Hahahaha zeer is lijkbleek, futloos en uitgemergeldquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
zonder vlees is niet mogelijk, tenzij je lijkbleek, futloos en uitgemergeld door het leven wil
Lam? Haas? Ree?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:31 schreef zeer het volgende:
[..]
pls tenzij je echt high end steaks gaat bakken is vlees enkel een medium om roomboter of marinade over te brengen
Wat zeg jequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:33 schreef zeer het volgende:
Wel leuk om noel zo te zien worstelen met het toepassen van de woorden combinatie sociaal-economisch, erg veterend.
Vind ik ook goor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had gisteren aardappelpuree
Was best goed te doen
vetering voelenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:33 schreef zeer het volgende:
Wel leuk om noel zo te zien worstelen met het toepassen van de woorden combinatie sociaal-economisch, erg veterend.
Kip is geen vleesquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lam? Haas? Ree?
Vlees is meer dan kippenbout en varkenshaas schat.
fúcking lekker, echt wil je me blij maken geef me gekookte aardappelenquote:
nou het was weer leuk samenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fúcking lekker, echt wil je me blij maken geef me gekookte aardappelen
geen interesse in jouw vlees meerquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ik moet eerlijk zeggen Zeer, ik vind vlees grillen ook leuk![]()
.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
zonder vlees is niet mogelijk, tenzij je lijkbleek, futloos en uitgemergeld door het leven wil
tast schijnbaar ook je hersenen aanquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahaha zeer is lijkbleek, futloos en uitgemergeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |