Ik lees ergens dat de song nog een revamp gaat krijgen, dus misschien dat dat missende er nog bij komt!quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:01 schreef grazz het volgende:
Ik lees op o.a. wiwibloggs hele positieve reacties en moet zeggen dat ik het best goed vind, maar toch mis ik iets (en ik weet niet wat) . Ben niet razend enthousiast ofzo.
"het kind" hahahahaquote:Op vrijdag 10 februari 2017 01:21 schreef ato het volgende:
OK ik hoorde een live versie, maar het kind zingt matig.
Wat jammer, moet ze wel aan werken.
Mee eens, Frankrijk stuurt weer een leuk liedquote:Op donderdag 9 februari 2017 20:56 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het tot nu toe het lekkerste nummer.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:06 schreef TheArt het volgende:
Toch vind ik dat de Fransen eens moeten proberen iets meer Franse sound te sturen. Amir was goed, maar ook niet echt het Franse geluid in de lijn van Julien Clerc en anderen. Natuurlijk wel met een wat moderne sound, maar ik denk dat ze het met zoiets echt structureel goed zouden doen. Zie Patricia Kaas 8 jaar geleden.
En dan bedoel ik dus zoiets:
Jaaaah! Dit is idd wat ze zouden moeten sturen. Was al meteen hookedquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:06 schreef TheArt het volgende:
Toch vind ik dat de Fransen eens moeten proberen iets meer Franse sound te sturen. Amir was goed, maar ook niet echt het Franse geluid in de lijn van Julien Clerc en anderen. Natuurlijk wel met een wat moderne sound, maar ik denk dat ze het met zoiets echt structureel goed zouden doen. Zie Patricia Kaas 8 jaar geleden.
En dan bedoel ik dus zoiets:
Tja.quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:16 schreef Greys het volgende:
Gaat ze een deel in het Engels doen?
http://esctoday.com/14144(...)glish-lyrics-requiem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |