Idem.quote:
Maar ik hoef geen boeken, ik ga lekker naar de bieb. Milieubelasting enzo tochquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben jullie in DH niet iets van een Boekenzolder?
Gratis boeken.
lezenquote:
Nou fantastisch zegquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik begin steeds beter Pools te spreken mooi man
Wat moet je ermee?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Door het magazijnwerk?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Poolse vrachtwagenchauffeurs terug naar hun eigen land verwensenquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die verrotte knie van je, dat was pas fantastisch
hmhmquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Poolse vrachtwagenchauffeurs terug naar hun eigen land verwensen
Grote brede pan dan.quote:
Rustaaaaaaagquote:
Nou, mijn ervaring met de meeste Poolse mensen in Nederland is dat ze heel erg op zichzelf zijn omdat ze niet durven te praten en veel zijn redelijk slecht in Engels. Als je dan smakelijk eten kan zeggen op zn Pools of fijne dag ofzo dan maak je de meeste daar echt ontzettend blij mee. Gewoon van yo ik negeer je niet of weet ik hetquote:
Heb je bonen gegeten ?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:10 schreef Zosk het volgende:
Een uur geleden gescheten maar heb het gevoel dat ik weer moet.
Ook dit ja. Vinden ze mooi hoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaring met de meeste Poolse mensen in Nederland is dat ze heel erg op zichzelf zijn omdat ze niet durven te praten en veel zijn redelijk slecht in Engels. Als je dan smakelijk eten kan zeggen op zn Pools of fijne dag ofzo dan maak je de meeste daar echt ontzettend blij mee. Gewoon van yo ik negeer je niet of weet ik het
ik vind persoonlijk van niet eigenlijkquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is seks ook bedoeld voor de vrouw dan?! Wat zeg je nu, breaking news
lolquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaring met de meeste Poolse mensen in Nederland is dat ze heel erg op zichzelf zijn omdat ze niet durven te praten en veel zijn redelijk slecht in Engels. Als je dan smakelijk eten kan zeggen op zn Pools of fijne dag ofzo dan maak je de meeste daar echt ontzettend blij mee. Gewoon van yo ik negeer je niet of weet ik het
ik geef mijn polak buren alfijd tomaten en daar zijn ze als een kind zo blij mee omdat ze supermarkt tomaten zo goor vindenquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe normaal.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor Brabants .. serieus m'n oren bloeden nu.
Smacznego he mattiesquote:
hmm, heb hier nog geen duidelijk standpunt in genomenquote:
Hjb joh achterlijkequote:Op woensdag 3 mei 2017 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor Brabants .. serieus m'n oren bloeden nu.
Ik koop slechts nieuwe boeken zodat ik straks zelf ook een grote eigen bibliotheek heb.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:06 schreef Crack_ het volgende:
lezenoude boeken ruiken ook zo lekker hmmm
Ik kan je daar wel mee helpen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, heb hier nog geen duidelijk standpunt in genomen
Poolse mensen zijn heel dankbaar hequote:Op woensdag 3 mei 2017 13:12 schreef zeer het volgende:
[..]
ik geef mijn polak buren alfijd tomaten en daar zijn ze als een kind zo blij mee omdat ze supermarkt tomaten zo goor vinden
Mijn opa praat altijd Nederlands dialectduits met Polen die dan Pools dialectduits terug praten.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
idd spijtigquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:14 schreef TARDIS. het volgende:
Jammer dat ik net mijn geschillen met Noel opzij had gezet en nu aan Frass z'n kant moet staan en in een nieuw conflict stap
K heb al gegetenquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Smacznego he matties
[..]
hmm, heb hier nog geen duidelijk standpunt in genomen
heb 10 jaar leiding gegeven aan Poolse seizoenarbeiders maar op den duur word je wel wat moe van de sovjet werkmentaliteit maar verder zijn het fijne mensen en hun knappe vrouwen zijn echt extreem knapquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Poolse mensen zijn heel dankbaar heen zo hardwerkend, heb echt respect voor die mensen
ik praat niet met Polen. Polen moet gvd doorschilderen zodat ik weer lekker mijn bank terug kan zetten.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn opa praat altijd Nederlands dialectduits met Polen die dan Pools dialectduits terug praten.
Alleen daarom? Of lees je ook wel eens iets terugquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik koop slechts nieuwe boeken zodat ik straks zelf ook een grote eigen bibliotheek heb.
Jezus Zoskquote:
oh echt, werkt dat gewoon? Nicequote:Op woensdag 3 mei 2017 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn opa praat altijd Nederlands dialectduits met Polen die dan Pools dialectduits terug praten.
oost polen trappen je ongeveer dood als je in het Duits begint in mijn ervaringquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Sneue reactiequote:Op woensdag 3 mei 2017 13:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik praat niet met Polen. Polen moet gvd doorschilderen zodat ik weer lekker mijn bank terug kan zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |