Staat in de OP vriendquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
iemand een linkje van de CM subliek?

Beter houden ze de eer aan zichzelf? Hoe ging dat trouwens met Astana in 2006, startten die vrijwillig niet?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Moet eerst nog naar de Disciplinary Commission, zo te lezen. Dan worden ze opeens halverwege de Giro uit koers gezet

Toch blijven het kleine Italiaantjesquote:

Denk dat de 7 overgebleven renners gewoon mogen startenquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:38 schreef komrad het volgende:
Pirazzi
Is er al een vervangend team gevonden

Nee joh, kan dit niveau nog helemaal niet aan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:36 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Volgens Daniel Lloyd gaat die jongen ongekend schroeien deze Giro.

Die jongen heeft zelf hartproblemen, dus zal vast ook wat teveel hormonen in zijn mik hebben gegooid.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arme Ciccone. Genaaid door twee dorpsidioten

Ik kan hem meldonium aanradenquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die jongen heeft zelf hartproblemen, dus zal vast ook wat teveel hormonen in zijn mik hebben gegooid.

en dan bij etappe 13 eruit gezet worden?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat de 7 overgebleven renners gewoon mogen starten

twitter:friebos twitterde op donderdag 04-05-2017 om 21:36:01Androni boss Gianni Savio said yesterday he refused to even visit this year's Giro, due to team's wild-card snub. Now this... #Bardiani reageer retweet
Savio flink mad nog.twitter:friebos twitterde op donderdag 04-05-2017 om 21:39:10@badbrainAJ Yesterday he told me he was still 'pissed off like a mountain wolf.' reageer retweet

Zeer terecht.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:42 schreef Slobeend het volgende:
twitter:friebos twitterde op donderdag 04-05-2017 om 21:36:01Androni boss Gianni Savio said yesterday he refused to even visit this year's Giro, due to team's wild-card snub. Now this... #Bardiani reageer retweet
Savio flink mad nog.twitter:friebos twitterde op donderdag 04-05-2017 om 21:39:10@badbrainAJ Yesterday he told me he was still 'pissed off like a mountain wolf.' reageer retweet

Fraile gaat natuurlijk weer voor de bergtrui.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:46 schreef Mani89 het volgende:
Enige overweging nog is of ik Fraile of Cataldo neem als aanvaller.

Bedankt dat je nu een dark horse verklapt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:48 schreef wimderon het volgende:
Gaat Kuznetsov meesprinten jongens? Gaat Gasparotto korte uitslagen rijden? En wat kan Jan Tratnik in de sprints? #durftevragen

Geen ploegenpresentatie gezien?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen weer ouderwets de wenkbrauwen van Garzelli analyseren, daar kijk ik oprecht naar uit.

En zichzelf kapot rijden voor de bergtrui waardoor hij geen uitslag rijdt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fraile gaat natuurlijk weer voor de bergtrui.

Jij gaat mij niet meer in verwarring brengen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:48 schreef wimderon het volgende:
Gaat Kuznetsov meesprinten jongens? Gaat Gasparotto korte uitslagen rijden? En wat kan Jan Tratnik in de sprints? #durftevragen

Correct en tevens juist.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En zichzelf kapot rijden voor de bergtrui waardoor hij geen uitslag rijdt.

Ponzi? Montaguti? Bilbao? Haas?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij gaat mij niet meer in verwarring brengen.

Tratnikquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:48 schreef wimderon het volgende:

Doe een bril op dan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie Hofland morgen ook wel een goede uitslag rijden

Greipel die de sprint aantrekt voor hem?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie Hofland morgen ook wel een goede uitslag rijden

Misschien lost Greipel wel op dat bergjequote:Op donderdag 4 mei 2017 21:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Greipel die de sprint aantrekt voor hem?

Ja, hoe zou dat komen?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Montaguti is wel zo'n renner die iedereen altijd vergeet.

1e categorie neergeplemd?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien lost Greipel wel op dat bergje

Ga jij maar posten op een NAK forum.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je Bony had, had je 'm dan opgesteld?

Nou ja, iedereen..quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Montaguti is wel zo'n renner die iedereen altijd vergeet.

Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie allemaal Krachtwijk wel gekozen?

3km aan 5,6% 25km voor de streep. Als ze daar stevig doortrekken zullen er toch een paar sprinters moeten lossen denk ik. Maargoed, als Greipel er af moet, dan zal Hofland wsl ook lossen (of op hem moeten wachten).quote:

En Molkema en Tom. #swiepquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie allemaal Krachtwijk wel gekozen?

prayforrenaatenjoséquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat is het ww van de cyclingmaster subleague?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |