De makers van die website zijn volgens mij Deens. In hun previews linken ze nu naar http://feltet.dk/quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe ga jij je eigenlijk redden zonder CQ?

Ik mag hopen dat Koffieplanter dit allang wistquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De makers van die website zijn volgens mij Deens. In hun previews linken ze nu naar http://feltet.dk/
Geen dank voor deze nieuwe ontrafeling.

Nee, ik vul immers niet blind de eerste negen van een website in.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Koffieplanter dit allang wist

Onnodig druk opvoeren dit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat zeg jij, De Slob vervangen door IgorAntonN1Fan?

Dat doe ik ook niet blind, maar jij bent student of the sport. That matters a lot.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, ik vul immers niet blind de eerste negen van een website in.

Niet doen dit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet blind, maar jij bent student of the sport. That matters a lot.

Mijn tenen kunnen niet verder krommen door dit totaal overbodige gebruik van Engelse woorden.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet blind, maar jij bent student of the sport. That matters a lot.

Als ik zit te mycroften, zie ik dat Mani steeds overspannen raakt van mijn posts. Dat vind ik vermakelijk.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn tenen kunnen niet verder krommen door dit totaal overbodige gebruik van Engelse woorden.

Jij zal mij nooit zo overspannen krijgen dat ik dit soort dingen post.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik zit te mycroften, zie ik dat Mani steeds overspannen raakt van mijn posts. Dat vind ik vermakelijk.
quote:Op zondag 12 februari 2017 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Jezus ik google net OTOH en buiten dat het ontzettend aanstellerig en aandachtsziek is om met Engelse termen in je posts te smijten slaat de implementatie ervan in jouw post ook nog eens helemaal nergens op. Ontzettende schertsfiguur dat je bent.

Prachtig is dat. Ik zou in elke post minimaal één Engelse term gebruiken, puur om hem te sarren.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik zit te mycroften, zie ik dat Mani steeds overspannen raakt van mijn posts. Dat vind ik vermakelijk.

De eerste prijs is al zo goed als binnen voor ONZE jongensquote:Niet alleen de vederlichte berggeiten, maar ook de zwaargewichten kunnen straks hun hartje ophalen in de Giro-bergen. Een Stelvio-café in Bormio wil de zwaarste renner belonen die de etappe over de Mortirolo en de Stelvio overleeft.
In de Giro staan er weer enkele monsteretappes op het menu in het hooggebergte. Spek voor de bek van de dartele klimgeiten. Een kwelling voor de zwaardere renners in het peloton.
Vooral de 16e rit over de Mortirolo en de Stelvio zou wel eens voor problemen kunnen zorgen. Als extra stimulans pakt een café in de buurt van de Stelvio uit met een bijzondere prijs: 100 flesjes bier voor de zwaarste renner die de 16e etappe uitrijdt.
Dat is vooral goed nieuws voor Tom Stamsnijder, die met 90 kilogram met voorsprong de zwaarste renner van het Giro-peloton is. Haalt de Nederlander het niet, dan ligt de Duitser Rüdiger Selig (80 kg) in poleposition.

jaquote:Op donderdag 4 mei 2017 09:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Is de ploegenpresentatie nog ergens te zien vanavond?

Die 90 kilo klopt nietquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
De eerste prijs is al zo goed als binnen voor ONZE jongens![]()
![]()

https://www.unibet.eu/betting#event/1003956114quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
Iemand ergens een lijstje gevonden welke renners er dit jaar in aanmerking komen voor het jongerenklassement?

10 kilo zwaarder dan de op één na zwaarste renner klinkt niet erg realistisch.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
De eerste prijs is al zo goed als binnen voor ONZE jongens![]()
![]()

quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Pirazzi en Ruffoni hebben positief getest.

quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Pirazzi en Ruffoni hebben positief getest.

Had er sowieso niet zoveel vertrouwen dat hij morgen dat heuveltje voorin zou overleven eigenlijk..quote:

BAUHAUSquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Had er sowieso niet zoveel vertrouwen dat hij morgen dat heuveltje voorin zou overleven eigenlijk..
Al blijft er ook niet zoveel over verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |