SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
10 of 12 punten van Rusland, als Rusland in dezelfde voorronde zit. Verder totaal kansloos. Een dertien in een dozijn-liedje, tegen het schreeuwerige aan. Voor de kijker niet verstaanbaar, live niet al te sterk gezongen. En een lage gunfactor voor Wit-Rusland als zodanig.
Als dit straks de finale haalt, is de kwaliteit in de betreffende voorronde wel heel erg laag.Mwah ik ga er toch van uit dat je er hier niet zo ver naast zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel vrolijk maar op het eerste gehoor ook wat irritant... ik zou een kwalificatie toch ook niet helemaal uit willen sluiten, maar da's inderdaad vooral pas te bepalen als de andere landen ook bekend zijn.Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
10 of 12 punten van Rusland, als Rusland in dezelfde voorronde zit. Verder totaal kansloos. Een dertien in een dozijn-liedje, tegen het schreeuwerige aan. Voor de kijker niet verstaanbaar, live niet al te sterk gezongen. En een lage gunfactor voor Wit-Rusland als zodanig.
Als dit straks de finale haalt, is de kwaliteit in de betreffende voorronde wel heel erg laag.Dat alleen Engelstalig scoort is achterhaald. Als het nummer goed is, maakt de taal weinig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
van mij ookquote:Op maandag 20 maart 2017 17:37 schreef Momo... het volgende:
Een van mijn favorieten, geen poespas en je word meteen vrolijk man.
dat komt misschien doordat je het niet verstaat, dat is bijna altijd een nadeel met zo'n soort liedjes in de eigen taalquote:
Ik zei dat ik het minder vind worden, in het begin vond ik het juist leuk en fris.quote:Op maandag 20 maart 2017 19:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat komt misschien doordat je het niet verstaat, dat is bijna altijd een nadeel met zo'n soort liedjes in de eigen taalvooral wit-russisch is een hele moeilijke taal vind ik
oke, dat vind ik wel positief, eigen taal vind ik daarom wel iets waar ik wel respect voor heb, Ilinca kan ook roemeense folkmuziek zingen hoor, alleen yodelen is iets wat ze van jongs af aan doet, dus daar heeft ze gewoon meer passie voorquote:Op maandag 20 maart 2017 19:10 schreef ato het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het minder vind worden, in het begin vond ik het juist leuk en fris.
Zie eerder mijn post. Itali en Portugal staan in mijn top 3) en die liedjes versta ik ook niet.
Ik juich het juist toe dat liedjes in eigen taal gezongen wordt.
Nee ik dat ai ai ai hee etc. Wordt ik zat.
Bijna elke post van jou komt weer terug naar de inzending van Roemeniquote:Op dinsdag 21 maart 2017 08:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oke, dat vind ik wel positief, eigen taal vind ik daarom wel iets waar ik wel respect voor heb, Ilinca kan ook roemeense folkmuziek zingen hoor, alleen yodelen is iets wat ze van jongs af aan doet, dus daar heeft ze gewoon meer passie voor
sorry als het irritant isquote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
Bijna elke post van jou komt weer terug naar de inzending van Roemeni
Ik vind ze zo lekker spontaan over komen de hele tijd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |