Tenzij ontsnappingdagje waarop de Cannondales van deze wereld het gat dicht gaan rijden voor de sprint van Slagter.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Je hoeft bij CM bijna nooit rekening te houden met wat je uitgeeft.
Doe niet zo idioot. Ga je nu al de boel saboteren?quote:
Haha, je bent al angstig voor MarcelMaijerN1Fansquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo idioot. Ga je nu al de boel saboteren?
Bedankt voor de herinnering.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, vergeten jullie niet de Wielerprono in te vullen.
Rustig maar, hij staat niet in mijn eerste negen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo idioot. Ga je nu al de boel saboteren?
Ik krijg hier nu al koude rillingen van.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tenzij ontsnappingdagje waarop de Cannondales van deze wereld het gat dicht gaan rijden voor de sprint van Slagter.
Idioot.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rustig maar, hij staat niet in mijn eerste negen.
Jij moet je nog inschrijven.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nizzolo, dat wordt niets natuurlijk.
Maak jij eens een account aan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nizzolo, dat wordt niets natuurlijk.
https://cyclingmaster.nlquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie hier altijd 20 verschillende pooltjes voorbij komen dus ik zou het wel fijn vinden als jullie mij de link geven van de belangrijkste.
Liever niet zeg, die gaat elke dag net zoals jij voor de lol allemaal van die mafklappers opstellen van DD.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat zeg jij, De Slob vervangen door IgorAntonN1Fan?
Ik heb nul renners van de zwarte brigade in mijn conceptnegental.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Liever niet zeg, die gaat elke dag net zoals jij voor de lol allemaal van die mafklappers opstellen van DD.
Hoe ga jij je eigenlijk redden zonder CQ?quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor dat we er een prijs aan ophangen als er een FOK!-subleague onder Wielerflits eindigt.
Sbaragli gaat vast wel een paar keer top 10 sprinten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Liever niet zeg, die gaat elke dag net zoals jij voor de lol allemaal van die mafklappers opstellen van DD.
De makers van die website zijn volgens mij Deens. In hun previews linken ze nu naar http://feltet.dk/quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe ga jij je eigenlijk redden zonder CQ?
Ik mag hopen dat Koffieplanter dit allang wistquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De makers van die website zijn volgens mij Deens. In hun previews linken ze nu naar http://feltet.dk/
Geen dank voor deze nieuwe ontrafeling.
Nee, ik vul immers niet blind de eerste negen van een website in.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Koffieplanter dit allang wist
Onnodig druk opvoeren dit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat zeg jij, De Slob vervangen door IgorAntonN1Fan?
Dat doe ik ook niet blind, maar jij bent student of the sport. That matters a lot.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, ik vul immers niet blind de eerste negen van een website in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |