Panda op de grillquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt vlees, vis en kip. En dode panda's.
gevogelte, niet kipquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt vlees, vis en kip. En dode panda's.
ik had het over de gemiddelde vleeseter, niet over een parodische rechtse liberaal die probeert wildvreemden op internet te overtuigen dat ie the rich life leeftquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lam? Haas? Ree?
Vlees is meer dan kippenbout en varkenshaas schat.
dan is ie zich waarschijnlijk nu aan het aftrekkenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:34 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Jongens, WCH heeft in mijn fobo gekeken.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
pls iedereen hier die zo wordt bedreigd door zeers intelligentie en weerbaarheid
Gebakken aardappeltjes ?quote:
heb je wel goed geslapen vannacht?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:37 schreef Chai het volgende:
Aub niet weer een discussie hierover
Kip vis en vlees
Doei
Zalig mits goed gebakken.quote:
en wat een kut-reply, ik ga weerquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je eerste bericht sinds 14 dagen en je quote mij. im so delighted!!
doeiquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en wat een kut-reply, ik ga weer
ja, en vervolgens pakt een andere vent zn kind af en rent er mee wegquote:
doei bbyquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en wat een kut-reply, ik ga weer
krielenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:32 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ik eet altijd 5 ons vlees, met 2 krielen en een kwart ons groente uit een potje
Nee had allemaal rare dromen en in mijn slaap mijn wekker gesnoozed terwijl ik nooit snooze.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je wel goed geslapen vannacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |