He?quote:
oh dat lijkt me niksquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou dan liever een naaktfoto willen met de kut er vol op eigenlijk.
Waarom niet?quote:
Oke.quote:
Persoonlijker kan bijna nietquote:
oh wil je haar niet? ben je een van de weinigen hier.quote:
Welke lippen?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh wil je haar niet? ben je een van de weinigen hier.
heb je die lippen gezien? tjonge jonge, dat is geen kattenpis
Die op haar hoofd natuurlijk, alsof prof ooit andere lippen heeft gezien.quote:
fijn dat je er ook weer bentquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die op haar hoofd natuurlijk, alsof prof ooit andere lippen heeft gezien.
Zou je bij haar moeten kunnen zien. Zij heeft toch piercing?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen zien dat zij het is natuurlijk.
Oh, ja die zijn prachtig.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die op haar hoofd natuurlijk, alsof prof ooit andere lippen heeft gezien.
Schattigquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja zo uit het niets, zou daar eerst naartoe willen werken
Fijn om hier weer te mogen zijn.quote:
Ik stoof al je CACTÏquote:
Zullen we dan Karvan Cevitam cactus maken?quote:
Heb nu al een erectie.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
met je username op haar benen getatoeëerd
Omg .. verkopen ze die nog ?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zullen we dan Karvan Cevitam cactus maken?
meh.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg .. verkopen ze die nog ?
Die is lekker
je kan al die macarons ook verdelen over twee dagen en dan beide dagen de helft waterquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:11 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga vandaag alle macarons eten die ik tegenkom en morgen alleen water
Geen idee, maar daarom zelf maken tochquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg .. verkopen ze die nog ?
Die is lekker
Alle NL politiecorpsen zijn hiervoor in alle staat van paraatheid gebracht?quote:
succes, ik ga 30 uur vasten proberen vandaagquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:11 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga vandaag alle macarons eten die ik tegenkom en morgen alleen water
want?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
succes, ik ga 30 uur vasten proberen vandaag
Zei toch al, overtrokken gedoe.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, maar daarom zelf maken toch
[..]
Alle NL politiecorpsen zijn hiervoor in alle staat van paraatheid gebracht?
Mag je wel opschieten.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, true. Maar er is geen angstcultuur hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zei toch al, overtrokken gedoe.
hihahohoquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
je bedoelt een pain als in een broodje toch?
Omg nee ik ga straks eend etenquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
niet te verwisselen met een conardquote:
Dus als ik een foto van een kut stuur met piercing dan denk je dat ik het ben? Nicequote:Op woensdag 3 mei 2017 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je bij haar moeten kunnen zien. Zij heeft toch piercing?
quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus als ik een foto van een kut stuur met piercing dan denk je dat ik het ben? Nice
Zorg dan in ieder geval voor een papiertje waar je nickname op staat.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus als ik een foto van een kut stuur met piercing dan denk je dat ik het ben? Nice
Waarom, piercing = crackquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zorg dan in ieder geval voor een papiertje waar je nickname op staat.
Nee johquote:
Eh, zelf cactussen persen ?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, maar daarom zelf maken toch
[..]
Alle NL politiecorpsen zijn hiervoor in alle staat van paraatheid gebracht?
Probeer eensquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja tussen jouw billen.quote:
Man met bomgordel?quote:
Hahaha dat buikjequote:
wnnr wa je pics naar mijquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Zosk, ik heb de foto gemaakt en ga hem NU sturen. Excuses voor het oponthoud maar thanks voor het wachten
Het was het wachten waard.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Zosk, ik heb de foto gemaakt en ga hem NU sturen. Excuses voor het oponthoud maar thanks voor het wachten
Echtquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heeft de bal van de bekerfinale ingeslikt.
Het is toch ook wel wat hoor, al die mensenquote:
Ramptoerismequote:Op woensdag 3 mei 2017 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt
[..]
Het is toch ook wel wat hoor, al die mensen![]()
alsof ze naar de optocht van Sinterklaas kijken
En dan janken als er echt een bom ontploft of zoquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt
[..]
Kan daar slecht tegen. Ook al die mongolen die een file creeeren omdat er een auto met pech langs de weg staatquote:
leedvermaak is topvermaak hequote:Op woensdag 3 mei 2017 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan daar slecht tegen. Ook al die mongolen die een file creeeren omdat er een auto met pech langs de weg staat![]()
Erg jammer dat je naar vloggers kijkt. Ik distantieer me hiervanquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil een collaboratie tussen Braddie en Rapper Sjors.
Zou dan op zich ook janken als er een bom in mijn buurt ontplofte denk ikquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan janken als er echt een bom ontploft of zo
Mja, ik weet niet wat ik dan zou doen. Wellicht zou ik ook kijken
Stond tussen de nieuwe topicsquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Erg jammer dat je naar vloggers kijkt. Ik distantieer me hiervan
Ja dat dan weer wel. Daarom ook uberhaat tegen mensen die hulpverleners belagenquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou dan op zich ook janken als er een bom in mijn buurt ontplofte denk ik
Ik snap dat de nieuwsgierigheid in de mens zit maar, ja.. persoonlijk heb ik dat nooit zo.
Je zit al die mensen die wel helpen dwars.
qftquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Erg jammer dat je naar vloggers kijkt. Ik distantieer me hiervan
quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel. Daarom ook uberhaat tegen mensen die hulpverleners belagen
collaboratie zit bij Braddie in de familiequote:Op woensdag 3 mei 2017 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Oh geweldig dit. Sjors.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Terecht. Meest walgelijke beesten die dat doenquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel. Daarom ook uberhaat tegen mensen die hulpverleners belagen
Snap de lol er ook niet helemaal van.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Terecht. Meest walgelijke beesten die dat doen
Zou wel leuk zijn ja.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Vet veel zin in ajax vanavond. Hopelijk zetten ze een mooie score neer
Hoop van niet.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Vet veel zin in ajax vanavond. Hopelijk zetten ze een mooie score neer
Mag ik ook?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:24 schreef Crack_ het volgende:
SOWquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
collaboratie zit bij Braddie in de familie
Zomaarquote:
Doe nou eens normaal, dat zeg je toch ook niet tegen je moeder ?quote:
Nee man ideaalquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet nog niet, vind het een walgelijk tijdstip. Erg onhandig.
Oh jawel hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal, dat zeg je toch ook niet tegen je moeder ?
Moeten die niet werken ?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt
[..]
Valt me sws vaak op, ook als ik een middagje ofzo vrij ben en op pad ga hoeveel mensen er op alle tijdstippen overal zijnquote:
Dinsdag is hier de rustigste dag van de week.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt me sws vaak op, ook als ik een middagje ofzo vrij ben en op pad ga hoeveel mensen er op alle tijdstippen overal zijn
mmmm mag ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Op FOK!?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dinsdag is hier de rustigste dag van de week.
Eh.... en het was nog lang onrustig in huize nootmansquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
En doe zelf eens normaal [ afbeelding ]
je moet je bek houden mijn oren bloeden er vanquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.... en het was nog lang onrustig in huize nootmans
Klopt .. maar er zijn ook gewoon teveel mensen op deze planeet.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt me sws vaak op, ook als ik een middagje ofzo vrij ben en op pad ga hoeveel mensen er op alle tijdstippen overal zijn
Kom nooit in de stad op dinsdag eigenlijk.quote:
ik wel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom nooit in de stad op dinsdag eigenlijk.
IS ook goed? of kanker?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt .. maar er zijn ook gewoon teveel mensen op deze planeet.
Er moet eens een epidemie komen a la zwarte pest oid
sowijoquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
je moet je bek houden mijn oren bloeden er van
Woon niet bij mijn moeder in huis.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.... en het was nog lang onrustig in huize nootmans
Akkoord.quote:
Hey daar hadden we het net nog over.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt .. maar er zijn ook gewoon teveel mensen op deze planeet.
Er moet eens een epidemie komen a la zwarte pest oid
hahaquote:
Dat is de new age vrouw.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dat een nieuwe vorm van feminisme? Crack en 4ebe wensen beide halve bevolking de pest toe...
Hebben we al ... en duurt te langquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
IS ook goed? of kanker?
[..]
sowijo
[..]
Woon niet bij mijn moeder in huis.
Per nieuwe age worden ze iig steeds gemenerquote:
aaaaauuuwwww stop nouuuuuquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben we al ... en duurt te lang
Waanzin inderdaad.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dat een nieuwe vorm van feminisme? Crack en 4ebe wensen beide halve bevolking de pest toe...
De wereld hangt van toevalligheden aan elkaar vast.quote:
De vrouwelijke of manlijke helft?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die oren van jou moeten kapotquote:
Crack_ en ik zijn eenquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk dat je weer eens komt kijken.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
Hoi hoi schatjes!
Is de oude garde hier nog wel eens aanwezig?
ja gewoon steeds verder proberen te gaan en dat lukt blijkbaarquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Per nieuwe age worden ze iig steeds gemener
Touche.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben we al ... en duurt te lang
Eeeeeeeenquote:
Ja ik kwam toevalig op een oud FOK! topic uit en ik dacht ik check eens hoe het in KLB SC gaat.quote:
hihihih ik hou van je gore stem je weet tochquote:
ligt eraan wie je daar onder schaartquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
Hoi hoi schatjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hihihih ik hou van je gore stem je weet toch
[..]
ligt eraan wie je daar onder schaartDeadprezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoink
Frank
TARDIS
Guus
Etto
Etc.-XOXO-
DP komt hier niet meer.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deadprez
Hoink
Frank
TARDIS
Guus
Etto
Etc.
Ik ken een hele andere oude gardequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deadprez
Hoink
Frank
TARDIS
Guus
Etto
Etc.
Braddie en Joel Beukers zou pas echt goud zijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Mag je hem niet ofzo?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DP komt hier niet meer.
Hoink heeft een permban.
Frank komt zelden even kijken.
Guus weet ik niet waar hij is.
Het is TARDIS..
Etto komt in andere topics.
Ik twijfel want ik heb het idee dat jij daar iets anders mee bedoelt.quote:
kun jij svp ruilen met Jimmy als rechtse snotneus, jij bent echt zo veel fijnerquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deadprez
Hoink
Frank
TARDIS
Guus
Etto
Etc.
Dan zal ik er wel op andere tijden zijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Mag je hem niet ofzo?
Ik zie die gasten vrij vaak langs komen.
Alleen TARDIS. niet meer zo veel dat wel spijtig is
Oei jou vergeten in de lijstquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:10 schreef zeer het volgende:
[..]
kun jij svp ruilen met Jimmy als rechtse snotneus, jij bent echt zo veel fijner
echt héquote:
Oude garde en dan zelf uit 2012 komenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
Hoi hoi schatjes!
Ich auchquote:
Meerdere generaties gardes toch.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oude garde en dan zelf uit 2012 komen
De echte oude garde zeg maar. Niet die neppe met die sukkels.quote:
echt hequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De echte oude garde zeg maar. Niet die neppe met die sukkels.
echtquote:
Neergang van KLB dusquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DP komt hier niet meer.
Hoink heeft een permban.
Frank komt zelden even kijken.
Guus weet ik niet waar hij is.
Het is TARDIS..
Etto komt in andere topics.
Zit ik daar ook in of ben ik een sukkel?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welnee joh.. zij zijn ingeruild voor kwaliteitsusers zoals ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
Tja ik was dit jaar alleen tijdens de top2000 aanwezigquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja begon in 2013 al.
2011 als ik de grafieken van Chai laatst moet geloven
We weten allebei dat jij en ik oud zijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit ik daar ook in of ben ik een sukkel?
Denk zelfs nog wel eerder.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja begon in 2013 al.
Echt hequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit ik daar ook in of ben ik een sukkel?
kenmerk van een kutuser als je quote's gaat lopen veranderenquote:
Toen kreeg ik permban. Toeval? Denk het nietquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja begon in 2013 al.
Fuuuuuquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We weten allebei dat jij en ik oud zijn
[..]
Denk zelfs nog wel eerder.
Hee ouwequote:
je zelfkennis siert je waarde vriendquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen kreeg ik permban. Toeval? Denk het niet
Kutquote:
Wat afschuwelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kut![]()
Afgestudeerd, bedrijf verkocht, verloofde zwanger, Thailand uitgezet, ruzie gekregen bij een Le Pen rally en atm in verwachting van een tweeling
ik merk dat ik je nog altijd even serieus neem als eerstquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kut![]()
Afgestudeerd, bedrijf verkocht, verloofde zwanger, Thailand uitgezet, ruzie gekregen bij een Le Pen rally en atm in verwachting van een tweeling
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
dat wens je je grootste vijand toch nie toequote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]gegrilde sla is wel lekke me trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:21 schreef zeer het volgende:
[..]
miss je kop eens tussen het tosti-ijzer stoppen?
[..]
[ afbeelding ]voer van de duivelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
yesquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey heb je de ochtend overleefd?
Als jij er niet van op knapt, knap ik er ook niet van op. Geldt voor ieder mens.quote:
[..]
[ afbeelding ]I don't eat my food's foodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
wow wat ben je verbaal toch verschrikkelijk onderontwikkeldquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij er niet van op knapt, knap ik er ook niet van op. Geldt voor ieder mens.
Aparte opmerking dus
toen ging je zin wel over jaquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, wilde het wel, maar dacht toen aan jou
Mede dwergquote:
oké.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:25 schreef zeer het volgende:
[..]
wow wat ben je verbaal toch verschrikkelijk onderontwikkeld
gemiddelde vleeseter ziet biefstuk bakken als culinair hoogtepunt van het jaarquote:
arrogant kutflikkertjequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:25 schreef zeer het volgende:
[..]
wow wat ben je verbaal toch verschrikkelijk onderontwikkeld
Wat is jouw hoogtepunt?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:26 schreef zeer het volgende:
[..]
gemiddelde vleeseter ziet biefstuk bakken als culinair hoogtepunt van het jaar
Ze weten echt niks.
in berlijn of in oberkulliequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:27 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ga ik morgen FOK!ken op vakantie of niet?
Van wat?quote:
Onzin.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
uitkijken nu, als zeer dat zegt dan is dat zo
wat denk je, ik reageer toch op een vrij specifieke situatie die zojuist voor mijn ogen afspeeldequote:
nee, wat bedoel je?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wat denk je, ik reageer toch op een vrij specifieke situatie die zojuist voor mijn ogen afspeelde
Nope.quote:
ja geen idee maar naar mijn idee hebben vlees eters meestal een redelijk beperkt dieet waarbij alles rondom het vlees georganiseerd wordt en niet rondom bepaalde smaakcombinaties oidquote:
Bij sla moet dat wel omdat er fucking geen smaak aan zitquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:29 schreef zeer het volgende:
[..]
ja geen idee maar naar mijn idee hebben vlees eters meestal een redelijk beperkt dieet waarbij alles rondom het vlees georganiseerd wordt en niet rondom bepaalde smaakcombinaties oid
Van wie is deze?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alles gedaan wat de maatschappij van een normale student mag verwachten : met prima gemiddelde afgestudeerd, geen enorme studieschuld gemaakt, nevenfuncties gehad, bijbaantjes gehad, paar x stage gelopen en nu ook een baan op wo niveau.
Maar een vast contract zit er nog niet in, en dus een koopwoning ook niet. Ondertussen kocht mijn ex al in 2014 een appartement. Lieve meid hoor, maar kan nog geen zin foutloos schrijven en heeft de algemene ontwikkeling van een paasei. Nog nooit van Syrië gehoord om maar een voorbeeld te noemen.
Is ook geen essentiële kennis als je in NL dagelijks als kapster werkt en je dorp nooit uitkomt, maar om maar even aan te geven dat om mij heen de meest stompzinnige figuren wel huizen kunnen kopen, terwijl hoger opgeleiden als ik struggelen om soms alleen al van hun studentenkamer los te komen. En dan heb ik nog geluk want ik héb tenminste een baan in het verlengde van mijn studie en enigszins op niveau met een redelijk salaris.
Heb je wel eens bedacht dat vlees een essentieel onderdeel is van bepaalde smaakcombinaties?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:29 schreef zeer het volgende:
[..]
ja geen idee maar naar mijn idee hebben vlees eters meestal een redelijk beperkt dieet waarbij alles rondom het vlees georganiseerd wordt en niet rondom bepaalde smaakcombinaties oid
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt hè maar hey hij heeft een sterke sociaal-economische achtergrond hoor dus hij mag het![]()
Ja zoals de smaakcombinatie aardappelen, vlees en groente.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel eens bedacht dat vlees een essentieel onderdeel is van bepaalde smaakcombinaties?
Gekookte aardappelenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zoals de smaakcombinatie aardappelen, vlees en groente.
pls tenzij je echt high end steaks gaat bakken is vlees enkel een medium om roomboter of marinade over te brengenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel eens bedacht dat vlees een essentieel onderdeel is van bepaalde smaakcombinaties?
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:26 schreef zeer het volgende:
[..]
gemiddelde vleeseter ziet biefstuk bakken als culinair hoogtepunt van het jaar
Ze weten echt niks.
wederom krijg ik de neiging je ten huwelijk te vragen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
keep telling yourself that boyquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:31 schreef zeer het volgende:
[..]
pls tenzij je echt high end steaks gaat bakken is vlees enkel een medium om roomboter of marinade over te brengen
Onze steakies zijn wel biologisch en uit de achtertuin, scheelt dat?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:31 schreef zeer het volgende:
[..]
pls tenzij je echt high end steaks gaat bakken is vlees enkel een medium om roomboter of marinade over te brengen
Preciesquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had gisteren aardappelpureequote:
Hahahaha zeer is lijkbleek, futloos en uitgemergeldquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
zonder vlees is niet mogelijk, tenzij je lijkbleek, futloos en uitgemergeld door het leven wil
Lam? Haas? Ree?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Wat zeg jequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:33 schreef zeer het volgende:
Wel leuk om noel zo te zien worstelen met het toepassen van de woorden combinatie sociaal-economisch, erg veterend.
Vind ik ook goor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had gisteren aardappelpuree
Was best goed te doen
vetering voelenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:33 schreef zeer het volgende:
Wel leuk om noel zo te zien worstelen met het toepassen van de woorden combinatie sociaal-economisch, erg veterend.
Kip is geen vleesquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lam? Haas? Ree?
Vlees is meer dan kippenbout en varkenshaas schat.
fúcking lekker, echt wil je me blij maken geef me gekookte aardappelenquote:
nou het was weer leuk samenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fúcking lekker, echt wil je me blij maken geef me gekookte aardappelen
geen interesse in jouw vlees meerquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ik moet eerlijk zeggen Zeer, ik vind vlees grillen ook leuk![]()
.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
zonder vlees is niet mogelijk, tenzij je lijkbleek, futloos en uitgemergeld door het leven wil
tast schijnbaar ook je hersenen aanquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahaha zeer is lijkbleek, futloos en uitgemergeld
Panda op de grillquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt vlees, vis en kip. En dode panda's.
gevogelte, niet kipquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt vlees, vis en kip. En dode panda's.
ik had het over de gemiddelde vleeseter, niet over een parodische rechtse liberaal die probeert wildvreemden op internet te overtuigen dat ie the rich life leeftquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lam? Haas? Ree?
Vlees is meer dan kippenbout en varkenshaas schat.
dan is ie zich waarschijnlijk nu aan het aftrekkenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:34 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Jongens, WCH heeft in mijn fobo gekeken.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
pls iedereen hier die zo wordt bedreigd door zeers intelligentie en weerbaarheid
Gebakken aardappeltjes ?quote:
heb je wel goed geslapen vannacht?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:37 schreef Chai het volgende:
Aub niet weer een discussie hierover
Kip vis en vlees
Doei
Zalig mits goed gebakken.quote:
en wat een kut-reply, ik ga weerquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je eerste bericht sinds 14 dagen en je quote mij. im so delighted!!
doeiquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en wat een kut-reply, ik ga weer
ja, en vervolgens pakt een andere vent zn kind af en rent er mee wegquote:
doei bbyquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en wat een kut-reply, ik ga weer
krielenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:32 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ik eet altijd 5 ons vlees, met 2 krielen en een kwart ons groente uit een potje
Nee had allemaal rare dromen en in mijn slaap mijn wekker gesnoozed terwijl ik nooit snooze.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je wel goed geslapen vannacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |