Staat in de OP vriendquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
iemand een linkje van de CM subliek?
Beter houden ze de eer aan zichzelf? Hoe ging dat trouwens met Astana in 2006, startten die vrijwillig niet?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Moet eerst nog naar de Disciplinary Commission, zo te lezen. Dan worden ze opeens halverwege de Giro uit koers gezet
Toch blijven het kleine Italiaantjesquote:
Denk dat de 7 overgebleven renners gewoon mogen startenquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:38 schreef komrad het volgende:
Pirazzi
Is er al een vervangend team gevonden
Nee joh, kan dit niveau nog helemaal niet aan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:36 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Volgens Daniel Lloyd gaat die jongen ongekend schroeien deze Giro.
Die jongen heeft zelf hartproblemen, dus zal vast ook wat teveel hormonen in zijn mik hebben gegooid.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arme Ciccone. Genaaid door twee dorpsidioten
Ik kan hem meldonium aanradenquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die jongen heeft zelf hartproblemen, dus zal vast ook wat teveel hormonen in zijn mik hebben gegooid.
en dan bij etappe 13 eruit gezet worden?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat de 7 overgebleven renners gewoon mogen starten
twitter:friebos twitterde op donderdag 04-05-2017 om 21:36:01Androni boss Gianni Savio said yesterday he refused to even visit this year's Giro, due to team's wild-card snub. Now this... #Bardiani reageer retweet
Savio flink mad nog.twitter:friebos twitterde op donderdag 04-05-2017 om 21:39:10@badbrainAJ Yesterday he told me he was still 'pissed off like a mountain wolf.' reageer retweet
Zeer terecht.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:42 schreef Slobeend het volgende:
twitter:friebos twitterde op donderdag 04-05-2017 om 21:36:01Androni boss Gianni Savio said yesterday he refused to even visit this year's Giro, due to team's wild-card snub. Now this... #Bardiani reageer retweet
Savio flink mad nog.twitter:friebos twitterde op donderdag 04-05-2017 om 21:39:10@badbrainAJ Yesterday he told me he was still 'pissed off like a mountain wolf.' reageer retweet
Fraile gaat natuurlijk weer voor de bergtrui.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:46 schreef Mani89 het volgende:
Enige overweging nog is of ik Fraile of Cataldo neem als aanvaller.
Bedankt dat je nu een dark horse verklapt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:48 schreef wimderon het volgende:
Gaat Kuznetsov meesprinten jongens? Gaat Gasparotto korte uitslagen rijden? En wat kan Jan Tratnik in de sprints? #durftevragen
Geen ploegenpresentatie gezien?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen weer ouderwets de wenkbrauwen van Garzelli analyseren, daar kijk ik oprecht naar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |