He?quote:
oh dat lijkt me niksquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou dan liever een naaktfoto willen met de kut er vol op eigenlijk.
Waarom niet?quote:
Oke.quote:
Persoonlijker kan bijna nietquote:
oh wil je haar niet? ben je een van de weinigen hier.quote:
Welke lippen?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh wil je haar niet? ben je een van de weinigen hier.
heb je die lippen gezien? tjonge jonge, dat is geen kattenpis
Die op haar hoofd natuurlijk, alsof prof ooit andere lippen heeft gezien.quote:
fijn dat je er ook weer bentquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die op haar hoofd natuurlijk, alsof prof ooit andere lippen heeft gezien.
Zou je bij haar moeten kunnen zien. Zij heeft toch piercing?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen zien dat zij het is natuurlijk.
Oh, ja die zijn prachtig.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die op haar hoofd natuurlijk, alsof prof ooit andere lippen heeft gezien.
Schattigquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja zo uit het niets, zou daar eerst naartoe willen werken
Fijn om hier weer te mogen zijn.quote:
Ik stoof al je CACTÏquote:
Zullen we dan Karvan Cevitam cactus maken?quote:
Heb nu al een erectie.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
met je username op haar benen getatoeëerd
Omg .. verkopen ze die nog ?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zullen we dan Karvan Cevitam cactus maken?
meh.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg .. verkopen ze die nog ?
Die is lekker
je kan al die macarons ook verdelen over twee dagen en dan beide dagen de helft waterquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:11 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga vandaag alle macarons eten die ik tegenkom en morgen alleen water
Geen idee, maar daarom zelf maken tochquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg .. verkopen ze die nog ?
Die is lekker
Alle NL politiecorpsen zijn hiervoor in alle staat van paraatheid gebracht?quote:
succes, ik ga 30 uur vasten proberen vandaagquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:11 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga vandaag alle macarons eten die ik tegenkom en morgen alleen water
want?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
succes, ik ga 30 uur vasten proberen vandaag
Zei toch al, overtrokken gedoe.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, maar daarom zelf maken toch
[..]
Alle NL politiecorpsen zijn hiervoor in alle staat van paraatheid gebracht?
Mag je wel opschieten.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, true. Maar er is geen angstcultuur hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zei toch al, overtrokken gedoe.
hihahohoquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
je bedoelt een pain als in een broodje toch?
Omg nee ik ga straks eend etenquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
niet te verwisselen met een conardquote:
Dus als ik een foto van een kut stuur met piercing dan denk je dat ik het ben? Nicequote:Op woensdag 3 mei 2017 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je bij haar moeten kunnen zien. Zij heeft toch piercing?
quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus als ik een foto van een kut stuur met piercing dan denk je dat ik het ben? Nice
Zorg dan in ieder geval voor een papiertje waar je nickname op staat.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus als ik een foto van een kut stuur met piercing dan denk je dat ik het ben? Nice
Waarom, piercing = crackquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zorg dan in ieder geval voor een papiertje waar je nickname op staat.
Nee johquote:
Eh, zelf cactussen persen ?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, maar daarom zelf maken toch
[..]
Alle NL politiecorpsen zijn hiervoor in alle staat van paraatheid gebracht?
Probeer eensquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja tussen jouw billen.quote:
Man met bomgordel?quote:
Hahaha dat buikjequote:
wnnr wa je pics naar mijquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Zosk, ik heb de foto gemaakt en ga hem NU sturen. Excuses voor het oponthoud maar thanks voor het wachten
Het was het wachten waard.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Zosk, ik heb de foto gemaakt en ga hem NU sturen. Excuses voor het oponthoud maar thanks voor het wachten
Echtquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heeft de bal van de bekerfinale ingeslikt.
Het is toch ook wel wat hoor, al die mensenquote:
Ramptoerismequote:Op woensdag 3 mei 2017 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt
[..]
Het is toch ook wel wat hoor, al die mensen![]()
alsof ze naar de optocht van Sinterklaas kijken
En dan janken als er echt een bom ontploft of zoquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt
[..]
Het is toch ook wel wat hoor, al die mensen![]()
alsof ze naar de optocht van Sinterklaas kijken
Kan daar slecht tegen. Ook al die mongolen die een file creeeren omdat er een auto met pech langs de weg staatquote:
leedvermaak is topvermaak hequote:Op woensdag 3 mei 2017 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan daar slecht tegen. Ook al die mongolen die een file creeeren omdat er een auto met pech langs de weg staat![]()
Erg jammer dat je naar vloggers kijkt. Ik distantieer me hiervanquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil een collaboratie tussen Braddie en Rapper Sjors.
Zou dan op zich ook janken als er een bom in mijn buurt ontplofte denk ikquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan janken als er echt een bom ontploft of zo
Mja, ik weet niet wat ik dan zou doen. Wellicht zou ik ook kijken
Stond tussen de nieuwe topicsquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Erg jammer dat je naar vloggers kijkt. Ik distantieer me hiervan
Ja dat dan weer wel. Daarom ook uberhaat tegen mensen die hulpverleners belagenquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou dan op zich ook janken als er een bom in mijn buurt ontplofte denk ik
Ik snap dat de nieuwsgierigheid in de mens zit maar, ja.. persoonlijk heb ik dat nooit zo.
Je zit al die mensen die wel helpen dwars.
qftquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Erg jammer dat je naar vloggers kijkt. Ik distantieer me hiervan
quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel. Daarom ook uberhaat tegen mensen die hulpverleners belagen
collaboratie zit bij Braddie in de familiequote:Op woensdag 3 mei 2017 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Oh geweldig dit. Sjors.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Terecht. Meest walgelijke beesten die dat doenquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel. Daarom ook uberhaat tegen mensen die hulpverleners belagen
Snap de lol er ook niet helemaal van.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Terecht. Meest walgelijke beesten die dat doen
Zou wel leuk zijn ja.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Vet veel zin in ajax vanavond. Hopelijk zetten ze een mooie score neer
Hoop van niet.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Vet veel zin in ajax vanavond. Hopelijk zetten ze een mooie score neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |