Ander filmpje weggezet.quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:07 schreef Cyan9 het volgende:
Hmm, so far heb ik nog geen favoriet. Ik heb het nummer van LeKlein nog niet gehoord, de video in de OP doet het niet meer.
Contigo, conmigo. Mi corazon. Zijn volgens mij woorden die hoe dan ook in elk Spaans nummer voorkomen.quote:
Nou ok dan. :pquote:Op woensdag 18 januari 2017 11:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ander filmpje weggezet.Nu verwacht ik wel een uitgebreide review van alles hoor.
Allenummers hebben wel een maar in zich, net niet eigenlijk bij alles.quote:Op woensdag 18 januari 2017 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou ok dan. :p
Waar zal ik eens beginnen..
1. Mario Jefferson is me te zoet, te gemaakt.
2. Maiko Momento doet me niet zo veel, is niet echt m'n smaak.
3. Mirela's Contigo is lekker fout, dat wel, maar ook totaal niet iets wat we niet al duizend keer gehoord hebben.
4. Manel Navarro is wel leuk en lekker laid back, maar eigenlijk verwacht ik bij Spanje juist wat temperament!
5. Paula Roja is.. uh.. tja.. Ik luister liever naar een kabbelend beekje.
6. LeKlein is m'n favoriet nu ik het nummer gehoord heb. Lekker van deze tijd, en het stoort me niet eens dat het niet in het Spaans is.
Het is gelukkig niet zo dramatisch als Zwitserland.quote:Op woensdag 18 januari 2017 11:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Allenummers hebben wel een maar in zich, net niet eigenlijk bij alles.
Oh. straks eens naar kijken dan. Erger dan vorig jaar ook? Dat was echt een wrak van een nummer.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet zo dramatisch als Zwitserland.
De kwaliteit is om te huilen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh. straks eens naar kijken dan. Erger dan vorig jaar ook? Dat was echt een wrak van een nummer.
Daarvan dachten nog heel wat mensen dat het zou gaan scorenquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh. straks eens naar kijken dan. Erger dan vorig jaar ook? Dat was echt een wrak van een nummer.
Op 11 februari zelfsquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:08 schreef ijs_beer het volgende:
De nationale finale is op 12 februari trouwens. Een hele hoop mensen en sites dachten dus 1 februari, maar het blijkt dat TVE die datum dus nooit genoemd had.
Ja. Godver. 2e jaar op rij dat ik het mis.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:30 schreef grazz het volgende:
[..]
Op 11 februari zelfs![]()
vanavond 22:00 uur via http://www.rtve.es/television/eurovision/directo/
link2: http://www.rtve.es/directo/la-1/
Nou, niks gemist hoor. Crappy NF. Mocht je nog willen kijken, dan kan dat nog. Resultaat zal wel zo komen....quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. Godver. 2e jaar op rij dat ik het mis.
Nou. Geluk bij ongeluk dan maar.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Nou, niks gemist hoor. Crappy NF. Mocht je nog willen kijken, dan kan dat nog. Resultaat zal wel zo komen....
Zuip zequote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou. Geluk bij ongeluk dan maar.Ik lees het morgen hier wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |