abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171001837
Het Gezond Slank-topic

Doelstelling: Zie TT
Werkwijze: Wat voor je eigenwijze ik werkt :P

Eet wat je eet, beweeg wat je beweegt en krijg er commentaar op.

Gewoon een teveel aan KH's, te weinig E's, V's in slechte verhouding. En misschien een tekort aan beweging.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171008062
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
lijstje ..omdat het kan

o: 3 cracottes met margerine en halvajam, 2x koffie
t: smartwafel
l: bananen pannekoekjes van 1 banaan en 2 ei, beeeetje bloem. Met honing
t: smoothie van zelfde fruit als gister met bloemkoolpuree
d: lasagna met salade
s: kt
plus zakje smartchips en 2 chocolaatje
pi_171009527
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 07:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wat heb je voor een hond sigme?
19 duizend stappen jezus :D

Dynamische wekker?
Hier ook zo'n app op de telefoon, maar draag dat ding niet de hele dag bij me.
Ooit eens zo'n goedkope versie van fitbit kopen voor de gein
Een min-of-meer Friese Stabij:


Vriendlijf heeft een goedkope fitbit, zo'n clipding. Is erg goed (beter dan de iphone).

Qua wekker hebben wij een soort daglichtwekker, via Philips Hue-lampen. Ik wil geen telefoon in bed :D. En de 'echte' daglichtwekkers hebben geen wekker - alsof ik wakker wordt van fluitende vogeltjes. Alsof ik niet een half weiland vol fluitende vogels al om me heen heb :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171010054
Leuke hond sigme :) die zal ook wel een leuk leventje hebben bij jou als ik zo hoor, lekker veel buiten

Ik heb zo'n ouderwetse wekkerradio die gewoon heel hard gaat piepen. Maar meestal word ik op wonderlijke wijze een paar minuten voor de wekker wakker :D

Lijstje tot nu toe:
O: havermout, appel, sojamelk, rozijnen, lijnzaad
L: kleine subway met kaas en saus en dingen, banaan
D: broccoli, paprika, maïs, tomaat, cashewnoten, rijst
Vanavond nog wat B/S en nog nootjes of muesli ofzo, en een kiwi of peer.

We kregen vandaag lunch, ik heb de vegetarische versie gegeten. Ik was verrast hoe lang de subway nog vulde aangezien het wit brood was en niet heel veel. Ik heb het toch gewoon uitgehouden tot het avondeten (12 uur lunch, 18 uur avondeten).
pi_171010620
Ik heb een wake up light, mn mibandje en mn telefoon. :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171012493
Leuke hond :)

Mijn man heeft ook een wake up light en ik wordt dus wel wakker van die fluitend3 vogeltjes en ook van dat licht dat langzaam aangaat. Beetje jammer dat dat wel een dik uur is voordat ik zel op hoef te staan o|O

Subway O+ lang niet gehad!

Voordeel van warm weer is de rust in de sportschool, heerlijk
pi_171012868
Zo, eerste week weight watchers zit erop.
Resultaat : -2,9 kilo.

Moet zeggen, werkt tot nu toe goed en motiverend, sport er wel 2 x per week half uur/3 kwartier bij.
Heb meteen het 365 dagen eten boek maar gekocht, was aanbieding nu.

Tot nu toe erg tevreden!
pi_171015595
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 18:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Een min-of-meer Friese Stabij:
[ afbeelding ]
Wat een mooierd O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_171015604
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 20:58 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zo, eerste week weight watchers zit erop.
Resultaat : -2,9 kilo.

Moet zeggen, werkt tot nu toe goed en motiverend, sport er wel 2 x per week half uur/3 kwartier bij.
Heb meteen het 365 dagen eten boek maar gekocht, was aanbieding nu.

Tot nu toe erg tevreden!
Netjes!!
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_171016167
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 20:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leuke hond :)

Mijn man heeft ook een wake up light en ik wordt dus wel wakker van die fluitend3 vogeltjes en ook van dat licht dat langzaam aangaat. Beetje jammer dat dat wel een dik uur is voordat ik zel op hoef te staan o|O

Subway O+ lang niet gehad!

Voordeel van warm weer is de rust in de sportschool, heerlijk
Ik moet zeggen dat ik niet heel erg onder de indruk was van de subway, vond het te klef en zoet. Handig om te weten, er is hier vlakbij een Subway maar die hoef ik dus niet te bezoeken :P
pi_171020753
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 20:58 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zo, eerste week weight watchers zit erop.
Resultaat : -2,9 kilo.

Moet zeggen, werkt tot nu toe goed en motiverend, sport er wel 2 x per week half uur/3 kwartier bij.
Heb meteen het 365 dagen eten boek maar gekocht, was aanbieding nu.

Tot nu toe erg tevreden!
Mooi resultaat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171020847
mooi resultaat PP, volhouden zo!

wat subway betreft, ligt er ook aan wat je op je broodje hebt denk ik..en ja tuurlijk het is niet heel spannend, maar ik hou ervan :D

o: proteinos met melk, koffie
t: volle proteine yoghurt ananas/maracuja
l: pulled chicken met veel groenten
t: banaan
t: cracottes
d: groente aardappelen, gehaaktstaaf
pi_171020863
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik niet heel erg onder de indruk was van de subway, vond het te klef en zoet. Handig om te weten, er is hier vlakbij een Subway maar die hoef ik dus niet te bezoeken :P
Ik hou ook echt niet van subway.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171021614
Mehhh subway, een keer geprobeerd, maar grote desillusie. Kfc zou je me voor kunnen wakkermaken, maar dat eet ik dus nooit, want geen scharrelkip.

Lijstje gister:
- Banaan, mandarijn, handje druiven
- Tosti, boterham rosbief
- snack a jack, minitwix, mini
chupachup
- patatjes met, kaassoufle, softijsje met nootjes.

En dan nog snaaizin hebben.. vandaag maar weer normaal, moet zaterdag in een jurk passen die van t weekend net aan dicht ging.
pi_171040820
Lijstje van jou heeft dan ook best veel snelle KH's, sibella2.
Fruit is gezond maar zitten ook best wat suiker in, als je dat combineert met iets als magere kwark of yoghurt heb je minder grote piek in je bloedsuiker > minder snaai trek.

Misschien ook wat meer goede vetten toevoegen? (is een awesome post van loveli die googlebaar is en uitlegt waarom, ben nu zelf te lui om te linken) De vetten die in jouw lijstje staan zijn eigenlijk alleen maar fout.
Afvallen is wel alleen maar minder eten dan je lichaam nodig is maar het helpt als de wanden van vetcellen niet dichtgeslibt zijn door de niet wenselijke vetten om het afgevallen gewicht te laten bestaan uit vet.

Reken daarbij dat er alleen maar noodzakelijke eiwitten en vetten zijn en geen koolhydraten is een aanpassing op dat lijstje wel wenselijk. Dus ja, je valt af, maar over langere tijd is het roofbouw.

Kortom: Suikers/snelle KH's alleen in combinatie met voldoende eiwitten, tussendoortjes alleen van E's en V's. En dat gecombineerd met voldoende beweging zorgt dat je gezond blijft.
Maar dat is een mening.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 08:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
mooi resultaat PP, volhouden zo!

wat subway betreft, ligt er ook aan wat je op je broodje hebt denk ik..en ja tuurlijk het is niet heel spannend, maar ik hou ervan :D

o: proteinos met melk, koffie
t: volle proteine yoghurt ananas/maracuja
l: pulled chicken met veel groenten
t: banaan
t: cracottes
d: groente aardappelen, gehaaktstaaf
Is inderdaad maar net wat je bestelt maar ook bij welke. M'n favoriet (steak & cheese) ook wel eens gehaald ergens anders en met zelfde toppings en aanwijzingen maar die was ook klef zoals Tele6 al zei.
Bij die hier nooit last van.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171045036
Ja inderdaad ook bij welke ja , dat is me ook al opgevallen.

O: kodiak cake
T: smartwafel
L: 2 spelt pannekoeken met beetje honing
T: smoothie van yoghurt, whey en rood fruit.
D: soep en stokbrood met iets
S: kt
T: kwark met whey
  vrijdag 19 mei 2017 @ 08:14:08 #17
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171045176
Gister:
O: kwark met flakes
L: Salade met Brood
D: Wiite bonen, hamburger en aardappeltjes uit de airfryer

Vandaag:
O: Kwark met whey
L: Zal wel weer eens een salade worden
D: Tosti

Ik heb echt 2 hele hardnekkige kilo's eraan, ik neig ernaar om gewoon weer een maandje terug te stappen naar shakes zodat ze weer weg zijn. Maar qua Kcal eet ik echt niet meer dan 2 maaltijden vervangen met shakes. Stom lijf.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171045557
je eet te weinig tico...shakes is niet de oplossing
  vrijdag 19 mei 2017 @ 08:58:59 #19
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171045603
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 08:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
je eet te weinig tico...shakes is niet de oplossing
Ja maar hoe kun je nu aankomen van weinig eten. Makes no sense.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171045883
heel eerlijk weet ik niet precies hoe het werkt, maar als je te weinig eet..zeker op langere termijn dan ga je sowieso snaaien...slechtere dingen eten enz.

En je kunt niet je hele leven zo weinig blijven eten. Dus zul je naar iets toe moeten wat op lange termijn werkt toch?
En niet steeds moeten compenseren als je voor je gevoel een weekend losser bent geweest.

Ik bedoel het niet lullig hoor :)
  vrijdag 19 mei 2017 @ 09:29:34 #21
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171046007
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 09:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heel eerlijk weet ik niet precies hoe het werkt, maar als je te weinig eet..zeker op langere termijn dan ga je sowieso snaaien...slechtere dingen eten enz.

En je kunt niet je hele leven zo weinig blijven eten. Dus zul je naar iets toe moeten wat op lange termijn werkt toch?
En niet steeds moeten compenseren als je voor je gevoel een weekend losser bent geweest.

Ik bedoel het niet lullig hoor :)
Ik vind eigenlijk dat dit vrij normaal is eerlijk gezegd. Ik zit na de lunch ook echt wel gewoon vol en begin dan trek te krijgen als ik sta te koken.

Tussendoor heb ik echt gewoon weinig trek in eten.

Ongezond blijft m bij mij echt in alcohol zitten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171046590
vind je dit echt normaal?
kwark als ontbijt, tosti als avondeten?
ik zeg niet dat ik nooit zo'n avond eten of ontbijt heb..maar dan eet ik door de dag heen wel nog meer.

nja iedereen moet het natuurlijk ook zelf weten, maar als je de neiging hebt terug te grijpen naar de shakes zou ik het toch eens op een andere manier gaan proberen
  vrijdag 19 mei 2017 @ 10:15:00 #23
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171046855
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 10:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
vind je dit echt normaal?
kwark als ontbijt, tosti als avondeten?
ik zeg niet dat ik nooit zo'n avond eten of ontbijt heb..maar dan eet ik door de dag heen wel nog meer.

nja iedereen moet het natuurlijk ook zelf weten, maar als je de neiging hebt terug te grijpen naar de shakes zou ik het toch eens op een andere manier gaan proberen
Oh ja vanavond een tosti is misschien niet erg normaal, maar ik heb haast vanavond. 3 kinderen voeden en ben pas rond 17:45 thuis en moet om 19:00 alweer ergens zijn met de kinderen.

Maar kwark als ontbijt is toch wel normaal, of een paar crackers...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171047251
ja maar de combi...
als je de kcal op zou tellen kom je mischien niet eens aan 1000.
Ik neem aan dat dat niet je streven is
  vrijdag 19 mei 2017 @ 10:48:31 #25
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171047426
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 10:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja maar de combi...
als je de kcal op zou tellen kom je mischien niet eens aan 1000.
Ik neem aan dat dat niet je streven is
Nee, helemaal niet zelfs.

zucht. Waarom is eten toch zo lastig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171047512
het is niet lastig ;)
als je je een beetje houdt aan een bepaald ritme..en niet echt per dag naar je gewicht kijkt en dan gelijk gaat compenseren

Ik was bijvoorbeeld afgelopen week ineens een dikke kilo zwaarder. maar dat zegt niks over het eten van de dagen ervoor. Het kan vanalles zijn..ongesteld, te weinig of teveel gedronken, warm buiten, zout gegeten...
En nu deze week ging het weer langzaam omlaag terwijl ik echt niet veel anders heb gegeten.
Doet die kilo mij wat? nee helemaal niks.
Gewicht zegt gewoon niet alles. Ik kan best zwaarder worden terwijl het er in de spiegel beter uit gaat zien.
pi_171047546
Als ik naar mijn gewicht ga kijken word ik niet vrolijker.(ik verbrand op het moment veel vet en krijg spieren terug)
Mijn gewicht schommelt daardoor.
Er okk niet teveel op focussen werkt ook.
pi_171048449
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 10:56 schreef tailfox het volgende:
Als ik naar mijn gewicht ga kijken word ik niet vrolijker.(ik verbrand op het moment veel vet en krijg spieren terug)
Mijn gewicht schommelt daardoor.
Er okk niet teveel op focussen werkt ook.
Je weet dat dat niet tegelijk kan he? Ofwel je eet minder dan je nodig hebt, dan verlies je vet. Spieren kunnen alleen maar in massa toenemen als ze daar ook voldoende voeding voor krijgen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_171049090
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 11:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je weet dat dat niet tegelijk kan he? Ofwel je eet minder dan je nodig hebt, dan verlies je vet. Spieren kunnen alleen maar in massa toenemen als ze daar ook voldoende voeding voor krijgen.
ik zal me volgende week wel oplaten meten.
Zal je het zien
pi_171059766
Ik heb geen verstand van spieren en vet enzo. Heb wel het idee dat ik én slanker én sterker ben sinds vorig jaar. Kan me niet voorstellen dat eerst het een, dan het ander gebeurd is. Maar het is iig langzaam gegaan, 4 of 5 kilo in een jaar denk ik en ik kan me nog steeds niet optrekken :(

Gisteren
O: havermout, banaan, sojamelk, rozijnen, lijnzaad
L: 3 boterhammen hummus en tomaat (2 tomaten) en een met jam
T: handje studentenhaver, appel
D: sla, kikkererwten, een tomaat
S: survivaltraining (pittig)
T: muesli met sojamelk

Kennen jullie het liedje van Bring Sally up, bring Sally down? Dat duurt zo'n 3 minuten geloof ik, je kunt het als een squatchallenge gebruiken, maar wij deden het gisteren met planken en voorligsteun (plank met rechte armen). Dat was niet niks, squatten is dan makkelijker :D

Vandaag
O: havermout, banaan, sojamelk, rozijnen, lijnzaad
L: 2 boterhammen met hummus en 1 tomaat, kleine peer
T: handje rozijnen
B: anderhalf uur hatha yoga (viel bijna in slaap)
D: salade van bieten, kikkererwten, sla, appel, augurk, aardappel
T: taart denk ik, ik ga naar een verjaardagsfeestje
pi_171061683
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:27 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje van jou heeft dan ook best veel snelle KH's, sibella2.
Fruit is gezond maar zitten ook best wat suiker in, als je dat combineert met iets als magere kwark of yoghurt heb je minder grote piek in je bloedsuiker > minder snaai trek.

Misschien ook wat meer goede vetten toevoegen? (is een awesome post van loveli die googlebaar is en uitlegt waarom, ben nu zelf te lui om te linken) De vetten die in jouw lijstje staan zijn eigenlijk alleen maar fout.
Afvallen is wel alleen maar minder eten dan je lichaam nodig is maar het helpt als de wanden van vetcellen niet dichtgeslibt zijn door de niet wenselijke vetten om het afgevallen gewicht te laten bestaan uit vet.

Reken daarbij dat er alleen maar noodzakelijke eiwitten en vetten zijn en geen koolhydraten is een aanpassing op dat lijstje wel wenselijk. Dus ja, je valt af, maar over langere tijd is het roofbouw.

Kortom: Suikers/snelle KH's alleen in combinatie met voldoende eiwitten, tussendoortjes alleen van E's en V's. En dat gecombineerd met voldoende beweging zorgt dat je gezond blijft.
Maar dat is een mening.

[..]

Dankjewel voor je uitgebreide reactie. Dit was wel een cyclusgerelateerde klotedag, maar ik eet inderdaad weinig eiwitten. Heb yoghurt op het boodschappenlijstje gezet.

Vandaag was meer een normale dag:

- appel, ei
- banaan
- broodje carpaccio, broodje
kipcarpaccio
- noodle soep met ei en heel veel
groenten
- witte wijn
pi_171063265
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 21:26 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Dankjewel voor je uitgebreide reactie. Dit was wel een cyclusgerelateerde klotedag, maar ik eet inderdaad weinig eiwitten. Heb yoghurt op het boodschappenlijstje gezet.

Vandaag was meer een normale dag:

- appel, ei
- banaan
- broodje carpaccio, broodje
kipcarpaccio
- noodle soep met ei en heel veel
groenten
- witte wijn
Geen probleem. Hang hier toch al 13 jaar rond dus die reactie was een kleine moeite in het geheel. :D

Dit is de post(over vet) trouwens: LIF / Slank #1017 - Muffin Wars
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171068614
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:13 schreef Tele6 het volgende:
Kennen jullie het liedje van Bring Sally up, bring Sally down? Dat duurt zo'n 3 minuten geloof ik, je kunt het als een squatchallenge gebruiken, maar wij deden het gisteren met planken en voorligsteun (plank met rechte armen). Dat was niet niks, squatten is dan makkelijker :D
ik ken het liedje niet, maar lijkt me inderdaad niet niks :D kan sowiezo niet fatsoendelijk planken, dat scheelt ook :P
pi_171071393
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ik ken het liedje niet, maar lijkt me inderdaad niet niks :D kan sowieso niet fatsoenlijk planken, dat scheelt ook :P
Niet? Wat gaat er fout dan?

Ik zag net dat ik dinsdag asperges in mijn bio-groentepakket krijg O+
Iemand een leuk idee voor wat ik met ze zal doen? Bij mijn ouders eten we ze één keer in het jaar met boter, ei en ham, maar dat ben ik dus niet van plan te gaan doen :D
pi_171077300
Geen idee..te weinig kracht in mijn armen denk ik

Met andere asperge ideen kan ik je helaas niet helpen, ik eet ze altijd ouderwets :)
pi_171079732
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Niet? Wat gaat er fout dan?

Ik zag net dat ik dinsdag asperges in mijn bio-groentepakket krijg O+
Iemand een leuk idee voor wat ik met ze zal doen? Bij mijn ouders eten we ze één keer in het jaar met boter, ei en ham, maar dat ben ik dus niet van plan te gaan doen :D
Ik vind asperges grillen nogal een mooie bereiding. Recepten te over geloof ik ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 20 mei 2017 @ 20:31:11 #38
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171080108
Lijstje dan maar

O: shake
T: 3 glazen witte wijn
L: schepje aardappelsla, 2 boterhammen filet american, kop uiensoep
D: risotto.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Vis een optie? zaterdag 20 mei 2017 @ 20:50:51 #39
70532 loveli
N
pi_171080625
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Niet? Wat gaat er fout dan?

Ik zag net dat ik dinsdag asperges in mijn bio-groentepakket krijg O+
Iemand een leuk idee voor wat ik met ze zal doen? Bij mijn ouders eten we ze één keer in het jaar met boter, ei en ham, maar dat ben ik dus niet van plan te gaan doen :D
In de soep? Ik heb ze wel met boter(saus) gegeten gisteren, met ribeye. Geen aardapelen ofzo erbij.
crap in = crap out
  Redactie Sport zaterdag 20 mei 2017 @ 21:46:33 #40
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171082357
Lijstjes posten werkt voor mij motiverend, dus doen we dat maar weer :)
Start 75,4kg.

O: kwark met granola en frambozen
L-achtig: meergranen bolletje met kaas
S: 5km hardloopwedstrijd
T: banaan, meergranen bolletje met kipfilet
D: broccoli, aardappel wedges, visfilet met zo'n tomaatlaagje erop
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_171088436
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Niet? Wat gaat er fout dan?

Ik zag net dat ik dinsdag asperges in mijn bio-groentepakket krijg O+
Iemand een leuk idee voor wat ik met ze zal doen? Bij mijn ouders eten we ze één keer in het jaar met boter, ei en ham, maar dat ben ik dus niet van plan te gaan doen :D
Hoe anders?

Je kunt het raspen en er samen met pandanrijst gebakjes van maken voor bij iets als gegrilde kabeljauw en dan strookjes teriyaki saus erover.

Omwikkelen met kaas en deeg en frituren, heb je soort van vega gefrituurde garnalen maar dan asperges (en kaas).

Burrito's met kip/asperge/tomaat. Of vis :?

Gevulde kipfilet, en dus als vulling gebruiken, omwikkeld met ham.

Stoofpotje met asperge, wortel, prei, hamlapjes in stukjes.

Wat sigme al zegt, je kunt er alle kanten mee op. Gewoon zorgen dat je niet iets erbij doet wat overheerst (tenminste geen vis/vlees dat gezouten is).
Al zou het kunnen (gok ik) om te gebruiken in iets dat juist sterke smaken tegen gaat. Lamskotelet met asperges in roomsaus zou ik best wel een keer proberen zou ik het zien op een menu.
Nu ik dit type is er dus een grote kans dat ik dit een keer zelf ga maken :')

SPOILER: gekke vraag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171089523
lijstje van gister

o: 3 cracottes met aardbeien en honing
b: paardrijden
l: 1 zonnebloembroodje met kaas
t: kleine cola
d: 3x tosti

ontzettend slecht lijstje dus..maar ben van 11 tot 2 op zaterdag altijd paardrijden, dus dan mis ik sowiezo 1x tussendoortje.

vandaag planning
o: 3 cracottes met aardbeien en honing
t: yoghurt met iets of smoothie
l: bananenpannekoekjes met honing
d: bbq: 2x kipfilet, veel fruit en wat stokbrood en mischien een glas wijn

en nee dat herken ik niet Viz0r :)
pi_171089543
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:31 schreef Ticootje het volgende:
Lijstje dan maar

O: shake
T: 3 glazen witte wijn
L: schepje aardappelsla, 2 boterhammen filet american, kop uiensoep
D: risotto.
toch maar aan de shake begrijp ik hieruit
  zondag 21 mei 2017 @ 09:38:35 #44
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171089955
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 08:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

toch maar aan de shake begrijp ik hieruit
Het was crisisdag :)
Niks in huis, geen brood, geen kwark.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171091499
Ik weeg nu 92.2 kg
pi_171093264
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:28 schreef tailfox het volgende:
Ik weeg nu 92.2 kg
heb je een streefgewicht waar je naartoe werkt?
  zondag 21 mei 2017 @ 13:15:18 #47
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171093433
Lijstje:
O: kwark met havermout
L: diverse vleeswaren, kipsalade, broodje, 6 poffertjes, handje patat, 3 ( :') ) schaaltjes creme brulee, pizzapunt, fruitsalade met slagroom, tonijn, appeltaartstukje, slagroomsoesje.
D: sla ik wel over.

Lunch @ valk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171094586
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

heb je een streefgewicht waar je naartoe werkt?
nou eigenlijk meer minder vet
  zondag 21 mei 2017 @ 14:14:05 #49
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171094623
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:12 schreef tailfox het volgende:

[..]

nou eigenlijk meer minder vet
Heb je een streefpercentage dan?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171094652
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Heb je een streefpercentage dan?
17 procent
  zondag 21 mei 2017 @ 14:24:11 #51
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171094904
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 21 mei 2017 @ 14:25:49 #52
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171094949
Voor mannen vind ik rond die 20 - 25% het fijnste.

Voor vrouwen vind ik tussen het 2e en 3e plaatje ideaal.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171096354
Voor mannen vind ik 20% max. En voor vrouwen 25%.
Maar dan ook echt de max.

[ Bericht 24% gewijzigd door agter op 21-05-2017 15:30:21 ]
Make my day!
pi_171100130
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:23 schreef agter het volgende:
Voor mannen vind ik 20% max. En voor vrouwen 25%.
Maar dan ook echt de max.
Ik vind een plaatje verder voor vrouwen best prima kunnen eigenlijk. Vetpercentage zegt niet alles over hoe gezond je bent

[ Bericht 20% gewijzigd door Tele6 op 21-05-2017 18:18:07 ]
  zondag 21 mei 2017 @ 18:23:29 #55
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171100420
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik vind een plaatje verder voor vrouwen best prima kunnen eigenlijk. Vetpercentage zegt niet alles over hoe gezond je bent
Bmi ook niet. Maar je kunt wel bedenken dat het gezonder is om een bmi van 23 te hebben dan 35.
In de plaatjes kun je ook duidelijk zien dat de eerste 3 niet alleen maar slank zijn, maar ook gewoon getraind.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171100574
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bmi ook niet. Maar je kunt wel bedenken dat het gezonder is om een bmi van 23 te hebben dan 35.
In de plaatjes kun je ook duidelijk zien dat de eerste 3 niet alleen maar slank zijn, maar ook gewoon getraind.
Dat is waar :)
pi_171102230
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 22:34 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Geen probleem. Hang hier toch al 13 jaar rond dus die reactie was een kleine moeite in het geheel. :D

Dit is de post(over vet) trouwens: LIF / Slank #1017 - Muffin Wars
Wederom dank! Eet altijd roomboter op brood, en regelmatig avocado en zalm, deze week maar extra vette vis aan mijn boodschappen toegevoegd.

Lijstje vandaag, met hotelbrunch
- Kaiserbroodje, roomboter, truffelkaas, fricandeau,bakje appel en meloen, aardbeiensmoothie
- shakshuka volgens Ottolenghi
pi_171102282
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik vind een plaatje verder voor vrouwen best prima kunnen eigenlijk. Vetpercentage zegt niet alles over hoe gezond je bent
Ik vind 25 en 30% bij deze foto's het mooist om te zien, maar dit zijn dan ook allemaal mooie zandloperfiguren.
pi_171110784
ik vind 15-17% voor vrouwen het mooist en 10-12-15% voor mannen :)
maar een bepaald percentage ziet er niet bij iedereen hetzelfde uit natuurlijk

lijstje vandaag
o: brinta, koffie
t: smartwafel
l: pulled chicken met gemengde groente
t: ei
t: peer
s: kt staat in de planning, maar kan dat ik wissel met cardio aangezien ik al sinds vorige week behoorlijke spierpijn heb die niet weggaat :') nu hou ik van spierpijn..maar geen week
d: wraps met kip en sla enzo
pi_171129694
_O-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171129784
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:24 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
volgens dit plaatje zit ik bij de 15 range maar ben toch echt 24
  maandag 22 mei 2017 @ 22:23:16 #62
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171129817
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:22 schreef tailfox het volgende:

[..]

volgens dit plaatje zit ik bij de 15 range maar ben toch echt 24
Ben jij een man of een vrouw?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171129829
Waarom eten zoveel hier meer dan 5 keer geen rede of gewoon?
pi_171129835
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ben jij een man of een vrouw?
man
  maandag 22 mei 2017 @ 22:24:44 #65
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171129853
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:23 schreef tailfox het volgende:
Waarom eten zoveel hier meer dan 5 keer geen rede of gewoon?
Ieder doet wat voor zichzelf werkt en fijn is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171129964
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ieder doet wat voor zichzelf werkt en fijn is.
ben ik het mee eens hoor.
Maar ben altijd benieuwd naar de motivatie
  maandag 22 mei 2017 @ 22:32:50 #67
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171130070
Ik pak een extra moment als ik honger heb.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171130111
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik pak een extra moment als ik honger heb.
honger is maar een gevoel he
  maandag 22 mei 2017 @ 22:37:51 #69
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171130203
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:34 schreef tailfox het volgende:

[..]

honger is maar een gevoel he
Een irritant gevoel ja. Ik word er flauwig van en erg chagerijnig. Mijn bloedsuiker wordt ook snel echt laag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171135656
ik eet vaker per dag omdat het ervoor zorgt dat ik niet ga snaaien...dat is alles

ow en dat plaatje kan ook niet voor iedereen kloppen natuurlijk..iedereen is anders gebouwd.
maar wel een indicatie denk ik :)

lijstje vandaag
o: kodiak cake, koffie
t: weet ik nog niet
l: ei met brood
t: smoothie
t: smartchips
d: kip/bloemkool/sperziebonen curry met naanbrood
  dinsdag 23 mei 2017 @ 08:48:06 #71
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171136407
Lijstje gister:

O Kwark met havermout en whey
L Salade met brood
T kwark
D 2 hamburger broodjes, klein schepje aardappbolletjes en een lepel aardappelsla.
Toetje: 4 marsmellows :D

Vandaag:
Gokje zelfde lijstje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171136454
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:28 schreef tailfox het volgende:

[..]

ben ik het mee eens hoor.
Maar ben altijd benieuwd naar de motivatie
Waarom is er een motivatie voor nodig?
5 keer per dag eten is even arbitrair als 3 keer per dag. Dunkt me.
Make my day!
pi_171136911
nja is niet gek toch om te vragen waarom mensen kiezen voor 5x eten of 3x eten. Voor sommige zit er misschien geen gedachte achter...voor andere wel.

Mijn man doet dat bijvoorbeeld omdat hij redelijk veel moet eten en dat ook gewoon niet in 1x wegkrijgt.
pi_171136956
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nja is niet gek toch om te vragen waarom mensen kiezen voor 5x eten of 3x eten. Voor sommige zit er misschien geen gedachte achter...voor andere wel.

Mijn man doet dat bijvoorbeeld omdat hij redelijk veel moet eten en dat ook gewoon niet in 1x wegkrijgt.
dat is een hele goede reden
pi_171137089
ja toch :)
ben alleen wel blij dat hij zijn eten van 9 uur meestal op zijn werk eten want ik ga bijna over mijn nek als ik die kip/rijst/brocolli s'morgens ruik :D
pi_171143929
Jeetje, wat is het moeilijk zonder weegschaal. Heb hem bij mn ouders gezet, want wil niet woensdag middag wegen en bijv 110 wegen en dan savonds bij de weight watchers 111. Dan voel ik me alleen maar kut. Maar nu heb ik dus echt geen idee of ik een beetje in de goede richting zit. Het liefst zou ik nu toch ff wegen maar gewoon braaf afwachten tot woensdag!!

Ohja, woensdag mijn weight watchers kookboek binnen hopelijk!
pi_171143995
ga je nu elke keer je berichtjes in 2 topics copie pasten :')

maar lukt het een beetje met je aan alles te houden?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 14:25:27 #78
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171144651
Ik heb een slimme weegschaal, elke ochtend sta ik op de weegschaal, juist het moment van wegen zegt alles. Ik doe dat elke dag op hetzelfde moment.

en een mooi appje die mijn gewicht dus in een grafiekje zet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171145263
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ga je nu elke keer je berichtjes in 2 topics copie pasten :')

maar lukt het een beetje met je aan alles te houden?
Haha shit je hebt me door.

Ja lukt vrij aardig. Maar weet niet of ik nu op de goede richting zit want geen weegschaal, helpt wel want doe nu nog meer m'n best om te sporten enzo, ipv te denken van ; oh zit in de goede richting dus mag wel een keer overslaan.
pi_171146635
als je je je netjes aan de regels houd dan zou het goed moeten zijn he :)
en als je snel vocht vast houd kan de weegschaal je ook fucken met het warme weer dat op komst is, dus laat je niet gelijk uit het veld slaan als de weegschaal niet doet wat jij wilt.

Ik zie ook niet altijd op de weegschaal wat mijn spiegel me zegt..dus ik ben voorzichtig geworden met dingen af willen lezen aan de weegschaal ;)
pi_171150025
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:47 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Haha shit je hebt me door.

Ja lukt vrij aardig. Maar weet niet of ik nu op de goede richting zit want geen weegschaal, helpt wel want doe nu nog meer m'n best om te sporten enzo, ipv te denken van ; oh zit in de goede richting dus mag wel een keer overslaan.
Dat laatste is iets waar je ook aandacht aan zou moeten schenken. Als je overslaat als je zelf vindt dat je genoeg bent afgevallen gaat er volgens mij iets niet goed. Je zou juist moeten proberen jezelf een goed (sport) ritme aan te leren en dan misschien moeten denken : wat tof als ik nu ga sporten ben ik nog beter op weg!

Ik heb vorige week mijn trouwjurk opgehaald en ik had ruimte over (?) dus geen zorgen. Gezond ging goed maar deze week met allerlei afspraken iets minder. Al had ik slechter kunnen kiezen dan een iglo zak uit de vriezer :@
pi_171150269
ah das mooi serinde, ruimte over kunnen ze oplossen :)
en ik kan inderdaad veel slechtere dingen bedenken als een zak uit de vriezer!
pi_171150383
Hebben ze meteen gedaan, coupeuse zat klaar :)

Die Iglo zakken vind ik best lekker ook :@
pi_171150559
ik heb zoiets ooit wel geproefd kan ik me vaag herinneren, iets met kip en spinazie en geloof dat het inderdaad niet vies was
pi_171164322
O: brinta
t: smartwafel
l: pulled chicken, bietenwrap, komkommer/tomaat
t: smootie van banaan/peer/yoghurt/whey
t: smartchips
d: braadoworst, groente, aardappel
s: kt
pi_171176492
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:29 schreef Serinde het volgende:

[..]

Dat laatste is iets waar je ook aandacht aan zou moeten schenken. Als je overslaat als je zelf vindt dat je genoeg bent afgevallen gaat er volgens mij iets niet goed. Je zou juist moeten proberen jezelf een goed (sport) ritme aan te leren en dan misschien moeten denken : wat tof als ik nu ga sporten ben ik nog beter op weg!

Ik heb vorige week mijn trouwjurk opgehaald en ik had ruimte over (?) dus geen zorgen. Gezond ging goed maar deze week met allerlei afspraken iets minder. Al had ik slechter kunnen kiezen dan een iglo zak uit de vriezer :@
Helemaal mee eens, zo had ik het nog niet bekeken!

Zo rond half 8 / kwart voor 8 wegen bij weight watchers, heb echt totaal geen idee en ben heel nieuwsgierig.
pi_171182093
Kt is half kt hals cardio geworden..aangezien ik flink spierpijn heb de laatste tijd geen risico nemen aangezien ik zaterdag naar festivalletje ga en dat betekend hele dag willen kunnen dansen :')
  woensdag 24 mei 2017 @ 21:22:31 #88
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171182210
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 21:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Kt is half kt hals cardio geworden..aangezien ik flink spierpijn heb de laatste tijd geen risico nemen aangezien ik zaterdag naar festivalletje ga en dat betekend hele dag willen kunnen dansen :')
Waar ga je heen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171182426
Emporium :)
pi_171191408
ontbeten met een smoothie van yoghurt, whey, aardbei, zwarte bes, mango en bloemkoolpure.
ben normaal niet zo van de vleoibare ontbijtjes, maar kids wouden een smoothie :)
pi_171194068
Gister:
O: shake
L: 2 ham kaas croissants (vandaar de shake)
D: broodje hamburger, 3 stokjes kipsate en 2 plakken cake (fancy fair)

O: shake
T: croisantje
L: 2 bruine boterhammen met salami en rauwe ham en mozzerella en 2 stukjes kaas
T: biertjes
D: ongezond want kermis (vandaar de shake)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171203509
:') verplichte vrije dag...

O: magnetron hamburger
L: 1/3 B&J chuncky monkey
B: 2x60L kattengrid een verdieping opgetild
T: 1/2 droge worst
D: vakantiegeld binnen dus gaat Thais worden gok ik, 2x soep, 1x loempia's, 1x kip/varken/biefstuk met rijst. Nog niet uit.
T: 6-18 flesjes bier
T: 1/2 droge worst en 1/2-L melk
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171204543
O: smoothie
T: speltcracker met hagelslag
L: 2 sneen speltbrood met elk 2 knakworstjes en beetje yofresh
D: bbq: 1 kipfilet, 3 chipolataworstjes, beetje rundvleessalade, fruit en stokbrood. 2 wijntjes
B:achter kind aanrennen in speeltuin :')
pi_171204924
Het werd hier ook bbq.

Morgen wordt niet veel beter.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171205470
Ghehe krijg je met dit weer.
Denk dat het deze bbq best netjes heb gehouden, iets minder stokbrood had gekund, maar denk dat mijn dagtotaal best meevalt
pi_171206220
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 20:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ghehe krijg je met dit weer.
Denk dat het deze bbq best netjes heb gehouden, iets minder stokbrood had gekund, maar denk dat mijn dagtotaal best meevalt
Wij hebben altijd max 2 vleesjes. Alleen eet ik er dan wel saus bij en aardappelsla enzo. En aardappel iets.

Oh en er kwam ook een tompoes nig tussendoor. Zo een verse.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171215818
tja, als je je dag er een beetje erop aanpast moet het kunnen.

Laat opgestaan, dus ontbijt is een smartwafel.
Straks sporten
  vrijdag 26 mei 2017 @ 10:25:51 #98
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171215873
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 10:21 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
tja, als je je dag er een beetje erop aanpast moet het kunnen.

Laat opgestaan, dus ontbijt is een smartwafel.
Straks sporten
Ja dat doe ik dus ook. Ik probeer op de dag zelf al te compenseren voor de lekkernij later op de dag.
Vaak denk ik toch, ach het kan wel, maar doe dat een zomer lang dan kon het toch niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171216315
nee geen zomer lang, maar dar lijkt me ook logisch
pi_171216951
Geen bbq gehad gister, gewoon een weight watchers recept.
Vandaag bij m'n pa eten, eten goulash met rijst.
Zaterdag nog geen idee, dan denk ik wel iets makkelijks want ga naar het zwembad.

Weet niet of ik het hier al vermeld had, maar woensdag tijdens weight watchers 0,8 eraf.
In totaal nu na 2 weken 3,7
Coach zei dat ik moest rekenen op 0,5 per week ongeveer dus wel tevreden.
pi_171217819
Dat is netjes ja :)
  vrijdag 26 mei 2017 @ 15:11:56 #102
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171222151
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
Geen bbq gehad gister, gewoon een weight watchers recept.
Vandaag bij m'n pa eten, eten goulash met rijst.
Zaterdag nog geen idee, dan denk ik wel iets makkelijks want ga naar het zwembad.

Weet niet of ik het hier al vermeld had, maar woensdag tijdens weight watchers 0,8 eraf.
In totaal nu na 2 weken 3,7
Coach zei dat ik moest rekenen op 0,5 per week ongeveer dus wel tevreden.
Ik weet nog toen mijn J bij zo'n voedingsmevrouw liep dat hij ook zo hard ging in het begin. Hou er rekening mee dat je straks weken krijgt dat het niks lijkt te doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171224330
Verdere lijstje
L1 brinta
L2 2 broodjes kaas
d: pastasalade met mango rucola pijnboompitten en kipfilet met dressing van basilicum/ olijfolie
pi_171226445
2 vleesjes...

BBQ's zijn niet druk bezocht in huize Ticoootje me dunkt.
Godsamme.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 18:31:35 #105
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171226610
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 18:21 schreef V1z0R het volgende:
2 vleesjes...

BBQ's zijn niet druk bezocht in huize Ticoootje me dunkt.
Godsamme.
Nederlander :')

Lekker vol flikkeren die grill met diepvrieshamburgers zeker? Als het er zwart afkomt maakt het immers niet uit.

Ik weet niet, maar ik eet in de avond eigenlijk maximaal 1 portie vlees, wij bereiden het alleen op de grill. Verder hebben we er vaak aardappeltjes en salades bij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171226752
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 18:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nederlander :')

Lekker vol flikkeren die grill met diepvrieshamburgers zeker? Als het er zwart afkomt maakt het immers niet uit.

Ik weet niet, maar ik eet in de avond eigenlijk maximaal 1 portie vlees, wij bereiden het alleen op de grill. Verder hebben we er vaak aardappeltjes en salades bij.
Ticootje :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 18:41:16 #107
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171226770
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 18:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ticootje :')
Goede bijdrage :')
Zinvol ook. :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171227283
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 18:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Goede bijdrage :')
Zinvol ook. :')
M'n andere reactie impliceerde dat al eigenlijk.
Relax.

Bent wel heel snel op je clit getrapt...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 26 mei 2017 @ 19:44:14 #109
70532 loveli
N
pi_171228198
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 19:06 schreef V1z0R het volgende:

[..]

M'n andere reactie impliceerde dat al eigenlijk.
Relax.

Bent wel heel snel op je clit getrapt...
Wat een kutopmerking :')
crap in = crap out
  Redactie Sport vrijdag 26 mei 2017 @ 20:05:28 #110
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171228689
Vanochtend 73,6kg. -1,8 in 6 dagen maar ik had het vermoeden dat ik bij de vorige weging wat vocht vasthield en ik was de dag daarvoor naar de snackbar geweest.

O: kwark, quaker spul met nootjes, frambozen
T: banaan
L: Subway melt 30cm (850kcal... lesje geleerd)
D: Haricots verts met aardappeltjes en gehaktburger

1850kcal, dat is wat hoger dan mijn dagelijkse doel van 1650 maar zit nog onder de grens van 2050~ waarmee ik op onderhoud zit. Volgende keer maar geen hele Subway :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 26 mei 2017 @ 20:42:16 #111
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171229569
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 19:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat een kutopmerking :')
Ja en dan is het raar dat het topic weer doodvalt.

Tja..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 20:46:09 #112
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171229670
Vandaag:
Weegschaal staat inmiddels op +4, ongesteld en warm buiten.

Ontbijt en lunch: shakes
We gingen naar een speelsloot met de kindjes:
T: stukje ontbijtkoek
1 klein zakje snoepjes
Banaan
Desparado mojito

D: lasagne, zelfgemaakt. Geen idee wat dat doet qua kcals, maar er zit een bolletje mozzerella en een pakje kookroom in en de bovenste laag is beceamel saus. Het was wel glutenvrij :')
Toetje: ijsje

En nu nog een desparado en dan is het wel genoeg voor vandaag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171229867
In aanmerking genomen dat het een werkdag .is van liefste, had ik een goede dag (op zijn werkdagen eet ik meestal een miljardmiljoen caloriën). Het scheelt dat we samen ontbeten hebben.
• Ontbijt: 3 gebakken eieren + champignons op brood met boter. Fruitsalade met havermout.
• Overdag: 3/4 pak krekkers, 1 bakje smeerkaas, boter.
Avond: courgettesoup met broodje kaas & boter, zoet toetje.
23duizend stappen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 26 mei 2017 @ 21:06:15 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171230319
Als je maar die plaatjes kijkt vind ik 25% vetpercentage bij een vrouw het mooist. Minder is me toch te droog.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_171231129
Ik zit wel boven die 25%
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 26 mei 2017 @ 21:37:50 #116
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_171231369
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 21:30 schreef sigme het volgende:
Ik zit wel boven die 25%
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi afgetraind.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 26 mei 2017 @ 21:38:20 #117
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171231388
Toevallig kocht ik vandaag een nieuwe bikini.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 21:55:07 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171231986
Allebei mooi.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_171239071
nice dames :)
pi_171240691
De laatste keer dat ik op zo'n vetpercentage-weegschaal stond was iets meer dan een jaar geleden, toen was het 18 %. Maar ik ben nu ongeveer 4 kg lichter en een stuk sterker geworden, dus ik verwacht dat het nog lager is. Ik zou eigenlijk weer eens zoiets moeten meten, is wel grappig vergelijken.

Ik heb zonet ongeveer 10 km hardgelopen met tussendoor buikspieroefeningen en andere spieren. Mensen wat is het warm zeg. Ik had beter in het bos kunnen gaan lopen denk ik, maar was te lui om naar het bos te fietsen. Ik woon aan de rivier, dus dan wordt het al gauw een rondje in de volle zon.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 10:55:59 #121
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171241082
Dat vraagt natuurlijk om een bikinifoto. Ter inspiratie :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171241211
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:55 schreef Ticootje het volgende:
Dat vraagt natuurlijk om een bikinifoto. Ter inspiratie :D
Ik ga later nog wel een poging doen. Ik ben zo lichtgevend wit dat je heel m'n buikspieren niet kunt zien :')
pi_171241335
Foto weer weg

[ Bericht 17% gewijzigd door Tele6 op 27-05-2017 13:09:10 ]
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:18:51 #124
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171241379
Nope.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171242535
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:15 schreef Tele6 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaaa de foto doet het :)
Bij mij tenminste... Weet niet of de toegang van de dropbox klopt zo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wit :D!

Mooi hoor :Y
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:48:18 #126
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171243083
Gondor lit the lights!

Maar goed lijf zeg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171243503
Dankjewel Tico en Sigme :)
Ik heb de foto van Sigme niet gezien, maar Tico jij ziet er ook heel fit uit! Knap :)
  zaterdag 27 mei 2017 @ 13:15:01 #128
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171243565
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:10 schreef Tele6 het volgende:
Dankjewel Tico en Sigme :)
Ik heb de foto van Sigme niet gezien, maar Tico jij ziet er ook heel fit uit! Knap :)
Ik zie dan wel goed het verschil tussen wel en niet sporten. Afgetraind is wel gewoon echt mooi.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171250345
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 19:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat een kutopmerking :')
_O- ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171251714
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto'tje van gister nog een keer. Het is nu mijn vóór foto. Na de grote wandeling hoop ik wat slanker te zijn :')

[ Bericht 7% gewijzigd door sigme op 27-05-2017 20:00:26 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Redactie Sport zaterdag 27 mei 2017 @ 18:54:51 #131
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171252099
Lijstje vandaag:
S: 10 minuten touwtjespringen voor het echt warm werd
O: zonnebloempittenbrood met pindakaas
T: banaan
L: Triangelbroodje met Huttenkase, tonijn en komkommer en een knäckebröd met Huttenkase en een plakje kipfilet
T: schepijs bij de plaatselijk ijsboer
D: macaroni, gehakt, groente, geraspte kaas

Zonder het ijs zit ik op 1700 kcal. Geen idee wat drie bolletjes ijs doen qua kcal, maar verder ben ik tevreden :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 27 mei 2017 @ 19:32:42 #132
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171253171
Vandaag:
O: shake
L: toast iets met wat vleesjes en kaas en aardappelsla
T: 3 wijn
D: vleesplankje
T: meer wijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171266071
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 18:39 schreef sigme het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto'tje van gister nog een keer. Het is nu mijn vóór foto. Na de grote wandeling hoop ik wat slanker te zijn :')
Mooi Sigme!
En hoe was de wandeling? :)
pi_171266099
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 19:32 schreef Ticootje het volgende:
Vandaag:
O: shake
L: toast iets met wat vleesjes en kaas en aardappelsla
T: 3 wijn
D: vleesplankje
T: meer wijn.
Waar zijn de groenten? :@
Ik heb het gisteren ook niet heel fantastisch gedaan, 's avonds sushi en allerlei hapjes en brood bij een housewarming, maar iig tussen de middag nog tomaat en sla bij het brood.
pi_171266179
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 18:54 schreef DeLuna het volgende:
Lijstje vandaag:
S: 10 minuten touwtjespringen voor het echt warm werd
O: zonnebloempittenbrood met pindakaas
T: banaan
L: Triangelbroodje met Huttenkase, tonijn en komkommer en een knäckebröd met Huttenkase en een plakje kipfilet
T: schepijs bij de plaatselijk ijsboer
D: macaroni, gehakt, groente, geraspte kaas

Zonder het ijs zit ik op 1700 kcal. Geen idee wat drie bolletjes ijs doen qua kcal, maar verder ben ik tevreden :)
Lekker lijstje :)
Volgens mij gaat ijs vrij hard, sorbetijs bevat veel suiker en roomijs veel van alles. Maar fijn dat de rest van je lijstje netjes was, dan kunnen zulk soort dingen gewoon O+
  Redactie Sport zondag 28 mei 2017 @ 11:34:08 #136
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171267716
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Lekker lijstje :)
Volgens mij gaat ijs vrij hard, sorbetijs bevat veel suiker en roomijs veel van alles. Maar fijn dat de rest van je lijstje netjes was, dan kunnen zulk soort dingen gewoon O+
Thanks :) Dat dacht ik al wel, misschien is het ook goed dat ik niet precies weet hoeveel kcal dat was. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 28 mei 2017 @ 12:44:47 #137
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171269167
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Waar zijn de groenten? :@
Ik heb het gisteren ook niet heel fantastisch gedaan, 's avonds sushi en allerlei hapjes en brood bij een housewarming, maar iig tussen de middag nog tomaat en sla bij het brood.
Geen groenten idd.
Dat schiet er op deze dagen altijd een beetje bij in.
Hmz.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171269265
mijn lijstje van gister _O-
o: smartmuffin en wafel
l: broodje tonijnsalade
d: 2 pizzapunten
t: proteine shake
t: vietnamese loempia
t: pita kipfilet
t: 2 aardbeien coctails, 7 bacardi razz, 2 bier, 4 flugel
wel heel veel bewogen....dat wel *)
  zondag 28 mei 2017 @ 12:51:12 #139
43653 sigme
Veraan
pi_171269313
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Mooi Sigme!
En hoe was de wandeling? :)
Euh, de grote wandeling is van juli tot oktober, dus hoe dat was weet ik nog niet ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 28 mei 2017 @ 13:17:18 #140
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171269897
Ik ben dus echt net naar de deka gereden om worteltjes en courgette te halen voor op de bbq.

Check.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 28 mei 2017 @ 13:17:50 #141
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171269908
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
mijn lijstje van gister _O-
o: smartmuffin en wafel
l: broodje tonijnsalade
d: 2 pizzapunten
t: proteine shake
t: vietnamese loempia
t: pita kipfilet
t: 2 aardbeien coctails, 7 bacardi razz, 2 bier, 4 flugel
wel heel veel bewogen....dat wel *)
Het ontbijt begon goed.

:D

Leuk gehad?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171270016
whehe ja toch :D
ja top dag gehad, gelukkig niet teveel last gehad van de warmte
  zondag 28 mei 2017 @ 13:36:07 #143
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171270267
Ik heb kaartjes voor qbase. Das nog wel even wachten, veel zin in.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171270613
ah tof :) wij hebben nog kaarten voor thunderome, maar dat duurt ook nog wel even. Verder niks gepland dit jaar
  zondag 28 mei 2017 @ 13:53:35 #145
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171270670
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ah tof :) wij hebben nog kaarten voor thunderome, maar dat duurt ook nog wel even. Verder niks gepland dit jaar
Alle weekenden zijn al bezet dus deze leek ons dan wel leuk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171271236
quote:
12s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Euh, de grote wandeling is van juli tot oktober, dus hoe dat was weet ik nog niet ;).
Oooh leuk, dat heb ik gemist kennelijk :@ , waar ga je heen wandelen?
pi_171271262
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben dus echt net naar de deka gereden om worteltjes en courgette te halen voor op de bbq.

Check.
*O* *O* *O*
pi_171282478
Mijn lijstje, typisch voor een weekend niet thuis:
O: dubbele boterham chocopasta, dubbele boterham appelstroop
B: halfuurtje wandelen
T: chocolate chip cookie
L: boterham pindakaas-radijs-komkommer, boterham komkommer-brie, boterham aardbeien, boterham stroop, nectarine
T: kwart peer, kwart appel, kwart banaan, 2 chocoladekoekjes
D: macaroni met koolrabi en tomatensaus en kaas. Griesmeelpudding toe
B: paar kilometer skateboarden
  zondag 28 mei 2017 @ 19:56:55 #149
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171282860
Lazy sunday:
O: shake
L: schepje aardappelsla (ruimte nodig in koelkast)
T: kaasplankje met wat brood
D: bbq
Slowcook ham, uitjes en worteltjes en aardappelkroketjes en een schepje aardappelsla.

Oh en tussendoor 2 desparado en een 0,0 bavaria mexicaans bier (afrader).

Het zou kunnen dat ik vanavond nog een speciaalbier uitzoek, maar eerst even bijkomen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171283538
Vandaag ook geen geweldige dag
Late o: 3 pistoletjes met brie en honing
T: smartchips
T: proteinekoffie
D: krieltjes met bietensalade en een chipolataworstje
  zondag 28 mei 2017 @ 20:58:44 #151
43653 sigme
Veraan
pi_171284917
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 14:12 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oooh leuk, dat heb ik gemist kennelijk :@ , waar ga je heen wandelen?
Vanaf mijn fruitboomgaardje in Nederland naar mijn olijfboomgaardje in Spanje. Volgens de digitale wandelroutes zo'n 2700km :+. Met hond.

Vanavond gaan we in de achtertuin slapen in de eerste proefopstelling gemaakt van tarp, muskietententje, zelfgemaakte lichtgewicht lakenzak, donsslaapzak, en 2 matjes in de zelfgemaakte lichtgewicht hoes.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 28 mei 2017 @ 21:00:16 #152
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171284974
Pittig :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 28 mei 2017 @ 21:01:36 #153
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_171285032
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 20:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Vanaf mijn fruitboomgaardje in Nederland naar mijn olijfboomgaardje in Spanje. Volgens de digitale wandelroutes zo'n 2700km :+. Met hond.

Vanavond gaan we in de achtertuin slapen in de eerste proefopstelling gemaakt van tarp, muskietententje, zelfgemaakte lichtgewicht lakenzak, donsslaapzak, en 2 matjes in de zelfgemaakte lichtgewicht hoes.
Wow _O_ geweldig
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 28 mei 2017 @ 21:18:16 #154
43653 sigme
Veraan
pi_171285682
Proefslapen in de proefopstelling.
Zijaanzicht:


Vooraanzicht:


Geplande kleding voor op reis:


Ik wil er nog een slaaphemdje bij, wildkamperen doe ik toch liever niet in m'n blote kont denk ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 28 mei 2017 @ 22:40:50 #155
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171289296
Zou je niet liever voor een sportbh gaan? Sneller droog, goede ondersteuning?

En is 2 onderbroeken niet wat krap, misschien krijg je je was niet perse in 1 nacht droog als het rotweer is?

[ Bericht 44% gewijzigd door Ticootje op 29-05-2017 12:49:06 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171298166
flinke wandeling :D
hoelang schat je erover te doen?
pi_171306506
een typisch 'ik heb te weinig geslapen' lijstje

o: brinta met honing 2x koffie met melk
t: banaan
l: 2 sneen brood met pindapasta
t: pakje van die time out koekjes
t: breaker aardbei
d: wortel wraps (2) met biefstuk, bonenmix, tomaat, avacado, beetje cheddar kaas, rucola
s: helemaal niks...morgen maar
  maandag 29 mei 2017 @ 19:16:41 #158
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171307633
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
een typisch 'ik heb te weinig geslapen' lijstje

o: brinta met honing 2x koffie met melk
t: banaan
l: 2 sneen brood met pindapasta
t: pakje van die time out koekjes
t: breaker aardbei
d: wortel wraps (2) met biefstuk, bonenmix, tomaat, avacado, beetje cheddar kaas, rucola
s: helemaal niks...morgen maar
Hahaha! Festivals hakken er gewoon in op onze leeftijd. Getting too old gor this shit.

Mijn lijstje slaat nergens op:
Zonder ontbijt gehaast de deur uit.
O en L samen: shake
Lunch schoot er ook bijna bij in want 30 dingen tegelijk.
D: schepje aardappelsla en wat vlees, gehaast want avond 4 daagse.

Ik neem zo nog wel wat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171307859
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 22:40 schreef Ticootje het volgende:
Zou je niet liever voor een sportbh gaan? Sneller droog, goede ondersteuning?

En is 2 onderbroeken niet wat krap, misschien krijg je je was niet perse in 1 nacht droog als het rotweer is?
Goede punten.
Sportbh valt af wegens plettieten, de bikini/bh is is zodat ik er ook in kan lopen zonder iets eroverheen. Deze ondersteunt trouwens heel behoorlijk.

Ik meen dat twéé onderbroeken in de ultralightwereld er al anderhalf teveel is ;).
Twee moet genoeg zijn, maar het zal af en toe (allemaal) best krap en beperkt comfortabel zijn, zeker bij kou en nattigheid.
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
flinke wandeling :D
hoelang schat je erover te doen?
We hebben ruim 3 en maximaal 4 maanden de tijd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171308134
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:16 schreef Ticootje het volgende:

Hahaha! Festivals hakken er gewoon in op onze leeftijd. Getting too old gor this shit.
ja :') :D maar dat ontken ik liever

Lekker sigme!

Zal ik ook even fotootje delen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 mei 2017 @ 19:42:06 #161
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171308286
Oh ja heel mooi. Niet verder gaan dan dit, dit is precies mooi.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 29 mei 2017 @ 19:45:00 #162
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171308384
Wou ook een fototje maken, want toffe bikini.
En toen schrok ik: zit waarschijnlijk aan de verkeerde kant van de 60 kg (geen weegschaal)

Dus ik probeer het weer een keer:
O. 5 eetlepels havermout, beetje melk
T. Automatenkoffie en 75 gram oude kaas
L. Pistolet met te vette salade
T. -
D. Sushisalade
B. 4 km wandelen en straks nog wat yoga.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_171308749
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:42 schreef Ticootje het volgende:
Oh ja heel mooi. Niet verder gaan dan dit, dit is precies mooi.
Thnx :)
Zou mijn buik graag nog iets strakker willen..maar gok dat m dat niet gaat worden
pi_171308776
Foto van alleen de bikini dan? ;)
  maandag 29 mei 2017 @ 20:03:40 #165
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171308929
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Thnx :)
Zou mijn buik graag nog iets strakker willen..maar gok dat m dat niet gaat worden
Je ziet ook bij je buik dat je traint hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Redactie Sport maandag 29 mei 2017 @ 20:12:24 #166
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171309227
Mooie foto hoor, dat zijn echt #goals zoals ze tegenwoordig zeggen :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Vis een optie? maandag 29 mei 2017 @ 20:34:06 #167
70532 loveli
N
pi_171309871
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:23 schreef sigme het volgende:
Sportbh valt af wegens plettieten
Ze hebben ze tegenwoordig zo niet plettend, dat zelfs ik er wulps mee uitzie. Maar die weegt denk ik net zoveel als een schoen.
crap in = crap out
  maandag 29 mei 2017 @ 20:46:11 #168
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171310249
Oh en ik loop op een feestje of festival ook alleen met sportbh. Kan prima.

Bij mij valt er weinig te pletten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171310399
Ik heb wel sportbh's die een redelijke lijn geven, maar die zien er dan weer te bh'ig uit. Ik ben niet snel tevreden :+

Mijn 2 paar schoenen wegen allemaal samen 1 pond *).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? maandag 29 mei 2017 @ 21:41:32 #170
70532 loveli
N
pi_171311819
Vorige week nog 3,5 km gelopen. Met push-up sport bh. Onder een shirt. In 25 minuten.

Meedoen was belangrijker dan een tijd neerzetten :')
crap in = crap out
pi_171311858
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:12 schreef DeLuna het volgende:
Mooie foto hoor, dat zijn echt #goals zoals ze tegenwoordig zeggen :D
Thnx :)
  maandag 29 mei 2017 @ 21:44:58 #172
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171311935
Ik zoek nog steeds motivatie, al doen de foto's van bla een hoop. Dat wil ik ook.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171312875
Als het mij lukt, lukt het iedereen ;)
En je bent al superslank dus dat gespierdere is snel zichtbaar waarschijnlijk
pi_171318723
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ja :') :D maar dat ontken ik liever

Lekker sigme!

Zal ik ook even fotootje delen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ziet er reuze goed uit! Gezond slank :Y.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171318727
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:41 schreef loveli het volgende:
Vorige week nog 3,5 km gelopen. Met push-up sport bh. Onder een shirt. In 25 minuten.

Meedoen was belangrijker dan een tijd neerzetten :')
^O^
Hoe is je conditie eigenlijk?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171319113
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 06:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij ziet er reuze goed uit! Gezond slank :Y.
Thnx, dat hoor ik graag na de vele 'je wordt wel erg dun he' :)
  Vis een optie? dinsdag 30 mei 2017 @ 11:06:29 #177
70532 loveli
N
pi_171321801
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 06:10 schreef sigme het volgende:

[..]

^O^
Hoe is je conditie eigenlijk?
Flut. Moet echt aan gewerkt worden. Idem voor de buik, geen bikinifoto van mij hier.

Maar on the bright side: de stappenteller op mijn foon heeft er gisteren 15000 geregistreerd.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 30 mei 2017 @ 11:07:40 #178
70532 loveli
N
pi_171321830
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 07:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Thnx, dat hoor ik graag na de vele 'je wordt wel erg dun he' :)
Gewoon je eigen norm aanhouden.
crap in = crap out
  dinsdag 30 mei 2017 @ 11:09:44 #179
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171321874
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Gewoon je eigen norm aanhouden.
Vaak zit er wel een kern van waarheid in. Als ik nu foto's zie van 5 jaar geleden vind ik mezelf daar ook te dun. Toen vond ik van niet.

Overigens ziet bla er op deze foto's meer dan prima uit. En zeker niet te dun.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 11:12:27 #180
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171321938
Lijstje

B. Half uur yoga
O. 300 ml gram 3% yoghurt, 2 eetlepels havermout, een derde doosje frambozen/bessen, koffie
T. Kaascracker

Straks salade en soep. Avondeten weet ik nog niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 11:56:09 #181
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171322886
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 07:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Thnx, dat hoor ik graag na de vele 'je wordt wel erg dun he' :)
Oh ja, veel gehoorde opmerking ja.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 12:03:58 #182
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_171323042
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ja :') :D maar dat ontken ik liever

Lekker sigme!

Zal ik ook even fotootje delen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw ^O^
Hoe ziet je training er uit?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_171323229
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:03 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wauw ^O^
Hoe ziet je training er uit?
:)
3 x per week full body

squat 3x 10 (of zoals nu 1x 12, 1x 10 1x 8 1x 6 met opbouwend gewicht)
deadlift 3x10
latt puldown of chinups 3x10
seated row 3x10
borst 3x 10 afwissende oefeningen
biceps 3x 10 afwissende oefeningen
schouders 3x 10 afwissende oefeningen
kuiten 3x10
1a 2 verschillende buikspieren 3x20 of 3x30
pi_171323304
ow lijstje vandaag

o: kodiak muffin, koffie met melk
t: smoothie met yoghurt/ whey, mango, aardbei
l: rucola, tomaat, bonenmix, avacado en beetje kwark als dressing
t: aardbeien
t: smartchips
d: zoete aardappel, kibbeling, groente
s: kt
  Redactie Sport dinsdag 30 mei 2017 @ 19:57:21 #185
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171332965
Vanochtend 74,4 :') :') maar toch weer een koffiekoek en een aardbeiengebakje en een glas sinas gehad gisteren. Die dingen zijn los van elkaar niet zo erg maar op een dag telt dat toch weer aan.

Dus een lijstje vandaag:
O: kwark, granola, bosbessen en frambozen
T: banaan
L: andijvie, tonijn, huttenkase, gekookt eitje en komkommer + twee sneeen brood met kipfilet
D: broccoli, aardappeltjes en kipschnitzel gevuld met hamkaas
S: 45 minuten zwemtraining

Dit is gek genoeg maar 1400kcal maar ik heb voor mijn idee echt veel gegeten. Zo'n salade vult enorm maar stelt calorietechnisch echt weinig voor _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 30 mei 2017 @ 21:12:02 #186
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_171334907
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

:)
3 x per week full body

squat 3x 10 (of zoals nu 1x 12, 1x 10 1x 8 1x 6 met opbouwend gewicht)
deadlift 3x10
latt puldown of chinups 3x10
seated row 3x10
borst 3x 10 afwissende oefeningen
biceps 3x 10 afwissende oefeningen
schouders 3x 10 afwissende oefeningen
kuiten 3x10
1a 2 verschillende buikspieren 3x20 of 3x30
Nice _O_
Hoe lang heb je erover gedaan om tot dit resultaat te komen?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 30 mei 2017 @ 22:28:57 #187
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171336924
Lijstje is uiteindelijk geworden:

B. Half uur yoga
O. 300 ml gram 3% yoghurt, 2 eetlepels havermout, een derde doosje frambozen/bessen, koffie
T. Kaascracker
L. Salade
T. Zak salmiaksnoep :-( (keelpijn) + halve gerookte kipfilet
D. Gazpacho, biefstuk, aardappelen, mango, sinaasappelsap
T. Jagermeister
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_171341222
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nice _O_
Hoe lang heb je erover gedaan om tot dit resultaat te komen?
ongeveer 3 jr geleden ben ik begonnen na de zwangerschap van mijn 2e.
niet altijd hetzelfde soort schema..maar fullbody bevalt me het beste.

@Deluna is dat lekker, salade met andyvie? klinkt leuk voor de afwisseling :)
  Redactie Sport woensdag 31 mei 2017 @ 08:00:51 #189
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171341388
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ongeveer 3 jr geleden ben ik begonnen na de zwangerschap van mijn 2e.
niet altijd hetzelfde soort schema..maar fullbody bevalt me het beste.

@Deluna is dat lekker, salade met andyvie? klinkt leuk voor de afwisseling :)
Ik vond het erg lekker! Ook voor de afwisseling, zeker omdat ik niet van ijsbergsla hou probeer ik nu andere dingen uit :Y
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_171341394
ijsbergsla vind ik ook niks nee. Andyvie daarintegen :9 volgende week eens proberen
  woensdag 31 mei 2017 @ 09:03:46 #191
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171342008
3 jaar....

Ik wil dat graag in 3 maanden. :D

Ijsbergsla is niet zo favo, jonge veldsla enzo vind ik lekkerder.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 31 mei 2017 @ 09:04:31 #192
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171342018
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:03 schreef Ticootje het volgende:
3 jaar....

Ik wil dat graag in 3 maanden. :D

Ijsbergsla is niet zo favo, jonge veldsla enzo vind ik lekkerder.
Dat willen we allemaal wel :D
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_171342331
tja :D
ik zie van personal bodyplan wel eens foto's voorbij komen van 6/12 weken met een verbluffend resultaat. Maar ik weet niet of dat echt is en wat je daar dan voor moet doen...lijkt mij altijd stug in zo'n korte tijd

nu moet ik zeggen dat ik t eerste half jaar ook maar wat heb aangekloot. Daarna verschillende dingen uitgeprobeerd en nu pas echt het gevoel heb dat ik heb gevonden wat voor mij het beste werkt.
Maar het valt of staat bij goed eten.
  woensdag 31 mei 2017 @ 09:42:06 #194
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171342560
:D

Ik ben zo iemand die dan een maand gaat sporten en dan opgeeft omdat je niks ziet.

Drama.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Redactie Sport woensdag 31 mei 2017 @ 09:46:02 #195
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171342609
Ik neem hier het liefst rucola omdat die ook het langst goed blijft in de koelkast.

Eten is bij mij sowieso het belangrijkst. Met de beweging zit het wel goed en is waarschijnlijk ook de reden dat ik nooit echt heel dik ben geweest (max was 80kg bij 1.70m). Maar toch voelt dit gewicht op een of andere manier niet fijn. Ik ben wel eens een poosje 65kg geweest, maar ik ben toen toch weer aangekomen naar 75kg, beetje jammer was dat.
Maar daarnaast wil ik ook gewoon gezond eten, als ik zie wat dat kan doen met je gezondheid. Ik vergeef het mezelf nooit als ik later toch diabetes krijg of andere aandoeningen die veroorzaakt zijn door voeding. Ik weet tenslotte beter, dus dan zou ik dat toch moeten kunnen voorkomen of tenminste uitstellen...

Nu wil qua gewicht eens blijvend resultaat :') Ik doe niet aan diëten maar ik houd gewoon bij in MyFitnessPal wat ik eet. Daarnaast probeer ik dan ook nog al die richtlijnen te volgen zoals 2 stuks fruit op een dag en 250gram groente. Dit moet in principe gewoon mijn hele leven vol te houden zijn ga ik vanuit.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 31 mei 2017 @ 09:46:17 #196
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_171342613
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ongeveer 3 jr geleden ben ik begonnen na de zwangerschap van mijn 2e.
niet altijd hetzelfde soort schema..maar fullbody bevalt me het beste.

@Deluna is dat lekker, salade met andyvie? klinkt leuk voor de afwisseling :)
Knap dat je het al zo'n tijd volhoudt.
Ik ben net weer een paar maanden bezig en ben al elke dag op zoek naar resultaat :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_171342775
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:46 schreef DeLuna het volgende:

Nu wil qua gewicht eens blijvend resultaat :') Ik doe niet aan diëten maar ik houd gewoon bij in MyFitnessPal wat ik eet. Daarnaast probeer ik dan ook nog al die richtlijnen te volgen zoals 2 stuks fruit op een dag en 250gram groente. Dit moet in principe gewoon mijn hele leven vol te houden zijn ga ik vanuit.
ja rucola vind ik ook lekker inderdaad en houd zich goed ja.
Hier ook hoor. Geen dieet maar een eetwijze die ik volhoud de rest van mijn leven. Dus ook met feestjes, bbq;s en alles wat erbij hoort
pi_171342830
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:46 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Knap dat je het al zo'n tijd volhoudt.
Ik ben net weer een paar maanden bezig en ben al elke dag op zoek naar resultaat :P
ach ik heb ook periodes gehad dat ik me echt naar de sportschool moest slepen.
Wat hier helpt is dat mijn man ook fanatiek sport en we ook een hele tijd samen zijn gegaan (niet perse samen trainen, maar gewoon samen erheen gaan).
En nu ondertussen weet ik dat ik me altijd lekkerder voel als ik ben gaan sporten op de geplande dagen.

ow en een schema dat bij je past maakt ook al het verschil.
Heb een tijd met mijn man meegedaan met zijn schema's en dat was echt kapotmakerij. Veel te zwaar, qua oefeningen in een schema en qua gewicht, 5 dgn in de week spierpijn en last van mijn knie en elleboog aan over gehouden...dat hielp niet echt :D

wel veel van geleerd trouwens, dat wel ;)
en resultaat blijf je altijd zoeken denk ik
  woensdag 31 mei 2017 @ 10:02:42 #199
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171342863
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ja rucola vind ik ook lekker inderdaad en houd zich goed ja.
Hier ook hoor. Geen dieet maar een eetwijze die ik volhoud de rest van mijn leven. Dus ook met feestjes, bbq;s en alles wat erbij hoort
Op zich is het ook niet zo moeilijk. Jaren geleden 15 kg afgevallen (als ik ga reken kom ik uit op 9 jaar geleden?!?) en sindsdien ben ik slank. Schommelt soms een paar kilo, maar nooit meer dan 3. Ben voor mijn doen nu "stevig", maar pas de meeste kleding nog steeds. Uitgezonderd jeans maat 26. De rest is maat 36 en soms 38.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_171342900
Nee als je het weet is het niet moeilijk..maar ik blijf het eeuwig zonde vinden dat ik dat vroeger niet heb gesnapt. Met als gevolg dat ik het vel van mijn buik nooit meer strak zal krijgen en ik me in mijn jeugd onnodig ongelukkig heb gevoeld in mijn lijf.
  woensdag 31 mei 2017 @ 10:08:43 #201
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171342995
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 10:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Nee als je het weet is het niet moeilijk..maar ik blijf het eeuwig zonde vinden dat ik dat vroeger niet heb gesnapt. Met als gevolg dat ik het vel van mijn buik nooit meer strak zal krijgen en ik me in mijn jeugd onnodig ongelukkig heb gevoeld in mijn lijf.
Ik heb het echt jaren wel best gevonden. Het welbekende excuus qua zwangerschappen en kinderen. Maar ondertussen wel gewoon balen van je lijf.

Tot de knop gewoon omging en de focus op lange termijn. Nu is er 15 kilo af en nu wil ik dat vasthouden. Ik let er nu dus nog heel erg op of het niet toch weer omhoog gaat, want vervallen in oude gewoontes is erg makkelijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171343189
ja ik wil ook nooit weer terug naar af. Maar ik probeer ook om niet door te slaan en met niks anders bezig te zijn want ook daar zou ik ongelukkig van worden op lange termijn.

ik heb me tijdens mijn zwangerschap ook niet echt ingehouden...zeker bij de eerste niet :D
zou me nu niet nog eens gebeuren (mede doordat ik geen kinderen meer erbij wil...maar toch :P)
  woensdag 31 mei 2017 @ 10:19:56 #203
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171343204
Nee 3 is wel genoeg. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171343264
ik vind 2 zelfs al genoeg :P
  Vis een optie? woensdag 31 mei 2017 @ 12:03:58 #205
70532 loveli
N
pi_171345008
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:42 schreef Ticootje het volgende:
:D

Ik ben zo iemand die dan een maand gaat sporten en dan opgeeft omdat je niks ziet.

Drama.
Gisteren 20.000 stappen en nog steeds niets te zien :N
crap in = crap out
pi_171345255
ghehe ja en dan als je een dag heel vet hebt gegeten gelijkt het idee hebben dat je er veel dikker uit ziet :D (dat zal wel nooit helemaal weggaan)
  woensdag 31 mei 2017 @ 12:23:28 #207
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171345367
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Gisteren 20.000 stappen en nog steeds niets te zien :N
Precies!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Vis een optie? woensdag 31 mei 2017 @ 12:35:02 #208
70532 loveli
N
pi_171345612
"Ik kan alles eten zonder dik te worden".

6 weken later *poef* taille weg.

/illuminati
crap in = crap out
  woensdag 31 mei 2017 @ 14:23:42 #209
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171348026
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:35 schreef loveli het volgende:
"Ik kan alles eten zonder dik te worden".

6 weken later *poef* taille weg.

/illuminati
Ja dat ken ik zo goed en dan geen weegschaal dus kun je langer jezelf voor de gek houden.

Tot die zomerbroek niet eens meer over de heupen gaat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 31 mei 2017 @ 16:40:02 #210
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171352069
^^

Lijstje
O. Havermout met eetlepel stemgember
T. Stukje gerookte kipfilet + ongeveer 250 kcal aan drop (keelpijn)
L. Ah quinoa-pompoensalade met extra sla een een avocado
T. Yoghurt met diepvriesfruit + 3 bananensesamsnoepjes
D. Waarschijnlijk gegrilde groene asperges met ham op een gemengde salade
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 31 mei 2017 @ 16:59:11 #211
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_171352553
Vandaag grote wandeling gemaakt dus nu post ik ook maar eens een lijstje :P

O: griekse yoghurt met een appel, rozijnen en walnoten erdoor
S: body balance 1 uur
L: 2 boterhammen met hagelslag
S: boswandeling 10 km
D: waarschijnlijk kabeljauwburgers met aubergine en mozarella
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 31 mei 2017 @ 17:27:50 #212
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171353182
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Vandaag grote wandeling gemaakt dus nu post ik ook maar eens een lijstje :P

O: griekse yoghurt met een appel, rozijnen en walnoten erdoor
S: body balance 1 uur
L: 2 boterhammen met hagelslag
S: boswandeling 10 km
D: waarschijnlijk kabeljauwburgers met aubergine en mozarella
Anders had je het niet gedaan? Ik post goede en slechte lijstjes. Helpt om de balans weer te vinden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 31 mei 2017 @ 17:28:14 #213
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_171353193
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Anders had je het niet gedaan? Ik post goede en slechte lijstjes. Helpt om de balans weer te vinden.
Was een grapje, zie mijn vorige lijstjes.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 31 mei 2017 @ 17:37:44 #214
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171353427
Vandaag:
O: shake
L: shake
T: boterham met filet
T: kleine brownie om te proeven
D: risotto
B: 2,5 km avond 4 daagse

Gister:
O: shake
L: shake
D: pasta pesto
B: 2,5 km avond 4 daagse
T: stroopwafel
Daarna bloed gegeven en nog een stroopwafel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 31 mei 2017 @ 17:38:53 #215
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_171353457
Oeh, risotto, ook een goeie. Ga ik morgen weer eens maken.

Wat voor shakes heb je het trouwens over, ticootje?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:34:09 #216
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171354827
quote:
12s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:28 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Was een grapje, zie mijn vorige lijstjes.
Ben ziek en volgens mij is mijn gevoel voor humor stuk :-(
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_171355397
O: 2 snee brood met pindapasta 3x koffie met
l: 2 snee brood met half plakje kaas, tomaat en 2 gebakken
t: smartwafel
D: kipfilet, sperziebonen,
s:
t: yoghurt met whey
  woensdag 31 mei 2017 @ 19:01:39 #218
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171355476
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Oeh, risotto, ook een goeie. Ga ik morgen weer eens maken.

Wat voor shakes heb je het trouwens over, ticootje?
Whey shake van body en fit.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171355970
Whey of smart?
  woensdag 31 mei 2017 @ 20:43:25 #220
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171358510
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Whey of smart?
Breakfast
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Redactie Sport woensdag 31 mei 2017 @ 21:21:58 #221
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171359834
Lijstje:
O: kwark, granola met notenspul, mango en bosbessen
S: poging om op hartslag te lopen :') 5km
T: banaan
L: andijvie, Huttenkase, zalm en nog een knäckebröd met pindakaas en een met Huttenkase en een plakje kipfilet
D: nasi

Ik begin in de flow te komen :9
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_171360979
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 20:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Breakfast
Ow die ken ik nog niet :)
pi_171361032
En flow is fijn!
  woensdag 31 mei 2017 @ 21:53:16 #224
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171361034
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 21:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Ow die ken ik nog niet :)
Hij is ranzig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171367660
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 21:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hij is ranzig.
_O- ja dat is lullig
pi_171367985
o: brinta met honing, koffie met melk
t: smartwafel
l: salade caprese
t: breaker vanille high proteïne
t: smartchips sweet chili
d: soep en stokbrood
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:03:31 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171382833
Slechte lijstje van dit topic:

O. Havermout
T. Croissant
L. Saucijzenbroodje, flesje sinaasappelsap, wit bolletje kipfilet
T. Bitterballen, champagne, nakd-reep, blokjes kaas
D. Twisterfries
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 1 juni 2017 @ 22:11:03 #228
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171384934
Ach het ontbijt zat goed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Redactie Sport donderdag 1 juni 2017 @ 22:25:23 #229
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171385344
O: 2 kapjes (maar 1 belegd) met pindakaas
L: dubbele bth met Huttenkase en gerookte zalm + dubbele bth met roomkaas en gerookte zalm
D: penne pasta met veel groente en saus :9
S: 40km fietsen in 1:28

Lekker hoor. Nu even heel strak bezig want met Pinksteren een BBQ en een verjaardag.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_171387134
Champagne, Tink? Vertel! :P

quote:
17s.gif Op donderdag 1 juni 2017 22:25 schreef DeLuna het volgende:
O: 2 kapjes (maar 1 belegd) met pindakaas
L: dubbele bth met Huttenkase en gerookte zalm + dubbele bth met roomkaas en gerookte zalm
D: penne pasta met veel groente en saus :9
S: 40km fietsen in 1:28

Lekker hoor. Nu even heel strak bezig want met Pinksteren een BBQ en een verjaardag.
Op dit soort dagen misschien toch even een magere eiwitbron erbij pakken/vervangen voor een ander deel?
Als ik het lijstje zo bekijk is het overgrote deel KH's en V's, en met een calorisch tekort zijn juist de E's belangrijk.

Zelf nog niet super maar gaat weer de goede kant op. Riemen weer op laagste gaatje, duidelijk aderen op armen. Nu alleen nog op de juiste plekken resultaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 1 juni 2017 @ 23:29:38 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171387213
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:27 schreef V1z0R het volgende:
Champagne, Tink? Vertel! :P

Was op een beurs waar nogal veel champagne wordt gedronken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Redactie Sport vrijdag 2 juni 2017 @ 07:20:59 #232
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171390208
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:27 schreef V1z0R het volgende:
Champagne, Tink? Vertel! :P

[..]

Op dit soort dagen misschien toch even een magere eiwitbron erbij pakken/vervangen voor een ander deel?
Als ik het lijstje zo bekijk is het overgrote deel KH's en V's, en met een calorisch tekort zijn juist de E's belangrijk.
MFP vond mijn eiwitinname anders prima. :P Ik snap het wel hoor. Normaal eet ik gewoon kwark 's ochtends, maar je wil ook af en toe eens iets anders.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_171390226
Aanhaak, ik heb het idee dat ik vrij goed bezig ben de laatste paar weken, maar de weegschaal geeft me er al een week een kilo bij.
Zaterdag een festival dus dat zal ook niet veel soeps worden..

Lijstje gister:

Kommetje yoghurt met blauwe bessen
Banaan
Liter verse ijsthee
Courgette soep, bruine tosti
2 hapjes appeltaart
Glas spa en fruit
Pastasalade met tonijn en tomaat
pi_171390472
Je lijstje ziet er iig lekker uit, Sibella.
Doe je nog iets van sport of beweging?

Mijn lijstje woensdag:
O: havermout, banaan, rozijnen, lijnzaad
L: dubbele boterham hummus, dubbele boterham pindakaas, 10 cm komkommer
B: extra keertje langs huis: 30 min fietsen
T: worteltjes, kiwi
D: volkoren penne, tomatensaus, spinazie, champignons, kikkererwten
T: muesli en sojamelk, banaan

Gisteren:
O: havermout, banaan, sojamelk, rozijnen, lijnzaad
T: worteltjes
L: 2 dubbele knäckebröd hummus, 2 dubbele knäckebröd pindakaas, worteltjes, 10 cm komkommer
B: 40 min wandelen
T: banaan
D: wortelen, tomaat, kikkererwten, rijst (Indiase curry)
T: studentenhaver, peer
S: uur ashtanga yoga

Het zijn nogal groente- en fruit-rijke lijstjes dit keer O+
Knäckebröd met pindakaas is een goede trouwens, het wordt niet slap en de twee stukken blijven mooi aan elkaar geplakt :) :P
  vrijdag 2 juni 2017 @ 08:32:38 #235
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171390701
Zo, gewoon opletten en weer even terug naar basic werkt wel.

Vandaag:
O:Glas cola :')
Ik was in de veronderstelling dat ik op mn werk ontbijt spul had liggen, dus kinderen netjes afgeleverd want schoolfoto en dan snel door naar mn werk en er dan achterkomen dat je eigenlijk alleen cola had staan.
L: Pastasalade met brood
D: Vlees van de bbq met iets van salade.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ticootje op 02-06-2017 13:09:38 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171390867
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:27 schreef V1z0R het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfde hier...als ik alles wat ik nu weet toen wist....:P

Nieuwe dieet..cola dieet :D

o: kodiak muffin
t: smartwafel
l: brood met pindapasta
t: aardbeien
t: breaker high protein
d: spaghetti
s: kt

[ Bericht 5% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 02-06-2017 09:06:55 ]
  vrijdag 2 juni 2017 @ 10:25:09 #237
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171392490
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 08:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

zelfde hier...als ik alles wat ik nu weet toen wist....:P

Nieuwe dieet..cola dieet :D

o: kodiak muffin
t: smartwafel
l: brood met pindapasta
t: aardbeien
t: breaker high protein
d: spaghetti
s: kt
Afrader..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 11:40:11 #238
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171393800
Oude spculaasjes gevonden in mn auto.

O: oude speculaas :r
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171402904
Is het nog een beetje goed gekomen met je dag verder, Tico?

Ik was vandaag een hele dag buiten O+ maar wat was het heet na een tijdje, we waren ook nog op de hei, dus weinig schaduw. Ik had een liter water mee, maar ik had wel meer kunnen gebruiken.
O: havermout, banaan, sojamelk, rozijnen, lijnzaad
T: wortel
L: zuurkoolsalade met ui, walnoten, halve appel en rozijnen. Stuk komkommer
T: halve appel
D: volkoren noedels met koolrabi, wortel, ui, kikkererwten.
T: kiwi, handje rozijnen
B: twee keer ruim halfuur fietsen, en een hele dag over de hei slenteren
  vrijdag 2 juni 2017 @ 19:30:06 #240
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171403029
Ja ik had echt een flinke salade met pasta en een broodje erbij.

En net een kip op de bbq met wat aardappeltjes en komkommer om te snoepen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Vis een optie? vrijdag 2 juni 2017 @ 19:57:15 #241
70532 loveli
N
pi_171403510
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:40 schreef Ticootje het volgende:
Oude spculaasjes gevonden in mn auto.

O: oude speculaas :r
Had wsch precies hetzelfde gedaan :')
crap in = crap out
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:09:48 #242
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171403720
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 19:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Had wsch precies hetzelfde gedaan :')
Dit zou ik mn ergste vijand niet aandoen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171404355
Mooi lijstje tele6!

Oude speculaas ;(
Boh wat is het benauwd zeg...laat die onweer maar komen.
Morgen om 12 uur paardrijden en dat is met dit weer niet bijzonder tof in de binnenbak (lees zweetbak)
  Redactie Sport vrijdag 2 juni 2017 @ 20:39:45 #244
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171404410
Vandaag lekker gezwommen in het buitenbad. Wel een beetje zigzaggen maar het laatste half uur had ik een baan voor me alleen O+

O: kwark, granola en frambozen/bosbessenmix
L: 2 dubbele bth met verse kaas en gerookte zalm
T: banaan
S: 2500m zwemmen
D: Haricots verts, aardappeltjes en een groenteschnitzel

MFP zegt dan dat ik met zwemmen 730 kcal verbrand maar dat vind nogal overdreven :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 2 juni 2017 @ 21:59:18 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171406413
Ben dol op oude speculaas. Serieus.

Lijstje
O. Yoghurt met havermout en diepvriesbessen
T. Cracker kaas
L. Drie luxe broodjes en drie koekjes
D. Grote aardappel uit de oven met zaziki, 1,5 flesje underberg
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_171406502
Zwemmen lijkt me ook iets dat teveel variabelen heeft om het goed uit te kunnen rekenen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mooi lijstje tele6!

Oude speculaas ;(
Boh wat is het benauwd zeg...laat die onweer maar komen.
Morgen om 12 uur paardrijden en dat is met dit weer niet bijzonder tof in de binnenbak (lees zweetbak)
Ik las 12 uur paardrijden in eerste instantie...
Wel toffe hobby! ^O^ Was jij zo'n typisch paardenmeisje vroeger met penny-posters? :D
Weet trouwens ook niet of je wel rond die tijd in een buitenbak zou willen rijden.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171406672
Tele6, ik doe drie x yoga in de week, verder dans ik een a twee avonden in de week en minstens 1 x zwemmen (met peuter, dus niet echt snel of inspannend).

Oid speculaas :r
En zwemmen, heerlijk, ik twijfel steeds om voor mijn werk te gaan zwemmen, maar ik voel me daarna altijd zo rozig en vol met chloor, heb het idee dat ik nooit meer aan het werk ga daarna.

Lijstje vandaag:

- kommetje yoghurt met aardbei
- eierkoek en mandarijn
- broodje van de Surinamer: kip
ketjap
- 2 rose, 2 cola, 3 stuks
bittergarnituur
- couscous met aubergine en tomaat
pi_171406675
Hoe drink je een half flesje underberg :? Is een flesje met maar 1 slok

(Ezelsbruggetje voor tzatziki, 't zat ziki.)

Maar weer een dagje beurs dus?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 23:08:30 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171408349
Gezond slank bevat vast geen lijstje zoals deze
O: boterham rosbief, beschuit kaas
T's grote appel, perzik
L: beschuit met ei, 250 g magere kwark met bruine suiker
T's: 8 flesje speciaalbier
D: tomatensoep, hele pizza, 2 lambruscos
Nu: toch maar niks meer ')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_171410002
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:08 schreef uniekhoorn het volgende:
T's: 8 flesje speciaalbier

:')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171413416
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 22:03 schreef V1z0R het volgende:
Zwemmen lijkt me ook iets dat teveel variabelen heeft om het goed uit te kunnen rekenen.

[..]

Ik las 12 uur paardrijden in eerste instantie...
Wel toffe hobby! ^O^ Was jij zo'n typisch paardenmeisje vroeger met penny-posters? :D
Weet trouwens ook niet of je wel rond die tijd in een buitenbak zou willen rijden.
12 uur paardrijden zou me iets teveel zijn :)
Viel eigenlijk best mee vroeger...denk dat paardenmeisjes tegenwoordig ook veel fanatieker zijn :
en nee buitenbak is nog erger inderdaad...

@uniekhoorn, mijn lijstje van afgelopen zaterdag was beter :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 03-06-2017 09:40:07 ]
  zaterdag 3 juni 2017 @ 09:41:31 #252
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171413767
8 speciaal biertjes. Dan lig ik onder tafel :D
Deed er gister 4 en heb nu een kater.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 09:52:59 #253
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_171413918
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:39 schreef DeLuna het volgende:
Vandaag lekker gezwommen in het buitenbad. Wel een beetje zigzaggen maar het laatste half uur had ik een baan voor me alleen O+

O: kwark, granola en frambozen/bosbessenmix
L: 2 dubbele bth met verse kaas en gerookte zalm
T: banaan
S: 2500m zwemmen
D: Haricots verts, aardappeltjes en een groenteschnitzel

MFP zegt dan dat ik met zwemmen 730 kcal verbrand maar dat vind nogal overdreven :')
Zou best nog eens meer kunnen zijn dan 730 kcal. 2500m is niet weinig en daarnaast buitenzwembad, dan verbrand je ook extra.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 3 juni 2017 @ 09:54:59 #254
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_171413948
Gisteren:

O: griekse yoghurt met appel, rozijnen en walnoten
L: quinoa pompoen salade
T: 3 vega bitterballen
D: 2 pita broodjes met tzaziki, peer, gegrilde feta, rucola en peen :Y)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 3 juni 2017 @ 13:10:22 #255
11682 Moonah
Jolie femme
pi_171417362
Lees al een poosje mee en ben zelf al een paar weken bezig met bewust eten. Dus nu toch maar *meld. :)

Ik heb an sich niets te klagen qua lijf, maar dat wil ik ook graag zo houden. In 10 jaar tijd ben ik (sinds mijn zwangerschap en vrij snel daarna in de overgang, ben nu 48) toch zo'n 10 kilo aangekomen. Daarvan wil ik er minstens weer 5 afkrijgen en dan een stabiel gewicht onder de 60 behouden. Ik merk wel dat ik eten klaarmaken veel tijd vind vergen....

Ik hoop hier inspiratie en feed-back op te kunnen doen.

Gisteren:
O: kwark aardbeien schepje whey (ben deze week met een vriend begonnen met krachttraining...)
T: kwark appel schepje lijnzaad
L: 10 asperges met ham en ei
T: handje noten en rozijnen en 1 witte wijn
D: halve pizza (eerste echte zonde sinds 3 weken) en waterijsje
B: 20 minuutjes oefeningen om buik-en rugspieren te versterken

Vandaag:
O: koffie met melkschuim :9, kwark met aardbeien en whey, eitje
L: preisoep met witte boontjes, stuk watermeloen
T: weet ik nog niet
D: asperges (ik ben de enige in huis die ervan houdt, en had een kilo gekocht, dus moet op), ham, ei, paar aardappeltjes met boter
B: veel huishouden en op en neer fietsen met boodschappen
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_171421935
Welkom moonah :)

Lijstje vandaag
O: 1,5 snee spelt brood met margerine met halvajam, koffie
S: paardrijden
L: 2 kaiserbroodjes met brie en
d: zelfgemaakte pizza
t: blikje pasoa jus en mischien smart chips.

Veel brood maarja wel lekker
pi_171422006
Schade na een week "alles mag" is beperkt gebleven :o heb alleen het idee dat het allemaal wat slaper is. Qua gewicht niet veel verschil maar wel wat ingeteerd op spieren. Vandaag weer begonnen in de sportschool :)

O: brinta
L: kaasbroodje en een plakje krentenbrood van de bakker :9
T: Texels biertje
D: stamppot andijvie

Hmm nu ik het zo zie : niet zo geweldig maar moet nog even goede boodschappen doen.

Moonah: preisoep klinkt lekker, zelf gemaakt?

[ Bericht 3% gewijzigd door Serinde op 03-06-2017 17:40:32 ]
pi_171435481
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 13:10 schreef Moonah het volgende:
Lees al een poosje mee en ben zelf al een paar weken bezig met bewust eten. Dus nu toch maar *meld. :)

Ik heb an sich niets te klagen qua lijf, maar dat wil ik ook graag zo houden. In 10 jaar tijd ben ik (sinds mijn zwangerschap en vrij snel daarna in de overgang, ben nu 48) toch zo'n 10 kilo aangekomen. Daarvan wil ik er minstens weer 5 afkrijgen en dan een stabiel gewicht onder de 60 behouden. Ik merk wel dat ik eten klaarmaken veel tijd vind vergen....

Ik hoop hier inspiratie en feed-back op te kunnen doen.

Gisteren:
O: kwark aardbeien schepje whey (ben deze week met een vriend begonnen met krachttraining...)
T: kwark appel schepje lijnzaad
L: 10 asperges met ham en ei
T: handje noten en rozijnen en 1 witte wijn
D: halve pizza (eerste echte zonde sinds 3 weken) en waterijsje
B: 20 minuutjes oefeningen om buik-en rugspieren te versterken

Vandaag:
O: koffie met melkschuim :9, kwark met aardbeien en whey, eitje
L: preisoep met witte boontjes, stuk watermeloen
T: weet ik nog niet
D: asperges (ik ben de enige in huis die ervan houdt, en had een kilo gekocht, dus moet op), ham, ei, paar aardappeltjes met boter
B: veel huishouden en op en neer fietsen met boodschappen
:W

Feedback:
Nette lijstjes wel.

Misschien afleren om een halve pizza als zonde te zien. Als het binnen je dieet past (en dieet is gewoon een ander woord voor eetpatroon) kan dat best. Werkt ook veel beter voor wanneer je wil stabiliseren.

Eten maken kost inderdaad veel tijd. Je kind is 10 en die kan ook dingen doen.
Boontjes doppen, aardappels schillen, rijst wassen, afwassen/drogen et cetera. Tijdens die dingen kan je ook even doornemen wat gespeeld heeft op school.
Vast iemand hier die kinderen heeft die je daarin meer kan adviseren.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171438364
preisoep klinkt trouwens inderdaad wel lekker zeg, ben ook benieuwd naar het recept.

hier een kind van bijna 9 die theoretisch gezien zou ze kunnen helpen, maar ik ben de minst geduldige persoon op deze aardbol :@ en zij vind er niks aan dus ik doe het liever zelf. Heeel af en toe helpt de 3 jarige, maar dat is slechts voor haar plezier :P

Daarbij komt dat ik eten maken absoluut niet veel tijd vind kosten. Max half uur ofzo heb je toch wel iets op tafel staan? Nu ben ik ook niet van de ingewikkelde gerechten, dat scheelt mischien ;)
  zondag 4 juni 2017 @ 08:39:47 #260
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171438469
Ik heb het geduld niet eens dat mijn 9 jarige de pesto maakt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171439191
blerg, al een jaar geen last meer gehad van mijn slokdarm en vandaag voor het eerst weer enorme last ervan. Waarschijnlijk teveel brood icm de jus in de pasoa jus.
klote gevoel }:|
  zondag 4 juni 2017 @ 09:56:33 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171439588
Lijstje gisteren

O. 2 Cracker kaas
T. Weet ik niet meer
L. Perzik, half plakje roggenbrood met kaas, halve avocado, tomaatjes en mozzarella
T. 10 dropjes, 3 gehaktballetjes, opscheplepel groente
D. Salade van snijbonen, tomaat en olie + stamppot spitskool + wat uitgebakken spekjes
T. 5 ijsconfect, gemberschnapps

[ Bericht 2% gewijzigd door Tinkepink op 04-06-2017 15:12:58 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:47:14 #263
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171440437
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 09:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
blerg, al een jaar geen last meer gehad van mijn slokdarm en vandaag voor het eerst weer enorme last ervan. Waarschijnlijk teveel brood icm de jus in de pasoa jus.
klote gevoel }:|
Ik heb het standaard als ik cola light drink. Echt binnen een kwartier maagpijn en na mac donalds. Dat kun je ook prima combineren. :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:49:37 #264
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171440472
Gister:
O: breaker high protein. (Want te brak)
L: kibbeling
T: smart chips
D: maaltijd salade als in bedje rucola, wortel, komkommer, biefstuk, kaas en pijnboompitjes.
Oh en ik pikte nog een paar stukken pizza van het bord van mn zoon.
5 witte wijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Redactie Sport zondag 4 juni 2017 @ 10:54:52 #265
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171440549
Vanochtend 72,7kg. Gaat lekker hard altijd in het begin :')

Lijstje gisteren:
O/L: triangel met Eiersalade en dubbele bth met kaas, kipfilet en rucola. En een beker chocolademelk.
T: een stukje stokbrood met zalm (altijd fijn als ze eten uitdelen in de supermarkt :D )
T: banaan
D: Een broodje pesto met tomaat, een kom romige kippensoep en een maaltijdsalade.

Vanavond BBQ. Dus we zien het wel hoe het gaat. Ik zou al blij zijn als ik niet compleet los ga op het stokbrood en de salades :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_171441048
ah ja cola helpt hier ook niet nee, maar dat drink ik echt zelden
Hey, je hebt ook smartchips..vind je het wat?

wij gaan vanavond ook bbqen, bij schoonzus dus heb er verder ook geen invloed op. Maar rustig aan doen met gekruid veels en brood in elk geval anders is het erna helemaal ruk
  zondag 4 juni 2017 @ 11:24:54 #267
11682 Moonah
Jolie femme
pi_171441112
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 01:16 schreef V1z0R het volgende:

Misschien afleren om een halve pizza als zonde te zien. Als het binnen je dieet past (en dieet is gewoon een ander woord voor eetpatroon) kan dat best. Werkt ook veel beter voor wanneer je wil stabiliseren.
Jaaah! Dit is wel een eyeopener. Tnx!
Ik merk dat ik nu wel streng ben en probeer zo min mogelijk koolhydraten en al helemaal geen (toegevoegde) suikers te eten, op fruit na dan. Dat maakt het eten bereiden ook meer bewerkelijk. Meestal kookt mijn man. Maar hij is vooral van de diverse pasta's met veel vlees en vette suazen. Ik focus me op groenten. Normaal nam ik naar mijn werk altijd een kliekje van de vorige dag mee. Nu doe ik dat dus niet meer. Ik bereid 's avonds een lunch die me beter past voor en vaak maak ik nu bij het avondeten een extra salade ofzo. Dus daar zit hem het extra werk in.
Het is even zoeken naar een goede balans, dan is het idd ook makkelijker om er een patroon van te maken.

"Recept" preisoep:
Prei in ringen, koken in water met bouillonblokje, naar smaak peper en azijn tevoegen, blikje witte bonen erbij, evt kaas en uitgebakken spekjes. Ik vind het lekker. Heb gisteren veel gemaakt, dus is ook lunch voor vandaag. :)
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:25:45 #268
11682 Moonah
Jolie femme
pi_171441131
Met BBQ neem ik tegenwoordig 2x een half stukje vlees en vooral salade.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Vis een optie? zondag 4 juni 2017 @ 11:49:31 #269
70532 loveli
N
pi_171441711
Ik nader de grens tussen wat ik nog net ok vind en waar ik letterlijk niet lekker in m'n vel zit. Goede motivatie om niet te veel buiten de lijntjes te kleuren. Het zou nog steeds leuk zijn als er 5 kilo af gaat.

Op BBQ's laat ik brood en (aardappel)salades links liggen en eet ik bij voorkeur echt vlees of vis, geen burgers en worstjes.
crap in = crap out
  zondag 4 juni 2017 @ 12:19:26 #270
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171442328
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:21 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ah ja cola helpt hier ook niet nee, maar dat drink ik echt zelden
Hey, je hebt ook smartchips..vind je het wat?

wij gaan vanavond ook bbqen, bij schoonzus dus heb er verder ook geen invloed op. Maar rustig aan doen met gekruid veels en brood in elk geval anders is het erna helemaal ruk
Ja prima te eten. Ik heb ze wel vaker.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171443420
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:24 schreef Moonah het volgende:

[..]

Jaaah! Dit is wel een eyeopener. Tnx!
Ik merk dat ik nu wel streng ben en probeer zo min mogelijk koolhydraten en al helemaal geen (toegevoegde) suikers te eten, op fruit na dan. Dat maakt het eten bereiden ook meer bewerkelijk. Meestal kookt mijn man. Maar hij is vooral van de diverse pasta's met veel vlees en vette suazen. Ik focus me op groenten. Normaal nam ik naar mijn werk altijd een kliekje van de vorige dag mee. Nu doe ik dat dus niet meer. Ik bereid 's avonds een lunch die me beter past voor en vaak maak ik nu bij het avondeten een extra salade ofzo. Dus daar zit hem het extra werk in.
Het is even zoeken naar een goede balans, dan is het idd ook makkelijker om er een patroon van te maken.

"Recept" preisoep:
Prei in ringen, koken in water met bouillonblokje, naar smaak peper en azijn tevoegen, blikje witte bonen erbij, evt kaas en uitgebakken spekjes. Ik vind het lekker. Heb gisteren veel gemaakt, dus is ook lunch voor vandaag. :)
Salad jars? Dan kun je voor een hele werkweek op zondag salade maken en door de scheiding in ingrediënten blijft het fris.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 4 juni 2017 @ 15:30:37 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171447655
Lijstje
O. Roggebrood met kaas, cracker met avocado
T. Kleine muffin
L. Gegrilde steak,2 gegrilde asperges, salade met uitgebakken bacon en kaas, snijbonen en tomaat, mozzarella
T. 5 stukjes ijsconfect, schaaltje aardbeien, borrel
B. 7 km wandelen
D. 15 sushi, 2 rivella

[ Bericht 5% gewijzigd door Tinkepink op 04-06-2017 20:51:26 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_171448337
Ja vind ik ook...is mijn nieuwe verslaving samen met de wafels :D
  zondag 4 juni 2017 @ 20:43:17 #274
11682 Moonah
Jolie femme
pi_171455760
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 13:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Salad jars? Dan kun je voor een hele werkweek op zondag salade maken en door de scheiding in ingrediënten blijft het fris.
^O^ Wat een goed idee. Ik moest even googlen, heb blijkbaar onder een steen geleefd.

Vandaag:
O: kwark met banaan, koffie met melkschuim
T: 15 druiven
L: preisoep met witte bonen en kaas, schaaltje wortels
T: waterijsje, handje noten en 10 olijven
D: volkoren macaroni met rode saus en niet heel veel groenten, schaaltje volle yoghurt
B: ehm.... niets... :o
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_171464948
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 20:43 schreef Moonah het volgende:

[..]

^O^ Wat een goed idee. Ik moest even googlen, heb blijkbaar onder een steen geleefd.

Vandaag:
O: kwark met banaan, koffie met melkschuim
T: 15 druiven
L: preisoep met witte bonen en kaas, schaaltje wortels
T: waterijsje, handje noten en 10 olijven
D: volkoren macaroni met rode saus en niet heel veel groenten, schaaltje volle yoghurt
B: ehm.... niets... :o
Moet je An24 (daarvan heb ik het idee) voor bedanken, ik vreet gewoon sompige salade op vrijdag. :D

Onder een steen leven is trouwens veel leuker, gewoon blijven dus.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171468037
preisoep klinkt eenvoudig, thnx :)

en sávonds lunch voorbereiden heb ik ook niet altijd zin in trouwens. Gelukkig moet mijn man ook elke avond dus als ik hem lief aankijk doet hij het wel voor me *) Maar dan eet ik wel standaard rijst met groente en iets van kip.
Dus als ik iets anders wil moet ik het wel zelf doen ;)

Lijstje van gister uiteindelijk
o: smartwafel
l: 2 eieren op (toch brood) met plakje kaas en tomaat
t: half stuk taart
d: kwart kipfilet, kippepoot, hamburger en stukje varkenshaas, 1 stukje stokbrood en wat komkommer. Watermeloen en halve kleine magnum met caramel

en ik eet geen halve dingen uit kcal technisch oogpunt, maar omdat 3 jarige alles wil wat ik wil :') :')
  maandag 5 juni 2017 @ 10:48:11 #277
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171468427
Gister:
O: shake
L: bier
T: bier
D: patat met
Daarna veel meer bier.

Vandaag: kater.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171468844
Calorisch niet handig maar anti-kater wel, grote big-mac menu met cola en dubbele saus.
Vet neutraliseert de enzymen in je maag die de misselijkheid veroorzaken, cola werkt ook tegen misselijkheid (nooit onderzocht waarom) maar voor vocht werkt het ook, zit altijd een ton aan ijs in.
Ergo: vet en vocht, salami en chocomel kan dus ook.

M'n post-zwarte cross-post bevatte ook dat remedie maar was wel zo slim om bodempje te leggen :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 5 juni 2017 @ 11:11:56 #279
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171468869
Ik had vanmorgen prosecco bij het ontbijt. Dat werkt ook top tegen een kater.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171468934
Fight fire with fire :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171469254
_O- tico

gebakken ei werkt ook goed tegen een kater ...en beter als een big mac menu :P
  maandag 5 juni 2017 @ 15:56:14 #282
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_171475866
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
_O- tico

gebakken ei werkt ook goed tegen een kater ...en beter als een big mac menu :P
Rauw ei ook, zegt men :r Prosecco klinkt beter :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 5 juni 2017 @ 16:00:32 #283
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_171475988
Gisteren:

O: 2 afbakbroodjes met vruchtenhagel
L: 2 bruine boterhammen met kaas, 1 sesambagel met zeewierburger en sla
S: 8 km gewandeld, 6 km gefietst
D: take out: tjap tjoi deluxe (gewokte groenten en tofu met rijst en sojasaus), vega sushi en mini loempia

Vandaag:
O: griekse yoghurt met appel, rozijnen en walnoten
L: 2 bruine boterhammen met kaas
S: 1 uur krachttraining full body, 20 minuten cardio
T: banaan
D: tomatensoep met afbakbrood en nog wat restanten vega sushi

Nog steeds niks afgevallen maar qua spieren gaat het wel snel :D
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_171479829
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik had vanmorgen prosecco bij het ontbijt. Dat werkt ook top tegen een kater.
hahaha! Eensch!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 5 juni 2017 @ 19:19:00 #285
11682 Moonah
Jolie femme
pi_171481135
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 16:00 schreef Njosnavelin het volgende:

Nog steeds niks afgevallen maar qua spieren gaat het wel snel :D
Hoeveel sport je en wat?
Ik heb erg veel zin in spierdefinitie. Maar dat zal nog wel even duren...

Lijstje vandaag:
O: kwark met banaan, appel kaneel en whey
L: salade van wortel ijsbergsla komkommer mais en rode biet
T: schaaltje druiven
D: kliekje volkoren macaroni van gisteren en salade, schaaltje volle yoghurt
B: gewerkt! Zandbak afgebroken, zand en planken gesjouwd. Dadelijk nog wat oefeningen doen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_171481838
O: smartwafel 2x koffie met
l: boterham met brie en honing
S: kt
D: 2 broodjes met ham en kaas, tomaat en sla. Kommetje yoghurt met
t: 2 soort van mini bounty dingetjes van body en
tussendoor tuinhuis uit en weer ingeruimd, kabel in de tuin weggewerkt nder de stenen, en andere huishoudelijke shit. En toen was de middag weer om :{
  maandag 5 juni 2017 @ 20:16:39 #287
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_171482680
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 19:19 schreef Moonah het volgende:

[..]

Hoeveel sport je en wat?
Ik heb erg veel zin in spierdefinitie. Maar dat zal nog wel even duren...
Ik probeer 2x per week full body te doen en daarnaast doe ik nog 1x per week body balance. Ik zie het vooral aan mijn billen, armen en schouders. Geen indrukwekkende resultaten hoor, maar ik ben al snel tevreden :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Njosnavelin op 05-06-2017 20:30:41 ]
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_171482790
Zag ik het ook maar aan mijn billen :( die blijven hopeloos achter hier
  maandag 5 juni 2017 @ 20:31:00 #289
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_171483105
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zag ik het ook maar aan mijn billen :( die blijven hopeloos achter hier
Wat voor oefeningen doe je voor je billen?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_171492175
squats, deadlift en leg extensions. Eerder ook nog walking lunges maar die haat ik uit de grond van mijn hart

ow en ik rij paard...ze zeggen altijd dat je daar ook een mooie kont van krijgt...helaas
  dinsdag 6 juni 2017 @ 08:53:17 #291
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171492252
Op bokt zeggen ze dat je van paardrijden juist een dikke kont krijgt (wel gespierd!), maar helaas wat afgevlakt bij het zadel.

Lijstje gisteren
O. Cracker kaas
T. 2 plakken cake
L. Half patatje met
T. 5 bonbons
D. Kipspies, 3 falafelballetjes, 2 minikaassouflees, alcoholvrijecocktail
T. Perzik, stukje roggenbrood
B. 10 km wandelen

Echt al in geen dagen gezond eten gezien. Schande.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_171492539
dat zou nog steeds een vooruitgang zijn op wat ik nu heb....niks nl :P
pi_171493039
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 08:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
squats, deadlift en leg extensions. Eerder ook nog walking lunges maar die haat ik uit de grond van mijn hart

ow en ik rij paard...ze zeggen altijd dat je daar ook een mooie kont van krijgt...helaas
Ik haat lunges ook. Een tijd geleden nam ik me voor om na ieder hardlooprondje lunges te doen, maar het werd niets beter dus ik ben maar weer opgehouden :')
Zelfs jumpsquats zijn minder erg :D

Ik heb vanochtend spinazie door m'n havermout gegooid, het moest op en ik was benieuwd of dat een beetje smaakte. Het beviel eigenlijk nog best goed, de havermout krijgt een wat andere structuur ervan.
O: havermout, spinazie, banaan, sojamelk, rozijnen, lijnzaad
De rest van de dag en week weet ik nog niet, ik organiseer een evenement, veel en lekker eten wordt het iig. Ik heb m'n hardloopspullen ingepakt.
  Vis een optie? dinsdag 6 juni 2017 @ 10:25:50 #294
70532 loveli
N
pi_171493405
Dansers hebben/krijgen een mooie kont. Ik ben er nog niet uit of mensen met goede bilspieren meer aanleg hebben om goed te dansen of dat je met dansen je billen effectief traint.

Behalve hip thrusts zijn er weinig oefeningen die de bilspieren echt isoleren, squats en lunges hebben bij mij vooral effect op m'n beenspieren, die meer talent voor groei lijken te hebben dan m'n glutea.
crap in = crap out
pi_171493649
spinazie in de havermout :D lijkt me best apart

Ja ik weet niet wat het is met lunges, maar het maakt me echt kapot :D

hiptrust, ja die heb ik nog nooit gedaan, mischien eens proberen die in mijn schema in te bouwen, kijken of dat iets doet. Maar mijn hoop is minimaal ;)

lijstje vandaag
o: 2 pannekoekjes, koffie met melk x2
t: smartwafel
l: wrap met pulled chicken, tomaat en sla
t: smootie met aardbei, zwarte bes, yoghurt en whey
t: ei of banaan
d: cheeseburger burito
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:44:19 #296
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171494874
Lijstje vandaag
O. Roggebrood + vanille-cake-pudding
T. -
L. Spaghetti carbonara + gegrilde courgette (ik <3 mijn grill)
T. Cracker kaas
D. Nog maar even kijken. Koelkast ligt eigenlijk vol met spul dat op moet. Tweede pinksterdag gooide planning in de war.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 13:25:24 #297
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_171497076
Hip thrusts inderdaad!
Ik doe daarnaast squats, deadlifts, lunges en die machines voor adductoren en abductoren.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_171497531
maar die laatste doen niet echt iets voor je kont toch?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:51:11 #299
83190 Tinkerbel_ACC_
Live curious!
pi_171499093
Hoi allemaal,

ik wil me graag "aanmelden" hier! Ik zou namelijk graag een kilo of 5 afvallen, maar zonder op dieet te gaan en aangezien er een paar weken geleden een hernia is geconstateerd na een half jaar tobben ( niet zo erg dat een operatie nodig is, maar met bepaalde bewegingen doet het wel zeer dus kan zeker niet alles doen qua sport).

Over mij: 34 jaar, woon in het midden van het land, samenwonend, 2 kinderen die de halve week bij ons wonen, sport nu alleen yoga (durfde weinig te doen ivm de onverklaarbare rugpijn). Eten is wel een hobby qua uitzoeken wat gezond is, wat werkt voor mij (en mijn vriend en kinderen - die houden minder van groente :P ), maar ik ben afgelopen jaar met samenwonen meer gaan snoepen en minder gaan sporten dan toen ik alleen was, dus er moet weer een knop om en moet een stok achter de deur hebben.

Plan is nog niet echt qua sport, ben nu bezig met een plannetje te maken wat ik kan en zou moeten met mijn hernia.

Startgewicht: 65,2 kilo (De laatste 1,5 week op vakantie heeft niet positief bijgedragen aan het gewicht :) )

Ben vandaag weer begonnen met gezond eten, dus mijn huidige lijstje:
O: kickstart van Rens Kroes
T: nectarine (fruit op het werk!)
T: 2 handjes gemixte noten (ongezout)
L: AH groente & peulvruchten & geitenkaas
T: 4 abrikozen (fruit op het werk!)
D: nog te bepalen (nog geen boodschappen gedaan na de vakantie, gister teruggekomen ...)
S: zwemmen / bokszaktraining / wandelen (afhankelijk van hoe het met mijn rug gaat)

Al genomen acties vandaag:
* gesmst voor accupunctuur
* gemaild voor pilates voor score stability
pi_171499235
Welkom Tinkerbel!

Ik ben niet bekend met hernia, maar mag je in principe wel gewoon alles doen, of moet je juist hel voozichtig zijn? En kan het ook weer weggaan?

succes in elk geval!
pi_171504208
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:51 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Hoi allemaal,

ik wil me graag "aanmelden" hier! Ik zou namelijk graag een kilo of 5 afvallen, maar zonder op dieet te gaan en aangezien er een paar weken geleden een hernia is geconstateerd na een half jaar tobben ( niet zo erg dat een operatie nodig is, maar met bepaalde bewegingen doet het wel zeer dus kan zeker niet alles doen qua sport).

Over mij: 34 jaar, woon in het midden van het land, samenwonend, 2 kinderen die de halve week bij ons wonen, sport nu alleen yoga (durfde weinig te doen ivm de onverklaarbare rugpijn). Eten is wel een hobby qua uitzoeken wat gezond is, wat werkt voor mij (en mijn vriend en kinderen - die houden minder van groente :P ), maar ik ben afgelopen jaar met samenwonen meer gaan snoepen en minder gaan sporten dan toen ik alleen was, dus er moet weer een knop om en moet een stok achter de deur hebben.

Plan is nog niet echt qua sport, ben nu bezig met een plannetje te maken wat ik kan en zou moeten met mijn hernia.

Startgewicht: 65,2 kilo (De laatste 1,5 week op vakantie heeft niet positief bijgedragen aan het gewicht :) )

Ben vandaag weer begonnen met gezond eten, dus mijn huidige lijstje:
O: kickstart van Rens Kroes
T: nectarine (fruit op het werk!)
T: 2 handjes gemixte noten (ongezout)
L: AH groente & peulvruchten & geitenkaas
T: 4 abrikozen (fruit op het werk!)
D: nog te bepalen (nog geen boodschappen gedaan na de vakantie, gister teruggekomen ...)
S: zwemmen / bokszaktraining / wandelen (afhankelijk van hoe het met mijn rug gaat)

Al genomen acties vandaag:
* gesmst voor accupunctuur
* gemaild voor pilates voor score stability
Hoi, welkom!

Stok achter de deur; lees dit stukje eens rustig door en verdiep je erin.
https://melchiormeijer.wo(...)hernias-veroorzaakt/

Mischien helpt het als stok achter de deur ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')