Dan zijn er maar twee leden en doen we niet mee in de ranking.quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien moeten wij maar in de PepGuardiolaN1Fans-subleague gaan zitten, om het mondje van de RockracingN1Fans-subleague te snoeren.
Ik denk dat heywoodu wel mee wil doen, of heb jij een andere suggestie?quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zijn er maar twee leden en doen we niet mee in de ranking.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Niet dat het uitmaakt verder, want de nummer één fans van Rock Racing zullen andermaal zegevieren.
Als dit Rock Racing is klinkt dat toch een stuk aantrekkelijker dan een subleague die genoemd is naar Pep Guardiola.quote:
TwanCastelijnsN1Fans ga ik ook akkoord meequote:Op woensdag 3 mei 2017 18:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als dit Rock Racing is klinkt dat toch een stuk aantrekkelijker dan een subleague die genoemd is naar Pep Guardiola.
Maak er Bram Tankink van en we hebben een deal.quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
TwanCastelijnsN1Fans ga ik ook akkoord mee
Een subforum lijkt mij wel een goed idee!quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:11 schreef rubbereend het volgende:
is het een idee om voor al die spelletjes een apart topic te maken?
Ik wil ook een topic waar we kunnen bespreken wat er wel of niet in het Giro-topic mag worden besproken.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:11 schreef rubbereend het volgende:
Origineel idee!quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:11 schreef rubbereend het volgende:
Goed plan.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:11 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zit al met Arie Slob en Humberto Rujano in die andere subleague.
CyclingQuotes bestaat tegenwoordig niet meer. Ik voorspel een plek in de onderste regionen voor HansKazanN1Fan derhalve.quote:
Wij gaan met z'n allen pieken in de derde week.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop alleen dat de mensen in FOK!subleague niet na paar dagen alles laten lopen... Daardoor hebben we tijdens de Vuelta een schitterende notering gemist
In ieder geval meer sprints dan aankomsten berg op...quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Inderdaad, 7 sprints zou zomaar kunnen, mits er genoeg animo is.
Ja daarom, dus als sprinter in vorm kun je hier zomaar 4 etappes winnen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:12 schreef MadMarine het volgende:
[..]
In ieder geval meer sprints dan aankomsten berg op...
Als Nibali net zo'n comeback nodig gaat hebben als vorig jaar zal ie weinig punten gaan halenquote:Op woensdag 3 mei 2017 23:18 schreef MadMarine het volgende:
Quintana is zo'n beetje bij iedereen favoriet voor de eindzege, maar wie gaat de meeste punten binnenharken op scorito?
Daarom twijfel ik nog steeds tussen quintana of nibali (2x tijdrit)... Wat denken jullie?
Point taken.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Nibali net zo'n comeback nodig gaat hebben als vorig jaar zal ie weinig punten gaan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |