Dus als ik een foto van een kut stuur met piercing dan denk je dat ik het ben? Nicequote:Op woensdag 3 mei 2017 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je bij haar moeten kunnen zien. Zij heeft toch piercing?
quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus als ik een foto van een kut stuur met piercing dan denk je dat ik het ben? Nice
Zorg dan in ieder geval voor een papiertje waar je nickname op staat.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus als ik een foto van een kut stuur met piercing dan denk je dat ik het ben? Nice
Waarom, piercing = crackquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zorg dan in ieder geval voor een papiertje waar je nickname op staat.
Nee johquote:
Eh, zelf cactussen persen ?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, maar daarom zelf maken toch
[..]
Alle NL politiecorpsen zijn hiervoor in alle staat van paraatheid gebracht?
Probeer eensquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja tussen jouw billen.quote:
Man met bomgordel?quote:
Hahaha dat buikjequote:
wnnr wa je pics naar mijquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Zosk, ik heb de foto gemaakt en ga hem NU sturen. Excuses voor het oponthoud maar thanks voor het wachten
Het was het wachten waard.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Zosk, ik heb de foto gemaakt en ga hem NU sturen. Excuses voor het oponthoud maar thanks voor het wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |