Goed bezigquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja nu begint het wel een beetje in de buurt te komen om te beginnen voor mijn gevoel.Dus ik moet deze maand maar eens gaan inschrijven.
ik vind die quotes plaatsen een diebele ontwikkeling dus pls neequote:Op woensdag 3 mei 2017 11:58 schreef RonnieJamesDio het volgende:
De obsessie van TS met Crack begint ernstige vormen aan te nemen. Zo meteen ga je nog de hele tijd quotes van haar plaatsen.
Wat een tarrel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
vorige keer een zeikerd op kantoor die toen ik er niet was liep te zeiken tegen mn baas dat ik te langzaam werkteterwijl ik afgelopen week 8 uur "wachten op werk" heb staan. En nu dan echt voor me uit staren
mag hij lekker tegenaan staren
Crack is gewoon geweldig, zou dr echt graag willen meeten en aangapen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:58 schreef RonnieJamesDio het volgende:
De obsessie van TS met Crack begint ernstige vormen aan te nemen. Zo meteen ga je nog de hele tijd quotes van haar plaatsen.
wil volgende keer wel betalen hoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ik er geld mee zou moeten verdienen
quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:00 schreef zeer het volgende:
'ik vind die quotes plaatsen een diebele ontwikkeling dus pls nee' - Crack_ , 2017
Neuh hoeft niet, regel bij drie keer komen is het gratis blijft staanquote:
" de volgende keer."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |