreef Faeroer het volgende:

[..]

2 rubber bands om het bankje heen doen in de lengte.
Intelligent! Ik zal morgen gaan voor de herkansing. Thanks.
Fear is the path to the Dark Side.
  maandag 19 juni 2017 @ 21:56:16 #219
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171799292
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 21:18 schreef Artoo het volgende:
Ik had een draak van een benchsessie omdat ik niet vast op de bank bleef liggen door al het gezweet :')
Blote schouders?
pi_171799458
quote:
10s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:39 schreef Snakey het volgende:

[..]

Jah, en dan de airco vol op mn lijf. :P

Ik koel wel wat af uiteraard voor ik een schoon shirt aandoe, anders blijf ik zweten tot ik thuis ben.
Maar jij woont ook in Spanje toch?

Dan kan je om het uur wel een nieuw shirt aandoen :D
pi_171799617
quote:
14s.gif Op maandag 19 juni 2017 22:01 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Maar jij woont ook in Spanje toch?

Dan kan je om het uur wel een nieuw shirt aandoen :D
Ja en aan de hitte wen je wel
  dinsdag 20 juni 2017 @ 09:58:42 #222
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171806690
quote:
10s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:39 schreef Snakey het volgende:

[..]

Jah, en dan de airco vol op mn lijf. :P

Ik koel wel wat af uiteraard voor ik een schoon shirt aandoe, anders blijf ik zweten tot ik thuis ben.
Beter gewoon een vuilniszak omdoen!
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 20 juni 2017 @ 10:27:42 #223
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171807273
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 21:56 schreef Snakey het volgende:

[..]

Blote schouders?
Ja :') Ik had er wel magnesium op gedaan, dat hielp een beetje. Als ik vanavond ga benchen doe ik wel even een shirt aan.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_171807647
Iemand ervaring met flavour drops van MP/BP?
  dinsdag 20 juni 2017 @ 10:50:32 #225
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171807697
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 10:47 schreef Henrys het volgende:
Iemand ervaring met flavour drops van MP/BP?
Ik heb ze van MP (vanille, banaan en white chocolate) en ik vind ze fantastisch door de kwark.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_171807928
Echt zin in de winter.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:08:09 #227
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171808044
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 10:27 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ja :') Ik had er wel magnesium op gedaan, dat hielp een beetje. Als ik vanavond ga benchen doe ik wel even een shirt aan.
Hehehe. :P

Beetje link wel though.
pi_171809263
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 10:50 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ik heb ze van MP (vanille, banaan en white chocolate) en ik vind ze fantastisch door de kwark.
Zijn die flavour drops alleen voldoende om er smaak aan te geven? Gebruik momenteel vloeibare zoetstof en speculaaskruiden
  dinsdag 20 juni 2017 @ 12:26:06 #229
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171809766
Ja, ik vind van wel, alhoewel de white chocolate niet echt naar witte chocolade smaakt, die is meer vanille-achtig. Wel lekker vind ik, though. De drops geven wel echt een zoet smaakje aan je kwark/yoghurt/whatever maar niet alle smaken komen overeen met wat het zou moeten zijn, zeg maar.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_171809870
Hebben jullie een thuis-alternatief voor machine flies/pec dec? Ik vind chest flies nou niet echt bijzonder nuttig, is meer een stretch dan een squeeze oefening.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 12:34:25 #231
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171809909
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 12:31 schreef Faeroer het volgende:
Hebben jullie een thuis-alternatief voor machine flies/pec dec? Ik vind chest flies nou niet echt bijzonder nuttig, is meer een stretch dan een squeeze oefening.
Zoiets?


Edit: Oh wacht. Das niegoe....
pi_171810391
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 12:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zoiets?


Edit: Oh wacht. Das niegoe....
Zoiets zou wel een optie kunnen zijn, even kijken of ik dat met m'n huidige bands voor elkaar krijg onder m'n bench. Vanochtend lopen kutten met 1-armed chest flys op m'n zij ofzo, dat ging wel qua pomp maar was echt niet prettig. _O-
  Moderator dinsdag 20 juni 2017 @ 19:57:41 #233
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_171818373
Met nog 6 weken te gaan totdat ik op vakantie ga (en even een dikke week helemaal niet ga liften), ben ik vandaag begonnen aan Building the Monolith

Dag 1:
Na een weekje deload voelt de squat lekker aan (70%x5, 80%x5, 90%x5x5). Ik kom niet in de buurt van failure, maar de laatste reps vergen wel aardig wat (wils)kracht.
De OHP (70%x5, 80%x5, 90%x5, 70%xAMRAP) is een prettig tussengerecht.

De chin ups zijn een ander verhaal. Omdat ik met de beste wil van de wereld geen bodyweight 100 chin ups ga redden, doe ik 10x10 assisted chin ups. Halverwege begint m'n rug te branden. Dit is toch zwaarder dan ik dacht.

Ook al zijn de eerste drie oefeningen de "verplichte" oefeningen en is de rest optioneel, ik wil het hele programma doorlopen. Dus door naar de 100 face pulls. Deze heb ik in 10 supersets gedaan met de dips.

Al met al een dik uur bezig geweest. Een enorme pomp in vooral rug en armen.

Morgen staan DL en BP op het programma.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 20 juni 2017 @ 21:32:46 #234
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171821236
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 19:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Met nog 6 weken te gaan totdat ik op vakantie ga (en even een dikke week helemaal niet ga liften), ben ik vandaag begonnen aan Building the Monolith

Dag 1:
Na een weekje deload voelt de squat lekker aan (70%x5, 80%x5, 90%x5x5). Ik kom niet in de buurt van failure, maar de laatste reps vergen wel aardig wat (wils)kracht.
De OHP (70%x5, 80%x5, 90%x5, 70%xAMRAP) is een prettig tussengerecht.

De chin ups zijn een ander verhaal. Omdat ik met de beste wil van de wereld geen bodyweight 100 chin ups ga redden, doe ik 10x10 assisted chin ups. Halverwege begint m'n rug te branden. Dit is toch zwaarder dan ik dacht.

Ook al zijn de eerste drie oefeningen de "verplichte" oefeningen en is de rest optioneel, ik wil het hele programma doorlopen. Dus door naar de 100 face pulls. Deze heb ik in 10 supersets gedaan met de dips.

Al met al een dik uur bezig geweest. Een enorme pomp in vooral rug en armen.

Morgen staan DL en BP op het programma.
Die vakantie ga je wel nodig hebben na deze cycle. :P
pi_171823191
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 19:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Met nog 6 weken te gaan totdat ik op vakantie ga (en even een dikke week helemaal niet ga liften), ben ik vandaag begonnen aan Building the Monolith

Dag 1:
Na een weekje deload voelt de squat lekker aan (70%x5, 80%x5, 90%x5x5). Ik kom niet in de buurt van failure, maar de laatste reps vergen wel aardig wat (wils)kracht.
De OHP (70%x5, 80%x5, 90%x5, 70%xAMRAP) is een prettig tussengerecht.

De chin ups zijn een ander verhaal. Omdat ik met de beste wil van de wereld geen bodyweight 100 chin ups ga redden, doe ik 10x10 assisted chin ups. Halverwege begint m'n rug te branden. Dit is toch zwaarder dan ik dacht.

Ook al zijn de eerste drie oefeningen de "verplichte" oefeningen en is de rest optioneel, ik wil het hele programma doorlopen. Dus door naar de 100 face pulls. Deze heb ik in 10 supersets gedaan met de dips.

Al met al een dik uur bezig geweest. Een enorme pomp in vooral rug en armen.

Morgen staan DL en BP op het programma.
Probeer het echt af te maken. Dit soort killer programma's zijn heel nice om je werkcapaciteit te verhogen, heb je altijd profijt van. Ga een soortgelijk programma doen voor m'n rug en delts over een weekje.
pi_171828715
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 12:26 schreef Artoo het volgende:
Ja, ik vind van wel, alhoewel de white chocolate niet echt naar witte chocolade smaakt, die is meer vanille-achtig. Wel lekker vind ik, though. De drops geven wel echt een zoet smaakje aan je kwark/yoghurt/whatever maar niet alle smaken komen overeen met wat het zou moeten zijn, zeg maar.
Bedankt, heb je nog een smaak die je kan aanraden en hoeveel druppels doe je door een bak kwark?
pi_171828940
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 10:47 schreef Henrys het volgende:
Iemand ervaring met flavour drops van MP/BP?
Heb de vanille geprobeerd en ben er niet kapot van. Geeft een chemisch smaakje.
  woensdag 21 juni 2017 @ 09:02:56 #238
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171829072
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 19:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Met nog 6 weken te gaan totdat ik op vakantie ga (en even een dikke week helemaal niet ga liften), ben ik vandaag begonnen aan Building the Monolith

Dag 1:
Na een weekje deload voelt de squat lekker aan (70%x5, 80%x5, 90%x5x5). Ik kom niet in de buurt van failure, maar de laatste reps vergen wel aardig wat (wils)kracht.
De OHP (70%x5, 80%x5, 90%x5, 70%xAMRAP) is een prettig tussengerecht.

De chin ups zijn een ander verhaal. Omdat ik met de beste wil van de wereld geen bodyweight 100 chin ups ga redden, doe ik 10x10 assisted chin ups. Halverwege begint m'n rug te branden. Dit is toch zwaarder dan ik dacht.

Ook al zijn de eerste drie oefeningen de "verplichte" oefeningen en is de rest optioneel, ik wil het hele programma doorlopen. Dus door naar de 100 face pulls. Deze heb ik in 10 supersets gedaan met de dips.

Al met al een dik uur bezig geweest. Een enorme pomp in vooral rug en armen.

Morgen staan DL en BP op het programma.
Klinkt als een smerig hels programma. _O_
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 21 juni 2017 @ 14:18:03 #239
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171839658
Pfff een homegym heeft ook zo zn nadelen, beetje airco was wel lekker geweest. 35 graden is toch iets te veel van het goede :)
  woensdag 21 juni 2017 @ 19:50:50 #241
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171840971
Bij mij op zolder is het nog prima te doen. Graadje warmer dan beneden...
Voordeel is natuurlijk wel dat je zo onder de douche kan duiken.

Kan echt merken dat ik voorheen nooit Benchpressde, de vooruitgang is echt heel snel.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171841432
Ik had lekker de ramen open tot het moment dat er zo een hornaar? (Mega wesp) naar binnen wilde vliegen. Heldhaftig heb ik snel alle ramen dichtgemaakt en er een sauna van gemaakt....
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 20:20:04 #243
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_171841678
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 21:32 schreef Snakey het volgende:

[..]

Die vakantie ga je wel nodig hebben na deze cycle. :P
Dat denk ik ook. Voor het eerst sinds maanden heb ik behoorlijke spierpijn.Ik geniet er van. Het gevoel dat je serieus werk verricht hebt.
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:23 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Probeer het echt af te maken. Dit soort killer programma's zijn heel nice om je werkcapaciteit te verhogen, heb je altijd profijt van. Ga een soortgelijk programma doen voor m'n rug en delts over een weekje.
Zo af en toe is dit wel lekker ja. Na m'n vakantie/deload weer gewoon verder met het oude programma en na een paar cycles misschien nog een keertje deze doorlopen.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 09:02 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Klinkt als een smerig hels programma. _O_
Is het ook. Maar wel eentje die uitvoerbaar is. Je zoekt de grens op en gaat er erg dicht tegenaan zitten.

Vandaag dag 2 gehad: DL (70%x5, 80%x5, 90%x5x3) en BP (70%x5, 80%x5, 90%x5x5).
Met de BP had ik meer moeite dan met de squat. Maar daarna begint het pas: Dumbbell row 5x10/20 gevolgd door 100 curls.

Die laatste is moordend. Je pakt bewust een laag gewicht, want ja ... 100 reps is niet niks. Begon met setjes van 20, daarna 15, over naar 10. Toen moest ik het gewicht toch echt nog meer verlagen.

Ik ben benieuwd naar vrijdag, dag 3: SQ en OHP, laag gewicht, hoog in reps.

Volgende week gaan de percentages met 5 omlaag (reps blijven hetzelfde), de derde week gaan de percentages met 10 omhoog (+5 t.o.v. deze week dus). Daarna een nieuwe cycles waarbij er 5 kg op SQ/DL en 2,5 kg op BP/OHP komt.
F.K.A. SuperwormJim
pi_171843720
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:30 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Var?
Zijn dat roids?
Yes, veel gebruikte oral tijdens het cutten.
pi_171851123
Wat is de levertijd van BP/MP trouwens lang geworden. Vroeger duurde het 2-3 dagen nu een week
  donderdag 22 juni 2017 @ 07:48:26 #246
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171851387
Bench press/Military Press?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171853074
Bulk Powders/MyProtein, gok ik
pi_171865321
quote:
10s.gif Op donderdag 22 juni 2017 07:48 schreef Rauw. het volgende:
Bench press/Military Press?
Levertijd van Bench Press/Military press? Dat is ietwat gek hé. En hij had het hiervoor ook al over:
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 10:47 schreef Henrys het volgende:
Iemand ervaring met flavour drops van MP/BP?
Geen idee hoe je aan die oefeningen komt in deze context :P
pi_171865406
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 07:14 schreef Henrys het volgende:
Wat is de levertijd van BP/MP trouwens lang geworden. Vroeger duurde het 2-3 dagen nu een week
Ja viel mij ook op idd. En ik had ook DHL als koerier ipv DPD.
  donderdag 22 juni 2017 @ 18:41:21 #250
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171865759
Ken de bedrijven wel maar deze afkortingen link ik wel anders.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:57:10 #251
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171869829
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:41 schreef Rauw. het volgende:
Ken de bedrijven wel maar deze afkortingen link ik wel anders.
Jah, niet de eerste keer dat henrys met dit soort onzin komt.
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:18:06 #252
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171870611
Ik herken hem inderdaad van z'n snackbar vraag van laatst. :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171873613
Heren, dames. Bij deze mijn cutdieet van vandaag. Meestal wisselt alleen het avondeten en is de rest ongeveer gelijk. Eet vaak kip of vis in de avond met rijst/zoete aardappel en veel groene groenten.

O 60g havermout 300ml melk 100g banaan 60 rood diepvriesfruit

L 4 Volkoren boterhammen 35 G kipfilet 2 gekookte eieren

T shake

A Broodje en salade met kip, huttenkase, avocado, spinazie etc.

T Appel

T halve kilo kwark

Hiermee kom ik op 2400 kcal. Honger is redelijk te controleren. Is dit volgens jullie een beetje een goede lijst? Kom vaak wel aan weinig vetten ( zon 50 G per dag). Eiwitten rond de 190. Weeg 90 kg.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeLoet op 23-06-2017 11:53:52 ]
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_171875494
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:49 schreef DeLoet het volgende:
Heren, dames. Bij deze mijn cutdieet van vandaag. Meestal wisselt alleen het avondeten en is de rest ongeveer gelijk. Eet vaak kip of vis in de avond met rijst/zoete aardappel en veel groene groenten.

O 60g havermout 30ml melk 100g banaan 60 rood diepvriesfruit

L 4 Volkoren boterhammen 35 G kipfilet 2 gekookte eieren

T shake

A Broodje en salade met kip, huttenkase, avocado, spinazie etc.

T Appel

T halve kilo kwark

Hiermee kom ik op 2400 kcal. Honger is redelijk te controleren. Is dit volgens jullie een beetje een goede lijst? Kom vaak wel aan weinig vetten ( zon 50 G per dag). Eiwitten rond de 190. Weeg 90 kg.
Ziet er prima uit, hoeveel deficit zit je met 2400 kcal p/d?
pi_171877594
Merk veel minder pomp na een flink ontbijt dan zonder ontbijt. ;(
pi_171880223
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:56 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Ziet er prima uit, hoeveel deficit zit je met 2400 kcal p/d?
Thanks, ongeveer 500/600 deficit!
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  Moderator vrijdag 23 juni 2017 @ 12:12:27 #257
18653 crew  D.
pi_171882424
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 19:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Met nog 6 weken te gaan totdat ik op vakantie ga (en even een dikke week helemaal niet ga liften), ben ik vandaag begonnen aan Building the Monolith

Dag 1:
Na een weekje deload voelt de squat lekker aan (70%x5, 80%x5, 90%x5x5). Ik kom niet in de buurt van failure, maar de laatste reps vergen wel aardig wat (wils)kracht.
De OHP (70%x5, 80%x5, 90%x5, 70%xAMRAP) is een prettig tussengerecht.
% zijn van PR?
Als ik de link bekijk leest het als kilo's n.l.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 12:15:22 #258
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171882521
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:12 schreef D. het volgende:

[..]

% zijn van PR?
Als ik de link bekijk leest het als kilo's n.l.
% van Training Max.

Is 90% van je 1RM en daar dus dat percentage van.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator vrijdag 23 juni 2017 @ 12:26:27 #259
18653 crew  D.
pi_171882806
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:15 schreef Rauw. het volgende:

[..]

% van Training Max.

Is 90% van je 1RM en daar dus dat percentage van.
Da's algemene kennis? Omdat ik dat dus niet terug zie op de link van SwJ
  vrijdag 23 juni 2017 @ 12:40:26 #260
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171883109
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:26 schreef D. het volgende:

[..]

Da's algemene kennis? Omdat ik dat dus niet terug zie op de link van SwJ
Programma is gebaseerd op 5/3/1. Daar gaat wat leeswerk en basiskennis aan vooraf.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator vrijdag 23 juni 2017 @ 12:44:19 #261
18653 crew  D.
pi_171883182
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:40 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Programma is gebaseerd op 5/3/1. Daar gaat wat leeswerk en basiskennis aan vooraf.
Ah, kijk, duidelijk ^O^
  vrijdag 23 juni 2017 @ 21:08:54 #262
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_171896528
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:49 schreef DeLoet het volgende:
Heren, dames. Bij deze mijn cutdieet van vandaag. Meestal wisselt alleen het avondeten en is de rest ongeveer gelijk. Eet vaak kip of vis in de avond met rijst/zoete aardappel en veel groene groenten.

O 60g havermout 300ml melk 100g banaan 60 rood diepvriesfruit

L 4 Volkoren boterhammen 35 G kipfilet 2 gekookte eieren

T shake

A Broodje en salade met kip, huttenkase, avocado, spinazie etc.

T Appel

T halve kilo kwark

Hiermee kom ik op 2400 kcal. Honger is redelijk te controleren. Is dit volgens jullie een beetje een goede lijst? Kom vaak wel aan weinig vetten ( zon 50 G per dag). Eiwitten rond de 190. Weeg 90 kg.
Ik heb ook een hele tijd amper vetten gegeten en mijn libido was in de tijd echt behoorlijk laag :'( zie maar wat je ermee doet.
pi_171899583
50 is wel erg laag voor dat gewicht ja
pi_171900385
Iemand hier ervaring met het slikken van Roaccutane naast het actief liften? Ben namelijk wel benieuwd naar de persoonlijke ervaringen en of de bijwerkingen het liften en alles erom heen hebben beïnvloed.
pi_171903223
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik heb ook een hele tijd amper vetten gegeten en mijn libido was in de tijd echt behoorlijk laag :'( zie maar wat je ermee doet.
Wow dit merk ik ook idd...
Lijkt me wel lastiger om binnen Mn kcals te blijven als ik 280 kcal ( 40 G) meer aan vetten ga eten. Eens proberen
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_171907366
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:15 schreef DeLoet het volgende:

[..]

Wow dit merk ik ook idd...
Lijkt me wel lastiger om binnen Mn kcals te blijven als ik 280 kcal ( 40 G) meer aan vetten ga eten. Eens proberen
Dan doe je 20 meer. 50 is echt laag voor dat gewicht, zeker als je natty bent ga je dat wel merken. Vet regelt veel meer dan je denkt.
Doe wat extra cardio desnoods of iets meer volume als je kcals erbij doet. Anders idd wat van carbs halen.
pi_171923102
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 09:14 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dan doe je 20 meer. 50 is echt laag voor dat gewicht, zeker als je natty bent ga je dat wel merken. Vet regelt veel meer dan je denkt.
Doe wat extra cardio desnoods of iets meer volume als je kcals erbij doet. Anders idd wat van carbs halen.
Thx bros ga ik doen
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  zondag 25 juni 2017 @ 07:45:18 #268
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_171927576
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik heb ook een hele tijd amper vetten gegeten en mijn libido was in de tijd echt behoorlijk laag :'( zie maar wat je ermee doet.
Vetten zijn gezond, die moet je niet mijden.
Verder werkt bij mij de combinatie ZMA ('s avonds) + tribulus ('s ochtends) positief v.w.b. libido.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_171931293
_O-

Seated overhead presses met een traps/hex bar, wat een goddelijke pomp in delts en triceps.
pi_171944578
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik heb ook een hele tijd amper vetten gegeten en mijn libido was in de tijd echt behoorlijk laag :'( zie maar wat je ermee doet.
Hmm dat kan wel kloppen. Voor de aanmaak van testosteron zijn namelijk cholesterol en omega 9 vetzuren nodig. Iets wat vaak vergeten wordt. Daarnaast zijn zink en vitamine d ook belangrijk voor een gunstige testosteron spiegel.

Ik zit vrij hoog in mijn vetten en kan dat beamen (de vriendin ook wel).
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_171945551
Vuistregel voor minimum vetinname:
10% * gewicht in lbs in g OF 14g per 1000 kcal
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 25 juni 2017 @ 20:46:17 #272
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_171946921
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 20:11 schreef McNulty het volgende:
Vuistregel voor minimum vetinname:
10% * gewicht in lbs in g OF 14g per 1000 kcal
Bron?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_171947085
Mike Israetel
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_171955123
Beetje gekke vraag en weet niet echt waar ik hem moet plaatsen maar weet hier iemand toevallig waarom opeens je eiwittenshake kan stoppen met ruiken naar waar die hoort te ruiken en gaan stinken? Echt van de ene week op de andere gebeurd en hij moet nog minimaal een halfjaar of zelfs een jaar houdbaar zijn. Maar zodra ik de deksel eraf draai komt er een beetje een muffe knaagdierenvoer lucht uit of zo. Smaakt ook nergens meer naar opeens. Kan het door de hitte komen? Hij stond op de kast i.v.m. ruimtegebrek. Als het alleen maar geur en smaak is dan ben ik wel zo gierig om hem nog op te maken maar ja straks werkt die niet meer goed of zo dan kan je wel beter n nieuwe halen
  maandag 26 juni 2017 @ 09:13:08 #275
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171956427
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 06:29 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Beetje gekke vraag en weet niet echt waar ik hem moet plaatsen maar weet hier iemand toevallig waarom opeens je eiwittenshake kan stoppen met ruiken naar waar die hoort te ruiken en gaan stinken? Echt van de ene week op de andere gebeurd en hij moet nog minimaal een halfjaar of zelfs een jaar houdbaar zijn. Maar zodra ik de deksel eraf draai komt er een beetje een muffe knaagdierenvoer lucht uit of zo. Smaakt ook nergens meer naar opeens. Kan het door de hitte komen? Hij stond op de kast i.v.m. ruimtegebrek. Als het alleen maar geur en smaak is dan ben ik wel zo gierig om hem nog op te maken maar ja straks werkt die niet meer goed of zo dan kan je wel beter n nieuwe halen
Geen idee, maar is er vocht in gekomen?
pi_171956464
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:13 schreef Snakey het volgende:

[..]

Geen idee, maar is er vocht in gekomen?
Lijkt me niet tenzij er ergens een lek in zit of zo. Misschien een druppel zweet of zo.

Maar mijn vraag is zal het minder werkzaam zijn nu? Want ja echt slecht zal 't niet zijn maar straks werken de eiwitten niet meer goed of zo ik heb daar niet echt kaas van gegeten eigenlijk.
  maandag 26 juni 2017 @ 09:20:15 #277
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171956592
Als het slecht ruikt zou ik het gewoon weggooien.

En de fabrikant mailen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171956892
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:15 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Lijkt me niet tenzij er ergens een lek in zit of zo. Misschien een druppel zweet of zo.

Maar mijn vraag is zal het minder werkzaam zijn nu? Want ja echt slecht zal 't niet zijn maar straks werken de eiwitten niet meer goed of zo ik heb daar niet echt kaas van gegeten eigenlijk.
Merk je uberhaupt verschil met Whey dan? Gebruik het al een lange tijd niet meer en merk niet er echt iets van

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2017 09:33:18 ]
pi_171956956
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:20 schreef Rauw. het volgende:
Als het slecht ruikt zou ik het gewoon weggooien.

En de fabrikant mailen.
Ja het is echt van de één op de andere week gebeurd toen het echt 30+ graden was hierbinnen, en bovenop de kast wellicht nog meer.

quote:
14s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Merk je uberhaupt verschil met Whey dan? Gebruik het al een lange tijd niet meer en merk niet er echt iets van
Geen idee ik neem altijd extra eiwit na 't trainen nooit echt bijgehouden hoe ik erop reageer zonder 't is meer gewoon gewoonte, kan geen kwaad lijkt me.
  maandag 26 juni 2017 @ 09:45:24 #280
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171957223
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:35 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Ja het is echt van de één op de andere week gebeurd toen het echt 30+ graden was hierbinnen, en bovenop de kast wellicht nog meer.

Het is een bijproduct van zuivel dus ik kan mij er iets bij voorstellen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171957258
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:45 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Het is een bijproduct van zuivel dus ik kan mij er iets bij voorstellen.
Dan is het misschien eens tijd voor een nieuwe. Dit was ook echt zo'n dikke zak waar je 2 jaar mee doet leek me al raar want zo extreem ben ik ook weer niet maar ik dacht lekker goedkoop dan heb ik 't een tijdje niet meer nodig :')
  maandag 26 juni 2017 @ 11:16:35 #282
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171959296
Dat moet wel een plunjebaal zijn als je er 2 jaar mee doet.
Een verpakking van 2.5kg gaat bij mij geen 3 maanden mee.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 26 juni 2017 @ 11:21:33 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171959403
quote:
10s.gif Op maandag 26 juni 2017 11:16 schreef Rauw. het volgende:
Dat moet wel een plunjebaal zijn als je er 2 jaar mee doet.
Een verpakking van 2.5kg gaat bij mij geen 3 maanden mee.
Ik heb nu m'n eerste 4kg whey, bezorgd op 09-05 en kan er denk ik nog zo'n 2 weken mee doen ofzo? Misschien iets langer.
Gaat best hard :o
  maandag 26 juni 2017 @ 11:33:59 #284
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171959704
quote:
6s.gif Op maandag 26 juni 2017 11:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb nu m'n eerste 4kg whey, bezorgd op 09-05 en kan er denk ik nog zo'n 2 weken mee doen ofzo? Misschien iets langer.
Gaat best hard :o
Vier kilo whey in 2 weken? :')
Fear is the path to the Dark Side.
  maandag 26 juni 2017 @ 11:34:38 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171959727
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 11:33 schreef Artoo het volgende:
Vier kilo whey in 2 weken? :')
Nee, nog 2 weken :P
Maar wss duurt het wel langer, maar hij lijkt zo leeg te zijn :+
pi_171960029
Gebruik alleen whey om de olijfoliesmaak uit m'n havermout shake weg te krijgen eigenlijk. _O-
  maandag 26 juni 2017 @ 13:51:49 #287
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_171962554
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 07:45 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Vetten zijn gezond, die moet je niet mijden.
Verder werkt bij mij de combinatie ZMA ('s avonds) + tribulus ('s ochtends) positief v.w.b. libido.
Ja, ik was toen heel fanatiek aan het cutten. Echt in doorgeslagen, ook veel te veel spiermassa verloren. Maar ja, dat smalle bekkie he. At nog wel af en toe een handje noten of een stuk zalm maar dat was het dan ook wel.

Nu is mijn libido weer prima, mochten jullie je zorgen maken.
pi_171962714
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:51 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ja, ik was toen heel fanatiek aan het cutten. Echt in doorgeslagen, ook veel te veel spiermassa verloren. Maar ja, dat smalle bekkie he. At nog wel af en toe een handje noten of een stuk zalm maar dat was het dan ook wel.

Nu is mijn libido weer prima, mochten jullie je zorgen maken.
Goed om te horen Haha

Ik ben weer aan de pindakaas begonnen, dan maar een extra rondje wielrennen
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  dinsdag 27 juni 2017 @ 08:50:55 #289
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171982299
Mensen die hier Low-bar squatten?

Ik heb gisteren mijn assistance deel low-bar gesquat en het voelt véél natuurlijker dan een high-bar squat. Nu is een High bar/ of Frontsquat meer gefocussed op de quads en low bar meer op de glutes/hamstrings dus vroeg ik mij het volgende af;
Wisselen jullie af (Dus main= Low en ass= High/Front)?
Zien jullie het als een ander soort squat voor een andere dag?

Reden dat het natuurlijker voelt is overigens waarschijnlijk mijn enkelmobiliteit.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 27 juni 2017 @ 09:13:58 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171982588
Ik doe enkel lowbar eigenlijk. Vind ik een stuk fijner, zowel voor de nek als voor de squatbeweging ansich.
Weet wel dat toen ik lager ging ik even moest wennen, maar het voelt momenteel gewoon goed aan. Heb dus ook niet meer gekeken hoe ene highbar voelt/werkt

Volgens mij hoor ik veel dat het wel goed is om af te wisselen tussen low en high. Maar focus op de low te houden.
pi_171982627
quote:
6s.gif Op maandag 26 juni 2017 11:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, nog 2 weken :P
Maar wss duurt het wel langer, maar hij lijkt zo leeg te zijn :+
Dat ligt er aan, oraal gaat het harder dan intramusculair.
pi_171982985
Ik squat eigenlijk alleen highbar, dat heeft meer carry-over naar weighlifting.
Daarnaast krijg ik bij (zware) lowbar squats problemen met heupen die omhoog schieten, waardoor het meer een goodmorningsquat wordt. Ik heb ook nogal lange benen, dat helpt niet echt.
pi_171983225
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 08:50 schreef Rauw. het volgende:
Mensen die hier Low-bar squatten?

Ik heb gisteren mijn assistance deel low-bar gesquat en het voelt véél natuurlijker dan een high-bar squat. Nu is een High bar/ of Frontsquat meer gefocussed op de quads en low bar meer op de glutes/hamstrings dus vroeg ik mij het volgende af;
Wisselen jullie af (Dus main= Low en ass= High/Front)?
Zien jullie het als een ander soort squat voor een andere dag?

Reden dat het natuurlijker voelt is overigens waarschijnlijk mijn enkelmobiliteit.
Ik doe alleen maar high-bar en conv deadlift. Low-bar en sumo deadlift vind ik persoonlijk gewoon crutches/cheats om een bepaald gewicht neer te zetten voor een PL wedstrijd bijvoorbeeld. Wat heb je er aan? Het is maar mijn mening.

Moet er wel bij zeggen dat sommige mensen een bepaalde lichaamsbouw hebben waarbij highbar of conventional niet zo goed werkt. Maar over het algemeen...?
  dinsdag 27 juni 2017 @ 09:57:30 #294
69994 seto
-|||--------|||-
pi_171983288
Voor de gemiddelde gym bezoeker maakt het geen fuck uit, doe gewoon waar je je beter bij voelt.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 27 juni 2017 @ 10:11:32 #295
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171983627
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:53 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ik doe alleen maar high-bar en conv deadlift. Low-bar en sumo deadlift vind ik persoonlijk gewoon crutches/cheats om een bepaald gewicht neer te zetten voor een PL wedstrijd bijvoorbeeld. Wat heb je er aan? Het is maar mijn mening.

Moet er wel bij zeggen dat sommige mensen een bepaalde lichaamsbouw hebben waarbij highbar of conventional niet zo goed werkt. Maar over het algemeen...?
Ik weet niet of het echt cheaten te noemen is, sumo trek ik nog geen krat bier van de grond volgens mij.

Ik denk dat Low-bar beter bij mij past ivm de enkel die wel gestaag beter word qua mobiliteit maar altijd een zwakte blijft, ik vraag mij alleen af of ik er niet beter bij kan blijven High-bar of Frontsquatten aangezien die een andere spiergroep aanspreken.

Ik zit er niet in voor de powerlifting prijzen, ik wil gewoon een minder middelmatig/zwak individu worden.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171983946
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 10:11 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik weet niet of het echt cheaten te noemen is, sumo trek ik nog geen krat bier van de grond volgens mij.

Ik denk dat Low-bar beter bij mij past ivm de enkel die wel gestaag beter word qua mobiliteit maar altijd een zwakte blijft, ik vraag mij alleen af of ik er niet beter bij kan blijven High-bar of Frontsquatten aangezien die een andere spiergroep aanspreken.

Ik zit er niet in voor de powerlifting prijzen, ik wil gewoon een minder middelmatig/zwak individu worden.
Front squat is altijd wel een goede toevoeging als je je quads wilt aanspreken, het is alleen wel zwaar voor je bovenrug wanneer je hoog genoeg gaat. Je kan het natuurlijk altijd als assist erbij gooien, of af en toe wisselen. Zeker als je niet een volledige lock-out doet of gaat lopen pauzeren bovenaan de reps, kan je met je hielen op een plankje de focus goed op de spieren houden.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 10:37:53 #297
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171984209
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 10:24 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Front squat is altijd wel een goede toevoeging als je je quads wilt aanspreken, het is alleen wel zwaar voor je bovenrug wanneer je hoog genoeg gaat. Je kan het natuurlijk altijd als assist erbij gooien, of af en toe wisselen. Zeker als je niet een volledige lock-out doet of gaat lopen pauzeren bovenaan de reps, kan je met je hielen op een plankje de focus goed op de spieren houden.
Ik vind de spanning houden op core/quads makkelijker bij frontsquats dan bij highbar squats. Waarschijnlijk omdat die minder vergevingsgezind zijn.
Ik heb al lifters dus mijn hielen hoger heeft niet teveel zin.

Denk dat ik maar eens wat ga experimenteren de komende week met mainlifts Low-bar en dan de BBB challenge als frontsquats of highbar.

Thanks voor de input :s)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 27 juni 2017 @ 19:24:51 #298
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171996658
Jeuj, maatje van me is Europees kampioen PL in de GPS welke in Polen was afgelopen dagen.

Ben benieuwd naar zijn nummers. Vorig jaar in de UK was het 300 sq, 182.5 bench en 300 DL. Daar moet hij nu overheen zitten. :P
pi_171997182
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:24 schreef Snakey het volgende:
Jeuj, maatje van me is Europees kampioen PL in de GPS welke in Polen was afgelopen dagen.

Ben benieuwd naar zijn nummers. Vorig jaar in de UK was het 300 sq, 182.5 bench en 300 DL. Daar moet hij nu overheen zitten. :P
Huh? Die deadlift staat totaal uit verhouding toch? Verders wel nice _O_
  dinsdag 27 juni 2017 @ 20:04:24 #300
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_171998243
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:38 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Huh? Die deadlift staat totaal uit verhouding toch? Verders wel nice _O_
Neuh, waarom? Squat en DL zitten vaak dichtbij elkaar. Sommigen squaten meer dan ze deadliften en andersom.

Ben wel benieuwd naar zijn squat. In traning deed hij 3x 280, makkelijk.
pi_172002792
Ik squat altijd low bar, ik vind het, ten eerste, gewoon fijner voelen om de bar op mijn rear delts te leggen tov traps. Daarnaast heb ik ook nog immobiele enkels en leg ik liever de focus op de posterior chain, hoef geen enorme quads.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')