SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
NamensNEDERLAND
gaan deze jongens schroeien in de Giro
:
Steven Kruijswijk. Solide tijdrit, aardig als we aankomen op een berg en op zijn best als de etappes het profiel van de tanden van een zaag hebben. Als meesterknechten zijn dit jaar Jurgen van den Broeck en Stef Clement aangetrokken. Voeg daarbij een wegkapitein als Twan Castelijns en de inspirerende teksten van types als Addy Engels en Jan Boven en dan kan het eigenlijk al niet meer fout. Kan verder alleen tegengehouden worden door sneeuwmuren.
Bauke Mollema. Het verhaal van Bauke kennen we allemaal: elke dag op en naar naar school (2x per dag tegenwind) en pas laat serieus gaan wielrennen. Hij ontwikkelde zich gestaag onder wie anders dan coach Luicito met als hoogtepunt 'De Tour van Bau en Lau'. In die Tour kwam hij in de eindfase ten val en zo komt hij elke ronde wel wat tegen waardoor het allemaal net wat minder wordt aan het einde. Daar komt dit keer natuurlijk verandering in, want onze Bauke laat zich niet tegenhouden door het aantrekken van Alberto Contador waardoor hij moet uitwijken naar de Giro. Bauke harkt gewoon elke berg naar boven en zet de concurrentie in hun hemd.
Wist u trouwens dat Bauke Mollema, net als Thomas Voeckler, een vader heeft waarvan het lot onbekend is? Als u het nog niet wist dan weet u het nu. Wellicht leest Herbert Dijkstra mee en kan hij hier vanaf nu tijdens elke koers aan refereren.
Tom Dumoulin. Tom had een droom: een gouden medaille winnen in de tijdrit op de Olympische Spelen van Rio. Daar stuitte hij op een ijzersterke Fabian Cancellara. Vanaf dat moment ging de focus op het transformeren naar een ronderenner. Schrikt u dus niet als Tom straks 3x zo smal is als dat u gewend bent. In de Tirreno was zijn tijdrit niet naar behoren, maar we hebben er uiteraard alle vertrouwen in dat dit in de Giro wel het geval gaat zijn. Om in de tijdrit op de slotdag de het roze binnen te hengelen dient hij wel eerst het zware klimwerk in de dagen voordien te overleven, maar dat lijkt me een formaliteit.
Wilco Kelderman. Bestaat niet.
Deze jongens gaan in deze honderdste Giro zorgen voor een:
Wie gaan er dan strijden voor de ereplaatsjes?
Sprinters?
We kunnen uitkijken naar onder meer Greipel, Viviani, Ewan, Bennett (en een stuk of vijf anderen uit de sprintarmada van Bora), Modolo, Nizzolo (mits z'n knie heel is) en, als hij een keer op z'n fiets blijft zitten, Gaviria.
Essentiële twitteraars:
https://twitter.com/tourdejose
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/Twan_Castelijns
TV:
Met dank aan het geweldige Eurosport blijven we dit jaar verstoken van uitzendingen op Sporza. Dat betekent dat de fans van Buren opgelucht adem kunnen halen. Maar ook dat we geen begeleidende woorden van Renaat Schotte en José de Cauwer krijgen, maar van:
Week 1: Jeroen van Belleghem + Michael Boogerd
Week 2: Jeroen van Belleghem + Karsten Kroon
Week 3: Jeroen van Belleghem + Bobbie Traksel
Niet te vergeten:
Het dagelijkse momentje waar de verschillende truien aan ons getoond worden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wielerspellen:
Scorito subpoule: Klik
Cyclingmaster subpoule: Klik - Wachtwoord: prayforrenaatenjosé
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2017 #2
De Garibaldi
twitter:CyclingmasterNL twitterde op woensdag 03-05-2017 om 13:32:21We hebben alle renners van een waarde voorzien en het spel helemaal gereed gezet! U kunt nu uw selectie maken voor de etappe 1 van #Giro100! reageer retweet
Ik heb veel moeite om 9 sprinters te selecteren waarvan ik met enige zekerheid kan zeggen dat ze af en toe top-10 gaan rijden in die paar sprintetappes die er zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sprintetappes hoeven we niet eens te kijken, treurige boel
Daar kijk ik nu naar en ik ga bijna janken. Zo slechtquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik heb veel moeite om 9 sprinters te selecteren waarvan ik met enige zekerheid kan zeggen dat ze af en toe top-10 gaan rijden in die paar sprintetappes die er zijn.
Heb er alvast 4 gevondenquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik heb veel moeite om 9 sprinters te selecteren waarvan ik met enige zekerheid kan zeggen dat ze af en toe top-10 gaan rijden in die paar sprintetappes die er zijn.
Ik tel toch nog genoeg vlakke ritten.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Inderdaad, 7 sprints zou zomaar kunnen, mits er genoeg animo is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik tel toch nog genoeg vlakke ritten.
Ja leuk, allemaal even lachen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:17 schreef Mani89 het volgende:
WAT een kutteam. Benieuwd of wim weer voor Borsato gaat.
quote:Vrijdag start in Italië de feestelijke honderdste editie van de Giro d’Italia met een eerste rit op Sardinië. Heel Italië kleurt zo stilaan roze, dus kon ook het sportweekblad SportWeek van de Gazzetta dello Sport niet achterblijven, eredame Giorgia Palmas poseerde voor de gelegenheid met de intussen iconische roze trui.
Ik heb nog nooit zoveel AIDS bij elkaar gezien.quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja leuk, allemaal even lachen.
Ik ben trouwens live aan het meekijken bij jouw keuzemoment:
[ afbeelding ]
14 deelnemers is wel echt waanzinnig weinig in vergelijking met voorgaande jaren. Dat kan beter.quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:00 schreef Mani89 het volgende:
Niet vergeten je in te schrijven allemaal!
En doe ook mee aan deze.
http://www.sportpools.net(...)/mijn-subleagues/481
Ik neem aan dat de hele top 20 van de FOK! Premier League Cycling sowieso mee wil doen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
14 deelnemers is wel echt waanzinnig weinig in vergelijking met voorgaande jaren. Dat kan beter.
Misschien moeten er even wat DM'etjes worden verstuurd. Aan de andere kant heb je met 14 deelnemers minder kans op mensen die halverwege verzaken.quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de hele top 20 van de FOK! Premier League Cycling sowieso mee wil doen.
RR heeft ook ooit gezegd deel te nemen. Ik verwacht dat hij daad bij woord voegt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de hele top 20 van de FOK! Premier League Cycling sowieso mee wil doen.
Maar die kun je er tegenwoordig uitschoppen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien moeten er even wat DM'etjes worden verstuurd. Aan de andere kant heb je met 14 deelnemers minder kans op mensen die halverwege verzaken.
En dan elke etappe Anton opstellen zeker, waardoor FOK! onder Wielerrevue eindigt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
RR heeft ook ooit gezegd deel te nemen. Ik verwacht dat hij daad bij woord voegt.
Ons Huiscolombiaantje heeft ook enkele jaren verzaakt door B-Colombiaantjes op te stellen alsof ze als een eenheid Sky-renners iedereen weg gingen fietsen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan elke etappe Anton opstellen zeker, waardoor FOK! onder Wielerrevue eindigt.
Hoe kom jij bij enkele jaren? Dat heb ik één keer gedaan in de Vuelta.quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ons Huiscolombiaantje heeft ook enkele jaren verzaakt door B-Colombiaantjes op te stellen alsof ze als een eenheid Sky-renners iedereen weg gingen fietsen.
Misschien moeten wij maar in de PepGuardiolaN1Fans-subleague gaan zitten, om het mondje van de RockracingN1Fans-subleague te snoeren.quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ons Huiscolombiaantje heeft ook enkele jaren verzaakt door B-Colombiaantjes op te stellen alsof ze als een eenheid Sky-renners iedereen weg gingen fietsen.
Dan zijn er maar twee leden en doen we niet mee in de ranking.quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien moeten wij maar in de PepGuardiolaN1Fans-subleague gaan zitten, om het mondje van de RockracingN1Fans-subleague te snoeren.
Ik denk dat heywoodu wel mee wil doen, of heb jij een andere suggestie?quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zijn er maar twee leden en doen we niet mee in de ranking.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Niet dat het uitmaakt verder, want de nummer één fans van Rock Racing zullen andermaal zegevieren.
Als dit Rock Racing is klinkt dat toch een stuk aantrekkelijker dan een subleague die genoemd is naar Pep Guardiola.quote:
TwanCastelijnsN1Fans ga ik ook akkoord meequote:Op woensdag 3 mei 2017 18:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als dit Rock Racing is klinkt dat toch een stuk aantrekkelijker dan een subleague die genoemd is naar Pep Guardiola.
Maak er Bram Tankink van en we hebben een deal.quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
TwanCastelijnsN1Fans ga ik ook akkoord mee
Een subforum lijkt mij wel een goed idee!quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:11 schreef rubbereend het volgende:
is het een idee om voor al die spelletjes een apart topic te maken?
Ik wil ook een topic waar we kunnen bespreken wat er wel of niet in het Giro-topic mag worden besproken.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:11 schreef rubbereend het volgende:
Origineel idee!quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:11 schreef rubbereend het volgende:
Goed plan.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:11 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zit al met Arie Slob en Humberto Rujano in die andere subleague.
CyclingQuotes bestaat tegenwoordig niet meer. Ik voorspel een plek in de onderste regionen voor HansKazanN1Fan derhalve.quote:
Wij gaan met z'n allen pieken in de derde week.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop alleen dat de mensen in FOK!subleague niet na paar dagen alles laten lopen... Daardoor hebben we tijdens de Vuelta een schitterende notering gemist
In ieder geval meer sprints dan aankomsten berg op...quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Inderdaad, 7 sprints zou zomaar kunnen, mits er genoeg animo is.
Ja daarom, dus als sprinter in vorm kun je hier zomaar 4 etappes winnen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:12 schreef MadMarine het volgende:
[..]
In ieder geval meer sprints dan aankomsten berg op...
Als Nibali net zo'n comeback nodig gaat hebben als vorig jaar zal ie weinig punten gaan halenquote:Op woensdag 3 mei 2017 23:18 schreef MadMarine het volgende:
Quintana is zo'n beetje bij iedereen favoriet voor de eindzege, maar wie gaat de meeste punten binnenharken op scorito?
Daarom twijfel ik nog steeds tussen quintana of nibali (2x tijdrit)... Wat denken jullie?
Point taken.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Nibali net zo'n comeback nodig gaat hebben als vorig jaar zal ie weinig punten gaan halen
Fijn om te horen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest hier zeker 10 seconden hardop om lachen.
[ afbeelding ]
0quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb echt een top Scorito team deze editie
Hoeveel Sprinters hebben jullie?
Check, ik doe mee met Scorito. Hoe kan ik mee doen aan de Sportpools poule? Toch het leukere spel van de twee...quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:00 schreef Mani89 het volgende:
En doe ook mee aan deze.
Sportpoolsquote:Op woensdag 3 mei 2017 18:00 schreef Mani89 het volgende:
En doe ook mee aan deze.
Deze man weet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Check, ik doe mee met Scorito. Hoe kan ik mee doen aan de Sportpools poule? Toch het leukere spel van de twee...
Te weinig vermoed ik. Maar met zoveel bergritten durf ik er niet meer te nemen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met optimistisch rekenen heb ik er 9, maar het is eerder 7,5 denk ik.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 2equote:Op donderdag 4 mei 2017 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Welke van de bovenste 2 is het?
Die ene waar BenAffleck aan meedoet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Welke van de bovenste 2 is het?
Het kopmansysteem is nu aangepast Stijn. Dus je mag weer meedoen.quote:
Kopmansysteem was veel te bepalend, gelukkig hebben ze dat nu aangepast.quote:
Ik vond het oude systeem ook best prima.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kopmansysteem was veel te bepalend, gelukkig hebben ze dat nu aangepast.
Ik ook niet. De layout is wat onoverzichtelijk, maar ondanks dat er geen prijzen zijn is dit het leukste wielerspel. Ondanks het feit dat er meerdere etappes gaan zijn waar blijkt dat je de verkeerde renners hebt opgesteldquote:
Er zijn wel degelijk prijzen, alleen er zijn 10x zoveel deelnemers als bij Cyclingmaster waardoor je nauwelijks kans hebt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik ook niet. De layout is wat onoverzichtelijk, maar ondanks dat er geen prijzen zijn is dit het leukste wielerspel. Ondanks het feit dat er meerdere etappes gaan zijn waar blijkt dat je de verkeerde renners hebt opgesteld
Sportpools is beter dan Scoritoquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik ook niet. De layout is wat onoverzichtelijk, maar ondanks dat er geen prijzen zijn is dit het leukste wielerspel. Ondanks het feit dat er meerdere etappes gaan zijn waar blijkt dat je de verkeerde renners hebt opgesteld
7 die van scorito het predicaat sprinter krijgen, maar eigenlijk zijn er maar 2 die echt kans maken om een sprint te winnen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zijn allebei ook verre van onklopbaar natuurlijkquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:29 schreef MadMarine het volgende:
[..]
7 die van scorito het predicaat sprinter krijgen, maar eigenlijk zijn er maar 2 die echt kans maken om een sprint te winnen.
Ik zou het fantastisch vinden als je al je voorbeschouwingen zou afsluiten met deze zin, a la [edit] Cato.quote:Overigens is Eurosport echt een kutzender.
Ja hoor..quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:03 schreef heywoodu het volgende:
Permissie om ze weer op de FP te zetten?![]()
Yup. Het budget is uiteindelijk ook het belangrijkste. Lees de spelregels maar even;quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat is je budget bij dat cyclingmaster eigenlijk, ik kan gewoon 9 dure renners opstellen voor de 1e etappe?
quote:Het goede nieuws is dat de commerciële zender besloot de laatste 30 kilometer van de etappe géén reclameblokken uit te zenden.
“Als commerciële zender kunnen we niet onder reclameblokken uit, maar door deze beslissing houden we wel maximaal rekening met het koersverloop”, stelt Gijs Poortman van Eurosport Benelux.
West-Vlaming Jeroen Vanbelleghem is de commentator voor de Nederlandstalige Eurosport, hij becommentarieert de beelden vanuit de studio in Hilversum. Zijn adviseurs zijn afwisselend Bobbie Traksel, Michael Boogerd en Karsten Kroon. Dat zijn drie Nederlandse ex-profs, maar ook dat heeft zijn redenen. “Omdat ze het goed doen en het in deze Giro ook heel relevant is met Nederlandse toppers als Steven Kruijswijk, Tom Dumoulin en Bauke Mollema die heel hoog mikken”, zegt Gijs Poortman. “Wat niet wegneemt dat in de toekomst ook een Vlaming overwogen kan worden.”
Ik heb het gelezen, maar er staat nergens hoeveel start budget je hebt. Ik heb nu voor 31,5 miljoen besteed, geen idee wat het maximum is als er al een maximum is.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup. Het budget is uiteindelijk ook het belangrijkste. Lees de spelregels maar even;
https://cyclingmaster.nl/spelregels.php
Je moet dus ook echt voor elke etappe een nieuwe selectie maken, om zo niet budget te verliezen.
50 miljoen begin je mee geloof ik. En elke dag betaal je startgeld, dat gaat af van je budget en als je renners presteren verdien je weer geld. Als je beetje goede selecties bouwt dan kan je haast niet in de problemen komen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, maar er staat nergens hoeveel start budget je hebt. Ik heb nu voor 31,5 miljoen besteed, geen idee wat het maximum is als er al een maximum is.
Tenzij ontsnappingdagje waarop de Cannondales van deze wereld het gat dicht gaan rijden voor de sprint van Slagter.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Je hoeft bij CM bijna nooit rekening te houden met wat je uitgeeft.
Doe niet zo idioot. Ga je nu al de boel saboteren?quote:
Haha, je bent al angstig voor MarcelMaijerN1Fansquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo idioot. Ga je nu al de boel saboteren?
Bedankt voor de herinnering.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, vergeten jullie niet de Wielerprono in te vullen.
Rustig maar, hij staat niet in mijn eerste negen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo idioot. Ga je nu al de boel saboteren?
Ik krijg hier nu al koude rillingen van.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tenzij ontsnappingdagje waarop de Cannondales van deze wereld het gat dicht gaan rijden voor de sprint van Slagter.
Idioot.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rustig maar, hij staat niet in mijn eerste negen.
Jij moet je nog inschrijven.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nizzolo, dat wordt niets natuurlijk.
Maak jij eens een account aan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nizzolo, dat wordt niets natuurlijk.
https://cyclingmaster.nlquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie hier altijd 20 verschillende pooltjes voorbij komen dus ik zou het wel fijn vinden als jullie mij de link geven van de belangrijkste.
Liever niet zeg, die gaat elke dag net zoals jij voor de lol allemaal van die mafklappers opstellen van DD.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat zeg jij, De Slob vervangen door IgorAntonN1Fan?
Ik heb nul renners van de zwarte brigade in mijn conceptnegental.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Liever niet zeg, die gaat elke dag net zoals jij voor de lol allemaal van die mafklappers opstellen van DD.
Hoe ga jij je eigenlijk redden zonder CQ?quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor dat we er een prijs aan ophangen als er een FOK!-subleague onder Wielerflits eindigt.
Sbaragli gaat vast wel een paar keer top 10 sprinten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Liever niet zeg, die gaat elke dag net zoals jij voor de lol allemaal van die mafklappers opstellen van DD.
De makers van die website zijn volgens mij Deens. In hun previews linken ze nu naar http://feltet.dk/quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe ga jij je eigenlijk redden zonder CQ?
Ik mag hopen dat Koffieplanter dit allang wistquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De makers van die website zijn volgens mij Deens. In hun previews linken ze nu naar http://feltet.dk/
Geen dank voor deze nieuwe ontrafeling.
Nee, ik vul immers niet blind de eerste negen van een website in.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Koffieplanter dit allang wist
Onnodig druk opvoeren dit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat zeg jij, De Slob vervangen door IgorAntonN1Fan?
Dat doe ik ook niet blind, maar jij bent student of the sport. That matters a lot.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, ik vul immers niet blind de eerste negen van een website in.
Niet doen dit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet blind, maar jij bent student of the sport. That matters a lot.
Mijn tenen kunnen niet verder krommen door dit totaal overbodige gebruik van Engelse woorden.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet blind, maar jij bent student of the sport. That matters a lot.
Als ik zit te mycroften, zie ik dat Mani steeds overspannen raakt van mijn posts. Dat vind ik vermakelijk.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn tenen kunnen niet verder krommen door dit totaal overbodige gebruik van Engelse woorden.
Jij zal mij nooit zo overspannen krijgen dat ik dit soort dingen post.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik zit te mycroften, zie ik dat Mani steeds overspannen raakt van mijn posts. Dat vind ik vermakelijk.
quote:Op zondag 12 februari 2017 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Jezus ik google net OTOH en buiten dat het ontzettend aanstellerig en aandachtsziek is om met Engelse termen in je posts te smijten slaat de implementatie ervan in jouw post ook nog eens helemaal nergens op. Ontzettende schertsfiguur dat je bent.
Prachtig is dat. Ik zou in elke post minimaal één Engelse term gebruiken, puur om hem te sarren.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik zit te mycroften, zie ik dat Mani steeds overspannen raakt van mijn posts. Dat vind ik vermakelijk.
De eerste prijs is al zo goed als binnen voor ONZE jongensquote:Niet alleen de vederlichte berggeiten, maar ook de zwaargewichten kunnen straks hun hartje ophalen in de Giro-bergen. Een Stelvio-café in Bormio wil de zwaarste renner belonen die de etappe over de Mortirolo en de Stelvio overleeft.
In de Giro staan er weer enkele monsteretappes op het menu in het hooggebergte. Spek voor de bek van de dartele klimgeiten. Een kwelling voor de zwaardere renners in het peloton.
Vooral de 16e rit over de Mortirolo en de Stelvio zou wel eens voor problemen kunnen zorgen. Als extra stimulans pakt een café in de buurt van de Stelvio uit met een bijzondere prijs: 100 flesjes bier voor de zwaarste renner die de 16e etappe uitrijdt.
Dat is vooral goed nieuws voor Tom Stamsnijder, die met 90 kilogram met voorsprong de zwaarste renner van het Giro-peloton is. Haalt de Nederlander het niet, dan ligt de Duitser Rüdiger Selig (80 kg) in poleposition.
jaquote:Op donderdag 4 mei 2017 09:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Is de ploegenpresentatie nog ergens te zien vanavond?
Die 90 kilo klopt nietquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
De eerste prijs is al zo goed als binnen voor ONZE jongens![]()
![]()
https://www.unibet.eu/betting#event/1003956114quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
Iemand ergens een lijstje gevonden welke renners er dit jaar in aanmerking komen voor het jongerenklassement?
10 kilo zwaarder dan de op één na zwaarste renner klinkt niet erg realistisch.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
De eerste prijs is al zo goed als binnen voor ONZE jongens![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Pirazzi en Ruffoni hebben positief getest.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Pirazzi en Ruffoni hebben positief getest.
Had er sowieso niet zoveel vertrouwen dat hij morgen dat heuveltje voorin zou overleven eigenlijk..quote:
BAUHAUSquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Had er sowieso niet zoveel vertrouwen dat hij morgen dat heuveltje voorin zou overleven eigenlijk..
Al blijft er ook niet zoveel over verder
Ja ga mijn dark horse even verradenquote:
Stop hier mee.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:20 schreef wimderon het volgende:
Gaat Gibbons sprinten voor Africa's team ipv Sbaraajli? #verwarringzaaien
In de vlakke ritten wel las ik.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:20 schreef wimderon het volgende:
Of mag Pelucchi toch vlammen in zijn thuisland? Of zal Selig de honneurs waarnemen? Anders hebben we Bennett nogquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:20 schreef wimderon het volgende:
Wauw, in Kroatië.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Ruffoni won wel uit het niets weer 2 ritjes in Kroatië.
Staat Sunfield al aan het hek bij de Reverberi's?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Wordt wel gesproken over een sanctie voor het hele team volgens Sunfield.
quote:Gaviria: "I've trained at home in the past weeks, the condition is there and I'm very motivated. Racing a Grand Tour is a big chance and I'm very excited about it, and at the same time grateful to the team for this opportunity. People have asked me about winning the points jersey, but I'm not thinking of it. My real goal is to arrive in Milan and finish the race."
Zand in de ogen strooien. Als je jezelf het doel stelt drie ritten te winnen, doe je ook mee voor de puntentrui.quote:
Daarmee had ie in dit veld al top 5 kunnen halenquote:
Tussensprints leveren wel ernstig veel punten op. Daar zal hij ook wat mee moeten sprokkelen als Nizzolo weer eens de puntentrui binnen wil gaan halen door puntjes waar verder niemand wat om geeft te pakken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zand in de ogen strooien. Als je jezelf het doel stelt drie ritten te winnen, doe je ook mee voor de puntentrui.
Ja iedereen en zn moeder had Ruffoni denk ikquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd om te zoeken naar stel D-sprinters in Giro
Zou me niet verbazen, 2 personen in zelfde jaar zou normaal schorsing voor hele ploeg zijn dacht ikquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:28 schreef showtimer het volgende:
Volgens de UCI ligt Bardiani uit de koers?
En dan sprint Amador morgen mee, zulke grappen en grollen heeft Movistar ookquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:30 schreef franklop het volgende:
Misschien toch maar Rojas opstellen
#durftedromen
Verwacht dan nog eerder z'n Italiaanse ploeggenootquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:30 schreef franklop het volgende:
Misschien toch maar Rojas opstellen
#durftedromen
Zeg dat nou niet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Verwacht dan nog eerder z'n Italiaanse ploeggenoot
De helft zit waarschijnlijk allang in Zwitserland en de andere helft bereid zich voor op Castilla y Leon.quote:
Die eerste.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Savitskiy of Tsatevich, zeg het maar jongens!
Moet eerst nog naar de Disciplinary Commission, zo te lezen. Dan worden ze opeens halverwege de Giro uit koers gezetquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:28 schreef showtimer het volgende:
Volgens de UCI ligt Bardiani uit de koers?
Volgens Daniel Lloyd gaat die jongen ongekend schroeien deze Giro.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:20 schreef wimderon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Staat in de OP vriendquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
iemand een linkje van de CM subliek?
Beter houden ze de eer aan zichzelf? Hoe ging dat trouwens met Astana in 2006, startten die vrijwillig niet?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Moet eerst nog naar de Disciplinary Commission, zo te lezen. Dan worden ze opeens halverwege de Giro uit koers gezet
Toch blijven het kleine Italiaantjesquote:
Denk dat de 7 overgebleven renners gewoon mogen startenquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:38 schreef komrad het volgende:
Pirazzi
Is er al een vervangend team gevonden
Nee joh, kan dit niveau nog helemaal niet aan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:36 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Volgens Daniel Lloyd gaat die jongen ongekend schroeien deze Giro.
Die jongen heeft zelf hartproblemen, dus zal vast ook wat teveel hormonen in zijn mik hebben gegooid.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arme Ciccone. Genaaid door twee dorpsidioten
Ik kan hem meldonium aanradenquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die jongen heeft zelf hartproblemen, dus zal vast ook wat teveel hormonen in zijn mik hebben gegooid.
en dan bij etappe 13 eruit gezet worden?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat de 7 overgebleven renners gewoon mogen starten
twitter:friebos twitterde op donderdag 04-05-2017 om 21:36:01Androni boss Gianni Savio said yesterday he refused to even visit this year's Giro, due to team's wild-card snub. Now this... #Bardiani reageer retweet
Savio flink mad nog.twitter:friebos twitterde op donderdag 04-05-2017 om 21:39:10@badbrainAJ Yesterday he told me he was still 'pissed off like a mountain wolf.' reageer retweet
Zeer terecht.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:42 schreef Slobeend het volgende:
twitter:friebos twitterde op donderdag 04-05-2017 om 21:36:01Androni boss Gianni Savio said yesterday he refused to even visit this year's Giro, due to team's wild-card snub. Now this... #Bardiani reageer retweet
Savio flink mad nog.twitter:friebos twitterde op donderdag 04-05-2017 om 21:39:10@badbrainAJ Yesterday he told me he was still 'pissed off like a mountain wolf.' reageer retweet
Fraile gaat natuurlijk weer voor de bergtrui.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:46 schreef Mani89 het volgende:
Enige overweging nog is of ik Fraile of Cataldo neem als aanvaller.
Bedankt dat je nu een dark horse verklapt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:48 schreef wimderon het volgende:
Gaat Kuznetsov meesprinten jongens? Gaat Gasparotto korte uitslagen rijden? En wat kan Jan Tratnik in de sprints? #durftevragen
Geen ploegenpresentatie gezien?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen weer ouderwets de wenkbrauwen van Garzelli analyseren, daar kijk ik oprecht naar uit.
En zichzelf kapot rijden voor de bergtrui waardoor hij geen uitslag rijdt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fraile gaat natuurlijk weer voor de bergtrui.
Jij gaat mij niet meer in verwarring brengen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:48 schreef wimderon het volgende:
Gaat Kuznetsov meesprinten jongens? Gaat Gasparotto korte uitslagen rijden? En wat kan Jan Tratnik in de sprints? #durftevragen
Correct en tevens juist.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En zichzelf kapot rijden voor de bergtrui waardoor hij geen uitslag rijdt.
Ponzi? Montaguti? Bilbao? Haas?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij gaat mij niet meer in verwarring brengen.
Tratnikquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:48 schreef wimderon het volgende:
Doe een bril op dan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie Hofland morgen ook wel een goede uitslag rijden
Greipel die de sprint aantrekt voor hem?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie Hofland morgen ook wel een goede uitslag rijden
Misschien lost Greipel wel op dat bergjequote:Op donderdag 4 mei 2017 21:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Greipel die de sprint aantrekt voor hem?
Ja, hoe zou dat komen?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Montaguti is wel zo'n renner die iedereen altijd vergeet.
1e categorie neergeplemd?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien lost Greipel wel op dat bergje
Ga jij maar posten op een NAK forum.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je Bony had, had je 'm dan opgesteld?
Nou ja, iedereen..quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Montaguti is wel zo'n renner die iedereen altijd vergeet.
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie allemaal Krachtwijk wel gekozen?
3km aan 5,6% 25km voor de streep. Als ze daar stevig doortrekken zullen er toch een paar sprinters moeten lossen denk ik. Maargoed, als Greipel er af moet, dan zal Hofland wsl ook lossen (of op hem moeten wachten).quote:
En Molkema en Tom. #swiepquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
prayforrenaatenjoséquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat is het ww van de cyclingmaster subleague?
Wel Kruijswijk, geen Nibali.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik twijfel tussen die 2 ja.quote:
HermansGOD gaat shinenquote:
Die zou ook positief testen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:22 schreef heywoodu het volgende:
Gelachen om Miss Team Orica Scott
[ afbeelding ]
Deze is ook goed.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:22 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een voorhoofd.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die zou ook positief testen.
Ik zet vol in op de Sky tandem.quote:
Addy, Sierk-Jan en Jan.quote:
Mag wel mooi Annabolen van der Breggen aanduwen. Behalve deze drie weken dan.quote:
Zo dat is mooi. Lekker die snor onderyoghurten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mag wel mooi Annabolen van der Breggen aanduwen. Behalve deze drie weken dan.
Ja, Anna heeft meer baardgroei dan Sierk. Lekker man.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo dat is mooi. Lekker die snor onderyoghurten.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo dat is mooi. Lekker die snor onderyoghurten.
Is dat de zus van Daniël Martin of zoquote:Op donderdag 4 mei 2017 23:22 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de zus van Daniel Martin denk ik toch eerder aan Dirk Kuijt met een pruik.quote:
Heb jij zes jaar geleden ook foute uitspraken over vrouwen gedaan?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 00:09 schreef wimderon het volgende:
Wat zijn jullie vervelend. Net ziggo, bol.com, marktplaats, coolblue, center parcs, ibood, mediamarkt en landal aangeschreven om te stoppen met adverteren.
Om een goede nieuwe start te maken heb ik mijn posthistory even schoongeboend. Bedankt voor het attenderen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij zes jaar geleden ook foute uitspraken over vrouwen gedaan?
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 00:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Om een goede nieuwe start te maken heb ik mijn posthistory even schoongeboend. Bedankt voor het attenderen.Groet!
Vind ik nog lang.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:58 schreef franklop het volgende:
Even in 5 minuten een scorito team bij elkaar gesprokkeld
Nou, niet alles wat ik ondersteun/hype faalt hopeloos. Zo werd Kämna al eens 8e in de TT in Romandië, die top 5 in een WT tijdrit lijkt me dus helemaal niet onrealistisch. Zijn hoofddoel dit jaar is trouwens de Eneco Tour, daar wil ie in topvorm zijn, hij vindt het een prachtige wedstrijd. Lennard sprak ook over het WK U23 tijdrijden, maar daar gaat ie waarschijnlijk niet kunnen starten vanwege de TTT daags voordien. Komt, de komende drie weken, helemaal goed met Gaviria en Tom.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We noteren dus dat Gaviria vandaag niet gaat winnen.
Ik ben erg blij voor je dat Lennie eindelijk een keer een fatsoenlijke uitslag heeft gereden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:28 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nou, niet alles wat ik ondersteun/hype faalt hopeloos. Zo werd Kämna al eens 8e in de TT in Romandië, die top 5 in een WT tijdrit lijkt me dus helemaal niet onrealistisch. Zijn hoofddoel dit jaar is trouwens de Eneco Tour, daar wil ie in topvorm zijn, hij vindt het een prachtige wedstrijd. Lennard sprak ook over het WK U23 tijdrijden, maar daar gaat ie waarschijnlijk niet kunnen starten vanwege de TTT daags voordien. Komt, de komende drie weken, helemaal goed met Gaviria en Tom.
Zullen wel B-stalen afwachten. Als die beide positief zijn dan zou het in principe exit Bardiani moeten zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:48 schreef Chiappucci het volgende:
Bardiani gaat dus gewoon van start met 7 man? Wat een farce.
twitter:quickstepteam twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 11:54:07.@FndoGaviria's mother, father and sister all came to wish him good luck for his Grand Tour debut. #Giro100 https://t.co/qb6aM4VuDb reageer retweet
Ga je gangquote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb besloten voor Mollema te gaan juichen deze Giro.
Dan ben je mooi de enige.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb besloten voor Mollema te gaan juichen deze Giro.
Gaviria ziet er lekker uitgeslapen uitquote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:59 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:quickstepteam twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 11:54:07.@FndoGaviria's mother, father and sister all came to wish him good luck for his Grand Tour debut. #Giro100 https://t.co/qb6aM4VuDb reageer retweet
Hij heeft het kapsel van z'n moeder.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:59 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:quickstepteam twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 11:54:07.@FndoGaviria's mother, father and sister all came to wish him good luck for his Grand Tour debut. #Giro100 https://t.co/qb6aM4VuDb reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |