Jammer van de schrijver. Die Zweedse import wordt ook elk jaar meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:45 schreef TheVulture het volgende:
Inmiddels bevestigd: Hovig gaat voor Cyprus met een lied dat geschreven wordt door Thomas G:Son, bekend van Euphoria en 149 andere Eurovisie-inzendingen
Ja idd, maar hij schreef vorig jaar ook al voor Cyprus, zal wel een package deal zijn geweestquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jammer van de schrijver. Die Zweedse import wordt ook elk jaar meer.
Stone in a River is inderdaad goed, van dat meer traditionele werk ben ik dan weer niet zo'n fan... maar met G:Son zal het wel niet echt iets traditioneels worden gok ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:10 schreef ato het volgende:
Ik vind Stone River best een mooi liedje, fijne stem heeft hij ook.
Dit zong hij in de nationale finale van 2015 toch?
Om te scoren zal het toch wel iets specialer moeten worden dan die Stone in a River.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stone in a River is inderdaad goed, van dat meer traditionele werk ben ik dan weer niet zo'n fan... maar met G:Son zal het wel niet echt iets traditioneels worden gok ik
Ja de rockband vanuit Cyprus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:25 schreef grazz het volgende:
Stuurden ze dit jaar ook geen lied van G:son? te lui om op te zoeken![]()
Dat tradionele nummer vind ik beter dan Stone in a river, is dan weer meer mijn cup of tea
Oh ja dat traumaquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:46 schreef ijs_beer het volgende:
Hovig lijkt wel veel Hovi natuurlijk. Hopelijk is deze wel wat chiller.
Klinkt wel aardig!quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:00 schreef messi124 het volgende:
Het is uitgelekt.
https://dbr.ee/jBUT
Het begin lijkt op Rag'n'Bone Man - Human.
Eens. Tis echt niet mijn smaak maar dit gaat het vast goed doen, mits goed uitgevoerd. Het beginstukje doet me trouwens heel erg denken aan Human van Rag'n'bone man.quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:14 schreef Greys het volgende:
Vind het zelf niet geweldig maar gaat het prima doen denk ik. Als ze hier een gelikte act omheen maken wordt het top tien finale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |