Mede dwergquote:
oké.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:25 schreef zeer het volgende:
[..]
wow wat ben je verbaal toch verschrikkelijk onderontwikkeld
gemiddelde vleeseter ziet biefstuk bakken als culinair hoogtepunt van het jaarquote:
arrogant kutflikkertjequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:25 schreef zeer het volgende:
[..]
wow wat ben je verbaal toch verschrikkelijk onderontwikkeld
Wat is jouw hoogtepunt?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:26 schreef zeer het volgende:
[..]
gemiddelde vleeseter ziet biefstuk bakken als culinair hoogtepunt van het jaar
Ze weten echt niks.
in berlijn of in oberkulliequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:27 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ga ik morgen FOK!ken op vakantie of niet?
Van wat?quote:
Onzin.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
uitkijken nu, als zeer dat zegt dan is dat zo
wat denk je, ik reageer toch op een vrij specifieke situatie die zojuist voor mijn ogen afspeeldequote:
nee, wat bedoel je?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wat denk je, ik reageer toch op een vrij specifieke situatie die zojuist voor mijn ogen afspeelde
Nope.quote:
ja geen idee maar naar mijn idee hebben vlees eters meestal een redelijk beperkt dieet waarbij alles rondom het vlees georganiseerd wordt en niet rondom bepaalde smaakcombinaties oidquote:
Bij sla moet dat wel omdat er fucking geen smaak aan zitquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:29 schreef zeer het volgende:
[..]
ja geen idee maar naar mijn idee hebben vlees eters meestal een redelijk beperkt dieet waarbij alles rondom het vlees georganiseerd wordt en niet rondom bepaalde smaakcombinaties oid
Van wie is deze?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alles gedaan wat de maatschappij van een normale student mag verwachten : met prima gemiddelde afgestudeerd, geen enorme studieschuld gemaakt, nevenfuncties gehad, bijbaantjes gehad, paar x stage gelopen en nu ook een baan op wo niveau.
Maar een vast contract zit er nog niet in, en dus een koopwoning ook niet. Ondertussen kocht mijn ex al in 2014 een appartement. Lieve meid hoor, maar kan nog geen zin foutloos schrijven en heeft de algemene ontwikkeling van een paasei. Nog nooit van Syrië gehoord om maar een voorbeeld te noemen.
Is ook geen essentiële kennis als je in NL dagelijks als kapster werkt en je dorp nooit uitkomt, maar om maar even aan te geven dat om mij heen de meest stompzinnige figuren wel huizen kunnen kopen, terwijl hoger opgeleiden als ik struggelen om soms alleen al van hun studentenkamer los te komen. En dan heb ik nog geluk want ik héb tenminste een baan in het verlengde van mijn studie en enigszins op niveau met een redelijk salaris.
Heb je wel eens bedacht dat vlees een essentieel onderdeel is van bepaalde smaakcombinaties?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:29 schreef zeer het volgende:
[..]
ja geen idee maar naar mijn idee hebben vlees eters meestal een redelijk beperkt dieet waarbij alles rondom het vlees georganiseerd wordt en niet rondom bepaalde smaakcombinaties oid
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt hè maar hey hij heeft een sterke sociaal-economische achtergrond hoor dus hij mag het![]()
Ja zoals de smaakcombinatie aardappelen, vlees en groente.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel eens bedacht dat vlees een essentieel onderdeel is van bepaalde smaakcombinaties?
Gekookte aardappelenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zoals de smaakcombinatie aardappelen, vlees en groente.
pls tenzij je echt high end steaks gaat bakken is vlees enkel een medium om roomboter of marinade over te brengenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel eens bedacht dat vlees een essentieel onderdeel is van bepaalde smaakcombinaties?
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:26 schreef zeer het volgende:
[..]
gemiddelde vleeseter ziet biefstuk bakken als culinair hoogtepunt van het jaar
Ze weten echt niks.
wederom krijg ik de neiging je ten huwelijk te vragen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
keep telling yourself that boyquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:31 schreef zeer het volgende:
[..]
pls tenzij je echt high end steaks gaat bakken is vlees enkel een medium om roomboter of marinade over te brengen
Onze steakies zijn wel biologisch en uit de achtertuin, scheelt dat?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:31 schreef zeer het volgende:
[..]
pls tenzij je echt high end steaks gaat bakken is vlees enkel een medium om roomboter of marinade over te brengen
Preciesquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had gisteren aardappelpureequote:
Hahahaha zeer is lijkbleek, futloos en uitgemergeldquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
zonder vlees is niet mogelijk, tenzij je lijkbleek, futloos en uitgemergeld door het leven wil
Lam? Haas? Ree?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Wat zeg jequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:33 schreef zeer het volgende:
Wel leuk om noel zo te zien worstelen met het toepassen van de woorden combinatie sociaal-economisch, erg veterend.
Vind ik ook goor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had gisteren aardappelpuree
Was best goed te doen
vetering voelenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:33 schreef zeer het volgende:
Wel leuk om noel zo te zien worstelen met het toepassen van de woorden combinatie sociaal-economisch, erg veterend.
Kip is geen vleesquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lam? Haas? Ree?
Vlees is meer dan kippenbout en varkenshaas schat.
fúcking lekker, echt wil je me blij maken geef me gekookte aardappelenquote:
nou het was weer leuk samenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fúcking lekker, echt wil je me blij maken geef me gekookte aardappelen
geen interesse in jouw vlees meerquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ik moet eerlijk zeggen Zeer, ik vind vlees grillen ook leuk![]()
.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
zonder vlees is niet mogelijk, tenzij je lijkbleek, futloos en uitgemergeld door het leven wil
tast schijnbaar ook je hersenen aanquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahaha zeer is lijkbleek, futloos en uitgemergeld
Panda op de grillquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt vlees, vis en kip. En dode panda's.
gevogelte, niet kipquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt vlees, vis en kip. En dode panda's.
ik had het over de gemiddelde vleeseter, niet over een parodische rechtse liberaal die probeert wildvreemden op internet te overtuigen dat ie the rich life leeftquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lam? Haas? Ree?
Vlees is meer dan kippenbout en varkenshaas schat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |