Mag ik ook?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Zosk, ik heb de foto gemaakt en ga hem NU sturen. Excuses voor het oponthoud maar thanks voor het wachten
SOWquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
collaboratie zit bij Braddie in de familie
Zomaarquote:
Doe nou eens normaal, dat zeg je toch ook niet tegen je moeder ?quote:
Nee man ideaalquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet nog niet, vind het een walgelijk tijdstip. Erg onhandig.
Oh jawel hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal, dat zeg je toch ook niet tegen je moeder ?
Moeten die niet werken ?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt
[..]
Het is toch ook wel wat hoor, al die mensen![]()
alsof ze naar de optocht van Sinterklaas kijken
Valt me sws vaak op, ook als ik een middagje ofzo vrij ben en op pad ga hoeveel mensen er op alle tijdstippen overal zijnquote:
Dinsdag is hier de rustigste dag van de week.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt me sws vaak op, ook als ik een middagje ofzo vrij ben en op pad ga hoeveel mensen er op alle tijdstippen overal zijn
mmmm mag ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Zosk, ik heb de foto gemaakt en ga hem NU sturen. Excuses voor het oponthoud maar thanks voor het wachten
Op FOK!?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dinsdag is hier de rustigste dag van de week.
Eh.... en het was nog lang onrustig in huize nootmansquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
En doe zelf eens normaal [ afbeelding ]
je moet je bek houden mijn oren bloeden er vanquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.... en het was nog lang onrustig in huize nootmans
Klopt .. maar er zijn ook gewoon teveel mensen op deze planeet.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt me sws vaak op, ook als ik een middagje ofzo vrij ben en op pad ga hoeveel mensen er op alle tijdstippen overal zijn
Kom nooit in de stad op dinsdag eigenlijk.quote:
ik wel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom nooit in de stad op dinsdag eigenlijk.
IS ook goed? of kanker?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt .. maar er zijn ook gewoon teveel mensen op deze planeet.
Er moet eens een epidemie komen a la zwarte pest oid
sowijoquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
je moet je bek houden mijn oren bloeden er van
Woon niet bij mijn moeder in huis.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.... en het was nog lang onrustig in huize nootmans
Akkoord.quote:
Hey daar hadden we het net nog over.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt .. maar er zijn ook gewoon teveel mensen op deze planeet.
Er moet eens een epidemie komen a la zwarte pest oid
hahaquote:
Dat is de new age vrouw.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dat een nieuwe vorm van feminisme? Crack en 4ebe wensen beide halve bevolking de pest toe...
Hebben we al ... en duurt te langquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
IS ook goed? of kanker?
[..]
sowijo
[..]
Woon niet bij mijn moeder in huis.
Per nieuwe age worden ze iig steeds gemenerquote:
aaaaauuuwwww stop nouuuuuquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben we al ... en duurt te lang
Waanzin inderdaad.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dat een nieuwe vorm van feminisme? Crack en 4ebe wensen beide halve bevolking de pest toe...
De wereld hangt van toevalligheden aan elkaar vast.quote:
De vrouwelijke of manlijke helft?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die oren van jou moeten kapotquote:
Crack_ en ik zijn eenquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk dat je weer eens komt kijken.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
Hoi hoi schatjes!
Is de oude garde hier nog wel eens aanwezig?
ja gewoon steeds verder proberen te gaan en dat lukt blijkbaarquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Per nieuwe age worden ze iig steeds gemener
Touche.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben we al ... en duurt te lang
Eeeeeeeenquote:
Ja ik kwam toevalig op een oud FOK! topic uit en ik dacht ik check eens hoe het in KLB SC gaat.quote:
hihihih ik hou van je gore stem je weet tochquote:
ligt eraan wie je daar onder schaartquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
Hoi hoi schatjes!
Is de oude garde hier nog wel eens aanwezig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hihihih ik hou van je gore stem je weet toch
[..]
ligt eraan wie je daar onder schaartDeadprezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoink
Frank
TARDIS
Guus
Etto
Etc.-XOXO-
DP komt hier niet meer.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deadprez
Hoink
Frank
TARDIS
Guus
Etto
Etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |