Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zin om Crack serieus te nemen, kopte TARDIS. in.
Nee merk het bij mezelf ook, maar heb t ook wel beetje gehad met hier dus dan kun je ook minder hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet alleen niet al te serieus nemen.
Het wordt nu net weer gezellig tochquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee merk het bij mezelf ook, maar heb t ook wel beetje gehad met hier dus dan kun je ook minder hebben
Precies.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee merk het bij mezelf ook, maar heb t ook wel beetje gehad met hier dus dan kun je ook minder hebben
ik ook.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bedankt vriend, ik vind jou ook top
awww lawdyyyquote:
Maar hou altijd van je hoor, alleen soms vergeet ik het evenquote:
Ohja, sorry. Wait a momentquote:
hihiquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar hou altijd van je hoor, alleen soms vergeet ik het even
[..]
Ohja, sorry. Wait a moment
Ik weet er alleen echt letterlijk niks van. Ga wel boeken halen in de bieb. NIet alleen christelijk geloof maar ook Islam en allesquote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:03 schreef Crack_ het volgende:
Kerst mocht thuis ook nooit kerst heten, shit gaat diep.
Gezellig? Ik heb geen idee, ik doe dat nooit.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
? hoe noem je het als je bij je familie gaat eten?
Hebben jullie in DH niet iets van een Boekenzolder?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet er alleen echt letterlijk niks van. Ga wel boeken halen in de bieb. NIet alleen christelijk geloof maar ook Islam en alles
Ik lees er ook veel overquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet er alleen echt letterlijk niks van. Ga wel boeken halen in de bieb. NIet alleen christelijk geloof maar ook Islam en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |