Even repost hier. Om te huilen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:27 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb net naar een recap van de Portugese voorronde gekeken, en volgens mij hebben we een winnaar. Een winnaar wat betreft meest treurige voorronde.
T is daar een uur vroeger he, dus om rond 11 uur een intervalact te hebben is best ok.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:15 schreef Cyan9 het volgende:
Portugal is op dit moment nog bezig met kiezen, latertje!
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:58 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
T is daar een uur vroeger he, dus om rond 11 uur een intervalact te hebben is best ok.
Ja in de eerste. En het valt inderdaad op met het filmische en de strijkersquote:Op maandag 6 maart 2017 11:46 schreef aarontje112 het volgende:
Wel weer een ballad, maar dit is van een heel ander niveau. Deze zit ook in de eerste semi, toch?
Mee eens. Ik word er ook niet echt heel enthousiast van, maar ik vind het wel mooi dat ze zoiets sturen.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
hoewel ik het saai vind, vind ik het wel leuk van portugal, om ons met hun cultuur te laten kennis maken via het songfestival
Toen hij de finale had gewonnen zong hij het sámen met haar.quote:Salvador and Luisa Sobral
Luísa Sobral is one of the most important composers and singers of the new generation of Portuguese musicians. A graduate by the Berklee College of Music, the singer and songwriter chose her brother Salvador Sobral to sing her song. "I never thought about singing this song myself because when I wrote it I already had my brother’s voice in mind. I was very fond of seeing him playing my song, because I think he is an extraordinary singer and because it gives me great joy to see him at the song contest and also that it turned out to be a family thing".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |