Kan wel heel leuk praten hier.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon leuk praten en/of discussie, ja dit is klb sc ik weet het
Oh ja. Daar kan ik je helaas niet mee helpen, sorry.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon leuk praten en/of discussie, ja dit is klb sc ik weet het
In mijn persoonlijke geloof wil God niet aanbeden worden, want dat zou Gods oneindige liefde voor de mens tekort doen. Een Protestantse inslag.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:39 schreef Crack_ het volgende:
Geloof jij? Dit is vaak mijn vraag, als God bestaat dan is die toch helemaal niet leuk en lief? Waarom wil je daarin geloven, of aanbidden weet ik het
Kom vechtenquote:
okquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik geloof.
En dat is een vraagstuk die men zich al lang afvraagt.
De huidige vorm van monotheïsme klopt niet volledig. Het is iets wat syncretisme wordt genoemd, een samensmelting van verschillende 'types' geloof. Het geloof in een monotheïstische god, een dualistische inslag door in de duivel te geloven, polytheïstisch door heiligen te accepteren, enzovoort...
Sommige mensen geven God vaak de schuld van wat ellende die er gebeurt of erkennen dat een God niet kan bestaan want dat zou niet overeenkomen met de liefde die God voor de Aarde en de Mens heeft. Anderen suggereren dat het kwaad bestaat omdat het onderdeel is van onze vrije wil. Als wij niet tot kwaad in staat zouden zijn zouden wij beperkt zijn in ons doen en laten.
Weer derden suggereren dat de kosmos een continue veldslag is tussen Goed en Kwaad, in dit geval neergezet door een God en een Satan, waarin de ziel en de geest onderdeel is van het goede en materie en lichamen onderdeel zijn van het kwade. Onze slechte handelingen worden daarin gevoed en gestimuleerd door het kwade, etc.
Al met al zijn er veel verschillende manieren van kijken naar hoe het universum werkt.
Echt? damn ancient geschiedenisquote:
Ik hak je in de panquote:
Laatste keer is al een hele tijd geleden ja maar komt omdat ik nu weer vaker fap.quote:
Door vaker fappen krijg je vaker natte dromen?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laatste keer is al een hele tijd geleden ja maar komt omdat ik nu weer vaker fap.
Ben al afgekoeld nu. Gelukkig.quote:
Nee. ;squote:Op woensdag 3 mei 2017 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door vaker fappen krijg je vaker natte dromen?
Hmmm, ok ik had er sowieso niet echt weet van dat er zoveel verschillende manieren zijn en dat die zelfs een naam hebben. Maar volgens mij eindig ik bij iedere richting alsnog met ' ja maar hoe dit en dat' .quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik geloof.
En dat is een vraagstuk die men zich al lang afvraagt.
De huidige vorm van monotheïsme klopt niet volledig. Het is iets wat syncretisme wordt genoemd, een samensmelting van verschillende 'types' geloof. Het geloof in een monotheïstische god, een dualistische inslag door in de duivel te geloven, polytheïstisch door heiligen te accepteren, enzovoort...
Sommige mensen geven God vaak de schuld van wat ellende die er gebeurt of erkennen dat een God niet kan bestaan want dat zou niet overeenkomen met de liefde die God voor de Aarde en de Mens heeft. Anderen suggereren dat het kwaad bestaat omdat het onderdeel is van onze vrije wil. Als wij niet tot kwaad in staat zouden zijn zouden wij beperkt zijn in ons doen en laten.
Weer derden suggereren dat de kosmos een continue veldslag is tussen Goed en Kwaad, in dit geval neergezet door een God en een Satan, waarin de ziel en de geest onderdeel is van het goede en materie en lichamen onderdeel zijn van het kwade. Onze slechte handelingen worden daarin gevoed en gestimuleerd door het kwade, etc.
Al met al zijn er veel verschillende manieren van kijken naar hoe het universum werkt.
Beter.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door vaker fappen krijg je vaker natte dromen?
[..]
Ben al afgekoeld nu. Gelukkig.
Onee ik las het weer verkeerd al kan je het op verschillende manieren interpreteren dus was ook jouw schuld gedeeltelijk.quote:
Lolquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik was echt een lange tijd aan het falen in mijn nofap. Nu weer op 9 dagen![]()
Had wel een heftige seksdroom vannacht maar geen natte droom gelukkig.
Oh ja hoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan wel heel leuk praten hier.
hmmquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In mijn persoonlijke geloof wil God niet aanbeden worden, want dat zou Gods oneindige liefde voor de mens tekort doen. Een Protestantse inslag.
Goedzo dushiquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik was echt een lange tijd aan het falen in mijn nofap. Nu weer op 9 dagen![]()
Had wel een heftige seksdroom vannacht maar geen natte droom gelukkig.
Niet waar.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onee ik las het weer verkeerd al kan je het op verschillende manieren interpreteren dus was ook jouw schuld gedeeltelijk.
Zin om Crack serieus te nemen, kopte TARDIS. in.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet alleen niet al te serieus nemen.
Akkoord.quote:
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zin om Crack serieus te nemen, kopte TARDIS. in.
Nee merk het bij mezelf ook, maar heb t ook wel beetje gehad met hier dus dan kun je ook minder hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet alleen niet al te serieus nemen.
Het wordt nu net weer gezellig tochquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee merk het bij mezelf ook, maar heb t ook wel beetje gehad met hier dus dan kun je ook minder hebben
Precies.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee merk het bij mezelf ook, maar heb t ook wel beetje gehad met hier dus dan kun je ook minder hebben
ik ook.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bedankt vriend, ik vind jou ook top
awww lawdyyyquote:
Maar hou altijd van je hoor, alleen soms vergeet ik het evenquote:
Ohja, sorry. Wait a momentquote:
hihiquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar hou altijd van je hoor, alleen soms vergeet ik het even
[..]
Ohja, sorry. Wait a moment
Ik weet er alleen echt letterlijk niks van. Ga wel boeken halen in de bieb. NIet alleen christelijk geloof maar ook Islam en allesquote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:03 schreef Crack_ het volgende:
Kerst mocht thuis ook nooit kerst heten, shit gaat diep.
Gezellig? Ik heb geen idee, ik doe dat nooit.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
? hoe noem je het als je bij je familie gaat eten?
Hebben jullie in DH niet iets van een Boekenzolder?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet er alleen echt letterlijk niks van. Ga wel boeken halen in de bieb. NIet alleen christelijk geloof maar ook Islam en alles
Ik lees er ook veel overquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet er alleen echt letterlijk niks van. Ga wel boeken halen in de bieb. NIet alleen christelijk geloof maar ook Islam en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |