Stop met haten op mijn spulletjes.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, lekker dan
Ruim eens op
En die verwarming naast je bank, ik heb daar gewoon netjes een radiatorombouw gemaakt hoor. Beetje slordig afgewerkt allemaal
quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, lekker dan
Ruim eens op
En die verwarming naast je bank, ik heb daar gewoon netjes een radiatorombouw gemaakt hoor. Beetje slordig afgewerkt allemaal
Echt he, bedankt jongen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zulke ziekelijke sneren richting Zosk. Hij heeft het al zo moeilijk
hehequote:Op woensdag 3 mei 2017 12:31 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]Ik was hier al op aan het wachten (wat een rare zin...)
Oh, nou in dat geval ja doe ze in zicht anders is zonde helemaal eensquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mwoh, ze staan nu in een ander kastje maar een beetje uit het zicht. Er komt daar geen stof.
Het was niet als een sneer bedoeld maar als een klein pestjequote:Op woensdag 3 mei 2017 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zulke ziekelijke sneren richting Zosk. Hij heeft het al zo moeilijk
zeurkous.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, lekker dan
Ruim eens op
quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was niet als een sneer bedoeld maar als een klein pestje
Ohjaquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stop met haten op mijn spulletjes.
Ik heb twee linker handen.
Die stofzuigerquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]wat ben je nou aan het doen moet ik even kritiek leveren op jouw woonruimte goddomme
Goedaardig klein pestje?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:35 schreef TARDIS. het volgende:
Ik weet nog dat er in Europa tussen 1346 en 1351 tientallen miljoenen mensen stierven aan een klein pestje. Doe er maar schamper over Crack.
Nou ik vind dat ding wel echt doorn in het oog hoor zo in de woonkamerquote:
Ik ben ook wel blij met mijn stofzuigerquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil zo'n zieke zakloze snoerloze Dyson. Lijkt me echt fantastisch. Beetje hots hots klaar.
Neen, dan zie je daadwerkelijk hoe het er aan toe gaat en dat is niet de bedoeling. Enkel eindresultaatquote:
Geloof jij? Dit is vaak mijn vraag, als God bestaat dan is die toch helemaal niet leuk en lief? Waarom wil je daarin geloven, of aanbidden weet ik hetquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De Zwarte Dood klinkt niet goedaardig maar dat kan door Gods gitzwarte humor komen.
Gewoon als ik niet thuis ben.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, dan zie je daadwerkelijk hoe het er aan toe gaat en dat is niet de bedoeling. Enkel eindresultaat
Nee hoor, hoort niet bij dat model ;pquote:
CACTÏ basic editionquote:
hij ligt hier nu in de keukenquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ding wel echt doorn in het oog hoor zo in de woonkamer
Ok, ik ga vandaag die oude weggooien thanks
Je bent zelluf een cactiquote:
sure?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk altijd in oplossingen maar het helpt niet he.
In dit geval niet maar het is wel een positieve eigenschap verder toch?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk altijd in oplossingen maar het helpt niet he.
Of wel zeker van je zaak bent.quote:
;Pquote:
Wil graag mijn positieve eigenschappen met jou delen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In dit geval niet maar het is wel een positieve eigenschap verder toch?
sure?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:42 schreef Crack_ het volgende:
kut, kut 2nutz bemoei je met je eigen zaken
Echt he, eerst pandamoord en daarna nog even halve bevolking willen uitroeien.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:35 schreef TARDIS. het volgende:
Ik weet nog dat er in Europa tussen 1346 en 1351 tientallen miljoenen mensen stierven aan een klein pestje. Doe er maar schamper over Crack.
FOK! is mijn zaak.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:42 schreef Crack_ het volgende:
kut, kut 2nutz bemoei je met je eigen zaken
Krijg na 5 dagen altijd chronische krampquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:43 schreef Zosk het volgende:
Heb al een paar dagen niet gefapt, voelt echt raar zo'n volle zak.
Waar heb je wel zin in?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:44 schreef Crack_ het volgende:
Oh maar ik heb geen zin in dit soort grapjes..
Ik een natte droom.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krijg na 5 dagen altijd chronische kramp
Ja ik geloof.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:39 schreef Crack_ het volgende:
Geloof jij? Dit is vaak mijn vraag, als God bestaat dan is die toch helemaal niet leuk en lief? Waarom wil je daarin geloven, of aanbidden weet ik het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |