sws is ieder tweede woord dat die badgasten hun mond laten verlaten een scheldwoord of vloekquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vroeger Poolse weeskinderen in huis gehad ivm vrijwilligerswerk van moeder.
Die hebben me alleen scheldwoorden geleerd
het is wel gewoon waar hoor. Kunt wel weer dingen ontkennen.quote:
Stoofpanquote:
Hm, kan me ook wel voorstellen.. Maar kan me ook voorstellen dat je hoe dan ook moe wordt op den duur als je werkethiek niet hetzelfde isquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:16 schreef zeer het volgende:
[..]
heb 10 jaar leiding gegeven aan Poolse seizoenarbeiders maar op den duur word je wel wat moe van de sovjet werkmentaliteit maar verder zijn het fijne mensen en hun knappe vrouwen zijn echt extreem knap
kurwaaa (zeggen ze dit bij jou ook alsof het 'ok' betekent?quote:
Uhuquote:
Heb relatief veel Poolse leerlingen, die worden zo mooi rood als ik zeg dat ze op hun woorden moeten letten.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:19 schreef zeer het volgende:
[..]
sws is ieder tweede woord dat die badgasten hun mond laten verlaten een scheldwoord of vloek
Zeggen ze ook vaak kurva?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb relatief veel Poolse leerlingen, die worden zo mooi rood als ik zeg dat ze op hun woorden moeten letten.
wiepjer deila gvdquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb relatief veel Poolse leerlingen, die worden zo mooi rood als ik zeg dat ze op hun woorden moeten letten.
quote:Arnhem - In de Arnhemse wijk Klarendal is een politieactie gaande. Er is een melding binnen gekomen over een gewapende man in een wijkcentrum aan de Rappardstraat. Uit voorzorg is de omgeving afgesloten . Omwonenden worden op dit moment geëvacueerd.
Hahahaha ja ik hoor dat zo vaak. Wat betekent zdrowwie?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, kan me ook wel voorstellen.. Maar kan me ook voorstellen dat je hoe dan ook moe wordt op den duur als je werkethiek niet hetzelfde is
[..]
kurwaaa (zeggen ze dit bij jou ook alsof het 'ok' betekent?)
Dan zeg ik na zdrowwieen dit was ook wel het einde van mijn poolse woordenschat hoor
[..]
Uhu
haha leuk gevondenquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
Is cholo in haar periode?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha dacht ikquote:
haha okequote:
proostquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahaha ja ik hoor dat zo vaak. Wat betekent zdrowwie?
Vette bakquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
Is cholo in haar periode?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zekerquote:
quote:
stoofkaafjesquote:
haha okequote:
Mja vast weer zwaar overtrokkenquote:
Dat zei ik al meteen daar in dat topic.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
stoofkaafjes
[..]
haha oke
[..]
Mja vast weer zwaar overtrokken
Hou je bekquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ahw is het nog steeds geen pasen én pinksteren?
quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:33 schreef Chai het volgende:
http://nos.nl/artikel/217(...)n-kinderfeestje.html_!
Alsof kinderfeestjes geen terreur zijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:33 schreef Chai het volgende:
Dat wil ik Crack niet aandoen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wacht je op een dm met een hartje erin verwerkt?
misschien is ze wel helemaal hoteldebotel op jou, krijg je dadelijk via dm een foto waarop ze een handkusje blaastquote:
Mijn auto staat daar drie kilometer verderopquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:33 schreef Chai het volgende:
Wat moet ik daarmee? ;squote:Op woensdag 3 mei 2017 13:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
misschien is ze wel helemaal hoteldebotel op jou, krijg je dadelijk via dm een foto waarop ze een handkusje blaast
Zou dan liever een naaktfoto willen met de kut er vol op eigenlijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
misschien is ze wel helemaal hoteldebotel op jou, krijg je dadelijk via dm een foto waarop ze een handkusje blaast
Watquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
stoofkaafjes
[..]
haha oke
[..]
Mja vast weer zwaar overtrokken
GESTOOFDE CAVIAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |