Mag ik ook?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Zosk, ik heb de foto gemaakt en ga hem NU sturen. Excuses voor het oponthoud maar thanks voor het wachten
SOWquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
collaboratie zit bij Braddie in de familie
Zomaarquote:
Doe nou eens normaal, dat zeg je toch ook niet tegen je moeder ?quote:
Nee man ideaalquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet nog niet, vind het een walgelijk tijdstip. Erg onhandig.
Oh jawel hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal, dat zeg je toch ook niet tegen je moeder ?
Moeten die niet werken ?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt
[..]
Het is toch ook wel wat hoor, al die mensen![]()
alsof ze naar de optocht van Sinterklaas kijken
Valt me sws vaak op, ook als ik een middagje ofzo vrij ben en op pad ga hoeveel mensen er op alle tijdstippen overal zijnquote:
Dinsdag is hier de rustigste dag van de week.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt me sws vaak op, ook als ik een middagje ofzo vrij ben en op pad ga hoeveel mensen er op alle tijdstippen overal zijn
mmmm mag ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Zosk, ik heb de foto gemaakt en ga hem NU sturen. Excuses voor het oponthoud maar thanks voor het wachten
Op FOK!?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dinsdag is hier de rustigste dag van de week.
Eh.... en het was nog lang onrustig in huize nootmansquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
En doe zelf eens normaal [ afbeelding ]
je moet je bek houden mijn oren bloeden er vanquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.... en het was nog lang onrustig in huize nootmans
Klopt .. maar er zijn ook gewoon teveel mensen op deze planeet.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt me sws vaak op, ook als ik een middagje ofzo vrij ben en op pad ga hoeveel mensen er op alle tijdstippen overal zijn
Kom nooit in de stad op dinsdag eigenlijk.quote:
ik wel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom nooit in de stad op dinsdag eigenlijk.
IS ook goed? of kanker?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt .. maar er zijn ook gewoon teveel mensen op deze planeet.
Er moet eens een epidemie komen a la zwarte pest oid
sowijoquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
je moet je bek houden mijn oren bloeden er van
Woon niet bij mijn moeder in huis.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.... en het was nog lang onrustig in huize nootmans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |