Fijn om te horen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest hier zeker 10 seconden hardop om lachen.
[ afbeelding ]
0quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb echt een top Scorito team deze editie
Hoeveel Sprinters hebben jullie?
Check, ik doe mee met Scorito. Hoe kan ik mee doen aan de Sportpools poule? Toch het leukere spel van de twee...quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:00 schreef Mani89 het volgende:
Niet vergeten je in te schrijven allemaal!
Scorito subpoule: Klik
Cyclingmaster subpoule: Klik - Wachtwoord: prayforrenaatenjosé
En doe ook mee aan deze.
http://www.sportpools.net(...)/mijn-subleagues/481
Sportpoolsquote:Op woensdag 3 mei 2017 18:00 schreef Mani89 het volgende:
Niet vergeten je in te schrijven allemaal!
Scorito subpoule: Klik
Cyclingmaster subpoule: Klik - Wachtwoord: prayforrenaatenjosé
En doe ook mee aan deze.
http://www.sportpools.net(...)/mijn-subleagues/481
Deze man weet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Check, ik doe mee met Scorito. Hoe kan ik mee doen aan de Sportpools poule? Toch het leukere spel van de twee...
Te weinig vermoed ik. Maar met zoveel bergritten durf ik er niet meer te nemen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met optimistisch rekenen heb ik er 9, maar het is eerder 7,5 denk ik.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 2equote:Op donderdag 4 mei 2017 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Welke van de bovenste 2 is het?
Die ene waar BenAffleck aan meedoet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Welke van de bovenste 2 is het?
Het kopmansysteem is nu aangepast Stijn. Dus je mag weer meedoen.quote:
Kopmansysteem was veel te bepalend, gelukkig hebben ze dat nu aangepast.quote:
Ik vond het oude systeem ook best prima.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kopmansysteem was veel te bepalend, gelukkig hebben ze dat nu aangepast.
Ik ook niet. De layout is wat onoverzichtelijk, maar ondanks dat er geen prijzen zijn is dit het leukste wielerspel. Ondanks het feit dat er meerdere etappes gaan zijn waar blijkt dat je de verkeerde renners hebt opgesteldquote:
Er zijn wel degelijk prijzen, alleen er zijn 10x zoveel deelnemers als bij Cyclingmaster waardoor je nauwelijks kans hebt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik ook niet. De layout is wat onoverzichtelijk, maar ondanks dat er geen prijzen zijn is dit het leukste wielerspel. Ondanks het feit dat er meerdere etappes gaan zijn waar blijkt dat je de verkeerde renners hebt opgesteld
Sportpools is beter dan Scoritoquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik ook niet. De layout is wat onoverzichtelijk, maar ondanks dat er geen prijzen zijn is dit het leukste wielerspel. Ondanks het feit dat er meerdere etappes gaan zijn waar blijkt dat je de verkeerde renners hebt opgesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |