Goed bezigquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja nu begint het wel een beetje in de buurt te komen om te beginnen voor mijn gevoel.Dus ik moet deze maand maar eens gaan inschrijven.
ik vind die quotes plaatsen een diebele ontwikkeling dus pls neequote:Op woensdag 3 mei 2017 11:58 schreef RonnieJamesDio het volgende:
De obsessie van TS met Crack begint ernstige vormen aan te nemen. Zo meteen ga je nog de hele tijd quotes van haar plaatsen.
Wat een tarrel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
vorige keer een zeikerd op kantoor die toen ik er niet was liep te zeiken tegen mn baas dat ik te langzaam werkteterwijl ik afgelopen week 8 uur "wachten op werk" heb staan. En nu dan echt voor me uit staren
mag hij lekker tegenaan staren
Crack is gewoon geweldig, zou dr echt graag willen meeten en aangapen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:58 schreef RonnieJamesDio het volgende:
De obsessie van TS met Crack begint ernstige vormen aan te nemen. Zo meteen ga je nog de hele tijd quotes van haar plaatsen.
wil volgende keer wel betalen hoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ik er geld mee zou moeten verdienen
quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:00 schreef zeer het volgende:
'ik vind die quotes plaatsen een diebele ontwikkeling dus pls nee' - Crack_ , 2017
Neuh hoeft niet, regel bij drie keer komen is het gratis blijft staanquote:
" de volgende keer."quote:
Mooie natuur ja.quote:
Zosk is het grote wel weerd toch.quote:
huh maar ik kom altijd amper 1 keerquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh hoeft niet, regel bij drie keer komen is het gratis blijft staan
"quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
" de volgende keer."
"Betalen"![]()
!!
jelly much dat jij geen gouden vulva hebtquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
" de volgende keer."
"Betalen"![]()
!!
Weenie, hij zegt dat ie 1.80m isquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooie natuur ja.
[..]
Zosk is het grote wel weerd toch.
geen idee. Die heeft het te druk om zich ergens druk over te maken. Heeft wel net een 1080gti voor me gehaald om de pc te fixenquote:
Ha, denken dat dit over de ander gaat. Gekkiequote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:05 schreef zeer het volgende:
Cracks dijen zijn de oprijlaan voor extase, haar vagina de poort naar het paradijs.
haha weeniequote:Op woensdag 3 mei 2017 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weenie, hij zegt dat ie 1.80m is
Koeien hebben vulva's en zeker geen gouden :/quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:04 schreef zeer het volgende:
[..]
jelly much dat jij geen gouden vulva hebt
sowquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koeien hebben vulva's en zeker geen gouden :/
oh srry heb altijd weinig aandacht voor mijn partnersquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ha, denken dat dit over de ander gaat. Gekkie
[..]
Ik heb je paarse fiat klemgezet, helaas moest hij niet weg of hij wachtte tot ik weggingquote:
waarom noem je Crack een koe?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koeien hebben vulva's en zeker geen gouden :/
Chille baas.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
geen idee. Die heeft het te druk om zich ergens druk over te maken. Heeft wel net een 1080gti voor me gehaald om de pc te fixen
Ja, staat in het koeienboek.quote:
Dat doe ik niet, Telegraaf.quote:
Ik wil ook het koeienboek, misschien staat zeer zijn moeder er ook wel in.quote:
Is seks ook bedoeld voor de vrouw dan?! Wat zeg je nu, breaking newsquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:06 schreef zeer het volgende:
[..]
oh srry heb altijd weinig aandacht voor mijn partners
Twijfelquote:
Wieeeeeejoooowwwwquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil ook het koeienboek, misschien staat zeer zijn moeder er ook wel in.
Oh dacht dat je 'worstje' bedoeldequote:
Eh...quote:
een echte classic ditquote:
Wel eentje op het lijf geschreven voor valse handtassenquote:
Noem je jezelf dan wel een valse handtas?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel eentje op het lijf geschreven voor valse handtassen
EN NEEEE IK NOEM JOU GEEN VALSE HANDTAS
Ja, eentje die extra klein, maar ook extra vals is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem je jezelf dan wel een valse handtas?
Hardopquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:14 schreef Oberkullie het volgende:
Gvd de zwakzinnige buurvrouw heeft mijn Fiat klemgezet
Is het een zwarte Ford ka met een deuk? Dan zou het familie kunnen zijn van mijn buurvrouw.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:14 schreef Oberkullie het volgende:
Nee een bmw 316i met een roestig dak en een houten deurpaneelquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het een zwarte Ford ka met een deuk? Dan zou het familie kunnen zijn van mijn buurvrouw.
En een bloem op je motorkap?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eentje die extra klein, maar ook extra vals is.
Met rabies en kwijl.
Je vergeet de wimpersquote:
hahaquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:14 schreef Oberkullie het volgende:
Ojaquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vergeet de wimpers
Zitten alle airbumpes nog op je auto ?
Beetje armoedigquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja
Nee, die zaten er niet eens op toen ik hem kocht
tape een handgranaat aan het voorwielquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb je paarse fiat klemgezet, helaas moest hij niet weg of hij wachtte tot ik wegging
Jij mag altijd bellen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, nou als ik je in paniek op bel weet je wat er is gebeurd..
Jaa, niet te streng zijn voor jezelf. Very nice well great fantastic
welcome terugquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:14 schreef Oberkullie het volgende:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:55 schreef zeer het volgende:
[..]
gelukkig weet ik dat jijpositief gebruikt
quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:14 schreef Oberkullie het volgende:
Baas.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag begonnen volgens mij.
WAT LOOP JE NOU TE HATEN MAN KLOOTZAK.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:57 schreef zeer het volgende:
[..]
wel shakes vreten en niet sporten![]()
Classic
quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:14 schreef Oberkullie het volgende:
Doe ik ook hoor ouwe sneerkoning.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:57 schreef zeer het volgende:
[..]
wel shakes vreten en niet sporten![]()
Classic
Ik wil eerlijk bekennen dat ik nooit heb geklikt op jouw linkdumpsquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:28 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/oelewappers.nl/videos/453906394950275/
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wil eerlijk bekennen dat ik nooit heb geklikt op jouw linkdumps
Goed bezigquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind die quotes plaatsen een diebele ontwikkeling dus pls nee
Is seks ook bedoeld voor de vrouw dan?! Wat zeg je nu, breaking newsquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind die quotes plaatsen een diebele ontwikkeling dus pls nee
Deze grap is al gemaakt, wil je dat ik nog een keer lach?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:29 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
Is seks ook bedoeld voor de vrouw dan?! Wat zeg je nu, breaking news
hequote:Op woensdag 3 mei 2017 12:29 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
Het spijt me maar ik deel enkel kwaliteit.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat linkdump, beste vriend. Vervuiling van KLB SC is het.
Denk t wel, wacht ik stuur een fotoquote:
Ja lachen, want jij hebt een Poloquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:14 schreef Oberkullie het volgende:
Hans is ook een grap.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze grap is al gemaakt, wil je dat ik nog een keer lach?
Oh dat is de stofzuiger.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk t wel, wacht ik stuur een foto
En waarom ligt dat snoer trouwens door hele de kamer
Beter, die poppetjes steeds schoonmaken schiet ook niet opquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga een vitrinekast kopen voor mijn nerdmerchandise. LEGO Dimensions, Sonic Screwdrivers, Harry Potter toverstokken, alle TARDISen, noem maar op.
quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze grap is al gemaakt, wil je dat ik nog een keer lach?
Mwoh, ze staan nu in een ander kastje maar een beetje uit het zicht. Er komt daar geen stof.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beter, die poppetjes steeds schoonmaken schiet ook niet op
Die is prive. Daar ga ik niet over.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, die pic die Crackje ook heeft.
Oh, lekker danquote:
Waarom zulke ziekelijke sneren richting Zosk. Hij heeft het al zo moeilijkquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, lekker dan
Ruim eens op
En die verwarming naast je bank, ik heb daar gewoon netjes een radiatorombouw gemaakt hoor. Beetje slordig afgewerkt allemaal
Stop met haten op mijn spulletjes.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, lekker dan
Ruim eens op
En die verwarming naast je bank, ik heb daar gewoon netjes een radiatorombouw gemaakt hoor. Beetje slordig afgewerkt allemaal
quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, lekker dan
Ruim eens op
Echt he, bedankt jongen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zulke ziekelijke sneren richting Zosk. Hij heeft het al zo moeilijk
hehequote:Op woensdag 3 mei 2017 12:31 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]Ik was hier al op aan het wachten (wat een rare zin...)
Oh, nou in dat geval ja doe ze in zicht anders is zonde helemaal eensquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mwoh, ze staan nu in een ander kastje maar een beetje uit het zicht. Er komt daar geen stof.
Het was niet als een sneer bedoeld maar als een klein pestjequote:Op woensdag 3 mei 2017 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zulke ziekelijke sneren richting Zosk. Hij heeft het al zo moeilijk
zeurkous.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, lekker dan
Ruim eens op
quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was niet als een sneer bedoeld maar als een klein pestje
Ohjaquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stop met haten op mijn spulletjes.
Ik heb twee linker handen.
Die stofzuigerquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]wat ben je nou aan het doen moet ik even kritiek leveren op jouw woonruimte goddomme
Goedaardig klein pestje?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:35 schreef TARDIS. het volgende:
Ik weet nog dat er in Europa tussen 1346 en 1351 tientallen miljoenen mensen stierven aan een klein pestje. Doe er maar schamper over Crack.
Nou ik vind dat ding wel echt doorn in het oog hoor zo in de woonkamerquote:
Ik ben ook wel blij met mijn stofzuigerquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil zo'n zieke zakloze snoerloze Dyson. Lijkt me echt fantastisch. Beetje hots hots klaar.
Neen, dan zie je daadwerkelijk hoe het er aan toe gaat en dat is niet de bedoeling. Enkel eindresultaatquote:
Geloof jij? Dit is vaak mijn vraag, als God bestaat dan is die toch helemaal niet leuk en lief? Waarom wil je daarin geloven, of aanbidden weet ik hetquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De Zwarte Dood klinkt niet goedaardig maar dat kan door Gods gitzwarte humor komen.
Gewoon als ik niet thuis ben.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, dan zie je daadwerkelijk hoe het er aan toe gaat en dat is niet de bedoeling. Enkel eindresultaat
Nee hoor, hoort niet bij dat model ;pquote:
CACTÏ basic editionquote:
hij ligt hier nu in de keukenquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ding wel echt doorn in het oog hoor zo in de woonkamer
Ok, ik ga vandaag die oude weggooien thanks
Je bent zelluf een cactiquote:
sure?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk altijd in oplossingen maar het helpt niet he.
In dit geval niet maar het is wel een positieve eigenschap verder toch?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk altijd in oplossingen maar het helpt niet he.
Of wel zeker van je zaak bent.quote:
;Pquote:
Wil graag mijn positieve eigenschappen met jou delen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In dit geval niet maar het is wel een positieve eigenschap verder toch?
sure?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:42 schreef Crack_ het volgende:
kut, kut 2nutz bemoei je met je eigen zaken
Echt he, eerst pandamoord en daarna nog even halve bevolking willen uitroeien.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:35 schreef TARDIS. het volgende:
Ik weet nog dat er in Europa tussen 1346 en 1351 tientallen miljoenen mensen stierven aan een klein pestje. Doe er maar schamper over Crack.
FOK! is mijn zaak.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:42 schreef Crack_ het volgende:
kut, kut 2nutz bemoei je met je eigen zaken
Krijg na 5 dagen altijd chronische krampquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:43 schreef Zosk het volgende:
Heb al een paar dagen niet gefapt, voelt echt raar zo'n volle zak.
Waar heb je wel zin in?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:44 schreef Crack_ het volgende:
Oh maar ik heb geen zin in dit soort grapjes..
Ik een natte droom.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krijg na 5 dagen altijd chronische kramp
Ja ik geloof.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:39 schreef Crack_ het volgende:
Geloof jij? Dit is vaak mijn vraag, als God bestaat dan is die toch helemaal niet leuk en lief? Waarom wil je daarin geloven, of aanbidden weet ik het
Kan wel heel leuk praten hier.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon leuk praten en/of discussie, ja dit is klb sc ik weet het
Oh ja. Daar kan ik je helaas niet mee helpen, sorry.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon leuk praten en/of discussie, ja dit is klb sc ik weet het
In mijn persoonlijke geloof wil God niet aanbeden worden, want dat zou Gods oneindige liefde voor de mens tekort doen. Een Protestantse inslag.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:39 schreef Crack_ het volgende:
Geloof jij? Dit is vaak mijn vraag, als God bestaat dan is die toch helemaal niet leuk en lief? Waarom wil je daarin geloven, of aanbidden weet ik het
Kom vechtenquote:
okquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik geloof.
En dat is een vraagstuk die men zich al lang afvraagt.
De huidige vorm van monotheïsme klopt niet volledig. Het is iets wat syncretisme wordt genoemd, een samensmelting van verschillende 'types' geloof. Het geloof in een monotheïstische god, een dualistische inslag door in de duivel te geloven, polytheïstisch door heiligen te accepteren, enzovoort...
Sommige mensen geven God vaak de schuld van wat ellende die er gebeurt of erkennen dat een God niet kan bestaan want dat zou niet overeenkomen met de liefde die God voor de Aarde en de Mens heeft. Anderen suggereren dat het kwaad bestaat omdat het onderdeel is van onze vrije wil. Als wij niet tot kwaad in staat zouden zijn zouden wij beperkt zijn in ons doen en laten.
Weer derden suggereren dat de kosmos een continue veldslag is tussen Goed en Kwaad, in dit geval neergezet door een God en een Satan, waarin de ziel en de geest onderdeel is van het goede en materie en lichamen onderdeel zijn van het kwade. Onze slechte handelingen worden daarin gevoed en gestimuleerd door het kwade, etc.
Al met al zijn er veel verschillende manieren van kijken naar hoe het universum werkt.
Echt? damn ancient geschiedenisquote:
Ik hak je in de panquote:
Laatste keer is al een hele tijd geleden ja maar komt omdat ik nu weer vaker fap.quote:
Door vaker fappen krijg je vaker natte dromen?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laatste keer is al een hele tijd geleden ja maar komt omdat ik nu weer vaker fap.
Ben al afgekoeld nu. Gelukkig.quote:
Nee. ;squote:Op woensdag 3 mei 2017 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door vaker fappen krijg je vaker natte dromen?
Hmmm, ok ik had er sowieso niet echt weet van dat er zoveel verschillende manieren zijn en dat die zelfs een naam hebben. Maar volgens mij eindig ik bij iedere richting alsnog met ' ja maar hoe dit en dat' .quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik geloof.
En dat is een vraagstuk die men zich al lang afvraagt.
De huidige vorm van monotheïsme klopt niet volledig. Het is iets wat syncretisme wordt genoemd, een samensmelting van verschillende 'types' geloof. Het geloof in een monotheïstische god, een dualistische inslag door in de duivel te geloven, polytheïstisch door heiligen te accepteren, enzovoort...
Sommige mensen geven God vaak de schuld van wat ellende die er gebeurt of erkennen dat een God niet kan bestaan want dat zou niet overeenkomen met de liefde die God voor de Aarde en de Mens heeft. Anderen suggereren dat het kwaad bestaat omdat het onderdeel is van onze vrije wil. Als wij niet tot kwaad in staat zouden zijn zouden wij beperkt zijn in ons doen en laten.
Weer derden suggereren dat de kosmos een continue veldslag is tussen Goed en Kwaad, in dit geval neergezet door een God en een Satan, waarin de ziel en de geest onderdeel is van het goede en materie en lichamen onderdeel zijn van het kwade. Onze slechte handelingen worden daarin gevoed en gestimuleerd door het kwade, etc.
Al met al zijn er veel verschillende manieren van kijken naar hoe het universum werkt.
Beter.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door vaker fappen krijg je vaker natte dromen?
[..]
Ben al afgekoeld nu. Gelukkig.
Onee ik las het weer verkeerd al kan je het op verschillende manieren interpreteren dus was ook jouw schuld gedeeltelijk.quote:
Lolquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik was echt een lange tijd aan het falen in mijn nofap. Nu weer op 9 dagen![]()
Had wel een heftige seksdroom vannacht maar geen natte droom gelukkig.
Oh ja hoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan wel heel leuk praten hier.
hmmquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In mijn persoonlijke geloof wil God niet aanbeden worden, want dat zou Gods oneindige liefde voor de mens tekort doen. Een Protestantse inslag.
Goedzo dushiquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik was echt een lange tijd aan het falen in mijn nofap. Nu weer op 9 dagen![]()
Had wel een heftige seksdroom vannacht maar geen natte droom gelukkig.
Niet waar.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onee ik las het weer verkeerd al kan je het op verschillende manieren interpreteren dus was ook jouw schuld gedeeltelijk.
Zin om Crack serieus te nemen, kopte TARDIS. in.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet alleen niet al te serieus nemen.
Akkoord.quote:
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zin om Crack serieus te nemen, kopte TARDIS. in.
Nee merk het bij mezelf ook, maar heb t ook wel beetje gehad met hier dus dan kun je ook minder hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet alleen niet al te serieus nemen.
Het wordt nu net weer gezellig tochquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee merk het bij mezelf ook, maar heb t ook wel beetje gehad met hier dus dan kun je ook minder hebben
Precies.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee merk het bij mezelf ook, maar heb t ook wel beetje gehad met hier dus dan kun je ook minder hebben
ik ook.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bedankt vriend, ik vind jou ook top
awww lawdyyyquote:
Maar hou altijd van je hoor, alleen soms vergeet ik het evenquote:
Ohja, sorry. Wait a momentquote:
hihiquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar hou altijd van je hoor, alleen soms vergeet ik het even
[..]
Ohja, sorry. Wait a moment
Ik weet er alleen echt letterlijk niks van. Ga wel boeken halen in de bieb. NIet alleen christelijk geloof maar ook Islam en allesquote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:03 schreef Crack_ het volgende:
Kerst mocht thuis ook nooit kerst heten, shit gaat diep.
Gezellig? Ik heb geen idee, ik doe dat nooit.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
? hoe noem je het als je bij je familie gaat eten?
Hebben jullie in DH niet iets van een Boekenzolder?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet er alleen echt letterlijk niks van. Ga wel boeken halen in de bieb. NIet alleen christelijk geloof maar ook Islam en alles
Ik lees er ook veel overquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet er alleen echt letterlijk niks van. Ga wel boeken halen in de bieb. NIet alleen christelijk geloof maar ook Islam en alles
Idem.quote:
Maar ik hoef geen boeken, ik ga lekker naar de bieb. Milieubelasting enzo tochquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben jullie in DH niet iets van een Boekenzolder?
Gratis boeken.
lezenquote:
Nou fantastisch zegquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik begin steeds beter Pools te spreken mooi man
Wat moet je ermee?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Door het magazijnwerk?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Poolse vrachtwagenchauffeurs terug naar hun eigen land verwensenquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die verrotte knie van je, dat was pas fantastisch
hmhmquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Poolse vrachtwagenchauffeurs terug naar hun eigen land verwensen
Grote brede pan dan.quote:
Rustaaaaaaagquote:
Nou, mijn ervaring met de meeste Poolse mensen in Nederland is dat ze heel erg op zichzelf zijn omdat ze niet durven te praten en veel zijn redelijk slecht in Engels. Als je dan smakelijk eten kan zeggen op zn Pools of fijne dag ofzo dan maak je de meeste daar echt ontzettend blij mee. Gewoon van yo ik negeer je niet of weet ik hetquote:
Heb je bonen gegeten ?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:10 schreef Zosk het volgende:
Een uur geleden gescheten maar heb het gevoel dat ik weer moet.
Ook dit ja. Vinden ze mooi hoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaring met de meeste Poolse mensen in Nederland is dat ze heel erg op zichzelf zijn omdat ze niet durven te praten en veel zijn redelijk slecht in Engels. Als je dan smakelijk eten kan zeggen op zn Pools of fijne dag ofzo dan maak je de meeste daar echt ontzettend blij mee. Gewoon van yo ik negeer je niet of weet ik het
ik vind persoonlijk van niet eigenlijkquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lolquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaring met de meeste Poolse mensen in Nederland is dat ze heel erg op zichzelf zijn omdat ze niet durven te praten en veel zijn redelijk slecht in Engels. Als je dan smakelijk eten kan zeggen op zn Pools of fijne dag ofzo dan maak je de meeste daar echt ontzettend blij mee. Gewoon van yo ik negeer je niet of weet ik het
ik geef mijn polak buren alfijd tomaten en daar zijn ze als een kind zo blij mee omdat ze supermarkt tomaten zo goor vindenquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe normaal.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor Brabants .. serieus m'n oren bloeden nu.
Smacznego he mattiesquote:
hmm, heb hier nog geen duidelijk standpunt in genomenquote:
Hjb joh achterlijkequote:Op woensdag 3 mei 2017 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor Brabants .. serieus m'n oren bloeden nu.
Ik koop slechts nieuwe boeken zodat ik straks zelf ook een grote eigen bibliotheek heb.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:06 schreef Crack_ het volgende:
lezenoude boeken ruiken ook zo lekker hmmm
Ik kan je daar wel mee helpen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, heb hier nog geen duidelijk standpunt in genomen
Poolse mensen zijn heel dankbaar hequote:Op woensdag 3 mei 2017 13:12 schreef zeer het volgende:
[..]
ik geef mijn polak buren alfijd tomaten en daar zijn ze als een kind zo blij mee omdat ze supermarkt tomaten zo goor vinden
Mijn opa praat altijd Nederlands dialectduits met Polen die dan Pools dialectduits terug praten.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
idd spijtigquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:14 schreef TARDIS. het volgende:
Jammer dat ik net mijn geschillen met Noel opzij had gezet en nu aan Frass z'n kant moet staan en in een nieuw conflict stap
K heb al gegetenquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Smacznego he matties
[..]
hmm, heb hier nog geen duidelijk standpunt in genomen
heb 10 jaar leiding gegeven aan Poolse seizoenarbeiders maar op den duur word je wel wat moe van de sovjet werkmentaliteit maar verder zijn het fijne mensen en hun knappe vrouwen zijn echt extreem knapquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Poolse mensen zijn heel dankbaar heen zo hardwerkend, heb echt respect voor die mensen
ik praat niet met Polen. Polen moet gvd doorschilderen zodat ik weer lekker mijn bank terug kan zetten.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn opa praat altijd Nederlands dialectduits met Polen die dan Pools dialectduits terug praten.
Alleen daarom? Of lees je ook wel eens iets terugquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik koop slechts nieuwe boeken zodat ik straks zelf ook een grote eigen bibliotheek heb.
Jezus Zoskquote:
oh echt, werkt dat gewoon? Nicequote:Op woensdag 3 mei 2017 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn opa praat altijd Nederlands dialectduits met Polen die dan Pools dialectduits terug praten.
oost polen trappen je ongeveer dood als je in het Duits begint in mijn ervaringquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Sneue reactiequote:Op woensdag 3 mei 2017 13:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik praat niet met Polen. Polen moet gvd doorschilderen zodat ik weer lekker mijn bank terug kan zetten.
sws is ieder tweede woord dat die badgasten hun mond laten verlaten een scheldwoord of vloekquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vroeger Poolse weeskinderen in huis gehad ivm vrijwilligerswerk van moeder.
Die hebben me alleen scheldwoorden geleerd
het is wel gewoon waar hoor. Kunt wel weer dingen ontkennen.quote:
Stoofpanquote:
Hm, kan me ook wel voorstellen.. Maar kan me ook voorstellen dat je hoe dan ook moe wordt op den duur als je werkethiek niet hetzelfde isquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:16 schreef zeer het volgende:
[..]
heb 10 jaar leiding gegeven aan Poolse seizoenarbeiders maar op den duur word je wel wat moe van de sovjet werkmentaliteit maar verder zijn het fijne mensen en hun knappe vrouwen zijn echt extreem knap
kurwaaa (zeggen ze dit bij jou ook alsof het 'ok' betekent?quote:
Uhuquote:
Heb relatief veel Poolse leerlingen, die worden zo mooi rood als ik zeg dat ze op hun woorden moeten letten.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:19 schreef zeer het volgende:
[..]
sws is ieder tweede woord dat die badgasten hun mond laten verlaten een scheldwoord of vloek
Zeggen ze ook vaak kurva?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb relatief veel Poolse leerlingen, die worden zo mooi rood als ik zeg dat ze op hun woorden moeten letten.
wiepjer deila gvdquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb relatief veel Poolse leerlingen, die worden zo mooi rood als ik zeg dat ze op hun woorden moeten letten.
quote:Arnhem - In de Arnhemse wijk Klarendal is een politieactie gaande. Er is een melding binnen gekomen over een gewapende man in een wijkcentrum aan de Rappardstraat. Uit voorzorg is de omgeving afgesloten . Omwonenden worden op dit moment geëvacueerd.
Hahahaha ja ik hoor dat zo vaak. Wat betekent zdrowwie?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, kan me ook wel voorstellen.. Maar kan me ook voorstellen dat je hoe dan ook moe wordt op den duur als je werkethiek niet hetzelfde is
[..]
kurwaaa (zeggen ze dit bij jou ook alsof het 'ok' betekent?)
Dan zeg ik na zdrowwieen dit was ook wel het einde van mijn poolse woordenschat hoor
[..]
Uhu
haha leuk gevondenquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
Is cholo in haar periode?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha dacht ikquote:
haha okequote:
proostquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahaha ja ik hoor dat zo vaak. Wat betekent zdrowwie?
Vette bakquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
Is cholo in haar periode?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zekerquote:
quote:
stoofkaafjesquote:
haha okequote:
Mja vast weer zwaar overtrokkenquote:
Dat zei ik al meteen daar in dat topic.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
stoofkaafjes
[..]
haha oke
[..]
Mja vast weer zwaar overtrokken
Hou je bekquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ahw is het nog steeds geen pasen én pinksteren?
quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:33 schreef Chai het volgende:
http://nos.nl/artikel/217(...)n-kinderfeestje.html_!
Alsof kinderfeestjes geen terreur zijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:33 schreef Chai het volgende:
Dat wil ik Crack niet aandoen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wacht je op een dm met een hartje erin verwerkt?
misschien is ze wel helemaal hoteldebotel op jou, krijg je dadelijk via dm een foto waarop ze een handkusje blaastquote:
Mijn auto staat daar drie kilometer verderopquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:33 schreef Chai het volgende:
Wat moet ik daarmee? ;squote:Op woensdag 3 mei 2017 13:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
misschien is ze wel helemaal hoteldebotel op jou, krijg je dadelijk via dm een foto waarop ze een handkusje blaast
Zou dan liever een naaktfoto willen met de kut er vol op eigenlijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
misschien is ze wel helemaal hoteldebotel op jou, krijg je dadelijk via dm een foto waarop ze een handkusje blaast
Watquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
stoofkaafjes
[..]
haha oke
[..]
Mja vast weer zwaar overtrokken
GESTOOFDE CAVIAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |