Ja hoor..quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:03 schreef heywoodu het volgende:
Permissie om ze weer op de FP te zetten?![]()

Yup. Het budget is uiteindelijk ook het belangrijkste. Lees de spelregels maar even;quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat is je budget bij dat cyclingmaster eigenlijk, ik kan gewoon 9 dure renners opstellen voor de 1e etappe?

quote:Het goede nieuws is dat de commerciële zender besloot de laatste 30 kilometer van de etappe géén reclameblokken uit te zenden.
“Als commerciële zender kunnen we niet onder reclameblokken uit, maar door deze beslissing houden we wel maximaal rekening met het koersverloop”, stelt Gijs Poortman van Eurosport Benelux.
West-Vlaming Jeroen Vanbelleghem is de commentator voor de Nederlandstalige Eurosport, hij becommentarieert de beelden vanuit de studio in Hilversum. Zijn adviseurs zijn afwisselend Bobbie Traksel, Michael Boogerd en Karsten Kroon. Dat zijn drie Nederlandse ex-profs, maar ook dat heeft zijn redenen. “Omdat ze het goed doen en het in deze Giro ook heel relevant is met Nederlandse toppers als Steven Kruijswijk, Tom Dumoulin en Bauke Mollema die heel hoog mikken”, zegt Gijs Poortman. “Wat niet wegneemt dat in de toekomst ook een Vlaming overwogen kan worden.”

Ik heb het gelezen, maar er staat nergens hoeveel start budget je hebt. Ik heb nu voor 31,5 miljoen besteed, geen idee wat het maximum is als er al een maximum is.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup. Het budget is uiteindelijk ook het belangrijkste. Lees de spelregels maar even;
https://cyclingmaster.nl/spelregels.php
Je moet dus ook echt voor elke etappe een nieuwe selectie maken, om zo niet budget te verliezen.

50 miljoen begin je mee geloof ik. En elke dag betaal je startgeld, dat gaat af van je budget en als je renners presteren verdien je weer geld. Als je beetje goede selecties bouwt dan kan je haast niet in de problemen komen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, maar er staat nergens hoeveel start budget je hebt. Ik heb nu voor 31,5 miljoen besteed, geen idee wat het maximum is als er al een maximum is.

Tenzij ontsnappingdagje waarop de Cannondales van deze wereld het gat dicht gaan rijden voor de sprint van Slagter.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Je hoeft bij CM bijna nooit rekening te houden met wat je uitgeeft.

Doe niet zo idioot. Ga je nu al de boel saboteren?quote:

Haha, je bent al angstig voor MarcelMaijerN1Fansquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo idioot. Ga je nu al de boel saboteren?

Bedankt voor de herinnering.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, vergeten jullie niet de Wielerprono in te vullen.

Rustig maar, hij staat niet in mijn eerste negen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo idioot. Ga je nu al de boel saboteren?

Ik krijg hier nu al koude rillingen van.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tenzij ontsnappingdagje waarop de Cannondales van deze wereld het gat dicht gaan rijden voor de sprint van Slagter.

Idioot.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rustig maar, hij staat niet in mijn eerste negen.

Jij moet je nog inschrijven.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nizzolo, dat wordt niets natuurlijk.

Maak jij eens een account aan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nizzolo, dat wordt niets natuurlijk.

https://cyclingmaster.nlquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie hier altijd 20 verschillende pooltjes voorbij komen dus ik zou het wel fijn vinden als jullie mij de link geven van de belangrijkste.

Liever niet zeg, die gaat elke dag net zoals jij voor de lol allemaal van die mafklappers opstellen van DD.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat zeg jij, De Slob vervangen door IgorAntonN1Fan?

Ik heb nul renners van de zwarte brigade in mijn conceptnegental.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Liever niet zeg, die gaat elke dag net zoals jij voor de lol allemaal van die mafklappers opstellen van DD.

Hoe ga jij je eigenlijk redden zonder CQ?quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor dat we er een prijs aan ophangen als er een FOK!-subleague onder Wielerflits eindigt.

Sbaragli gaat vast wel een paar keer top 10 sprinten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Liever niet zeg, die gaat elke dag net zoals jij voor de lol allemaal van die mafklappers opstellen van DD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |