Ik ken een hele andere oude gardequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deadprez
Hoink
Frank
TARDIS
Guus
Etto
Etc.
Braddie en Joel Beukers zou pas echt goud zijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil een collaboratie tussen Braddie en Rapper Sjors.
Mag je hem niet ofzo?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DP komt hier niet meer.
Hoink heeft een permban.
Frank komt zelden even kijken.
Guus weet ik niet waar hij is.
Het is TARDIS..
Etto komt in andere topics.
Ik twijfel want ik heb het idee dat jij daar iets anders mee bedoelt.quote:
kun jij svp ruilen met Jimmy als rechtse snotneus, jij bent echt zo veel fijnerquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deadprez
Hoink
Frank
TARDIS
Guus
Etto
Etc.
Dan zal ik er wel op andere tijden zijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Mag je hem niet ofzo?
Ik zie die gasten vrij vaak langs komen.
Alleen TARDIS. niet meer zo veel dat wel spijtig is
Oei jou vergeten in de lijstquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:10 schreef zeer het volgende:
[..]
kun jij svp ruilen met Jimmy als rechtse snotneus, jij bent echt zo veel fijner
echt héquote:
Oude garde en dan zelf uit 2012 komenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
Hoi hoi schatjes!
Is de oude garde hier nog wel eens aanwezig?
Ich auchquote:
Meerdere generaties gardes toch.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oude garde en dan zelf uit 2012 komen
De echte oude garde zeg maar. Niet die neppe met die sukkels.quote:
echt hequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De echte oude garde zeg maar. Niet die neppe met die sukkels.
echtquote:
Neergang van KLB dusquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DP komt hier niet meer.
Hoink heeft een permban.
Frank komt zelden even kijken.
Guus weet ik niet waar hij is.
Het is TARDIS..
Etto komt in andere topics.
Zit ik daar ook in of ben ik een sukkel?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welnee joh.. zij zijn ingeruild voor kwaliteitsusers zoals ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
Tja ik was dit jaar alleen tijdens de top2000 aanwezigquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja begon in 2013 al.
2011 als ik de grafieken van Chai laatst moet geloven
We weten allebei dat jij en ik oud zijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit ik daar ook in of ben ik een sukkel?
Denk zelfs nog wel eerder.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja begon in 2013 al.
Echt hequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit ik daar ook in of ben ik een sukkel?
kenmerk van een kutuser als je quote's gaat lopen veranderenquote:
Toen kreeg ik permban. Toeval? Denk het nietquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja begon in 2013 al.
Fuuuuuquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We weten allebei dat jij en ik oud zijn
[..]
Denk zelfs nog wel eerder.
Hee ouwequote:
je zelfkennis siert je waarde vriendquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen kreeg ik permban. Toeval? Denk het niet
Kutquote:
Wat afschuwelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kut![]()
Afgestudeerd, bedrijf verkocht, verloofde zwanger, Thailand uitgezet, ruzie gekregen bij een Le Pen rally en atm in verwachting van een tweeling
ik merk dat ik je nog altijd even serieus neem als eerstquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kut![]()
Afgestudeerd, bedrijf verkocht, verloofde zwanger, Thailand uitgezet, ruzie gekregen bij een Le Pen rally en atm in verwachting van een tweeling
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
dat wens je je grootste vijand toch nie toequote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]gegrilde sla is wel lekke me trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:21 schreef zeer het volgende:
[..]
miss je kop eens tussen het tosti-ijzer stoppen?
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]voer van de duivelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |