Tenzij ontsnappingdagje waarop de Cannondales van deze wereld het gat dicht gaan rijden voor de sprint van Slagter.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Je hoeft bij CM bijna nooit rekening te houden met wat je uitgeeft.
Doe niet zo idioot. Ga je nu al de boel saboteren?quote:
Haha, je bent al angstig voor MarcelMaijerN1Fansquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo idioot. Ga je nu al de boel saboteren?
Bedankt voor de herinnering.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, vergeten jullie niet de Wielerprono in te vullen.
Rustig maar, hij staat niet in mijn eerste negen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo idioot. Ga je nu al de boel saboteren?
Ik krijg hier nu al koude rillingen van.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tenzij ontsnappingdagje waarop de Cannondales van deze wereld het gat dicht gaan rijden voor de sprint van Slagter.
Idioot.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rustig maar, hij staat niet in mijn eerste negen.
Jij moet je nog inschrijven.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nizzolo, dat wordt niets natuurlijk.
Maak jij eens een account aan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nizzolo, dat wordt niets natuurlijk.
https://cyclingmaster.nlquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie hier altijd 20 verschillende pooltjes voorbij komen dus ik zou het wel fijn vinden als jullie mij de link geven van de belangrijkste.
Liever niet zeg, die gaat elke dag net zoals jij voor de lol allemaal van die mafklappers opstellen van DD.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat zeg jij, De Slob vervangen door IgorAntonN1Fan?
Ik heb nul renners van de zwarte brigade in mijn conceptnegental.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Liever niet zeg, die gaat elke dag net zoals jij voor de lol allemaal van die mafklappers opstellen van DD.
Hoe ga jij je eigenlijk redden zonder CQ?quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor dat we er een prijs aan ophangen als er een FOK!-subleague onder Wielerflits eindigt.
Sbaragli gaat vast wel een paar keer top 10 sprinten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Liever niet zeg, die gaat elke dag net zoals jij voor de lol allemaal van die mafklappers opstellen van DD.
De makers van die website zijn volgens mij Deens. In hun previews linken ze nu naar http://feltet.dk/quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe ga jij je eigenlijk redden zonder CQ?
Ik mag hopen dat Koffieplanter dit allang wistquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De makers van die website zijn volgens mij Deens. In hun previews linken ze nu naar http://feltet.dk/
Geen dank voor deze nieuwe ontrafeling.
Nee, ik vul immers niet blind de eerste negen van een website in.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Koffieplanter dit allang wist
Onnodig druk opvoeren dit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat zeg jij, De Slob vervangen door IgorAntonN1Fan?
Dat doe ik ook niet blind, maar jij bent student of the sport. That matters a lot.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, ik vul immers niet blind de eerste negen van een website in.
Niet doen dit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet blind, maar jij bent student of the sport. That matters a lot.
Mijn tenen kunnen niet verder krommen door dit totaal overbodige gebruik van Engelse woorden.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet blind, maar jij bent student of the sport. That matters a lot.
Als ik zit te mycroften, zie ik dat Mani steeds overspannen raakt van mijn posts. Dat vind ik vermakelijk.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn tenen kunnen niet verder krommen door dit totaal overbodige gebruik van Engelse woorden.
Jij zal mij nooit zo overspannen krijgen dat ik dit soort dingen post.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik zit te mycroften, zie ik dat Mani steeds overspannen raakt van mijn posts. Dat vind ik vermakelijk.
quote:Op zondag 12 februari 2017 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Jezus ik google net OTOH en buiten dat het ontzettend aanstellerig en aandachtsziek is om met Engelse termen in je posts te smijten slaat de implementatie ervan in jouw post ook nog eens helemaal nergens op. Ontzettende schertsfiguur dat je bent.
Prachtig is dat. Ik zou in elke post minimaal één Engelse term gebruiken, puur om hem te sarren.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik zit te mycroften, zie ik dat Mani steeds overspannen raakt van mijn posts. Dat vind ik vermakelijk.
De eerste prijs is al zo goed als binnen voor ONZE jongensquote:Niet alleen de vederlichte berggeiten, maar ook de zwaargewichten kunnen straks hun hartje ophalen in de Giro-bergen. Een Stelvio-café in Bormio wil de zwaarste renner belonen die de etappe over de Mortirolo en de Stelvio overleeft.
In de Giro staan er weer enkele monsteretappes op het menu in het hooggebergte. Spek voor de bek van de dartele klimgeiten. Een kwelling voor de zwaardere renners in het peloton.
Vooral de 16e rit over de Mortirolo en de Stelvio zou wel eens voor problemen kunnen zorgen. Als extra stimulans pakt een café in de buurt van de Stelvio uit met een bijzondere prijs: 100 flesjes bier voor de zwaarste renner die de 16e etappe uitrijdt.
Dat is vooral goed nieuws voor Tom Stamsnijder, die met 90 kilogram met voorsprong de zwaarste renner van het Giro-peloton is. Haalt de Nederlander het niet, dan ligt de Duitser Rüdiger Selig (80 kg) in poleposition.
jaquote:Op donderdag 4 mei 2017 09:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Is de ploegenpresentatie nog ergens te zien vanavond?
Die 90 kilo klopt nietquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
De eerste prijs is al zo goed als binnen voor ONZE jongens![]()
![]()
https://www.unibet.eu/betting#event/1003956114quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
Iemand ergens een lijstje gevonden welke renners er dit jaar in aanmerking komen voor het jongerenklassement?
10 kilo zwaarder dan de op één na zwaarste renner klinkt niet erg realistisch.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
De eerste prijs is al zo goed als binnen voor ONZE jongens![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Pirazzi en Ruffoni hebben positief getest.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Pirazzi en Ruffoni hebben positief getest.
Had er sowieso niet zoveel vertrouwen dat hij morgen dat heuveltje voorin zou overleven eigenlijk..quote:
BAUHAUSquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Had er sowieso niet zoveel vertrouwen dat hij morgen dat heuveltje voorin zou overleven eigenlijk..
Al blijft er ook niet zoveel over verder
Ja ga mijn dark horse even verradenquote:
Stop hier mee.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:20 schreef wimderon het volgende:
Gaat Gibbons sprinten voor Africa's team ipv Sbaraajli? #verwarringzaaien
In de vlakke ritten wel las ik.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:20 schreef wimderon het volgende:
Of mag Pelucchi toch vlammen in zijn thuisland? Of zal Selig de honneurs waarnemen? Anders hebben we Bennett nogquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:20 schreef wimderon het volgende:
Wauw, in Kroatië.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Ruffoni won wel uit het niets weer 2 ritjes in Kroatië.
Staat Sunfield al aan het hek bij de Reverberi's?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Wordt wel gesproken over een sanctie voor het hele team volgens Sunfield.
quote:Gaviria: "I've trained at home in the past weeks, the condition is there and I'm very motivated. Racing a Grand Tour is a big chance and I'm very excited about it, and at the same time grateful to the team for this opportunity. People have asked me about winning the points jersey, but I'm not thinking of it. My real goal is to arrive in Milan and finish the race."
Zand in de ogen strooien. Als je jezelf het doel stelt drie ritten te winnen, doe je ook mee voor de puntentrui.quote:
Daarmee had ie in dit veld al top 5 kunnen halenquote:
Tussensprints leveren wel ernstig veel punten op. Daar zal hij ook wat mee moeten sprokkelen als Nizzolo weer eens de puntentrui binnen wil gaan halen door puntjes waar verder niemand wat om geeft te pakken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zand in de ogen strooien. Als je jezelf het doel stelt drie ritten te winnen, doe je ook mee voor de puntentrui.
Ja iedereen en zn moeder had Ruffoni denk ikquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd om te zoeken naar stel D-sprinters in Giro
Zou me niet verbazen, 2 personen in zelfde jaar zou normaal schorsing voor hele ploeg zijn dacht ikquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:28 schreef showtimer het volgende:
Volgens de UCI ligt Bardiani uit de koers?
En dan sprint Amador morgen mee, zulke grappen en grollen heeft Movistar ookquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:30 schreef franklop het volgende:
Misschien toch maar Rojas opstellen
#durftedromen
Verwacht dan nog eerder z'n Italiaanse ploeggenootquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:30 schreef franklop het volgende:
Misschien toch maar Rojas opstellen
#durftedromen
Zeg dat nou niet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Verwacht dan nog eerder z'n Italiaanse ploeggenoot
De helft zit waarschijnlijk allang in Zwitserland en de andere helft bereid zich voor op Castilla y Leon.quote:
Die eerste.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Savitskiy of Tsatevich, zeg het maar jongens!
Moet eerst nog naar de Disciplinary Commission, zo te lezen. Dan worden ze opeens halverwege de Giro uit koers gezetquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:28 schreef showtimer het volgende:
Volgens de UCI ligt Bardiani uit de koers?
Volgens Daniel Lloyd gaat die jongen ongekend schroeien deze Giro.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:20 schreef wimderon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |