Dit is catchy ja?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het liedje van Moldavië is zo catchy dat iedereen zo meteen Nederland weer is vergeten....
Pewdiepie is letterlijk Hitler.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:37 schreef Mani89 het volgende:
twitter:pewdiepie twitterde op zaterdag 13-05-2017 om 21:33:22Needs more inspirational quotes 0/10 #Eurovision #NED reageer retweet
Ergens tussen 8-14quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:36 schreef richolio het volgende: Ik denk dat we misschien wel de top 10 inkomen
En dat heb ik voor vandaag nog niet gezegd. Maar dan plekje 8 of 9 ofzo, niet hoger
Net als jij een neonazi dus het moet je toch aanspreken.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
pewdiepie is een walgelijke zelfingenomen lul
belachelijk dat iedereen wegloopt met die gozer
MACKENBACHquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Doe mij maar klikkerdieklak, ja toch mensen
twitter:NatDiLellio twitterde op zaterdag 13-05-2017 om 21:36:03i was going to bash #ned for having a boring song but how can i do that when they wrote it for their terminally ill mother #Eurovision reageer retweet
Het is dezelfde...quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:39 schreef Falco het volgende:
Moldavië heeft eerder de epic sax guy voortgebracht.
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als jij een neonazi dus het moet je toch aanspreken.
Bedankt nog voor het verwijderen van die post moderators.
Ja, dit is leuk gedurende 30 seconden.quote:
Wow.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als jij een neonazi dus het moet je toch aanspreken.
Bedankt nog voor het verwijderen van die post moderators.
Ze hadden beter Rammstein - Engel kunnen sturen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
Uhm waarom toch die slechte powerpoint visuals met die hand en die neppe 'engel' toch jammer
JAAA JUICHEN TOETERTJESquote:
Ja dat lijk sloeg nergens op...quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
Uhm waarom toch die slechte powerpoint visuals met die hand en die neppe 'engel' toch jammer
omg jaloersquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
JAAA JUICHEN TOETERTJES
Ooit heb ik hem gespot in de Efteling
wat ben jij een ongelooflijke eikel zeg, hun moeder heeft botkanker en gaat dood, nu jij weer...quote:
Mijn flesje bier is al 3 kwartier op.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:40 schreef banaantjeEE het volgende:
Wanneer is het pauze? Heb zin in chips.
Nou nou nou, je hoeft het hem niet meteen te wensenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
wat ben jij een ongelooflijke eikel zeg, hun moeder heeft botkanker en gaat dood, nu jij weer...
Zit in de zaal zelfs begreep ik net.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
wat ben jij een ongelooflijke eikel zeg, hun moeder heeft botkanker en gaat dood, nu jij weer...
Zo'n hand vind je terug op een oprechte deelneming kaartquote:
Uh, oke.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
We gaan allemaal dood.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dit vat de Nederlandse inzending perfect samen...quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Lekker emotioneel uitbuiten die handel.twitter:NatDiLellio twitterde op zaterdag 13-05-2017 om 21:36:03i was going to bash #ned for having a boring song but how can i do that when they wrote it for their terminally ill mother #Eurovision reageer retweet
Mad.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik ookquote:
Ik zag net een voorstukje, dat gaat genieten wordenquote:
De Turken hadden een schaap bij zich voor in de kleedkamer.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:42 schreef CrashO het volgende:
Iemand heeft zijn schaap op't podium gelaten
ja en... als iemand ongeneselijk ziek is kun je nog wel komen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zit in de zaal zelfs begreep ik net.
Waarnaar??quote:
Die drinken niet 7 dagen lang maar 24 uren lang.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Wat zullen we drinken, maar dan heel erg kut uitgevoerd
quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Maar even, de helft van de nummers in de halve finales was dus nog slechter dan dit?
Raar dat je seks met haar wil.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ja en... als iemand ongeneselijk ziek is kun je nog wel komen.
Knap ehquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Maar even, de helft van de nummers in de halve finales was dus nog slechter dan dit?
Geen echte want geen gouden oorbelquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Wel een gekke versace jas
Zeker gestolen
is het ookquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
na afloop van het esf zijn alle artiesten hun bezittingen kwijt want deze rakker heeft ze gestolen
Turken mogen niet meedoen van Erdolfquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Turken hadden een schaap bij zich voor in de kleedkamer.
Hadden ze beter dat vrouwtje van hem even uit kunnen nodigenquote:
Ik vind het ook pure aids, maar San Marino was nog erger.. gelukkig niet door.quote:
Johan Derksen weet hier een oplossing voorquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de voorste rij moet je wel bang zijn dat je portefeuille weg is
dit dusquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:44 schreef BB-King het volgende:
Klinkt te Arabisch.
En rap is helemaal kut.
Vreselijk.
Ja leuke grap heequote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:43 schreef Yaku het volgende:
Iedereen in publiek is straks z'n portemonnee kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |