quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
yesquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey heb je de ochtend overleefd?
Als jij er niet van op knapt, knap ik er ook niet van op. Geldt voor ieder mens.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]I don't eat my food's foodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
wow wat ben je verbaal toch verschrikkelijk onderontwikkeldquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij er niet van op knapt, knap ik er ook niet van op. Geldt voor ieder mens.
Aparte opmerking dus
toen ging je zin wel over jaquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, wilde het wel, maar dacht toen aan jou
Mede dwergquote:
oké.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:25 schreef zeer het volgende:
[..]
wow wat ben je verbaal toch verschrikkelijk onderontwikkeld
gemiddelde vleeseter ziet biefstuk bakken als culinair hoogtepunt van het jaarquote:
arrogant kutflikkertjequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:25 schreef zeer het volgende:
[..]
wow wat ben je verbaal toch verschrikkelijk onderontwikkeld
Wat is jouw hoogtepunt?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:26 schreef zeer het volgende:
[..]
gemiddelde vleeseter ziet biefstuk bakken als culinair hoogtepunt van het jaar
Ze weten echt niks.
in berlijn of in oberkulliequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:27 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ga ik morgen FOK!ken op vakantie of niet?
Van wat?quote:
Onzin.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
uitkijken nu, als zeer dat zegt dan is dat zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |