Aan die titel te horen is het hoogstwaarschijnlijk weer een ballad....quote:Op donderdag 9 maart 2017 11:13 schreef Cyan9 het volgende:
Het Armeense nummer heet "Fly With Me", en wordt op 18 maart gepresenteerd. Lekker na de deadline, geen idee hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.
Daar heb je gelijk in, maar ik ben meer een voorstander van een harde deadline die ook geldt voor het naar buiten brengen van een nummer.quote:Op donderdag 9 maart 2017 13:40 schreef grazz het volgende:
Voor alle landen geldt dat ze het nummer moeten aanleveren vóór de hod-meeting dat maandag of dinsdag (?) plaatsvindt. Als land mag je zelf bepalen wanneer je het nummer naar buiten brengt.
Verwacht wel weer een goed nummer van ze
Kan ik me ook in vinden Cyan9quote:Op donderdag 9 maart 2017 14:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik ben meer een voorstander van een harde deadline die ook geldt voor het naar buiten brengen van een nummer.
Het word een explosie na dat stukquote:Op zaterdag 18 maart 2017 10:23 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Was deze teaser hier al ergens voorbij gekomen?
In eerste opzicht klinkt het maar saai
Je bent me echt een fractie voor...quote:Op zaterdag 18 maart 2017 18:44 schreef libranl het volgende:
Hier is ie dan. De inzending van Armenië:
Dit nummer blijft gewoon niet hangen, ik heb het idee dat ik meegenomen wordt door 3 of 4 verschillende nummers, na die muzikale pauzes iedere keer.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 18:44 schreef libranl het volgende:
Hier is ie dan. De inzending van Armenië:
Dat er één ander goed liedje in zit betekent niet dat deze niet ook hoog kan scoren he.quote:Op maandag 20 maart 2017 11:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
jammer dat dit in de halve finale met Blanche zit, het maakt daardoor geen schijn van kans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |