Goed bezigquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja nu begint het wel een beetje in de buurt te komen om te beginnen voor mijn gevoel.Dus ik moet deze maand maar eens gaan inschrijven.
ik vind die quotes plaatsen een diebele ontwikkeling dus pls neequote:Op woensdag 3 mei 2017 11:58 schreef RonnieJamesDio het volgende:
De obsessie van TS met Crack begint ernstige vormen aan te nemen. Zo meteen ga je nog de hele tijd quotes van haar plaatsen.
Wat een tarrel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
vorige keer een zeikerd op kantoor die toen ik er niet was liep te zeiken tegen mn baas dat ik te langzaam werkteterwijl ik afgelopen week 8 uur "wachten op werk" heb staan. En nu dan echt voor me uit staren
mag hij lekker tegenaan staren
Crack is gewoon geweldig, zou dr echt graag willen meeten en aangapen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:58 schreef RonnieJamesDio het volgende:
De obsessie van TS met Crack begint ernstige vormen aan te nemen. Zo meteen ga je nog de hele tijd quotes van haar plaatsen.
wil volgende keer wel betalen hoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ik er geld mee zou moeten verdienen
quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:00 schreef zeer het volgende:
'ik vind die quotes plaatsen een diebele ontwikkeling dus pls nee' - Crack_ , 2017
Neuh hoeft niet, regel bij drie keer komen is het gratis blijft staanquote:
" de volgende keer."quote:
Mooie natuur ja.quote:
Zosk is het grote wel weerd toch.quote:
huh maar ik kom altijd amper 1 keerquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh hoeft niet, regel bij drie keer komen is het gratis blijft staan
"quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
" de volgende keer."
"Betalen"![]()
!!
jelly much dat jij geen gouden vulva hebtquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
" de volgende keer."
"Betalen"![]()
!!
Weenie, hij zegt dat ie 1.80m isquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooie natuur ja.
[..]
Zosk is het grote wel weerd toch.
geen idee. Die heeft het te druk om zich ergens druk over te maken. Heeft wel net een 1080gti voor me gehaald om de pc te fixenquote:
Ha, denken dat dit over de ander gaat. Gekkiequote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:05 schreef zeer het volgende:
Cracks dijen zijn de oprijlaan voor extase, haar vagina de poort naar het paradijs.
haha weeniequote:Op woensdag 3 mei 2017 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weenie, hij zegt dat ie 1.80m is
Koeien hebben vulva's en zeker geen gouden :/quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:04 schreef zeer het volgende:
[..]
jelly much dat jij geen gouden vulva hebt
sowquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koeien hebben vulva's en zeker geen gouden :/
oh srry heb altijd weinig aandacht voor mijn partnersquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ha, denken dat dit over de ander gaat. Gekkie
[..]
Ik heb je paarse fiat klemgezet, helaas moest hij niet weg of hij wachtte tot ik weggingquote:
waarom noem je Crack een koe?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koeien hebben vulva's en zeker geen gouden :/
Chille baas.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
geen idee. Die heeft het te druk om zich ergens druk over te maken. Heeft wel net een 1080gti voor me gehaald om de pc te fixen
Ja, staat in het koeienboek.quote:
Dat doe ik niet, Telegraaf.quote:
Ik wil ook het koeienboek, misschien staat zeer zijn moeder er ook wel in.quote:
Is seks ook bedoeld voor de vrouw dan?! Wat zeg je nu, breaking newsquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:06 schreef zeer het volgende:
[..]
oh srry heb altijd weinig aandacht voor mijn partners
Twijfelquote:
Wieeeeeejoooowwwwquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil ook het koeienboek, misschien staat zeer zijn moeder er ook wel in.
Oh dacht dat je 'worstje' bedoeldequote:
Eh...quote:
een echte classic ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |